איש ויינרייט

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

אמר בראיון אחרי המשחק שחתם על חוזה חדש

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

אני באמת לא מבין אם לי יש אפס הבנה בכדורסל או שלצוות המקצועי אין עיניים. אין לזה הסבר
lior777
הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
קיבל.ה  264 לייקים

לפי one וינרייט ישתכר 1.2 מיליון עונה הבאה… ממשך נמוך לנכס כזה.
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2071 לייקים

פומפה כתב: 25 מאי 2026, 23:53 אני באמת לא מבין אם לי יש אפס הבנה בכדורסל או שלצוות המקצועי אין עיניים. אין לזה הסבר
הראשון.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
אדומה שלי אור
הצטרף: 18 אוקטובר 2025, 12:57
קיבל.ה  54 לייקים

סכום מטורף
ארז שדה
הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
קיבל.ה  1585 לייקים

אם הוא היה משחק ברוב המשחקים כמו אתמול היה אפשר להבין את זה אבל גם אז הסכום היה גבוה מדי .
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5204 לייקים

רק לא 4 פותח, אוהב אותו, לא מבין את הההותמה

Sent from my 22101320G using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

החטאות מזעזעות, אבל הוא בערך כל ההגנה שלנו.
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

מילפורד כתב: 02 יוני 2026, 22:59 החטאות מזעזעות, אבל הוא בערך כל ההגנה שלנו.
ההגנה התחילה בלחץ הגבוה של ים ובמטריה האוירית בשם טאי
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2071 לייקים

מלך מלכי המלכים.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

המשחק הכי טוב שלו בהפועל, עצום עצום עצום היום :bow: :bow: :bow:
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

אם היה קולע חצי ממה שקלע היום באופן עקבי, היה שווה חוזה של מיציץ
סמל אישי של משתמש
Brilliant
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
קיבל.ה  467 לייקים

הלוואי וזו תחילתה של מגמה. אם איש יראה ככה במשחקים שנותרו בפלייאוף, הסיכוי לצלחת עולה משמעותית…
נערך לאחרונה על ידי Brilliant ב 10 יוני 2026, 00:51, נערך פעם 1 בסך הכל.
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5204 לייקים

נלקח מספורט רבי
מטורף
תמונה

Sent from my 22101320G using Tapatalk

joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

האיש הנכון בזמן הנכון
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

לא כל זר אמור להיות סקורר ויש מצב טוב שמשחק הבא הוא מסיים עם אפס, אבל מרגע שטאי נפצע, איש שומר כמו 2
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2071 לייקים

7even כתב: 09 יוני 2026, 23:48 לא כל זר אמור להיות סקורר ויש מצב טוב שמשחק הבא הוא מסיים עם אפס, אבל מרגע שטאי נפצע, איש שומר כמו 2
בול.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8919 לייקים

גם היה טוב בהגנה כמו בדרך כלל, גם תפר את השלשות מהפינות וגם לקח את התפקיד של תומר עם כל מיני סלי זבל מריבאונד התקפה.
משחק גדול שלו.
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

לא מצליח להתחבר לשחקן הזה אבל בהחלט משחק ענק שלו בלעדיו אנחנו לא מנצחים אותם היום
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3352 לייקים

מה שעושה קבוצה גדולה לקבוצה מנצחת,זה שיש לה שחקנים שבכול יום נתון יש לה שחקנים שכל אחד מהם יכול לנצח את המשחק,כשאחרים לא ביום טוב.
אדום ותיק
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1392 לייקים

הוקיץ' כתב: 10 יוני 2026, 00:07 גם היה טוב בהגנה כמו בדרך כלל, גם תפר את השלשות מהפינות וגם לקח את התפקיד של תומר עם כל מיני סלי זבל מריבאונד התקפה.
משחק גדול שלו.
אחד הגורמים הישירים לניצחון של אמש!
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!

אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2071 לייקים

איזו סדרה של מפלצת,
הוא, כמעט לבד, עצר אותם.

מרהיב.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  58 לייקים

לטעמי השחקן הכי קריטי לסדרה.
אם הוא טוב זה שלנו.

אסור לו להיות פאסיבי וחלש. הנוכחות שלו בצבע תכריע לטעמי.
אה כן, וגם השלשות.
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
lior777
הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
קיבל.ה  264 לייקים

בהחלט מפלצת, על כל משחק טוב נותן 10 מזעזעים ועושה במכנסיים באופן קבוע מול מכבי. איש גדול, נכס.
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

lior777 כתב: 16 יוני 2026, 22:17 בהחלט מפלצת, על כל משחק טוב נותן 10 מזעזעים ועושה במכנסיים באופן קבוע מול מכבי. איש גדול, נכס.
שששש אסור להגיד את זה על הליצן המחייך תכף יגידו לך פה שאתה לא מבין בכדורסל והוא מחזיק את ההגנה ושהוא הגלו גאי וכל השטויות האלה.
שחקן כזה גרוע שמקבל כמות דקות לא פרופורציונלית ביחס לרמתו. לא יאמן שהוא עדיין איתנו וימשיך איתנו גם בשנה הבאה
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  638 לייקים

דיי איתו כבר דיי
בלתי נסבל
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2748 לייקים

אפשר וצריך להיפרד ממנו יפה בסוף העונה ולהביא 4 אמיתי
lior777
הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
קיבל.ה  264 לייקים

פומפה כתב: 16 יוני 2026, 22:20
lior777 כתב: 16 יוני 2026, 22:17 בהחלט מפלצת, על כל משחק טוב נותן 10 מזעזעים ועושה במכנסיים באופן קבוע מול מכבי. איש גדול, נכס.
שששש אסור להגיד את זה על הליצן המחייך תכף יגידו לך פה שאתה לא מבין בכדורסל והוא מחזיק את ההגנה ושהוא הגלו גאי וכל השטויות האלה.
שחקן כזה גרוע שמקבל כמות דקות לא פרופורציונלית ביחס לרמתו. לא יאמן שהוא עדיין איתנו וימשיך איתנו גם בשנה הבאה
מהיום הראשון שהוא נחת פה אני כותב שהוא מתחזה שלא שייך לענף. מה שמצחיק שיש פה עוד כמה ליצני חצר שתופסים ממנו שחקן והתחננו שירשם היום. להחתים אותו לעונה הבאה זה יריקה בפרצוף של האוהדים.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

כשהוא הסטופר ההגנתי שלנו אין לנו סיכוי נגד מכבי.
מי שאחראי על המיתוג שלו כמישהו שמסוגל לשמור על גארדים הוא גאון, לא פחות.
ועדיין, צריך להירשם כשאין שום אלטרנטיבות.
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2253 לייקים

lior777 כתב: 16 יוני 2026, 22:59
פומפה כתב: 16 יוני 2026, 22:20
lior777 כתב: 16 יוני 2026, 22:17 בהחלט מפלצת, על כל משחק טוב נותן 10 מזעזעים ועושה במכנסיים באופן קבוע מול מכבי. איש גדול, נכס.
שששש אסור להגיד את זה על הליצן המחייך תכף יגידו לך פה שאתה לא מבין בכדורסל והוא מחזיק את ההגנה ושהוא הגלו גאי וכל השטויות האלה.
שחקן כזה גרוע שמקבל כמות דקות לא פרופורציונלית ביחס לרמתו. לא יאמן שהוא עדיין איתנו וימשיך איתנו גם בשנה הבאה
מהיום הראשון שהוא נחת פה אני כותב שהוא מתחזה שלא שייך לענף. מה שמצחיק שיש פה עוד כמה ליצני חצר שתופסים ממנו שחקן והתחננו שירשם היום. להחתים אותו לעונה הבאה זה יריקה בפרצוף של האוהדים.
הזר הכי חלש בהפועל, ולא מהיום
lior777
הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
קיבל.ה  264 לייקים

Red_man כתב: 16 יוני 2026, 22:58 אפשר וצריך להיפרד ממנו יפה בסוף העונה ולהביא 4 אמיתי
חתם כבר על חוזה חדש 1.2 מיליון לעונה הבאה.
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

Niro כתב: 17 יוני 2026, 09:34 כשהוא הסטופר ההגנתי שלנו אין לנו סיכוי נגד מכבי.
מי שאחראי על המיתוג שלו כמישהו שמסוגל לשמור על גארדים הוא גאון, לא פחות.
ועדיין, צריך להירשם כשאין שום אלטרנטיבות.
בדיוק.
מי שחשב הרעיון המטומטם לשים אותו על הרכז ולהשאיר את תומר לקחת ריבאונד ולשמור מתחת לסל הוא פשוט גאון.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2748 לייקים

lior777 כתב: 17 יוני 2026, 10:55
Red_man כתב: 16 יוני 2026, 22:58 אפשר וצריך להיפרד ממנו יפה בסוף העונה ולהביא 4 אמיתי
חתם כבר על חוזה חדש 1.2 מיליון לעונה הבאה.
אם הוא שחקן קצה סגל כלומר זר 9-10 אני עוד יכול לחיות עם זה. אבל אם הוא נשאר בשביל להיות ה4 הפותח אז אפשר כבר לוותר
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  58 לייקים

הוא כל הזמן נע בין ממש טוב לממש גרוע

כבר לא ברור מה קורה איתו
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

הוא שחקן בינוני שיודע לעשות מעט דברים בצורה סבירה. לא מעבר.
ועם כל זה - כשאתה משתמש בו כמו שאיטודיס משתמש בו, אפילו את המעט שהוא כן יכול לעשות אנחנו לא מקבלים ממנו.
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  638 לייקים

די עם השטות הזאת
הוא שחקם חלש והןא לא צריך להיות חלק מהסגל בשום וריאציה.
במעל מיליון דולר לעונה צריך להיות פה 4 יותר טוב ממנו
קוק למשל נראה הרבה יותר טוב ממנו בהגנה
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

איש גדול כתב: 17 יוני 2026, 12:46 די עם השטות הזאת
הוא שחקם חלש והןא לא צריך להיות חלק מהסגל בשום וריאציה.
במעל מיליון דולר לעונה צריך להיות פה 4 יותר טוב ממנו
קוק למשל נראה הרבה יותר טוב ממנו בהגנה
מסכים שהוא שחקן חלש.
אבל בלייזר ותומר בעמדה 4 זה אפילו יותר חלש.
זה עבד מול מכבי בלי בריסט ובלי קלארק.
זה שונה מול מכבי הזאת.
לא יודע מה הפתרון.
אני חושש שלשחק רק עם קוק בלי איש יהיה בעייתי אפילו יותר.
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  638 לייקים

רדנקו כתב: 17 יוני 2026, 13:46
איש גדול כתב: 17 יוני 2026, 12:46 די עם השטות הזאת
הוא שחקם חלש והןא לא צריך להיות חלק מהסגל בשום וריאציה.
במעל מיליון דולר לעונה צריך להיות פה 4 יותר טוב ממנו
קוק למשל נראה הרבה יותר טוב ממנו בהגנה
מסכים שהוא שחקן חלש.
אבל בלייזר ותומר בעמדה 4 זה אפילו יותר חלש.
זה עבד מול מכבי בלי בריסט ובלי קלארק.
זה שונה מול מכבי הזאת.
לא יודע מה הפתרון.
אני חושש שלשחק רק עם קוק בלי איש יהיה בעייתי אפילו יותר.
לא מסכים לגבי בלייזר
אני חושב שבלייזר שחקן יותר טוב מאיש
לגבי תומר לצערי אני נוטה להסכים
זה כבר לא זה ואין לי מושג מה לעשות עם זה
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2071 לייקים

:heart: :heart: :heart: איש :heart: :heart: :heart:
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

איש גדול כתב: 17 יוני 2026, 15:34
רדנקו כתב: 17 יוני 2026, 13:46
איש גדול כתב: 17 יוני 2026, 12:46 די עם השטות הזאת
הוא שחקם חלש והןא לא צריך להיות חלק מהסגל בשום וריאציה.
במעל מיליון דולר לעונה צריך להיות פה 4 יותר טוב ממנו
קוק למשל נראה הרבה יותר טוב ממנו בהגנה
מסכים שהוא שחקן חלש.
אבל בלייזר ותומר בעמדה 4 זה אפילו יותר חלש.
זה עבד מול מכבי בלי בריסט ובלי קלארק.
זה שונה מול מכבי הזאת.
לא יודע מה הפתרון.
אני חושש שלשחק רק עם קוק בלי איש יהיה בעייתי אפילו יותר.
לא מסכים לגבי בלייזר
אני חושב שבלייזר שחקן יותר טוב מאיש
לגבי תומר לצערי אני נוטה להסכים
זה כבר לא זה ואין לי מושג מה לעשות עם זה
בלייזר אולי שחקן יותר טוב מאיש אבל אין לו את המימדים ואת היכולות הפיזיות שלו.
אין מה לעשות.
שליחת תגובה