אין דבר יותר שנוא ממ*בי תא

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

7even כתב:אנחנו לא סובלים ממש מ-4 שלא מסוגלים לשים שלשה?
4תה מודע לזה שלפני שהגיע אלינו הוא קלע בשישים אחוז מהשלוש באירופה ובארץ?

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

רדנקו כתב: 13 מאי 2026, 00:28
7even כתב:אנחנו לא סובלים ממש מ-4 שלא מסוגלים לשים שלשה?
4תה מודע לזה שלפני שהגיע אלינו הוא קלע בשישים אחוז מהשלוש באירופה ובארץ?

Sent from my CPH2581 using Tapatalk
אתה מודע לכך שהוא מעולם לא שיחק באירופה לפני שהגיע אלינו?
ולזה שבהפועל חיפה בעונה לפני שהגיע אלינו הוא עמד על ממוצע מרהיב של 23% מהשלוש ב-50 זריקות אתה מודע?
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

אתה מודע לזה שאתה מדבר שטויות?
https://www.fiba.basketball/en/history/ ... bingham-jr
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

רדנקו כתב: 13 מאי 2026, 11:12 אתה מודע לזה שאתה מדבר שטויות?
https://www.fiba.basketball/en/history/ ... bingham-jr
זאת סטטיסטיקה של 4 משחקים בחולון
לא בדיוק מדגם מייצג
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

רדנקו כתב: 13 מאי 2026, 11:12 אתה מודע לזה שאתה מדבר שטויות?
https://www.fiba.basketball/en/history/ ... bingham-jr
מה? :rofl:

תראה, זה בסדר להגיד טעיתי וגמני מודה לפעמים בטעויות.

בחיאת נו...
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

iamgabormarton כתב:
רדנקו כתב: 13 מאי 2026, 11:12 אתה מודע לזה שאתה מדבר שטויות?
https://www.fiba.basketball/en/history/ ... bingham-jr
זאת סטטיסטיקה של 4 משחקים בחולון
לא בדיוק מדגם מייצג
זה מה שהיה.
תבדוק את הסטטיסטיקה שלו בליגה בחולון.
היתה דומה.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

7even כתב:
רדנקו כתב: 13 מאי 2026, 11:12 אתה מודע לזה שאתה מדבר שטויות?
https://www.fiba.basketball/en/history/ ... bingham-jr
מה? :rofl:

תראה, זה בסדר להגיד טעיתי וגמני מודה לפעמים בטעויות.

בחיאת נו...
כן מצחיק.
מישהו שאומר שלא שיחק באירופה ואני זה שטעה.
מביך.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

רדנקו כתב: 13 מאי 2026, 16:59
7even כתב:
רדנקו כתב: 13 מאי 2026, 11:12 אתה מודע לזה שאתה מדבר שטויות?
https://www.fiba.basketball/en/history/ ... bingham-jr
מה? :rofl:

תראה, זה בסדר להגיד טעיתי וגמני מודה לפעמים בטעויות.

בחיאת נו...
כן מצחיק.
מישהו שאומר שלא שיחק באירופה ואני זה שטעה.
מביך.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk
לא נורא עזוב, חבר. שיחק, לא שיחק...לא נתקטנן על זה.
בהפועל הוא גם לא בדיוק זרק יותר מדי מה-3 (וגם לא פגע).

כל הדיון התחיל האם בינגהאם הוא מה שחסר לנו ב-4, ואני פשוט זוכר שבמשחקים נגד הגדולות היו די מתוסכלים ממנו. זה גם התבטא פה בפורום.
כשרואים מה כן מסתובב ב-4 באירופה, לטעמי אפשר לכוון גבוה יותר.
יחד, רק יחד! :heart:
יותם שירן הלא מקורי
הצטרף: 13 אוקטובר 2025, 23:46
קיבל.ה  129 לייקים

במילא אצל עודד כל שחקן עושה קפיצת מדרגה.
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

7even כתב:
רדנקו כתב: 13 מאי 2026, 16:59
7even כתב: מה? :rofl:

תראה, זה בסדר להגיד טעיתי וגמני מודה לפעמים בטעויות.

בחיאת נו...
כן מצחיק.
מישהו שאומר שלא שיחק באירופה ואני זה שטעה.
מביך.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk
לא נורא עזוב, חבר. שיחק, לא שיחק...לא נתקטנן על זה.
בהפועל הוא גם לא בדיוק זרק יותר מדי מה-3 (וגם לא פגע).

כל הדיון התחיל האם בינגהאם הוא מה שחסר לנו ב-4, ואני פשוט זוכר שבמשחקים נגד הגדולות היו די מתוסכלים ממנו. זה גם התבטא פה בפורום.
כשרואים מה כן מסתובב ב-4 באירופה, לטעמי אפשר לכוון גבוה יותר.
הבעיה היתה שאצלנו הוא שיחק רק 5 ושיחק כל הזמן בפנים עם הגב לסל כשהיתרון שלו הוא היכולת לשחק כארבע ולפתוח את המשחק מבחוץ.
מה הפלא שהוא לא הצליח לתת אצלנו כלום.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

shaharot
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
קיבל.ה  1414 לייקים

איך זה הגיוני שמכבי עוד מחתימים זרים לליגה?
כמה שכונה יכול להיות בארץ
סמל אישי של משתמש
M-26-7
הצטרף: 19 יוני 2023, 19:09
קיבל.ה  105 לייקים

shaharot כתב: 15 מאי 2026, 15:07 איך זה הגיוני שמכבי עוד מחתימים זרים לליגה?
כמה שכונה יכול להיות בארץ
כי דאוטין לא רצה לחזור לישראל (;
:hammersickle: מהפכה אינה גן של שושנים. מהפכה היא המאבק בין העבר לעתיד
shaharot
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
קיבל.ה  1414 לייקים

M-26-7 כתב: 15 מאי 2026, 15:26
shaharot כתב: 15 מאי 2026, 15:07 איך זה הגיוני שמכבי עוד מחתימים זרים לליגה?
כמה שכונה יכול להיות בארץ
כי דאוטין לא רצה לחזור לישראל (;
:rofl: :rofl:
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

פעמיים יורוליג ב 5 שנים....

תמונה
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2071 לייקים

שיהיה בכישלון
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
ההוא מפעם
הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
קיבל.ה  378 לייקים

7even כתב: 26 מאי 2026, 15:48 פעמיים יורוליג ב 5 שנים....

תמונה
אם זה הולך עם פדרמן, עושה בהנהלה בלגן כמו פדרמן ומגעגע כמו פדרמן זה ברווז
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5205 לייקים

ההוא מפעם כתב:
7even כתב: 26 מאי 2026, 15:48 פעמיים יורוליג ב 5 שנים....

תמונה
אם זה הולך עם פדרמן, עושה בהנהלה בלגן כמו פדרמן ומגעגע כמו פדרמן זה ברווז
בול

Sent from my 22101320G using Tapatalk

TinyLight
הצטרף: 10 מרץ 2025, 23:28
קיבל.ה  2 לייקים

shaharot כתב: 15 מאי 2026, 15:07 איך זה הגיוני שמכבי עוד מחתימים זרים לליגה?
כמה שכונה יכול להיות בארץ
למכבי היה עוד רישום בלי קשר למלחמה שיכלה לנצל לדעתי.
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

למה הוא לובש מעיל בקיץ?
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3196 לייקים

7even כתב: 26 מאי 2026, 15:48 פעמיים יורוליג ב 5 שנים....

תמונה
צריך לדאוג ?
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

רק הפועל כתב: 29 מאי 2026, 09:30
7even כתב: 26 מאי 2026, 15:48 פעמיים יורוליג ב 5 שנים....

תמונה
צריך לדאוג ?
אחרי יומיים של יח"צ ראיתי בפייסבוק כבר הרבה השוואות לאליהו אליהו, והשייח מדובאי של בית''ר.
אבל אין לי באמת מושג.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2754 לייקים

בונדר כתב: 29 מאי 2026, 09:50
רק הפועל כתב: 29 מאי 2026, 09:30
7even כתב: 26 מאי 2026, 15:48 פעמיים יורוליג ב 5 שנים....

תמונה
צריך לדאוג ?
אחרי יומיים של יח"צ ראיתי בפייסבוק כבר הרבה השוואות לאליהו אליהו, והשייח מדובאי של בית''ר.
אבל אין לי באמת מושג.
הוא עושה רושם של עוד איזה טרול סטייל עופר. בעלים של חברה בקשיים שפיטרה עכשיו עובדים בטענה שהם חברה מבוססת AI עכשיו.
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

בדרך לפטר 700 איש בישראל זה....
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5205 לייקים

Red_man כתב:
בונדר כתב: 29 מאי 2026, 09:50
רק הפועל כתב: 29 מאי 2026, 09:30 צריך לדאוג ?
אחרי יומיים של יח"צ ראיתי בפייסבוק כבר הרבה השוואות לאליהו אליהו, והשייח מדובאי של בית''ר.
אבל אין לי באמת מושג.
הוא עושה רושם של עוד איזה טרול סטייל עופר. בעלים של חברה בקשיים שפיטרה עכשיו עובדים בטענה שהם חברה מבוססת AI עכשיו.
עופר מאז שהוא מנכל בעצמו נופר מגיעה לגבהים שלא היתה בהם בעבר

Sent from my 22101320G using Tapatalk

Adam
הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
קיבל.ה  299 לייקים

Red_man כתב: 29 מאי 2026, 09:54
בונדר כתב: 29 מאי 2026, 09:50
רק הפועל כתב: 29 מאי 2026, 09:30

צריך לדאוג ?
אחרי יומיים של יח"צ ראיתי בפייסבוק כבר הרבה השוואות לאליהו אליהו, והשייח מדובאי של בית''ר.
אבל אין לי באמת מושג.
הוא עושה רושם של עוד איזה טרול סטייל עופר. בעלים של חברה בקשיים שפיטרה עכשיו עובדים בטענה שהם חברה מבוססת AI עכשיו.
להביא 3 מיליונרים ומיליארדרים (חוץ ממנו עצמו) להפועל היה מעשה שלילי לדעתך? של טרול?
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2754 לייקים

Adam כתב: 29 מאי 2026, 13:11
Red_man כתב: 29 מאי 2026, 09:54
בונדר כתב: 29 מאי 2026, 09:50

אחרי יומיים של יח"צ ראיתי בפייסבוק כבר הרבה השוואות לאליהו אליהו, והשייח מדובאי של בית''ר.
אבל אין לי באמת מושג.
הוא עושה רושם של עוד איזה טרול סטייל עופר. בעלים של חברה בקשיים שפיטרה עכשיו עובדים בטענה שהם חברה מבוססת AI עכשיו.
להביא 3 מיליונרים ומיליארדרים (חוץ ממנו עצמו) להפועל היה מעשה שלילי לדעתך? של טרול?
מה הקשר בין הדברים? עופר עשה הרבה דברים טובים ועשה גם דברים לא טובים. למשל חוסר היכולת שלו לסתום ולא לענות לכל דביל בפייסבוק ולתת עוד ועוד דלק למתנגדים.
כל פעם שהוא מתחיל עם הראיונות והבלאגן אנחנו מידרדרים מקצועית וכשהוא בשקט אנחנו נראים יותר טוב. הבעיה שאין עקומת למידה
Adam
הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
קיבל.ה  299 לייקים

Red_man כתב: 29 מאי 2026, 13:13
Adam כתב: 29 מאי 2026, 13:11
Red_man כתב: 29 מאי 2026, 09:54

הוא עושה רושם של עוד איזה טרול סטייל עופר. בעלים של חברה בקשיים שפיטרה עכשיו עובדים בטענה שהם חברה מבוססת AI עכשיו.
להביא 3 מיליונרים ומיליארדרים (חוץ ממנו עצמו) להפועל היה מעשה שלילי לדעתך? של טרול?
מה הקשר בין הדברים? עופר עשה הרבה דברים טובים ועשה גם דברים לא טובים. למשל חוסר היכולת שלו לסתום ולא לענות לכל דביל בפייסבוק ולתת עוד ועוד דלק למתנגדים.
כל פעם שהוא מתחיל עם הראיונות והבלאגן אנחנו מידרדרים מקצועית וכשהוא בשקט אנחנו נראים יותר טוב. הבעיה שאין עקומת למידה
אה, לגבי הראיונות אנו תמימי דעים. חשבתי שהתכוונת שכל המהות שלו היא טרול ומישהו לא רציני.
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1550 לייקים

שנאה בלב! תחנקו יזחוחים
OMG עווופררר
ארז שדה
הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
קיבל.ה  1586 לייקים

תתקעו את המטאטא אתם יודעים איפה
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5205 לייקים

תחנקו עם האליפות שלכם, מטאטא לא יהיה

Sent from my 22101320G using Tapatalk

Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2085 לייקים

אין מטונפים כמוהם עם בריסט החזיר ולודנברג הבכיין הזה
וקלארק שעושה צעדים בחצי מהמהלכים
תמותו יא כלבים
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

תודה לבריסט השרמיט שהדליק את תומר יא כלב
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3196 לייקים

קטש אומר שינצחו את המשחק הבא וזה יהיה עוד יותר מתוק , חתיכת מנייאק בבקשה לא לתת לו את התענוג בבקשהה
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

אין ספק שאין דבר שנוא יותר
Kanta
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:34
קיבל.ה  271 לייקים

טפי עליכם צהובים נבלות
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

קולדובלה המנהל המקצועי שלהם צעק על השופטים אחרי המשחק, איפה הוא היה במשחק הקודם?
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2257 לייקים

ארז שדה כתב:תתקעו את המטאטא אתם יודעים איפה
הם כבר הזמינו מקום ל-206
שיאכלו שם חומוס מקולקל הלוואי
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

לראות אותם מתבכיינים על הטכנית (המוצדקת) של בריסט רק מזכיר לי כמה הם חושבים שרק להם מותר הכל
סמל אישי של משתמש
קפטן ג'ק
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:02
קיבל.ה  789 לייקים

לראות את חתן הפרס המצומק עם הווסט המושתן שלו. כל שנה הולך ומצטמק, עד שייעלם... שיילך לדחוף את המטאטא שתכנן לנו.
תקרת שכר, יא חביבי ! רק תקרת שכר (בכדורסל וגם בכדורגל) !
שליחת תגובה