עמית למקין

פורום אוהדי הפועל תל אביב
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

אני רק יודע שבין לשמור על המצב החברתי, מרקם, התאמות, או להביא עכשיו עוד 3-4 ישראליסטים ממוצעים לסגל הרחב שטובים יותר בנקודות(לכאורה כמובן) מלמקין, אז תודה אבל לא תודה.
כל ההצעות פה על הגיא חדידות לפי משקל, לא תודה. מעדיף את למקוש בהשתלבות שלו ובלי התלבטות.
מושקוביץ
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
קיבל.ה  110 לייקים

לא כותב עליו יותר כי אני מאוהב בו.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

לא מספיק טוב מול הקבוצות הגדולות
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

שבר את הלב של הילדה אתמול..

אהל אחלה למקין.

הצד שלו ושל לידנר היה הרבה יותר טוב מהצד השני
אדום ותיק
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1392 לייקים

dino כתב: 15 מאי 2026, 20:54 אני רק יודע שבין לשמור על המצב החברתי, מרקם, התאמות, או להביא עכשיו עוד 3-4 ישראליסטים ממוצעים לסגל הרחב שטובים יותר בנקודות(לכאורה כמובן) מלמקין, אז תודה אבל לא תודה.
כל ההצעות פה על הגיא חדידות לפי משקל, לא תודה. מעדיף את למקוש בהשתלבות שלו ובלי התלבטות.
שידרג עצמו במהלך השנה. שחקן סגל רחב לגיטימי ומחליף ראוי למרכז והגנה.
מקווה מאד שיכנס לחדר כושר ויעלה מסת שרירים כדי לשפר מאד את היכולות הפיזיות שלוץ
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!

אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
CouchPotato
הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
קיבל.ה  146 לייקים

אדום ותיק כתב: 17 מאי 2026, 18:43
dino כתב: 15 מאי 2026, 20:54 אני רק יודע שבין לשמור על המצב החברתי, מרקם, התאמות, או להביא עכשיו עוד 3-4 ישראליסטים ממוצעים לסגל הרחב שטובים יותר בנקודות(לכאורה כמובן) מלמקין, אז תודה אבל לא תודה.
כל ההצעות פה על הגיא חדידות לפי משקל, לא תודה. מעדיף את למקוש בהשתלבות שלו ובלי התלבטות.
שידרג עצמו במהלך השנה. שחקן סגל רחב לגיטימי ומחליף ראוי למרכז והגנה.
מקווה מאד שיכנס לחדר כושר ויעלה מסת שרירים כדי לשפר מאד את היכולות הפיזיות שלוץ
לא הצלחתי למצוא סטטיסטיקות מעבר לעונה הנוכחית, אבל לתחושתי השתפר מאוד בתחום הפיזי. מאיימבו הוא לא יהיה.
חייב לקבל יותר הזדמנויות בקישור, שם ראיית המשחק והדריבל שלו יבואו יותר לידי ביטוי.
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1105 לייקים

מושקוביץ כתב: 15 מאי 2026, 21:45 לא כותב עליו יותר כי אני מאוהב בו.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
עוד ילד חמוד שהיה משפשף מאיתנו למכבי בהזדמנות הראשונה
רדיוס לבית"ר!
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

חמוד לא חמוד, לא ברמה להפועל תל אביב 25/26 ובטח לא לזאת שיבנו ב-26/27.
השאלה ליפו בהקדם.
מושקוביץ
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
קיבל.ה  110 לייקים

Hapolo כתב:
מושקוביץ כתב: 15 מאי 2026, 21:45 לא כותב עליו יותר כי אני מאוהב בו.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
עוד ילד חמוד שהיה משפשף מאיתנו למכבי בהזדמנות הראשונה
אם אתה מרפרר לאחיו, הוא ממכבי במקור.
אם כבר חבל שהוא עבר אצלנו בתקופה שלא היינו תחרותיים מספיק להשאיר אותו. שחקן לגיטימי בקבוצת צמרת בהולנד.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

לא ברמה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

מסכן, כל שבוע משחק בעמדה אחרת
מושקוביץ
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
קיבל.ה  110 לייקים

באסה על הטעות בשיוויון, בדיעבד גמר לנו את המשחק.
עדיין אוהב.
cholo
הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
קיבל.ה  310 לייקים

באמת שהדבר היחיד שאני אוהב בו זאת החוצפה החיובית שלו.
אבל ברמה המקצועית, הוא רך, חלש, לא מספיק טכני או מהיר.
כלבויניק נחמד כדי לסתום חורים ולא יותר מזה.
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

כמו שנאמר, הוא לא ברמה להפועל ולדעתי לא ברמה לליגת העל בכלל, תעשה לו טוב עונת השאלה בלאומית ואחר כך נראה.
H.T.A
הצטרף: 19 מאי 2025, 22:37
קיבל.ה  66 לייקים

ברדה שיגע את הילד, לא הגיוני לשחק איתו כל שבוע בעמדה חדשה ולצפות לסולידיות


Sent from my iPhone using Tapatalk
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

מסכן עמית למקין
35 משחקים עברו והוא עדיין לא יודע באיזו עמדה הוא אמור לשחק.
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  737 לייקים

השאלה תעשה לו פלאים
הוא חייב דקות משחק, ובתור קשר
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

סיכום עונה

שחקן עם מכה ברגל, מעבר לזה - כלום.

לא ראיתי מלמקין הצעיר כלום שיצדיק עוד עונה בה הוא מטייל מהספסל ליציע. חייב להישלח להשאלה וחייב לעבוד על פיזיות (מעבר לזה שהוא חייב גם להתקבע בעמדה). הוא מתקשה במשחק רגל פשוט, לא טכני לא זריז ולא פיזי.
תודה על השערים, מעריך אותו אבל לדעתי לא הרמה שאליה אנחנו שואפים לעונת 26/27

ציון: 5/10
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

הוא בברזיל עם פלקאו וצ'יקו
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
ונרקומן
הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
קיבל.ה  595 לייקים

RedDrifter כתב: 24 מאי 2026, 01:34 סיכום עונה

שחקן עם מכה ברגל, מעבר לזה - כלום.

לא ראיתי מלמקין הצעיר כלום שיצדיק עוד עונה בה הוא מטייל מהספסל ליציע. חייב להישלח להשאלה וחייב לעבוד על פיזיות (מעבר לזה שהוא חייב גם להתקבע בעמדה). הוא מתקשה במשחק רגל פשוט, לא טכני לא זריז ולא פיזי.
תודה על השערים, מעריך אותו אבל לדעתי לא הרמה שאליה אנחנו שואפים לעונת 26/27

ציון: 5/10
איזה שחיטה לשחקן בעונת בוגרים ראשונה, ועוד כשנתן משחקים טובים ואונסים אותו לשחק בכל עמדה על המגרש בערך.
הוא כן טכני, כן זריז ודווקא אתלט טוב. לא יודע מה יצא ממנו אבל איזה חוסר פרופורציה
אחלה למקין, טוב לראות את החיבור לברזילאים
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

הוא יצא לחופשה בברזיל יחד עם ציקו ופלקאו
אחלה ילד
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

ונרקומן כתב: 28 מאי 2026, 08:35
RedDrifter כתב: 24 מאי 2026, 01:34 סיכום עונה

שחקן עם מכה ברגל, מעבר לזה - כלום.

לא ראיתי מלמקין הצעיר כלום שיצדיק עוד עונה בה הוא מטייל מהספסל ליציע. חייב להישלח להשאלה וחייב לעבוד על פיזיות (מעבר לזה שהוא חייב גם להתקבע בעמדה). הוא מתקשה במשחק רגל פשוט, לא טכני לא זריז ולא פיזי.
תודה על השערים, מעריך אותו אבל לדעתי לא הרמה שאליה אנחנו שואפים לעונת 26/27

ציון: 5/10
איזה שחיטה לשחקן בעונת בוגרים ראשונה, ועוד כשנתן משחקים טובים ואונסים אותו לשחק בכל עמדה על המגרש בערך.
הוא כן טכני, כן זריז ודווקא אתלט טוב. לא יודע מה יצא ממנו אבל איזה חוסר פרופורציה
אחלה למקין, טוב לראות את החיבור לברזילאים
התכנון הוא להביא מגן שמאל ועוד איזה שני קשרים.. למה זה שחיטה לאחל לו שיצא להשאלה? מתי הוא ישחק?

זה הגיל שלהם להתחשל ולחזור יותר מוכנים אחרי שהם עובדים על הדברים הפחות טובים במקום שבהם הם מקבלים יותר דקות
אף לא צעד לאחור :hapoel:
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

הוא בברזיל עם צ'יקו ופלקאו. יפה מאוד.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
DarkCowMoo
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:18
קיבל.ה  48 לייקים

יש פה פוטנציאל לערן זהבי.
כולם פה שורפים אותו. יכול לשחק בכל עמדה במגרש ויש לו ווינריות של גולים גדולים.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

DarkCowMoo כתב: 28 מאי 2026, 09:50 יש פה פוטנציאל לערן זהבי.
כולם פה שורפים אותו. יכול לשחק בכל עמדה במגרש ויש לו ווינריות של גולים גדולים.
להשאיל לרמת השרון
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

טכנית לארז כתב: 28 מאי 2026, 09:10 הוא בברזיל עם צ'יקו ופלקאו. יפה מאוד.
גבר רצח שנסע איתם לברזיל.
ונרקומן
הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
קיבל.ה  595 לייקים

RedDrifter כתב: 28 מאי 2026, 08:49
ונרקומן כתב: 28 מאי 2026, 08:35
RedDrifter כתב: 24 מאי 2026, 01:34 סיכום עונה

שחקן עם מכה ברגל, מעבר לזה - כלום.

לא ראיתי מלמקין הצעיר כלום שיצדיק עוד עונה בה הוא מטייל מהספסל ליציע. חייב להישלח להשאלה וחייב לעבוד על פיזיות (מעבר לזה שהוא חייב גם להתקבע בעמדה). הוא מתקשה במשחק רגל פשוט, לא טכני לא זריז ולא פיזי.
תודה על השערים, מעריך אותו אבל לדעתי לא הרמה שאליה אנחנו שואפים לעונת 26/27

ציון: 5/10
איזה שחיטה לשחקן בעונת בוגרים ראשונה, ועוד כשנתן משחקים טובים ואונסים אותו לשחק בכל עמדה על המגרש בערך.
הוא כן טכני, כן זריז ודווקא אתלט טוב. לא יודע מה יצא ממנו אבל איזה חוסר פרופורציה
אחלה למקין, טוב לראות את החיבור לברזילאים
התכנון הוא להביא מגן שמאל ועוד איזה שני קשרים.. למה זה שחיטה לאחל לו שיצא להשאלה? מתי הוא ישחק?

זה הגיל שלהם להתחשל ולחזור יותר מוכנים אחרי שהם עובדים על הדברים הפחות טובים במקום שבהם הם מקבלים יותר דקות
בוא לא ניתמם, טוב שלא שלחת אותו לפרישה מוקדמת -
״הוא מתקשה במשחק רגל פשוט, לא טכני לא זריז ולא פיזי.״
ובהפועל שמשחקת בכמה מפעלים - אני ממש לא בטוח שהוא לא שחקן סגל חשוב. מגן שמאל, מגן ימין, שחקן התקפה, קשר.. מה יותר מזה? ג׳וקר
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

ונרקומן כתב: 28 מאי 2026, 11:23
RedDrifter כתב: 28 מאי 2026, 08:49
ונרקומן כתב: 28 מאי 2026, 08:35

איזה שחיטה לשחקן בעונת בוגרים ראשונה, ועוד כשנתן משחקים טובים ואונסים אותו לשחק בכל עמדה על המגרש בערך.
הוא כן טכני, כן זריז ודווקא אתלט טוב. לא יודע מה יצא ממנו אבל איזה חוסר פרופורציה
אחלה למקין, טוב לראות את החיבור לברזילאים
התכנון הוא להביא מגן שמאל ועוד איזה שני קשרים.. למה זה שחיטה לאחל לו שיצא להשאלה? מתי הוא ישחק?

זה הגיל שלהם להתחשל ולחזור יותר מוכנים אחרי שהם עובדים על הדברים הפחות טובים במקום שבהם הם מקבלים יותר דקות
בוא לא ניתמם, טוב שלא שלחת אותו לפרישה מוקדמת -
״הוא מתקשה במשחק רגל פשוט, לא טכני לא זריז ולא פיזי.״
ובהפועל שמשחקת בכמה מפעלים - אני ממש לא בטוח שהוא לא שחקן סגל חשוב. מגן שמאל, מגן ימין, שחקן התקפה, קשר.. מה יותר מזה? ג׳וקר
אני חושב אחרת ממך

לא ראיתי ממנו כדורגל גדול בדקות שקיבל לקראת סוף הליגה ובפלייאוף. לדעתי הוא לא ברמה עדיין להשתלב בסגל שלנו שאמור לשאוף כבר לתארים החל מהעונה - אתה רוצה להשאיר אותו שיגרד דקות? למה? שילך יתחשל ויחזור אם הוא מספיק טוב… אני באמת חושב שכאשר אתה תחזק את הספסל בעוד 3-4 שחקנים העונה הוא לא יראה דקות

הסמנטיקה הזאת שיש לכם לשחקנים מעוורת אתכם (לדעתי) שמח שהוא מחובר לצ׳יקו ופלקאו אבל אני לא בוחן שחקנים רק לפי הקשר שלהם עם שאר הקבוצה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
נועם שחם
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
קיבל.ה  1120 לייקים

אנשים פה חיים בסרט שאנחנו ברצלונה.

אם זאהי אחמד וגיא מזרחי יכולים לשחק בהרכב של הפועל ב"ש אז אין שום סיבה ששחקן כמו למקין לא יהיה בסגל של הפועל ת"א כשחקן רוטציה שנאבק על הדקות שלו.

יש לנו שחקנים בית מצויינים ומוכשרים ולא צריך שום רכש בינוני שיקח להם את הדקות. את הרכש צריך להשקיע בשחקני ההרכב ועוד 2-3 וביתר העמדות יש לנו מספיק שחקני סגל מצויינים כמו קורין, אלקוקין, ארצ'ל ולמקין שיכולים לתת תרומה מעולה מהספסל. אוי ואבוי אם הם יפנו את המקום שלהם לכל מני שחקני רכש בינוניים.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

אולי כדאי שתבדוק קצת יותר לעומק על זהאי אחמד וגיא מזרחי לפני שאתה משווה אותם לעמית למקין בן ה20… :bang:
אף לא צעד לאחור :hapoel:
cholo
הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
קיבל.ה  310 לייקים

נועם שחם כתב: 28 מאי 2026, 14:23 אנשים פה חיים בסרט שאנחנו ברצלונה.

אם זאהי אחמד וגיא מזרחי יכולים לשחק בהרכב של הפועל ב"ש אז אין שום סיבה ששחקן כמו למקין לא יהיה בסגל של הפועל ת"א כשחקן רוטציה שנאבק על הדקות שלו.

יש לנו שחקנים בית מצויינים ומוכשרים ולא צריך שום רכש בינוני שיקח להם את הדקות. את הרכש צריך להשקיע בשחקני ההרכב ועוד 2-3 וביתר העמדות יש לנו מספיק שחקני סגל מצויינים כמו קורין, אלקוקין, ארצ'ל ולמקין שיכולים לתת תרומה מעולה מהספסל. אוי ואבוי אם הם יפנו את המקום שלהם לכל מני שחקני רכש בינוניים.
אין קשר לברצלונה,איכות של סגל נמדדת בין היתר לפי עומק ושחקני הרוטציה.
אלקוקין ולמקין כרגע לפחות הם שחקנים בינוניים מאוד. כדי שנעשה קפיצת מדרגה - אנחנו צריכים שחקנים מחליפים ברמה גבוהה משלהם (זהאי אחמד וגיא מזרחי טובים משניהם כל אחד בעמדתו, השוואה גרועה שלך).
אני מבין שבמצב הנוכחי שלנו, לא בטוח שיש לנו את הלוקסוס להשאיל אותם ולהביא שחקנים איכותיים יותר, אבל לאורך זמן זאת לגמרי צריכה להיות השאיפה.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

cholo כתב: 28 מאי 2026, 14:47
נועם שחם כתב: 28 מאי 2026, 14:23 אנשים פה חיים בסרט שאנחנו ברצלונה.

אם זאהי אחמד וגיא מזרחי יכולים לשחק בהרכב של הפועל ב"ש אז אין שום סיבה ששחקן כמו למקין לא יהיה בסגל של הפועל ת"א כשחקן רוטציה שנאבק על הדקות שלו.

יש לנו שחקנים בית מצויינים ומוכשרים ולא צריך שום רכש בינוני שיקח להם את הדקות. את הרכש צריך להשקיע בשחקני ההרכב ועוד 2-3 וביתר העמדות יש לנו מספיק שחקני סגל מצויינים כמו קורין, אלקוקין, ארצ'ל ולמקין שיכולים לתת תרומה מעולה מהספסל. אוי ואבוי אם הם יפנו את המקום שלהם לכל מני שחקני רכש בינוניים.
אין קשר לברצלונה,איכות של סגל נמדדת בין היתר לפי עומק ושחקני הרוטציה.
אלקוקין ולמקין כרגע לפחות הם שחקנים בינוניים מאוד. כדי שנעשה קפיצת מדרגה - אנחנו צריכים שחקנים מחליפים ברמה גבוהה משלהם (זהאי אחמד וגיא מזרחי טובים משניהם כל אחד בעמדתו, השוואה גרועה שלך).
אני מבין שבמצב הנוכחי שלנו, לא בטוח שיש לנו את הלוקסוס להשאיל אותם ולהביא שחקנים איכותיים יותר, אבל לאורך זמן זאת לגמרי צריכה להיות השאיפה.
לא הייתי אפילו מסמן את זה כ״טובים״ יותר או פחות- עובדתית אחד מהם בן 25 והשני בן 24 ושניהם קיבלו דקות משמעותיות בקבוצות פחות טובות מב״ש לפני שבכלל ניתנה להם אפשרות לשחק שם

אנחנו כבר לא קבוצת פיתוח תצאו מהראש הזה, רק שחקנים שהם עילוי ופוטנציאל לספק מספרים יפים צריכים להיות בסגל שלנו בגיל כזה צעיר - אם לא שיצאו להתחשל.
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Terry
הצטרף: 25 מאי 2026, 19:39
קיבל.ה  19 לייקים

נועם שחם כתב: 28 מאי 2026, 14:23 אנשים פה חיים בסרט שאנחנו ברצלונה.

אם זאהי אחמד וגיא מזרחי יכולים לשחק בהרכב של הפועל ב"ש אז אין שום סיבה ששחקן כמו למקין לא יהיה בסגל של הפועל ת"א כשחקן רוטציה שנאבק על הדקות שלו.

יש לנו שחקנים בית מצויינים ומוכשרים ולא צריך שום רכש בינוני שיקח להם את הדקות. את הרכש צריך להשקיע בשחקני ההרכב ועוד 2-3 וביתר העמדות יש לנו מספיק שחקני סגל מצויינים כמו קורין, אלקוקין, ארצ'ל ולמקין שיכולים לתת תרומה מעולה מהספסל. אוי ואבוי אם הם יפנו את המקום שלהם לכל מני שחקני רכש בינוניים.
אני יודע שזאת לא ההשוואה שכיוונת אליה, אבל לברצלונה יש קבוצת מילואים שמשחקת בליגה השניה בספרד, שהיא ליגה מקצועית איכותית וקשוחה. כל השחקנים שעולים אצלם "מהנוער" מגיעים למעשה אחרי שהם שיחקו כדורגל בוגרים מקצועני.
לדעתי גם למקין וגם אלקוקין טובים מספיק להרכב. לכן לא הייתי משאיל אותם. אבל אם מחליטים שלא: בהחלט עדיף להשאיל אותם שיקבלו דקות משחק ויצברו ניסיון ולהביא שחקני רכש בעלי ניסיון כדי לעבות את הסגל
נועם שחם
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
קיבל.ה  1120 לייקים

אבל זה לא רלוונטי ללמקין או לאלקוקין.
Gania23
הצטרף: 28 אפריל 2024, 14:13
קיבל.ה  221 לייקים

Terry כתב: 28 מאי 2026, 15:08
נועם שחם כתב: 28 מאי 2026, 14:23 אנשים פה חיים בסרט שאנחנו ברצלונה.

אם זאהי אחמד וגיא מזרחי יכולים לשחק בהרכב של הפועל ב"ש אז אין שום סיבה ששחקן כמו למקין לא יהיה בסגל של הפועל ת"א כשחקן רוטציה שנאבק על הדקות שלו.

יש לנו שחקנים בית מצויינים ומוכשרים ולא צריך שום רכש בינוני שיקח להם את הדקות. את הרכש צריך להשקיע בשחקני ההרכב ועוד 2-3 וביתר העמדות יש לנו מספיק שחקני סגל מצויינים כמו קורין, אלקוקין, ארצ'ל ולמקין שיכולים לתת תרומה מעולה מהספסל. אוי ואבוי אם הם יפנו את המקום שלהם לכל מני שחקני רכש בינוניים.
אני יודע שזאת לא ההשוואה שכיוונת אליה, אבל לברצלונה יש קבוצת מילואים שמשחקת בליגה השניה בספרד, שהיא ליגה מקצועית איכותית וקשוחה. כל השחקנים שעולים אצלם "מהנוער" מגיעים למעשה אחרי שהם שיחקו כדורגל בוגרים מקצועני.
לדעתי גם למקין וגם אלקוקין טובים מספיק להרכב. לכן לא הייתי משאיל אותם. אבל אם מחליטים שלא: בהחלט עדיף להשאיל אותם שיקבלו דקות משחק ויצברו ניסיון ולהביא שחקני רכש בעלי ניסיון כדי לעבות את הסגל
הרכב בטוח לא , מניח שהתכוונת שהם מספיק טובים לסגל הרחב
נועם שחם
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
קיבל.ה  1120 לייקים

RedDrifter כתב: 28 מאי 2026, 14:50
cholo כתב: 28 מאי 2026, 14:47
נועם שחם כתב: 28 מאי 2026, 14:23 אנשים פה חיים בסרט שאנחנו ברצלונה.

אם זאהי אחמד וגיא מזרחי יכולים לשחק בהרכב של הפועל ב"ש אז אין שום סיבה ששחקן כמו למקין לא יהיה בסגל של הפועל ת"א כשחקן רוטציה שנאבק על הדקות שלו.

יש לנו שחקנים בית מצויינים ומוכשרים ולא צריך שום רכש בינוני שיקח להם את הדקות. את הרכש צריך להשקיע בשחקני ההרכב ועוד 2-3 וביתר העמדות יש לנו מספיק שחקני סגל מצויינים כמו קורין, אלקוקין, ארצ'ל ולמקין שיכולים לתת תרומה מעולה מהספסל. אוי ואבוי אם הם יפנו את המקום שלהם לכל מני שחקני רכש בינוניים.
אין קשר לברצלונה,איכות של סגל נמדדת בין היתר לפי עומק ושחקני הרוטציה.
אלקוקין ולמקין כרגע לפחות הם שחקנים בינוניים מאוד. כדי שנעשה קפיצת מדרגה - אנחנו צריכים שחקנים מחליפים ברמה גבוהה משלהם (זהאי אחמד וגיא מזרחי טובים משניהם כל אחד בעמדתו, השוואה גרועה שלך).
אני מבין שבמצב הנוכחי שלנו, לא בטוח שיש לנו את הלוקסוס להשאיל אותם ולהביא שחקנים איכותיים יותר, אבל לאורך זמן זאת לגמרי צריכה להיות השאיפה.
לא הייתי אפילו מסמן את זה כ״טובים״ יותר או פחות- עובדתית אחד מהם בן 25 והשני בן 24 ושניהם קיבלו דקות משמעותיות בקבוצות פחות טובות מב״ש לפני שבכלל ניתנה להם אפשרות לשחק שם

אנחנו כבר לא קבוצת פיתוח תצאו מהראש הזה, רק שחקנים שהם עילוי ופוטנציאל לספק מספרים יפים צריכים להיות בסגל שלנו בגיל כזה צעיר - אם לא שיצאו להתחשל.
אלקוקין כבר יצא להתחשל וחזר, והפך לשחקן שנע בין ההרכב לספסל. אין מה לשלוח אותו לחישול, צריך להמשיך בתהליך שבו הוא נמצא כרגע.

את למקין היה צריך להשאיל בעונה שעברה, אבל לא עשו את זה. יכול להיות שבמקרה שלו השאלה לקבוצה שתתן לו דקות משמעותיות בליגת העל יכולה לקדם אותו. אני לא נגד.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

נועם שחם כתב: 28 מאי 2026, 18:01
RedDrifter כתב: 28 מאי 2026, 14:50
cholo כתב: 28 מאי 2026, 14:47

אין קשר לברצלונה,איכות של סגל נמדדת בין היתר לפי עומק ושחקני הרוטציה.
אלקוקין ולמקין כרגע לפחות הם שחקנים בינוניים מאוד. כדי שנעשה קפיצת מדרגה - אנחנו צריכים שחקנים מחליפים ברמה גבוהה משלהם (זהאי אחמד וגיא מזרחי טובים משניהם כל אחד בעמדתו, השוואה גרועה שלך).
אני מבין שבמצב הנוכחי שלנו, לא בטוח שיש לנו את הלוקסוס להשאיל אותם ולהביא שחקנים איכותיים יותר, אבל לאורך זמן זאת לגמרי צריכה להיות השאיפה.
לא הייתי אפילו מסמן את זה כ״טובים״ יותר או פחות- עובדתית אחד מהם בן 25 והשני בן 24 ושניהם קיבלו דקות משמעותיות בקבוצות פחות טובות מב״ש לפני שבכלל ניתנה להם אפשרות לשחק שם

אנחנו כבר לא קבוצת פיתוח תצאו מהראש הזה, רק שחקנים שהם עילוי ופוטנציאל לספק מספרים יפים צריכים להיות בסגל שלנו בגיל כזה צעיר - אם לא שיצאו להתחשל.
אלקוקין כבר יצא להתחשל וחזר, והפך לשחקן שנע בין ההרכב לספסל. אין מה לשלוח אותו לחישול, צריך להמשיך בתהליך שבו הוא נמצא כרגע.

את למקין היה צריך להשאיל בעונה שעברה, אבל לא עשו את זה. יכול להיות שבמקרה שלו השאלה לקבוצה שתתן לו דקות משמעותיות בליגת העל יכולה לקדם אותו. אני לא נגד.
אלקוקין? לא דיברתי עליו פה

אני לא רואה את מה שאתה רואה באלקוקין בכל מקרה צר לי

לדעתי בדקות שהוא קיבל העונה פרוספקט אחר יכול לעשות יותר ממנו. אנחנו כבר נכנסו למשחק של מספרים ולא מי הכי חמודי ונעים בסרטונים ובעין לדעתי הוא היה מתחת לכל ביקורת בהמון משחקים העונה. (מדבר פה נטו על אלקוקין)
אף לא צעד לאחור :hapoel:
נועם שחם
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
קיבל.ה  1120 לייקים

מצטער, אני תומך בשחקנים רק לפי רמת החמידות שלהם בסרטונים. זה המדד הכי אמין.
שליחת תגובה