7even כתב:אנחנו לא סובלים ממש מ-4 שלא מסוגלים לשים שלשה?
4תה מודע לזה שלפני שהגיע אלינו הוא קלע בשישים אחוז מהשלוש באירופה ובארץ?
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
אתה מודע לכך שהוא מעולם לא שיחק באירופה לפני שהגיע אלינו?
ולזה שבהפועל חיפה בעונה לפני שהגיע אלינו הוא עמד על ממוצע מרהיב של 23% מהשלוש ב-50 זריקות אתה מודע?
תראה, זה בסדר להגיד טעיתי וגמני מודה לפעמים בטעויות.
בחיאת נו...
כן מצחיק.
מישהו שאומר שלא שיחק באירופה ואני זה שטעה.
מביך.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
לא נורא עזוב, חבר. שיחק, לא שיחק...לא נתקטנן על זה.
בהפועל הוא גם לא בדיוק זרק יותר מדי מה-3 (וגם לא פגע).
כל הדיון התחיל האם בינגהאם הוא מה שחסר לנו ב-4, ואני פשוט זוכר שבמשחקים נגד הגדולות היו די מתוסכלים ממנו. זה גם התבטא פה בפורום.
כשרואים מה כן מסתובב ב-4 באירופה, לטעמי אפשר לכוון גבוה יותר.
תראה, זה בסדר להגיד טעיתי וגמני מודה לפעמים בטעויות.
בחיאת נו...
כן מצחיק.
מישהו שאומר שלא שיחק באירופה ואני זה שטעה.
מביך.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
לא נורא עזוב, חבר. שיחק, לא שיחק...לא נתקטנן על זה.
בהפועל הוא גם לא בדיוק זרק יותר מדי מה-3 (וגם לא פגע).
כל הדיון התחיל האם בינגהאם הוא מה שחסר לנו ב-4, ואני פשוט זוכר שבמשחקים נגד הגדולות היו די מתוסכלים ממנו. זה גם התבטא פה בפורום.
כשרואים מה כן מסתובב ב-4 באירופה, לטעמי אפשר לכוון גבוה יותר.
הבעיה היתה שאצלנו הוא שיחק רק 5 ושיחק כל הזמן בפנים עם הגב לסל כשהיתרון שלו הוא היכולת לשחק כארבע ולפתוח את המשחק מבחוץ.
מה הפלא שהוא לא הצליח לתת אצלנו כלום.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
אחרי יומיים של יח"צ ראיתי בפייסבוק כבר הרבה השוואות לאליהו אליהו, והשייח מדובאי של בית''ר.
אבל אין לי באמת מושג.
הוא עושה רושם של עוד איזה טרול סטייל עופר. בעלים של חברה בקשיים שפיטרה עכשיו עובדים בטענה שהם חברה מבוססת AI עכשיו.
להביא 3 מיליונרים ומיליארדרים (חוץ ממנו עצמו) להפועל היה מעשה שלילי לדעתך? של טרול?
מה הקשר בין הדברים? עופר עשה הרבה דברים טובים ועשה גם דברים לא טובים. למשל חוסר היכולת שלו לסתום ולא לענות לכל דביל בפייסבוק ולתת עוד ועוד דלק למתנגדים.
כל פעם שהוא מתחיל עם הראיונות והבלאגן אנחנו מידרדרים מקצועית וכשהוא בשקט אנחנו נראים יותר טוב. הבעיה שאין עקומת למידה
הוא עושה רושם של עוד איזה טרול סטייל עופר. בעלים של חברה בקשיים שפיטרה עכשיו עובדים בטענה שהם חברה מבוססת AI עכשיו.
להביא 3 מיליונרים ומיליארדרים (חוץ ממנו עצמו) להפועל היה מעשה שלילי לדעתך? של טרול?
מה הקשר בין הדברים? עופר עשה הרבה דברים טובים ועשה גם דברים לא טובים. למשל חוסר היכולת שלו לסתום ולא לענות לכל דביל בפייסבוק ולתת עוד ועוד דלק למתנגדים.
כל פעם שהוא מתחיל עם הראיונות והבלאגן אנחנו מידרדרים מקצועית וכשהוא בשקט אנחנו נראים יותר טוב. הבעיה שאין עקומת למידה
אה, לגבי הראיונות אנו תמימי דעים. חשבתי שהתכוונת שכל המהות שלו היא טרול ומישהו לא רציני.