סגל הקבוצה - אשכול מתמשך

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8921 לייקים

Red_man כתב: 29 מאי 2026, 20:30
הוקיץ' כתב: 29 מאי 2026, 19:02 הוא שחקן, אני רק לא מבין למה מה שאנחנו צריכים זה עוד סקורר בעמדה מספר 3.
במקום איש או מלקולם? מה רע בשחקן בעמדה 3 שגם מסוגל לקלוע?
לא רע, אנחנו בהחלט צריכים שחקן שיהיה גם פקטור התקפי, אבל לדעתי אנחנו צריכים שחקן יותר שלם וקבוצתי מאשר מישהו שהוא רק סקורר.
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

מסכים לגמרי.
שחקן שרואה רק את הסל.
זה ממש לא מה שאנחנו צריכים לדעתי.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk


נערך לאחרונה על ידי רדנקו ב 29 מאי 2026, 22:54, נערך פעם 1 בסך הכל.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2756 לייקים

הוקיץ' כתב: 29 מאי 2026, 22:48
Red_man כתב: 29 מאי 2026, 20:30
הוקיץ' כתב: 29 מאי 2026, 19:02 הוא שחקן, אני רק לא מבין למה מה שאנחנו צריכים זה עוד סקורר בעמדה מספר 3.
במקום איש או מלקולם? מה רע בשחקן בעמדה 3 שגם מסוגל לקלוע?
לא רע, אנחנו בהחלט צריכים שחקן שיהיה גם פקטור התקפי, אבל לדעתי אנחנו צריכים שחקן יותר שלם וקבוצתי מאשר מישהו שהוא רק סקורר.
זה משהו אחר. מצד שני זה מתאים בול לשיטה של איטודיס של כדורסל בידודים ותראו לי מה אתם יודעים לעשות עם הכדור
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

Red_man כתב:
הוקיץ' כתב: 29 מאי 2026, 22:48
Red_man כתב: 29 מאי 2026, 20:30 במקום איש או מלקולם? מה רע בשחקן בעמדה 3 שגם מסוגל לקלוע?
לא רע, אנחנו בהחלט צריכים שחקן שיהיה גם פקטור התקפי, אבל לדעתי אנחנו צריכים שחקן יותר שלם וקבוצתי מאשר מישהו שהוא רק סקורר.
זה משהו אחר. מצד שני זה מתאים בול לשיטה של איטודיס של כדורסל בידודים ותראו לי מה אתם יודעים לעשות עם הכדור
אולי.
אבל לא היה מזיק שחקן שגם מסתכל על שחקנים אחרים וגם שומר קצת.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  10 לייקים

ג'ורדן נווארה לא הליהוק המושלם מבחינת סגנון

הוא שחקן שבאנדולו היה כינור 3-4 וזה פחות עבד
ציפו ממנו להשלים סוללת גארדים

בכוכב הכדור הלך אליו המון - אופציה שנייה למקנטייר
והוא הביא מספרים אישיים יפים אבל מקום 10.

לנו יש 4 גארדים לפניו שכולם רוצים את הכדור
על פניו התאמה לא מושלמת כי אנחנו צריכים מישהו שישמור, ינוע ללא כדור, יקלע שלשות פתוחות.

אבל, אם אין שחקן מתאים מספיק איכותי אז אני מעדיף שחקן איכותי ולהתמודד עם השחקן לאורך עונה.
זו הדילמה ואני חושב שאם אי אפשר להביא שחקן בדמותו של דיאלו, אז אני מעדיף את נווארה מאשר מלקולם שהוא מתאים מאוד אבל הוא לא מספיק טוב.

איכות < התאמה
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

זה תלוי מאוד בסגנון המשחק שנשחק.
אתמול ברבע הראשון מול ראשון למשל ההתקפה שלנו שיחקה בתנועה, לא פיק אנד אנד רול אחד ואחר כך בידודים, וזה נראה נהדר.
ברגע שנכנסו המחליפים חזרנו לכדורסל התקוע ואחר כך לא חזרנו לשחק ככה, אולי בגלל שגם ראשון שינו הגנה.
אני חושב שהשחקן המושלם בשבילנו לתפקיד הזה יהיה קמרון טיילור מולנסיה.
אבל שוב - שחקנים שנראים מצוין בשיטה אחת יכולים להראות אחרת לגמרי אצל מאמן אחר.
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

הקבוצה הזו צריכה 4 יותר מהכל.
מקנא בכל קבוצה שיש לה שחקן כזה ברמה גבוהה.

לנו פשוט אין.
יחד, רק יחד! :heart:
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

סרוסי החרטטן מפרסם שהכוכב רוצים את מיציץ'.
הלוואי. מוכן לוותר על כריס ג'ונס שיעבור יחד איתו, רק שילך מפה.
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  767 לייקים

Niro כתב: 01 יוני 2026, 13:05 סרוסי החרטטן מפרסם שהכוכב רוצים את מיציץ'.
הלוואי. מוכן לוותר על כריס ג'ונס שיעבור יחד איתו, רק שילך מפה.
וואי חלום
שווה אפילו לעשות מגבית להשלים לו את השכר שם רק שילך
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5205 לייקים

סרוסי מחרטט המון המון

Sent from my 22101320G using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

Niro כתב: 01 יוני 2026, 13:05 סרוסי החרטטן מפרסם שהכוכב רוצים את מיציץ'.
הלוואי. מוכן לוותר על כריס ג'ונס שיעבור יחד איתו, רק שילך מפה.
הוא נתן פעם ידיעה שהתבררה כנכונה?
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

היה אתמול מול ראשון מצב שלא זכור לי בהפועל בכמות דקות לא מבוטלת היו 3 רכזים על המגרש. אין להפועל 2 אמיתי בסגל כרגע בכלל.
אלייזה ובלייקני, דווקא הם, נפצעו בזמן הכי גרוע שיש.

מתסכל ששני שוטינג גארדס כאלו מוכשרים לא יכולים לעזור לנו.
בר גם הוא בהחלט יכל לעזור.
יחד, רק יחד! :heart:
יותם שירן הלא מקורי
הצטרף: 13 אוקטובר 2025, 23:46
קיבל.ה  129 לייקים

7even כתב: 01 יוני 2026, 13:40 היה אתמול מול ראשון מצב שלא זכור לי בהפועל בכמות דקות לא מבוטלת היו 3 רכזים על המגרש. אין להפועל 2 אמיתי בסגל כרגע בכלל.
אלייזה ובלייקני, דווקא הם, נפצעו בזמן הכי גרוע שיש.

מתסכל ששני שוטינג גארדס כאלו מוכשרים לא יכולים לעזור לנו.
בר גם הוא בהחלט יכל לעזור.
יש רנדולף.
יותם שירן הלא מקורי
הצטרף: 13 אוקטובר 2025, 23:46
קיבל.ה  129 לייקים

כתוב שהוא ברשימות. לא היה כתוב שדיברו ונפגשו איתו.
לא בכוח, ואני לא אחד שחוסך שבטו מהמועדון
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

אחלה ניב משגב
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

יואב ויטלם מבאר שבע פשוט שחקן נהדר.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

giladbec
הצטרף: 05 יוני 2024, 18:29
קיבל.ה  25 לייקים

רדנקו כתב: 01 יוני 2026, 22:46 יואב ויטלם מבאר שבע פשוט שחקן נהדר.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk
סגר במכללות לשנה הבאה
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  10 לייקים

איך אנחנו לא לוקחים את פרנסיסקו
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5205 לייקים

ליילס סירב להצעה של פאקינג 3.5 מליון דולר לעונה מהפועל

Sent from my 22101320G using Tapatalk

Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  635 לייקים

גביזון כתב: 04 יוני 2026, 19:51 ליילס סירב להצעה של פאקינג 3.5 מליון דולר לעונה מהפועל

Sent from my 22101320G using Tapatalk
מה המקור? ומה הוא רוצה יותר כסף אוו יעד אחר?
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5205 לייקים

Adom_Adom כתב:
גביזון כתב: 04 יוני 2026, 19:51 ליילס סירב להצעה של פאקינג 3.5 מליון דולר לעונה מהפועל

Sent from my 22101320G using Tapatalk
מה המקור? ומה הוא רוצה יותר כסף אוו יעד אחר?
לא זוכר
לא יודע
קראתי כותרת


Sent from my 22101320G using Tapatalk


סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

ביוניק מאן כתב: 04 יוני 2026, 16:15 איך אנחנו לא לוקחים את פרנסיסקו
כי הוא הולך לקבל 4 מיליון לעונה מוילרבאן.
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

וילרבאן יהפכו מהקבוצה החלשה ביורוליג לאחת החזקות.
הם גם שמים שם דגש על לבנות קבוצה של כוכבים צרפתיים כשלואי-קברו ויאבוסלה גם הועלו כמועמדים
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2756 לייקים

רדנקו כתב: 07 יוני 2026, 11:10
ביוניק מאן כתב: 04 יוני 2026, 16:15 איך אנחנו לא לוקחים את פרנסיסקו
כי הוא הולך לקבל 4 מיליון לעונה מוילרבאן.
למרות הרנסנס של מיציץ במשחקים האחרונים. הייתי שמח לשים על פרנסיסקו 4 ואת ה2 מיליון הנותרים בהגדלת ההצעה לליילס למשל.
מקווה מאוד שהרנסנס של מיציץ ינצח את הסדרה מול ירושלים
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

תמונה
יחד, רק יחד! :heart:
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

היפוטתית וממי שראה את ליילס מספיק, שזה כנראה בעיקר @הוקיץ' , הוא שחקן של חיתוכים? פיקנרול? איך הוא בהגנת חילופים?
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2756 לייקים

7even כתב: 08 יוני 2026, 16:56 תמונה
הלוואי ליילס. אבל עם המלחמה הבלתי נגמרת הזאת אני לא רואה איך זה אמור לעבוד.
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8921 לייקים

Niro כתב: 08 יוני 2026, 17:02 היפוטתית וממי שראה את ליילס מספיק, שזה כנראה בעיקר @הוקיץ' , הוא שחקן של חיתוכים? פיקנרול? איך הוא בהגנת חילופים?
היתרון הכי גדול של ליילס הוא שמדובר בשחקן עם סייז שנותן עזרה בריבאונד ואיום חסימה, אבל מצד שני גם אוטומטי מהשלוש, כזה שלא צריך לא כתפיים מיושרות ולא זמן לכוון.
הוא שחקן הגנה טוב, חכם ונטול אגו. לא מבריק בשום תחום, אבל סבבה בהכל - יכול להחליף על גארדים, לשמור על סנטרים ולספק איום חסימה.
מבחינה התקפית, מלבד הקליעה מבחוץ ריאל גם הרבו לבודד אותו בפוסטאפ. הוא בדרך כלל לא יקח את השומר שלו לסל אלא יעדיף לזרוק ג'אמפ בפייד אוויי, זריקה שהוא תופר באחוזים טובים כל עוד לא שומר עליו קסלר אדוארדס.
בעיני השילוב של הקליעה והסייז יחד עם העובדה שהוא לא צריך את הכדור הרבה בידיים הופך אותו לשחקן אידיאלי עבורנו.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים


על מה הספרדי הזה מדבר? דווח היום איפשהו ששורטס בדרך אלינו?
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5205 לייקים

Niro כתב: 08 יוני 2026, 18:29
על מה הספרדי הזה מדבר? דווח היום איפשהו ששורטס בדרך אלינו?
אם גונס עובר לכוכב האדום אשמח מאדדדדדדדדדד לשורטס.
מי יאמן שם במקום עתמן השרמיט? מי החליט שלא רוצים אותו בפאו?
אולי זה חרטת מלפפונים\ אני בעבודה אין לי זמן לבדוק מי פרסם את זה בX
נערך לאחרונה על ידי גביזון ב 08 יוני 2026, 18:44, נערך פעם 1 בסך הכל.
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8921 לייקים

Niro כתב: 08 יוני 2026, 18:29
על מה הספרדי הזה מדבר? דווח היום איפשהו ששורטס בדרך אלינו?
לא.
זה אותו אתר ספרדי שישראל היום ציטטו בקשר לליילס.
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5205 לייקים

אגב משחק מספר 3 אולימפיאקוס נגד פאו בגמר הליגה היוונית, עדיף לנו שפאו תנצח לא? ככה עתמן אולי ישאר ושורטס יעוף משם?

Sent from my 22101320G using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5205 לייקים

גביזון כתב:אגב משחק מספר 3 אולימפיאקוס נגד פאו בגמר הליגה היוונית, עדיף לנו שפאו תנצח לא? ככה עתמן אולי ישאר ושורטס יעוף משם?

Sent from my 22101320G using Tapatalk
טוב, שורטס עושה לפאו את כל המשחק, אין מצב שהם יוותרו עליו.
7.5 דקות 12 נקודות 6מ8 מהשדה עד עכשיו

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3363 לייקים

גביזון כתב:אגב משחק מספר 3 אולימפיאקוס נגד פאו בגמר הליגה היוונית, עדיף לנו שפאו תנצח לא? ככה עתמן אולי ישאר ושורטס יעוף משם?

Sent from my 22101320G using Tapatalk
בינתיים בדקות האחרונות שורטס מפציץ
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5205 לייקים

Nati כתב:
גביזון כתב:אגב משחק מספר 3 אולימפיאקוס נגד פאו בגמר הליגה היוונית, עדיף לנו שפאו תנצח לא? ככה עתמן אולי ישאר ושורטס יעוף משם?

Sent from my 22101320G using Tapatalk
בינתיים בדקות האחרונות שורטס מפציץ
מאד, רק שהכדורסל של עתמן זה עמידה במקום חסרת מעוף וקשה לו לשחק ככה.
הסגל של פאו מטורף בצורה שאי אפשר להסביר, עתמן מוציא מהם שלשול בצורה מעוררת כבוד.

Sent from my 22101320G using Tapatalk

Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

גביזון כתב: 08 יוני 2026, 22:30
Nati כתב:
גביזון כתב:אגב משחק מספר 3 אולימפיאקוס נגד פאו בגמר הליגה היוונית, עדיף לנו שפאו תנצח לא? ככה עתמן אולי ישאר ושורטס יעוף משם?

Sent from my 22101320G using Tapatalk
בינתיים בדקות האחרונות שורטס מפציץ
מאד, רק שהכדורסל של עתמן זה עמידה במקום חסרת מעוף וקשה לו לשחק ככה.
הסגל של פאו מטורף בצורה שאי אפשר להסביר, עתמן מוציא מהם שלשול בצורה מעוררת כבוד.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
הסגל של אולימפיאקוס הרבה יותר מטורף לדעתי.
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5205 לייקים

Niro כתב:
גביזון כתב: 08 יוני 2026, 22:30
Nati כתב: בינתיים בדקות האחרונות שורטס מפציץ
מאד, רק שהכדורסל של עתמן זה עמידה במקום חסרת מעוף וקשה לו לשחק ככה.
הסגל של פאו מטורף בצורה שאי אפשר להסביר, עתמן מוציא מהם שלשול בצורה מעוררת כבוד.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
הסגל של אולימפיאקוס הרבה יותר מטורף לדעתי.
יש להם הרבה יותר כדורסל זה בטוח

Sent from my 22101320G using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5205 לייקים

חחחח עתמן הורחק אפס מאופס

Sent from my 22101320G using Tapatalk


יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1590 לייקים

לפאו אין שום סיכוי מול אולימפיאקוס במשחק שהייז דייויס ונאן נראים כמו שני פנסיונרים
יאללה הביתה!!!
שליחת תגובה