שאר הליגה 25/26

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

סנטוס פה וגם שיחק נגד באר שבע בפלייאוף.
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

קפטן ג'ק כתב: 11 יוני 2026, 14:37 אם בלאט פצוע (לפחות לתחילת סדרת הגמר), ומכבי מסמנים עבור ווקר את הדרך החוצה, ובנוסף סנטוס שהיה אצלם שחקן סולידי כבר עזב (אמנם הביאו מחליף חדש), אז האליפות המעצבנת הזו עוד יותר על הרצפה ממה שהיה קודם.
חייבים לעבור את מגדל.
איכשהו אני כל הזמן שומע שהיא לע הרצפה בשנים האחרונות.
בואו ננצח היום כדי לראות אם מיצ'ץ' הוא המטאטא אותו חיפשנו
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
קפטן ג'ק
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:02
קיבל.ה  788 לייקים

מילפורד כתב: 11 יוני 2026, 14:44 סנטוס פה וגם שיחק נגד באר שבע בפלייאוף.
צודק, טעות שלי. הוא יעזוב רק בסוף העונה.
תקרת שכר, יא חביבי ! רק תקרת שכר (בכדורסל וגם בכדורגל) !
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

מה מצב בלאט וגור לביא?
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

Niro כתב: 11 יוני 2026, 23:01 מה מצב בלאט וגור לביא?
גור לביא סיים את העונה, בלאט בספק לסדרה אני חושב
ההוא מפעם
הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
קיבל.ה  378 לייקים

כמו שכתבתי כבר לפני כמה חודשים מכבי מגיעה לסדרה הזאת באפיסת כוחות ושחקנים
( כן וחבל שהיא לא הגיע לפליי אין כי בטח היה גוזל להם עוד שחקן )
אין פה קסמים בעונה כל כך ארוכה חייבים סגל ארוך וכשחקנים נפצעים עד סוף השנה חייבים מחליף או שהעומס גובר
הפדרמנים מתקמצנים ולקו הסיום מגיע סגל מרוט ופצוע ולא בפעם הראשונה.
סמל אישי של משתמש
M-26-7
הצטרף: 19 יוני 2023, 19:09
קיבל.ה  105 לייקים

מקקי גם בלי טיג׳יי ליף.
:hammersickle: מהפכה אינה גן של שושנים. מהפכה היא המאבק בין העבר לעתיד
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2747 לייקים

מתני מודה בכישלון הדרך והבניה ומחתים את אוברדוביץ. מי שחושב שהם לא הולכים לפרק שם סכומים אדירים חי בסרט
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

Red_man כתב: 15 יוני 2026, 13:15 מתני מודה בכישלון הדרך והבניה ומחתים את אוברדוביץ. מי שחושב שהם לא הולכים לפרק שם סכומים אדירים חי בסרט
נחכה ונראה..אבל צריך לזכור שמתנוש לא יכול לעשות מה שהוא רוצה, זה לא הכסף שלו הוא צריך רשות מאמא
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2747 לייקים

iamgabormarton כתב: 15 יוני 2026, 13:17
Red_man כתב: 15 יוני 2026, 13:15 מתני מודה בכישלון הדרך והבניה ומחתים את אוברדוביץ. מי שחושב שהם לא הולכים לפרק שם סכומים אדירים חי בסרט
נחכה ונראה..אבל צריך לזכור שמתנוש לא יכול לעשות מה שהוא רוצה, זה לא הכסף שלו הוא צריך רשות מאמא
בשביל אמא שלו להעמיד תקציב של 120 מיליון שקל זה בקטנה
ההוא מפעם
הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
קיבל.ה  378 לייקים

Red_man כתב: 15 יוני 2026, 13:29
iamgabormarton כתב: 15 יוני 2026, 13:17
Red_man כתב: 15 יוני 2026, 13:15 מתני מודה בכישלון הדרך והבניה ומחתים את אוברדוביץ. מי שחושב שהם לא הולכים לפרק שם סכומים אדירים חי בסרט
נחכה ונראה..אבל צריך לזכור שמתנוש לא יכול לעשות מה שהוא רוצה, זה לא הכסף שלו הוא צריך רשות מאמא
בשביל אמא שלו להעמיד תקציב של 120 מיליון שקל זה בקטנה
עפ"י פורבס הם הרוויחו שנה שעברה 5.4 מילארד דולר שזה בערך 44 מיליון שקל ליום
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

ההוא מפעם כתב: 15 יוני 2026, 14:59
Red_man כתב: 15 יוני 2026, 13:29
iamgabormarton כתב: 15 יוני 2026, 13:17

נחכה ונראה..אבל צריך לזכור שמתנוש לא יכול לעשות מה שהוא רוצה, זה לא הכסף שלו הוא צריך רשות מאמא
בשביל אמא שלו להעמיד תקציב של 120 מיליון שקל זה בקטנה
עפ"י פורבס הם הרוויחו שנה שעברה 5.4 מילארד דולר שזה בערך 44 מיליון שקל ליום
אם הם יתחילו להשכיב את הסכומים בסדר גודל 120 מיליון אנחנו נצטרך שהשותפים של עופר יסכימו כם לשלם. אחרת לא נראה אותנו בגמרסל
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2747 לייקים

ההוא מפעם כתב: 15 יוני 2026, 14:59
Red_man כתב: 15 יוני 2026, 13:29
iamgabormarton כתב: 15 יוני 2026, 13:17

נחכה ונראה..אבל צריך לזכור שמתנוש לא יכול לעשות מה שהוא רוצה, זה לא הכסף שלו הוא צריך רשות מאמא
בשביל אמא שלו להעמיד תקציב של 120 מיליון שקל זה בקטנה
עפ"י פורבס הם הרוויחו שנה שעברה 5.4 מילארד דולר שזה בערך 44 מיליון שקל ליום
אמא שלו תרמה 100 מיליון דולר לקמפיין של טראמפ. להחזיק את הפועל ירושלים זה באמת תחביב עבורם אולי אפילו פילנתרופיה, הם יכולים אם רק ירצו להטביע פה את הליגה עם הכסף שלהם. הם יכלו לעשות עופר על ספידים אבל מתן חתיכת שחצן שחשב שהוא יבוא ללמד את הילידים מהמזרח התיכון איך עושים את זה נכון.
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

Red_man כתב: 15 יוני 2026, 15:08
ההוא מפעם כתב: 15 יוני 2026, 14:59
Red_man כתב: 15 יוני 2026, 13:29

בשביל אמא שלו להעמיד תקציב של 120 מיליון שקל זה בקטנה
עפ"י פורבס הם הרוויחו שנה שעברה 5.4 מילארד דולר שזה בערך 44 מיליון שקל ליום
אמא שלו תרמה 100 מיליון דולר לקמפיין של טראמפ. להחזיק את הפועל ירושלים זה באמת תחביב עבורם אולי אפילו פילנתרופיה, הם יכולים אם רק ירצו להטביע פה את הליגה עם הכסף שלהם. הם יכלו לעשות עופר על ספידים אבל מתן חתיכת שחצן שחשב שהוא יבוא ללמד את הילידים מהמזרח התיכון איך עושים את זה נכון.
לא חושב שהוא שחצן
לא יודע כמה דרייב יש לו ולא ברור כמה אשראי גם יש לו
שיעשו חיים שנה הבאה ביורוקאפ
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3349 לייקים

תא מרבוטא כתב:
ההוא מפעם כתב: 15 יוני 2026, 14:59
Red_man כתב: 15 יוני 2026, 13:29 בשביל אמא שלו להעמיד תקציב של 120 מיליון שקל זה בקטנה
עפ"י פורבס הם הרוויחו שנה שעברה 5.4 מילארד דולר שזה בערך 44 מיליון שקל ליום
אם הם יתחילו להשכיב את הסכומים בסדר גודל 120 מיליון אנחנו נצטרך שהשותפים של עופר יסכימו כם לשלם. אחרת לא נראה אותנו בגמרסל
נגיד שלפי מה שאתה אומר,הם יגיעו לכל גמר סל.
אבל אתה זוכר שלגמר צריכה להגיע עוד קבוצה.מי אמר לך שזאת לא תהיה הפועל?
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

תא מרבוטא כתב: 15 יוני 2026, 15:06
ההוא מפעם כתב: 15 יוני 2026, 14:59
Red_man כתב: 15 יוני 2026, 13:29

בשביל אמא שלו להעמיד תקציב של 120 מיליון שקל זה בקטנה
עפ"י פורבס הם הרוויחו שנה שעברה 5.4 מילארד דולר שזה בערך 44 מיליון שקל ליום
אם הם יתחילו להשכיב את הסכומים בסדר גודל 120 מיליון אנחנו נצטרך שהשותפים של עופר יסכימו כם לשלם. אחרת לא נראה אותנו בגמרסל
גמר סל בישראל תלוי בעיקר במי הישראלים שלך לטעמי, ויש מהאיכותיים מביניהם כמות מאד מוגבלת
יחד, רק יחד! :heart:
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

Nati כתב: 15 יוני 2026, 16:52
תא מרבוטא כתב:
ההוא מפעם כתב: 15 יוני 2026, 14:59

עפ"י פורבס הם הרוויחו שנה שעברה 5.4 מילארד דולר שזה בערך 44 מיליון שקל ליום
אם הם יתחילו להשכיב את הסכומים בסדר גודל 120 מיליון אנחנו נצטרך שהשותפים של עופר יסכימו כם לשלם. אחרת לא נראה אותנו בגמרסל
נגיד שלפי מה שאתה אומר,הם יגיעו לכל גמר סל.
אבל אתה זוכר שלגמר צריכה להגיע עוד קבוצה.מי אמר לך שזאת לא תהיה הפועל?
מידת האמון שלי במערכת כרגע היא כזו, שצריך קונסטלציה יחסית נדירה שמכבי לא תהיה שם
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1044 לייקים

למה בכלל נתנו לו שם ישראלי אם ידעו שהוא לא הולך לדבר מילה בעברית? אנשים בארה״ב באמת קוראים לו מתן? נשמע לי כזה מטומטם.
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3349 לייקים

אם אני לוני ווקר,בשבועיים הקרובים אני לא ״שותה״ חשיש….
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  57 לייקים

עד המ!!ת הפועל כתב: 16 יוני 2026, 01:06 למה בכלל נתנו לו שם ישראלי אם ידעו שהוא לא הולך לדבר מילה בעברית? אנשים בארה״ב באמת קוראים לו מתן? נשמע לי כזה מטומטם.
זה דווקא שם שמופיע פה ושם בארה"ב, אפילו בכמה סדרות אמריקאיות
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5204 לייקים

יונתן אלון מונה למנהל מקצועי של העמק

Sent from my 22101320G using Tapatalk

עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1044 לייקים

Rak-Hapoel כתב:
עד המ!!ת הפועל כתב: 16 יוני 2026, 01:06 למה בכלל נתנו לו שם ישראלי אם ידעו שהוא לא הולך לדבר מילה בעברית? אנשים בארה״ב באמת קוראים לו מתן? נשמע לי כזה מטומטם.
זה דווקא שם שמופיע פה ושם בארה"ב, אפילו בכמה סדרות אמריקאיות
וואלה? חידשת לי.
שליחת תגובה