עמית למקין
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
אני רק יודע שבין לשמור על המצב החברתי, מרקם, התאמות, או להביא עכשיו עוד 3-4 ישראליסטים ממוצעים לסגל הרחב שטובים יותר בנקודות(לכאורה כמובן) מלמקין, אז תודה אבל לא תודה.
כל ההצעות פה על הגיא חדידות לפי משקל, לא תודה. מעדיף את למקוש בהשתלבות שלו ובלי התלבטות.
כל ההצעות פה על הגיא חדידות לפי משקל, לא תודה. מעדיף את למקוש בהשתלבות שלו ובלי התלבטות.
-
מושקוביץ
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
- קיבל.ה 110 לייקים
לא כותב עליו יותר כי אני מאוהב בו.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
שבר את הלב של הילדה אתמול..
אהל אחלה למקין.
הצד שלו ושל לידנר היה הרבה יותר טוב מהצד השני
אהל אחלה למקין.
הצד שלו ושל לידנר היה הרבה יותר טוב מהצד השני
-
אדום ותיק
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1392 לייקים
שידרג עצמו במהלך השנה. שחקן סגל רחב לגיטימי ומחליף ראוי למרכז והגנה.
מקווה מאד שיכנס לחדר כושר ויעלה מסת שרירים כדי לשפר מאד את היכולות הפיזיות שלוץ
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
-
CouchPotato
- הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
- קיבל.ה 146 לייקים
לא הצלחתי למצוא סטטיסטיקות מעבר לעונה הנוכחית, אבל לתחושתי השתפר מאוד בתחום הפיזי. מאיימבו הוא לא יהיה.
חייב לקבל יותר הזדמנויות בקישור, שם ראיית המשחק והדריבל שלו יבואו יותר לידי ביטוי.
- Hapolo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
- קיבל.ה 1105 לייקים
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6339 לייקים
חמוד לא חמוד, לא ברמה להפועל תל אביב 25/26 ובטח לא לזאת שיבנו ב-26/27.
השאלה ליפו בהקדם.
השאלה ליפו בהקדם.
-
מושקוביץ
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
- קיבל.ה 110 לייקים
אם אתה מרפרר לאחיו, הוא ממכבי במקור.
אם כבר חבל שהוא עבר אצלנו בתקופה שלא היינו תחרותיים מספיק להשאיר אותו. שחקן לגיטימי בקבוצת צמרת בהולנד.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
לא ברמה
אף לא צעד לאחור 
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
מסכן, כל שבוע משחק בעמדה אחרת
-
מושקוביץ
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
- קיבל.ה 110 לייקים
באסה על הטעות בשיוויון, בדיעבד גמר לנו את המשחק.
עדיין אוהב.
עדיין אוהב.
-
cholo
- הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
- קיבל.ה 310 לייקים
באמת שהדבר היחיד שאני אוהב בו זאת החוצפה החיובית שלו.
אבל ברמה המקצועית, הוא רך, חלש, לא מספיק טכני או מהיר.
כלבויניק נחמד כדי לסתום חורים ולא יותר מזה.
אבל ברמה המקצועית, הוא רך, חלש, לא מספיק טכני או מהיר.
כלבויניק נחמד כדי לסתום חורים ולא יותר מזה.
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6339 לייקים
כמו שנאמר, הוא לא ברמה להפועל ולדעתי לא ברמה לליגת העל בכלל, תעשה לו טוב עונת השאלה בלאומית ואחר כך נראה.
ברדה שיגע את הילד, לא הגיוני לשחק איתו כל שבוע בעמדה חדשה ולצפות לסולידיות
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
מסכן עמית למקין
35 משחקים עברו והוא עדיין לא יודע באיזו עמדה הוא אמור לשחק.
35 משחקים עברו והוא עדיין לא יודע באיזו עמדה הוא אמור לשחק.
יחד, רק יחד! 
- בן לוז
- הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
- קיבל.ה 737 לייקים
השאלה תעשה לו פלאים
הוא חייב דקות משחק, ובתור קשר
הוא חייב דקות משחק, ובתור קשר
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
סיכום עונה
שחקן עם מכה ברגל, מעבר לזה - כלום.
לא ראיתי מלמקין הצעיר כלום שיצדיק עוד עונה בה הוא מטייל מהספסל ליציע. חייב להישלח להשאלה וחייב לעבוד על פיזיות (מעבר לזה שהוא חייב גם להתקבע בעמדה). הוא מתקשה במשחק רגל פשוט, לא טכני לא זריז ולא פיזי.
תודה על השערים, מעריך אותו אבל לדעתי לא הרמה שאליה אנחנו שואפים לעונת 26/27
ציון: 5/10
שחקן עם מכה ברגל, מעבר לזה - כלום.
לא ראיתי מלמקין הצעיר כלום שיצדיק עוד עונה בה הוא מטייל מהספסל ליציע. חייב להישלח להשאלה וחייב לעבוד על פיזיות (מעבר לזה שהוא חייב גם להתקבע בעמדה). הוא מתקשה במשחק רגל פשוט, לא טכני לא זריז ולא פיזי.
תודה על השערים, מעריך אותו אבל לדעתי לא הרמה שאליה אנחנו שואפים לעונת 26/27
ציון: 5/10
אף לא צעד לאחור 
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 441 לייקים
הוא בברזיל עם פלקאו וצ'יקו
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
ונרקומן
- הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
- קיבל.ה 595 לייקים
איזה שחיטה לשחקן בעונת בוגרים ראשונה, ועוד כשנתן משחקים טובים ואונסים אותו לשחק בכל עמדה על המגרש בערך.RedDrifter כתב: ↑24 מאי 2026, 01:34 סיכום עונה
שחקן עם מכה ברגל, מעבר לזה - כלום.
לא ראיתי מלמקין הצעיר כלום שיצדיק עוד עונה בה הוא מטייל מהספסל ליציע. חייב להישלח להשאלה וחייב לעבוד על פיזיות (מעבר לזה שהוא חייב גם להתקבע בעמדה). הוא מתקשה במשחק רגל פשוט, לא טכני לא זריז ולא פיזי.
תודה על השערים, מעריך אותו אבל לדעתי לא הרמה שאליה אנחנו שואפים לעונת 26/27
ציון: 5/10
הוא כן טכני, כן זריז ודווקא אתלט טוב. לא יודע מה יצא ממנו אבל איזה חוסר פרופורציה
אחלה למקין, טוב לראות את החיבור לברזילאים
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
הוא יצא לחופשה בברזיל יחד עם ציקו ופלקאו
אחלה ילד
אחלה ילד
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
התכנון הוא להביא מגן שמאל ועוד איזה שני קשרים.. למה זה שחיטה לאחל לו שיצא להשאלה? מתי הוא ישחק?ונרקומן כתב: ↑28 מאי 2026, 08:35איזה שחיטה לשחקן בעונת בוגרים ראשונה, ועוד כשנתן משחקים טובים ואונסים אותו לשחק בכל עמדה על המגרש בערך.RedDrifter כתב: ↑24 מאי 2026, 01:34 סיכום עונה
שחקן עם מכה ברגל, מעבר לזה - כלום.
לא ראיתי מלמקין הצעיר כלום שיצדיק עוד עונה בה הוא מטייל מהספסל ליציע. חייב להישלח להשאלה וחייב לעבוד על פיזיות (מעבר לזה שהוא חייב גם להתקבע בעמדה). הוא מתקשה במשחק רגל פשוט, לא טכני לא זריז ולא פיזי.
תודה על השערים, מעריך אותו אבל לדעתי לא הרמה שאליה אנחנו שואפים לעונת 26/27
ציון: 5/10
הוא כן טכני, כן זריז ודווקא אתלט טוב. לא יודע מה יצא ממנו אבל איזה חוסר פרופורציה
אחלה למקין, טוב לראות את החיבור לברזילאים
זה הגיל שלהם להתחשל ולחזור יותר מוכנים אחרי שהם עובדים על הדברים הפחות טובים במקום שבהם הם מקבלים יותר דקות
אף לא צעד לאחור 
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
הוא בברזיל עם צ'יקו ופלקאו. יפה מאוד.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
-
DarkCowMoo
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:18
- קיבל.ה 48 לייקים
יש פה פוטנציאל לערן זהבי.
כולם פה שורפים אותו. יכול לשחק בכל עמדה במגרש ויש לו ווינריות של גולים גדולים.
כולם פה שורפים אותו. יכול לשחק בכל עמדה במגרש ויש לו ווינריות של גולים גדולים.
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 119 לייקים
להשאיל לרמת השרוןDarkCowMoo כתב: ↑28 מאי 2026, 09:50 יש פה פוטנציאל לערן זהבי.
כולם פה שורפים אותו. יכול לשחק בכל עמדה במגרש ויש לו ווינריות של גולים גדולים.
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2923 לייקים
-
ונרקומן
- הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
- קיבל.ה 595 לייקים
בוא לא ניתמם, טוב שלא שלחת אותו לפרישה מוקדמת -RedDrifter כתב: ↑28 מאי 2026, 08:49התכנון הוא להביא מגן שמאל ועוד איזה שני קשרים.. למה זה שחיטה לאחל לו שיצא להשאלה? מתי הוא ישחק?ונרקומן כתב: ↑28 מאי 2026, 08:35איזה שחיטה לשחקן בעונת בוגרים ראשונה, ועוד כשנתן משחקים טובים ואונסים אותו לשחק בכל עמדה על המגרש בערך.RedDrifter כתב: ↑24 מאי 2026, 01:34 סיכום עונה
שחקן עם מכה ברגל, מעבר לזה - כלום.
לא ראיתי מלמקין הצעיר כלום שיצדיק עוד עונה בה הוא מטייל מהספסל ליציע. חייב להישלח להשאלה וחייב לעבוד על פיזיות (מעבר לזה שהוא חייב גם להתקבע בעמדה). הוא מתקשה במשחק רגל פשוט, לא טכני לא זריז ולא פיזי.
תודה על השערים, מעריך אותו אבל לדעתי לא הרמה שאליה אנחנו שואפים לעונת 26/27
ציון: 5/10
הוא כן טכני, כן זריז ודווקא אתלט טוב. לא יודע מה יצא ממנו אבל איזה חוסר פרופורציה
אחלה למקין, טוב לראות את החיבור לברזילאים
זה הגיל שלהם להתחשל ולחזור יותר מוכנים אחרי שהם עובדים על הדברים הפחות טובים במקום שבהם הם מקבלים יותר דקות
״הוא מתקשה במשחק רגל פשוט, לא טכני לא זריז ולא פיזי.״
ובהפועל שמשחקת בכמה מפעלים - אני ממש לא בטוח שהוא לא שחקן סגל חשוב. מגן שמאל, מגן ימין, שחקן התקפה, קשר.. מה יותר מזה? ג׳וקר
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
אני חושב אחרת ממךונרקומן כתב: ↑28 מאי 2026, 11:23בוא לא ניתמם, טוב שלא שלחת אותו לפרישה מוקדמת -RedDrifter כתב: ↑28 מאי 2026, 08:49התכנון הוא להביא מגן שמאל ועוד איזה שני קשרים.. למה זה שחיטה לאחל לו שיצא להשאלה? מתי הוא ישחק?
זה הגיל שלהם להתחשל ולחזור יותר מוכנים אחרי שהם עובדים על הדברים הפחות טובים במקום שבהם הם מקבלים יותר דקות
״הוא מתקשה במשחק רגל פשוט, לא טכני לא זריז ולא פיזי.״
ובהפועל שמשחקת בכמה מפעלים - אני ממש לא בטוח שהוא לא שחקן סגל חשוב. מגן שמאל, מגן ימין, שחקן התקפה, קשר.. מה יותר מזה? ג׳וקר
לא ראיתי ממנו כדורגל גדול בדקות שקיבל לקראת סוף הליגה ובפלייאוף. לדעתי הוא לא ברמה עדיין להשתלב בסגל שלנו שאמור לשאוף כבר לתארים החל מהעונה - אתה רוצה להשאיר אותו שיגרד דקות? למה? שילך יתחשל ויחזור אם הוא מספיק טוב… אני באמת חושב שכאשר אתה תחזק את הספסל בעוד 3-4 שחקנים העונה הוא לא יראה דקות
הסמנטיקה הזאת שיש לכם לשחקנים מעוורת אתכם (לדעתי) שמח שהוא מחובר לצ׳יקו ופלקאו אבל אני לא בוחן שחקנים רק לפי הקשר שלהם עם שאר הקבוצה
אף לא צעד לאחור 
-
נועם שחם
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
- קיבל.ה 1120 לייקים
אנשים פה חיים בסרט שאנחנו ברצלונה.
אם זאהי אחמד וגיא מזרחי יכולים לשחק בהרכב של הפועל ב"ש אז אין שום סיבה ששחקן כמו למקין לא יהיה בסגל של הפועל ת"א כשחקן רוטציה שנאבק על הדקות שלו.
יש לנו שחקנים בית מצויינים ומוכשרים ולא צריך שום רכש בינוני שיקח להם את הדקות. את הרכש צריך להשקיע בשחקני ההרכב ועוד 2-3 וביתר העמדות יש לנו מספיק שחקני סגל מצויינים כמו קורין, אלקוקין, ארצ'ל ולמקין שיכולים לתת תרומה מעולה מהספסל. אוי ואבוי אם הם יפנו את המקום שלהם לכל מני שחקני רכש בינוניים.
אם זאהי אחמד וגיא מזרחי יכולים לשחק בהרכב של הפועל ב"ש אז אין שום סיבה ששחקן כמו למקין לא יהיה בסגל של הפועל ת"א כשחקן רוטציה שנאבק על הדקות שלו.
יש לנו שחקנים בית מצויינים ומוכשרים ולא צריך שום רכש בינוני שיקח להם את הדקות. את הרכש צריך להשקיע בשחקני ההרכב ועוד 2-3 וביתר העמדות יש לנו מספיק שחקני סגל מצויינים כמו קורין, אלקוקין, ארצ'ל ולמקין שיכולים לתת תרומה מעולה מהספסל. אוי ואבוי אם הם יפנו את המקום שלהם לכל מני שחקני רכש בינוניים.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
אולי כדאי שתבדוק קצת יותר לעומק על זהאי אחמד וגיא מזרחי לפני שאתה משווה אותם לעמית למקין בן ה20… 
אף לא צעד לאחור 
-
cholo
- הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
- קיבל.ה 310 לייקים
אין קשר לברצלונה,איכות של סגל נמדדת בין היתר לפי עומק ושחקני הרוטציה.נועם שחם כתב: ↑28 מאי 2026, 14:23 אנשים פה חיים בסרט שאנחנו ברצלונה.
אם זאהי אחמד וגיא מזרחי יכולים לשחק בהרכב של הפועל ב"ש אז אין שום סיבה ששחקן כמו למקין לא יהיה בסגל של הפועל ת"א כשחקן רוטציה שנאבק על הדקות שלו.
יש לנו שחקנים בית מצויינים ומוכשרים ולא צריך שום רכש בינוני שיקח להם את הדקות. את הרכש צריך להשקיע בשחקני ההרכב ועוד 2-3 וביתר העמדות יש לנו מספיק שחקני סגל מצויינים כמו קורין, אלקוקין, ארצ'ל ולמקין שיכולים לתת תרומה מעולה מהספסל. אוי ואבוי אם הם יפנו את המקום שלהם לכל מני שחקני רכש בינוניים.
אלקוקין ולמקין כרגע לפחות הם שחקנים בינוניים מאוד. כדי שנעשה קפיצת מדרגה - אנחנו צריכים שחקנים מחליפים ברמה גבוהה משלהם (זהאי אחמד וגיא מזרחי טובים משניהם כל אחד בעמדתו, השוואה גרועה שלך).
אני מבין שבמצב הנוכחי שלנו, לא בטוח שיש לנו את הלוקסוס להשאיל אותם ולהביא שחקנים איכותיים יותר, אבל לאורך זמן זאת לגמרי צריכה להיות השאיפה.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
לא הייתי אפילו מסמן את זה כ״טובים״ יותר או פחות- עובדתית אחד מהם בן 25 והשני בן 24 ושניהם קיבלו דקות משמעותיות בקבוצות פחות טובות מב״ש לפני שבכלל ניתנה להם אפשרות לשחק שםcholo כתב: ↑28 מאי 2026, 14:47אין קשר לברצלונה,איכות של סגל נמדדת בין היתר לפי עומק ושחקני הרוטציה.נועם שחם כתב: ↑28 מאי 2026, 14:23 אנשים פה חיים בסרט שאנחנו ברצלונה.
אם זאהי אחמד וגיא מזרחי יכולים לשחק בהרכב של הפועל ב"ש אז אין שום סיבה ששחקן כמו למקין לא יהיה בסגל של הפועל ת"א כשחקן רוטציה שנאבק על הדקות שלו.
יש לנו שחקנים בית מצויינים ומוכשרים ולא צריך שום רכש בינוני שיקח להם את הדקות. את הרכש צריך להשקיע בשחקני ההרכב ועוד 2-3 וביתר העמדות יש לנו מספיק שחקני סגל מצויינים כמו קורין, אלקוקין, ארצ'ל ולמקין שיכולים לתת תרומה מעולה מהספסל. אוי ואבוי אם הם יפנו את המקום שלהם לכל מני שחקני רכש בינוניים.
אלקוקין ולמקין כרגע לפחות הם שחקנים בינוניים מאוד. כדי שנעשה קפיצת מדרגה - אנחנו צריכים שחקנים מחליפים ברמה גבוהה משלהם (זהאי אחמד וגיא מזרחי טובים משניהם כל אחד בעמדתו, השוואה גרועה שלך).
אני מבין שבמצב הנוכחי שלנו, לא בטוח שיש לנו את הלוקסוס להשאיל אותם ולהביא שחקנים איכותיים יותר, אבל לאורך זמן זאת לגמרי צריכה להיות השאיפה.
אנחנו כבר לא קבוצת פיתוח תצאו מהראש הזה, רק שחקנים שהם עילוי ופוטנציאל לספק מספרים יפים צריכים להיות בסגל שלנו בגיל כזה צעיר - אם לא שיצאו להתחשל.
אף לא צעד לאחור 
אני יודע שזאת לא ההשוואה שכיוונת אליה, אבל לברצלונה יש קבוצת מילואים שמשחקת בליגה השניה בספרד, שהיא ליגה מקצועית איכותית וקשוחה. כל השחקנים שעולים אצלם "מהנוער" מגיעים למעשה אחרי שהם שיחקו כדורגל בוגרים מקצועני.נועם שחם כתב: ↑28 מאי 2026, 14:23 אנשים פה חיים בסרט שאנחנו ברצלונה.
אם זאהי אחמד וגיא מזרחי יכולים לשחק בהרכב של הפועל ב"ש אז אין שום סיבה ששחקן כמו למקין לא יהיה בסגל של הפועל ת"א כשחקן רוטציה שנאבק על הדקות שלו.
יש לנו שחקנים בית מצויינים ומוכשרים ולא צריך שום רכש בינוני שיקח להם את הדקות. את הרכש צריך להשקיע בשחקני ההרכב ועוד 2-3 וביתר העמדות יש לנו מספיק שחקני סגל מצויינים כמו קורין, אלקוקין, ארצ'ל ולמקין שיכולים לתת תרומה מעולה מהספסל. אוי ואבוי אם הם יפנו את המקום שלהם לכל מני שחקני רכש בינוניים.
לדעתי גם למקין וגם אלקוקין טובים מספיק להרכב. לכן לא הייתי משאיל אותם. אבל אם מחליטים שלא: בהחלט עדיף להשאיל אותם שיקבלו דקות משחק ויצברו ניסיון ולהביא שחקני רכש בעלי ניסיון כדי לעבות את הסגל
-
נועם שחם
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
- קיבל.ה 1120 לייקים
אבל זה לא רלוונטי ללמקין או לאלקוקין.
-
Gania23
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 14:13
- קיבל.ה 221 לייקים
הרכב בטוח לא , מניח שהתכוונת שהם מספיק טובים לסגל הרחבTerry כתב: ↑28 מאי 2026, 15:08אני יודע שזאת לא ההשוואה שכיוונת אליה, אבל לברצלונה יש קבוצת מילואים שמשחקת בליגה השניה בספרד, שהיא ליגה מקצועית איכותית וקשוחה. כל השחקנים שעולים אצלם "מהנוער" מגיעים למעשה אחרי שהם שיחקו כדורגל בוגרים מקצועני.נועם שחם כתב: ↑28 מאי 2026, 14:23 אנשים פה חיים בסרט שאנחנו ברצלונה.
אם זאהי אחמד וגיא מזרחי יכולים לשחק בהרכב של הפועל ב"ש אז אין שום סיבה ששחקן כמו למקין לא יהיה בסגל של הפועל ת"א כשחקן רוטציה שנאבק על הדקות שלו.
יש לנו שחקנים בית מצויינים ומוכשרים ולא צריך שום רכש בינוני שיקח להם את הדקות. את הרכש צריך להשקיע בשחקני ההרכב ועוד 2-3 וביתר העמדות יש לנו מספיק שחקני סגל מצויינים כמו קורין, אלקוקין, ארצ'ל ולמקין שיכולים לתת תרומה מעולה מהספסל. אוי ואבוי אם הם יפנו את המקום שלהם לכל מני שחקני רכש בינוניים.
לדעתי גם למקין וגם אלקוקין טובים מספיק להרכב. לכן לא הייתי משאיל אותם. אבל אם מחליטים שלא: בהחלט עדיף להשאיל אותם שיקבלו דקות משחק ויצברו ניסיון ולהביא שחקני רכש בעלי ניסיון כדי לעבות את הסגל
-
נועם שחם
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
- קיבל.ה 1120 לייקים
אלקוקין כבר יצא להתחשל וחזר, והפך לשחקן שנע בין ההרכב לספסל. אין מה לשלוח אותו לחישול, צריך להמשיך בתהליך שבו הוא נמצא כרגע.RedDrifter כתב: ↑28 מאי 2026, 14:50לא הייתי אפילו מסמן את זה כ״טובים״ יותר או פחות- עובדתית אחד מהם בן 25 והשני בן 24 ושניהם קיבלו דקות משמעותיות בקבוצות פחות טובות מב״ש לפני שבכלל ניתנה להם אפשרות לשחק שםcholo כתב: ↑28 מאי 2026, 14:47אין קשר לברצלונה,איכות של סגל נמדדת בין היתר לפי עומק ושחקני הרוטציה.נועם שחם כתב: ↑28 מאי 2026, 14:23 אנשים פה חיים בסרט שאנחנו ברצלונה.
אם זאהי אחמד וגיא מזרחי יכולים לשחק בהרכב של הפועל ב"ש אז אין שום סיבה ששחקן כמו למקין לא יהיה בסגל של הפועל ת"א כשחקן רוטציה שנאבק על הדקות שלו.
יש לנו שחקנים בית מצויינים ומוכשרים ולא צריך שום רכש בינוני שיקח להם את הדקות. את הרכש צריך להשקיע בשחקני ההרכב ועוד 2-3 וביתר העמדות יש לנו מספיק שחקני סגל מצויינים כמו קורין, אלקוקין, ארצ'ל ולמקין שיכולים לתת תרומה מעולה מהספסל. אוי ואבוי אם הם יפנו את המקום שלהם לכל מני שחקני רכש בינוניים.
אלקוקין ולמקין כרגע לפחות הם שחקנים בינוניים מאוד. כדי שנעשה קפיצת מדרגה - אנחנו צריכים שחקנים מחליפים ברמה גבוהה משלהם (זהאי אחמד וגיא מזרחי טובים משניהם כל אחד בעמדתו, השוואה גרועה שלך).
אני מבין שבמצב הנוכחי שלנו, לא בטוח שיש לנו את הלוקסוס להשאיל אותם ולהביא שחקנים איכותיים יותר, אבל לאורך זמן זאת לגמרי צריכה להיות השאיפה.
אנחנו כבר לא קבוצת פיתוח תצאו מהראש הזה, רק שחקנים שהם עילוי ופוטנציאל לספק מספרים יפים צריכים להיות בסגל שלנו בגיל כזה צעיר - אם לא שיצאו להתחשל.
את למקין היה צריך להשאיל בעונה שעברה, אבל לא עשו את זה. יכול להיות שבמקרה שלו השאלה לקבוצה שתתן לו דקות משמעותיות בליגת העל יכולה לקדם אותו. אני לא נגד.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
אלקוקין? לא דיברתי עליו פהנועם שחם כתב: ↑28 מאי 2026, 18:01אלקוקין כבר יצא להתחשל וחזר, והפך לשחקן שנע בין ההרכב לספסל. אין מה לשלוח אותו לחישול, צריך להמשיך בתהליך שבו הוא נמצא כרגע.RedDrifter כתב: ↑28 מאי 2026, 14:50לא הייתי אפילו מסמן את זה כ״טובים״ יותר או פחות- עובדתית אחד מהם בן 25 והשני בן 24 ושניהם קיבלו דקות משמעותיות בקבוצות פחות טובות מב״ש לפני שבכלל ניתנה להם אפשרות לשחק שםcholo כתב: ↑28 מאי 2026, 14:47
אין קשר לברצלונה,איכות של סגל נמדדת בין היתר לפי עומק ושחקני הרוטציה.
אלקוקין ולמקין כרגע לפחות הם שחקנים בינוניים מאוד. כדי שנעשה קפיצת מדרגה - אנחנו צריכים שחקנים מחליפים ברמה גבוהה משלהם (זהאי אחמד וגיא מזרחי טובים משניהם כל אחד בעמדתו, השוואה גרועה שלך).
אני מבין שבמצב הנוכחי שלנו, לא בטוח שיש לנו את הלוקסוס להשאיל אותם ולהביא שחקנים איכותיים יותר, אבל לאורך זמן זאת לגמרי צריכה להיות השאיפה.
אנחנו כבר לא קבוצת פיתוח תצאו מהראש הזה, רק שחקנים שהם עילוי ופוטנציאל לספק מספרים יפים צריכים להיות בסגל שלנו בגיל כזה צעיר - אם לא שיצאו להתחשל.
את למקין היה צריך להשאיל בעונה שעברה, אבל לא עשו את זה. יכול להיות שבמקרה שלו השאלה לקבוצה שתתן לו דקות משמעותיות בליגת העל יכולה לקדם אותו. אני לא נגד.
אני לא רואה את מה שאתה רואה באלקוקין בכל מקרה צר לי
לדעתי בדקות שהוא קיבל העונה פרוספקט אחר יכול לעשות יותר ממנו. אנחנו כבר נכנסו למשחק של מספרים ולא מי הכי חמודי ונעים בסרטונים ובעין לדעתי הוא היה מתחת לכל ביקורת בהמון משחקים העונה. (מדבר פה נטו על אלקוקין)
אף לא צעד לאחור 
-
נועם שחם
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
- קיבל.ה 1120 לייקים
מצטער, אני תומך בשחקנים רק לפי רמת החמידות שלהם בסרטונים. זה המדד הכי אמין.
