איש ויינרייט
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2285 לייקים
אמר בראיון אחרי המשחק שחתם על חוזה חדש
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 765 לייקים
אני באמת לא מבין אם לי יש אפס הבנה בכדורסל או שלצוות המקצועי אין עיניים. אין לזה הסבר
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 264 לייקים
לפי one וינרייט ישתכר 1.2 מיליון עונה הבאה… ממשך נמוך לנכס כזה.
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2070 לייקים
הראשון.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
-
ארז שדה
- הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
- קיבל.ה 1585 לייקים
אם הוא היה משחק ברוב המשחקים כמו אתמול היה אפשר להבין את זה אבל גם אז הסכום היה גבוה מדי .
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5204 לייקים
רק לא 4 פותח, אוהב אותו, לא מבין את הההותמה
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
החטאות מזעזעות, אבל הוא בערך כל ההגנה שלנו.
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2070 לייקים
מלך מלכי המלכים.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
המשחק הכי טוב שלו בהפועל, עצום עצום עצום היום

- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
אם היה קולע חצי ממה שקלע היום באופן עקבי, היה שווה חוזה של מיציץ
- Brilliant
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
- קיבל.ה 467 לייקים
הלוואי וזו תחילתה של מגמה. אם איש יראה ככה במשחקים שנותרו בפלייאוף, הסיכוי לצלחת עולה משמעותית…
נערך לאחרונה על ידי Brilliant ב 10 יוני 2026, 00:51, נערך פעם 1 בסך הכל.
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5204 לייקים
נלקח מספורט רבי
מטורף

Sent from my 22101320G using Tapatalk
מטורף

Sent from my 22101320G using Tapatalk
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
לא כל זר אמור להיות סקורר ויש מצב טוב שמשחק הבא הוא מסיים עם אפס, אבל מרגע שטאי נפצע, איש שומר כמו 2
יחד, רק יחד! 
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2070 לייקים
בול.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8919 לייקים
גם היה טוב בהגנה כמו בדרך כלל, גם תפר את השלשות מהפינות וגם לקח את התפקיד של תומר עם כל מיני סלי זבל מריבאונד התקפה.
משחק גדול שלו.
משחק גדול שלו.
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 765 לייקים
לא מצליח להתחבר לשחקן הזה אבל בהחלט משחק ענק שלו בלעדיו אנחנו לא מנצחים אותם היום
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3349 לייקים
מה שעושה קבוצה גדולה לקבוצה מנצחת,זה שיש לה שחקנים שבכול יום נתון יש לה שחקנים שכל אחד מהם יכול לנצח את המשחק,כשאחרים לא ביום טוב.
-
אדום ותיק
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1392 לייקים
אחד הגורמים הישירים לניצחון של אמש!
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2070 לייקים
איזו סדרה של מפלצת,
הוא, כמעט לבד, עצר אותם.
מרהיב.
הוא, כמעט לבד, עצר אותם.
מרהיב.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 57 לייקים
לטעמי השחקן הכי קריטי לסדרה.
אם הוא טוב זה שלנו.
אסור לו להיות פאסיבי וחלש. הנוכחות שלו בצבע תכריע לטעמי.
אה כן, וגם השלשות.
אם הוא טוב זה שלנו.
אסור לו להיות פאסיבי וחלש. הנוכחות שלו בצבע תכריע לטעמי.
אה כן, וגם השלשות.
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 264 לייקים
בהחלט מפלצת, על כל משחק טוב נותן 10 מזעזעים ועושה במכנסיים באופן קבוע מול מכבי. איש גדול, נכס.
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 765 לייקים
שששש אסור להגיד את זה על הליצן המחייך תכף יגידו לך פה שאתה לא מבין בכדורסל והוא מחזיק את ההגנה ושהוא הגלו גאי וכל השטויות האלה.
שחקן כזה גרוע שמקבל כמות דקות לא פרופורציונלית ביחס לרמתו. לא יאמן שהוא עדיין איתנו וימשיך איתנו גם בשנה הבאה
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2747 לייקים
אפשר וצריך להיפרד ממנו יפה בסוף העונה ולהביא 4 אמיתי
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 264 לייקים
מהיום הראשון שהוא נחת פה אני כותב שהוא מתחזה שלא שייך לענף. מה שמצחיק שיש פה עוד כמה ליצני חצר שתופסים ממנו שחקן והתחננו שירשם היום. להחתים אותו לעונה הבאה זה יריקה בפרצוף של האוהדים.
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2923 לייקים
כשהוא הסטופר ההגנתי שלנו אין לנו סיכוי נגד מכבי.
מי שאחראי על המיתוג שלו כמישהו שמסוגל לשמור על גארדים הוא גאון, לא פחות.
ועדיין, צריך להירשם כשאין שום אלטרנטיבות.
מי שאחראי על המיתוג שלו כמישהו שמסוגל לשמור על גארדים הוא גאון, לא פחות.
ועדיין, צריך להירשם כשאין שום אלטרנטיבות.
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2253 לייקים
הזר הכי חלש בהפועל, ולא מהיוםlior777 כתב: ↑16 יוני 2026, 22:59מהיום הראשון שהוא נחת פה אני כותב שהוא מתחזה שלא שייך לענף. מה שמצחיק שיש פה עוד כמה ליצני חצר שתופסים ממנו שחקן והתחננו שירשם היום. להחתים אותו לעונה הבאה זה יריקה בפרצוף של האוהדים.
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 264 לייקים
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2285 לייקים
בדיוק.
מי שחשב הרעיון המטומטם לשים אותו על הרכז ולהשאיר את תומר לקחת ריבאונד ולשמור מתחת לסל הוא פשוט גאון.
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2747 לייקים
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 57 לייקים
הוא כל הזמן נע בין ממש טוב לממש גרוע
כבר לא ברור מה קורה איתו
כבר לא ברור מה קורה איתו
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2285 לייקים
הוא שחקן בינוני שיודע לעשות מעט דברים בצורה סבירה. לא מעבר.
ועם כל זה - כשאתה משתמש בו כמו שאיטודיס משתמש בו, אפילו את המעט שהוא כן יכול לעשות אנחנו לא מקבלים ממנו.
ועם כל זה - כשאתה משתמש בו כמו שאיטודיס משתמש בו, אפילו את המעט שהוא כן יכול לעשות אנחנו לא מקבלים ממנו.
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 636 לייקים
די עם השטות הזאת
הוא שחקם חלש והןא לא צריך להיות חלק מהסגל בשום וריאציה.
במעל מיליון דולר לעונה צריך להיות פה 4 יותר טוב ממנו
קוק למשל נראה הרבה יותר טוב ממנו בהגנה
הוא שחקם חלש והןא לא צריך להיות חלק מהסגל בשום וריאציה.
במעל מיליון דולר לעונה צריך להיות פה 4 יותר טוב ממנו
קוק למשל נראה הרבה יותר טוב ממנו בהגנה
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2285 לייקים
מסכים שהוא שחקן חלש.
אבל בלייזר ותומר בעמדה 4 זה אפילו יותר חלש.
זה עבד מול מכבי בלי בריסט ובלי קלארק.
זה שונה מול מכבי הזאת.
לא יודע מה הפתרון.
אני חושש שלשחק רק עם קוק בלי איש יהיה בעייתי אפילו יותר.
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 636 לייקים
לא מסכים לגבי בלייזר
אני חושב שבלייזר שחקן יותר טוב מאיש
לגבי תומר לצערי אני נוטה להסכים
זה כבר לא זה ואין לי מושג מה לעשות עם זה
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2070 לייקים
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2285 לייקים
בלייזר אולי שחקן יותר טוב מאיש אבל אין לו את המימדים ואת היכולות הפיזיות שלו.איש גדול כתב: ↑17 יוני 2026, 15:34לא מסכים לגבי בלייזר
אני חושב שבלייזר שחקן יותר טוב מאיש
לגבי תומר לצערי אני נוטה להסכים
זה כבר לא זה ואין לי מושג מה לעשות עם זה
אין מה לעשות.
