שאר הליגה 25/26
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
סנטוס פה וגם שיחק נגד באר שבע בפלייאוף.
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
איכשהו אני כל הזמן שומע שהיא לע הרצפה בשנים האחרונות.
בואו ננצח היום כדי לראות אם מיצ'ץ' הוא המטאטא אותו חיפשנו
יחד, רק יחד! 
- קפטן ג'ק
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:02
- קיבל.ה 788 לייקים
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
-
ההוא מפעם
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
- קיבל.ה 378 לייקים
כמו שכתבתי כבר לפני כמה חודשים מכבי מגיעה לסדרה הזאת באפיסת כוחות ושחקנים
( כן וחבל שהיא לא הגיע לפליי אין כי בטח היה גוזל להם עוד שחקן )
אין פה קסמים בעונה כל כך ארוכה חייבים סגל ארוך וכשחקנים נפצעים עד סוף השנה חייבים מחליף או שהעומס גובר
הפדרמנים מתקמצנים ולקו הסיום מגיע סגל מרוט ופצוע ולא בפעם הראשונה.
( כן וחבל שהיא לא הגיע לפליי אין כי בטח היה גוזל להם עוד שחקן )
אין פה קסמים בעונה כל כך ארוכה חייבים סגל ארוך וכשחקנים נפצעים עד סוף השנה חייבים מחליף או שהעומס גובר
הפדרמנים מתקמצנים ולקו הסיום מגיע סגל מרוט ופצוע ולא בפעם הראשונה.
- M-26-7
- הצטרף: 19 יוני 2023, 19:09
- קיבל.ה 105 לייקים
מקקי גם בלי טיג׳יי ליף.
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2748 לייקים
מתני מודה בכישלון הדרך והבניה ומחתים את אוברדוביץ. מי שחושב שהם לא הולכים לפרק שם סכומים אדירים חי בסרט
- iamgabormarton
- הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
- קיבל.ה 706 לייקים
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2748 לייקים
בשביל אמא שלו להעמיד תקציב של 120 מיליון שקל זה בקטנהiamgabormarton כתב: ↑15 יוני 2026, 13:17נחכה ונראה..אבל צריך לזכור שמתנוש לא יכול לעשות מה שהוא רוצה, זה לא הכסף שלו הוא צריך רשות מאמא
-
ההוא מפעם
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
- קיבל.ה 378 לייקים
עפ"י פורבס הם הרוויחו שנה שעברה 5.4 מילארד דולר שזה בערך 44 מיליון שקל ליוםRed_man כתב: ↑15 יוני 2026, 13:29בשביל אמא שלו להעמיד תקציב של 120 מיליון שקל זה בקטנהiamgabormarton כתב: ↑15 יוני 2026, 13:17נחכה ונראה..אבל צריך לזכור שמתנוש לא יכול לעשות מה שהוא רוצה, זה לא הכסף שלו הוא צריך רשות מאמא
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
אם הם יתחילו להשכיב את הסכומים בסדר גודל 120 מיליון אנחנו נצטרך שהשותפים של עופר יסכימו כם לשלם. אחרת לא נראה אותנו בגמרסלההוא מפעם כתב: ↑15 יוני 2026, 14:59עפ"י פורבס הם הרוויחו שנה שעברה 5.4 מילארד דולר שזה בערך 44 מיליון שקל ליוםRed_man כתב: ↑15 יוני 2026, 13:29בשביל אמא שלו להעמיד תקציב של 120 מיליון שקל זה בקטנהiamgabormarton כתב: ↑15 יוני 2026, 13:17
נחכה ונראה..אבל צריך לזכור שמתנוש לא יכול לעשות מה שהוא רוצה, זה לא הכסף שלו הוא צריך רשות מאמא
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2748 לייקים
אמא שלו תרמה 100 מיליון דולר לקמפיין של טראמפ. להחזיק את הפועל ירושלים זה באמת תחביב עבורם אולי אפילו פילנתרופיה, הם יכולים אם רק ירצו להטביע פה את הליגה עם הכסף שלהם. הם יכלו לעשות עופר על ספידים אבל מתן חתיכת שחצן שחשב שהוא יבוא ללמד את הילידים מהמזרח התיכון איך עושים את זה נכון.ההוא מפעם כתב: ↑15 יוני 2026, 14:59עפ"י פורבס הם הרוויחו שנה שעברה 5.4 מילארד דולר שזה בערך 44 מיליון שקל ליוםRed_man כתב: ↑15 יוני 2026, 13:29בשביל אמא שלו להעמיד תקציב של 120 מיליון שקל זה בקטנהiamgabormarton כתב: ↑15 יוני 2026, 13:17
נחכה ונראה..אבל צריך לזכור שמתנוש לא יכול לעשות מה שהוא רוצה, זה לא הכסף שלו הוא צריך רשות מאמא
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
לא חושב שהוא שחצןRed_man כתב: ↑15 יוני 2026, 15:08אמא שלו תרמה 100 מיליון דולר לקמפיין של טראמפ. להחזיק את הפועל ירושלים זה באמת תחביב עבורם אולי אפילו פילנתרופיה, הם יכולים אם רק ירצו להטביע פה את הליגה עם הכסף שלהם. הם יכלו לעשות עופר על ספידים אבל מתן חתיכת שחצן שחשב שהוא יבוא ללמד את הילידים מהמזרח התיכון איך עושים את זה נכון.
לא יודע כמה דרייב יש לו ולא ברור כמה אשראי גם יש לו
שיעשו חיים שנה הבאה ביורוקאפ
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3352 לייקים
נגיד שלפי מה שאתה אומר,הם יגיעו לכל גמר סל.תא מרבוטא כתב:אם הם יתחילו להשכיב את הסכומים בסדר גודל 120 מיליון אנחנו נצטרך שהשותפים של עופר יסכימו כם לשלם. אחרת לא נראה אותנו בגמרסל
אבל אתה זוכר שלגמר צריכה להגיע עוד קבוצה.מי אמר לך שזאת לא תהיה הפועל?
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
-
עד המ!!ת הפועל
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
- קיבל.ה 1044 לייקים
למה בכלל נתנו לו שם ישראלי אם ידעו שהוא לא הולך לדבר מילה בעברית? אנשים בארה״ב באמת קוראים לו מתן? נשמע לי כזה מטומטם.
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3352 לייקים
אם אני לוני ווקר,בשבועיים הקרובים אני לא ״שותה״ חשיש….
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 58 לייקים
זה דווקא שם שמופיע פה ושם בארה"ב, אפילו בכמה סדרות אמריקאיותעד המ!!ת הפועל כתב: ↑16 יוני 2026, 01:06 למה בכלל נתנו לו שם ישראלי אם ידעו שהוא לא הולך לדבר מילה בעברית? אנשים בארה״ב באמת קוראים לו מתן? נשמע לי כזה מטומטם.
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5204 לייקים
יונתן אלון מונה למנהל מקצועי של העמק
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
עד המ!!ת הפועל
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
- קיבל.ה 1044 לייקים
וואלה? חידשת לי.Rak-Hapoel כתב:זה דווקא שם שמופיע פה ושם בארה"ב, אפילו בכמה סדרות אמריקאיותעד המ!!ת הפועל כתב: ↑16 יוני 2026, 01:06 למה בכלל נתנו לו שם ישראלי אם ידעו שהוא לא הולך לדבר מילה בעברית? אנשים בארה״ב באמת קוראים לו מתן? נשמע לי כזה מטומטם.
