דור בנימיני
- בעל(ת) האוב
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
- קיבל.ה 298 לייקים
משחק רגל שאדושם ישמור.
מחר 6:00 בבוקר בוולפסון עם ג'נייה דונייב.
מחר 6:00 בבוקר בוולפסון עם ג'נייה דונייב.
רינגו סטאר המלך
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
האמת מאוד אהבתי את מה שראיתי. יש קצת ליטושים אבל משחק ראשון סבבה לגמרי לשוער צעיר
אף לא צעד לאחור 
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
לא יודע מה אתה רוצה ממנו, רוב המסירות שלו
היו מדויקות לרגל.
הוציא כדור מהר.
לא סיכנו אותו יותר מידי.
היו מדויקות לרגל.
הוציא כדור מהר.
לא סיכנו אותו יותר מידי.
-
אוגוסטוס היל
- הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
- קיבל.ה 1632 לייקים
אלוהים ישמור
זה לא יכול להיות שוער שני שלנו.
משחק רגל הכי גרוע שראיתי משוער
זה לא יכול להיות שוער שני שלנו.
משחק רגל הכי גרוע שראיתי משוער
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6339 לייקים
מסירות על הדשא כן, כדורי שוער לגובה זוועת עולם אפילו ביחס לאסף צור שגם הוא רחוק מלהיות להיט.לירון האדום כתב: ↑23 מאי 2026, 23:17 לא יודע מה אתה רוצה ממנו, רוב המסירות שלו
היו מדויקות לרגל.
הוציא כדור מהר.
לא סיכנו אותו יותר מידי.
- ההוא שאמרו לו
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
- קיבל.ה 1343 לייקים
היה בסדר היום, מצד שני לא נתקל בהרבה בעיטות למסגרת. אבל משחק הרגל שלו זוועה
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
האמיני יום יבוא!
- בעל(ת) האוב
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
- קיבל.ה 298 לייקים
במחצית 1 היו לו לפחות 3 מסירות ברגל שהיו מזעזעות במיוחד.לירון האדום כתב: ↑23 מאי 2026, 23:17 לא יודע מה אתה רוצה ממנו, רוב המסירות שלו
היו מדויקות לרגל.
הוציא כדור מהר.
לא סיכנו אותו יותר מידי.
רינגו סטאר המלך
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
-
קפבלנקה
- הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
- קיבל.ה 936 לייקים
סה"כ בסדר גמור לעומת כל מני ילדים שהיו שוערים שניים בעשור האחרון.
-
קוקאין ואלכוהול
- הצטרף: 21 אפריל 2021, 11:29
- קיבל.ה 465 לייקים
איזה שטויותאוגוסטוס היל כתב: ↑23 מאי 2026, 23:18 אלוהים ישמור
זה לא יכול להיות שוער שני שלנו.
משחק רגל הכי גרוע שראיתי משוער
היו לו 2 מסירות רעות שנבעו מלחץ של משחק חוץ עוין והופעת בכורה בהתחלה
אבל גם היו לו כמה מסירות נהדרות תחת לחץ שלא כל שוער בארץ מוציא
עם ביטחון המשחק רגל שלו הרבה יותר טוב משל צור
את הסם הכי גדול
-
אוגוסטוס היל
- הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
- קיבל.ה 1632 לייקים
כמעט כל המסירות שלו היו איומות גם אם במקרה הגיעו לשחקן. איום נורא.קוקאין ואלכוהול כתב: ↑23 מאי 2026, 23:25איזה שטויותאוגוסטוס היל כתב: ↑23 מאי 2026, 23:18 אלוהים ישמור
זה לא יכול להיות שוער שני שלנו.
משחק רגל הכי גרוע שראיתי משוער
היו לו 2 מסירות רעות שנבעו מלחץ של משחק חוץ עוין והופעת בכורה בהתחלה
אבל גם היו לו כמה מסירות נהדרות תחת לחץ שלא כל שוער בארץ מוציא
עם ביטחון המשחק רגל שלו הרבה יותר טוב משל צור
תסתכל שוב
-
דולימנגה99
- הצטרף: 15 ספטמבר 2024, 12:37
- קיבל.ה 232 לייקים
ראיתי ממנו יותר מגד עמוס
שניהם לא צריכים להיות שוער שני בהפועל
אותו להשאיל לשחק הרכב בלאומית, להחזיר את לבקוביץ לעונת פרישה כמחליף
שניהם לא צריכים להיות שוער שני בהפועל
אותו להשאיל לשחק הרכב בלאומית, להחזיר את לבקוביץ לעונת פרישה כמחליף
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
אחלה פרוספקט
יחד, רק יחד! 
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
מה זה במקרה?אוגוסטוס היל כתב: ↑23 מאי 2026, 23:30כמעט כל המסירות שלו היו איומות גם אם במקרה הגיעו לשחקן. איום נורא.קוקאין ואלכוהול כתב: ↑23 מאי 2026, 23:25איזה שטויותאוגוסטוס היל כתב: ↑23 מאי 2026, 23:18 אלוהים ישמור
זה לא יכול להיות שוער שני שלנו.
משחק רגל הכי גרוע שראיתי משוער
היו לו 2 מסירות רעות שנבעו מלחץ של משחק חוץ עוין והופעת בכורה בהתחלה
אבל גם היו לו כמה מסירות נהדרות תחת לחץ שלא כל שוער בארץ מוציא
עם ביטחון המשחק רגל שלו הרבה יותר טוב משל צור
תסתכל שוב
המסירות הגיעו לשחקן של הפועל?
סימן שמסר טוב, גם אם זה נראה מפחיד מהטלוויזיה.
הופעת בכורה בסדר גמור שלו
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8918 לייקים
משחק רגל טוב מאוד. אם כבר להיפך, נראה שיותר מדי סומך על משחק הרגל שלו ולוקח לפעמים סיכונים מיותרים.
היה בסדר גמור, אם כי לא הייתה לו יותר מדי עבודה. השער בטח לא באשמתו.
מה שכן, תקוע על קו השער.
היה בסדר גמור, אם כי לא הייתה לו יותר מדי עבודה. השער בטח לא באשמתו.
מה שכן, תקוע על קו השער.
-
אוגוסטוס היל
- הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
- קיבל.ה 1632 לייקים
אנסח אחרת- לא יודע מה היכולת שלו במשחק הרגל, אבל קבלת ההחלטות שלו נוראית- מתי להעיף מתי ולמי למסור ואיזה סוג של מסירה.לירון האדום כתב: ↑23 מאי 2026, 23:59מה זה במקרה?אוגוסטוס היל כתב: ↑23 מאי 2026, 23:30כמעט כל המסירות שלו היו איומות גם אם במקרה הגיעו לשחקן. איום נורא.קוקאין ואלכוהול כתב: ↑23 מאי 2026, 23:25
איזה שטויות
היו לו 2 מסירות רעות שנבעו מלחץ של משחק חוץ עוין והופעת בכורה בהתחלה
אבל גם היו לו כמה מסירות נהדרות תחת לחץ שלא כל שוער בארץ מוציא
עם ביטחון המשחק רגל שלו הרבה יותר טוב משל צור
תסתכל שוב
המסירות הגיעו לשחקן של הפועל?
סימן שמסר טוב, גם אם זה נראה מפחיד מהטלוויזיה.
הופעת בכורה בסדר גמור שלו
רע מאוד בעיני, אבל מניח שאפשר לעבוד על זה.
בתור שוער אין לי מושג איך הוא לא היה לו הרבה מה להראות היום
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2747 לייקים
הוא מאוד צעיר ונחשב לפוטנציאל טוב. שוערים מגיעים לשיא בגילאים מאוחרים יחסית. הייתי משאיר את גד עמוס לעוד עונה ושולח אותו להשאלה אם אפשר בליגת העל בקבוצה שתתן לו דקות עדיף אם לא אז ליפו שיתחיל לטפס למעלה.
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
התחיל מזעזע עם איזה 4-3 איבודי כדור
לאט לאט קצת השתפר, אבל עדיין מאוד מאוד מהוסס
הוא נראה מאוד נמוך, מה הגובה שלו?
לאט לאט קצת השתפר, אבל עדיין מאוד מאוד מהוסס
הוא נראה מאוד נמוך, מה הגובה שלו?
- Shacham
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 13:51
- קיבל.ה 1119 לייקים
המשחק רגל שלו מוזר, היו לו דווקא כמה פסים טובים ובכללי היה נראה שכל מסירה עם מחשבה מאחוריה אבל הוא לא הצליח אפילו פעם אחת להרים את הכדור חזק. נראה עניין שאפשר לשפר עם חדר כושר ועבודה על זה.
בכללי הופעה בסדר גמור, לא ניסה אפילו פעם אחת לצאת לכדור גובה אבל אפשר להבין את החוסר ביטחון. הוא כן נראה נמוך וזה חבל כי חוץ מזה יש פוטנציאל.
בכללי הופעה בסדר גמור, לא ניסה אפילו פעם אחת לצאת לכדור גובה אבל אפשר להבין את החוסר ביטחון. הוא כן נראה נמוך וזה חבל כי חוץ מזה יש פוטנציאל.
-
אונישנקו
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
- קיבל.ה 535 לייקים
1.87 מ'.אנחנו בתהליך כתב: ↑24 מאי 2026, 00:40 התחיל מזעזע עם איזה 4-3 איבודי כדור
לאט לאט קצת השתפר, אבל עדיין מאוד מאוד מהוסס
הוא נראה מאוד נמוך, מה הגובה שלו?
אמנם נמוך מצור, אבל בהשוואה לשאר שוערי הצמרת, הוא ממש לא נמוך.
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
מוזר, הוא נראה דיי נמוךאונישנקו כתב: ↑24 מאי 2026, 01:081.87 מ'.אנחנו בתהליך כתב: ↑24 מאי 2026, 00:40 התחיל מזעזע עם איזה 4-3 איבודי כדור
לאט לאט קצת השתפר, אבל עדיין מאוד מאוד מהוסס
הוא נראה מאוד נמוך, מה הגובה שלו?
אמנם נמוך מצור, אבל בהשוואה לשאר שוערי הצמרת, הוא ממש לא נמוך.
אבל בהחלט גובה מספק לשוער בארץ
- Hapolo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
- קיבל.ה 1105 לייקים
זה עדיין לא שחקן אפוי מקווה מאוד שלא בונים עליו כשוער שני עונה הבאה
רדיוס לבית"ר!
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2302 לייקים
משחק רגל של עוד בלם בהגנה, לא יודע על מה אתם מדברים התגובות פה זה הזיה.
לא מכיר עוד שוערים בליגה עם משחק רגל ברמה הזו, אולי עידו שרון שגם שייך לנו.
לגבי האיכות בשער, לא התמודד עם מספיק איומים כדי לשפוט.
לא מכיר עוד שוערים בליגה עם משחק רגל ברמה הזו, אולי עידו שרון שגם שייך לנו.
לגבי האיכות בשער, לא התמודד עם מספיק איומים כדי לשפוט.
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
-
נועם שחם
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
- קיבל.ה 1120 לייקים
תודה רבה.
אחלה שוער. לא מכיר הרבה שוערים צעירים שהופעה ראשונה שלהם בטדי מסוגלים להראות ככה. הקרין הרבה בטחון, משחק רגל בסדר גמור, שחרור כדור ביד נהדר. הראה שיש לו המון פוטנציאל.
מקווה שמתכוונים להשאיל אותו לעונה הבאה כדי לתת לו להתפתח, ולו לאור העובדה שצור זה באנקר.
- כרובית
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
- קיבל.ה 1335 לייקים
נכון מאודShacham כתב: ↑24 מאי 2026, 00:52 המשחק רגל שלו מוזר, היו לו דווקא כמה פסים טובים ובכללי היה נראה שכל מסירה עם מחשבה מאחוריה אבל הוא לא הצליח אפילו פעם אחת להרים את הכדור חזק. נראה עניין שאפשר לשפר עם חדר כושר ועבודה על זה.
בכללי הופעה בסדר גמור, לא ניסה אפילו פעם אחת לצאת לכדור גובה אבל אפשר להבין את החוסר ביטחון. הוא כן נראה נמוך וזה חבל כי חוץ מזה יש פוטנציאל.
היה נראה שהוא כל פעם מנסה למסור לכתובת מסויימת ולא סתם מעיף כדורים
-
shaolin232
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 20:34
- קיבל.ה 784 לייקים
הופעה יחסית טובה
נכון שלא היו יותר מדיי איומים לשער מלבד הגול בנבדל שגם קורטואה לא עוצר…
משחק רגל דיי חלש, כמו שכולם פה טענו
האם אפשר לשפר את ההיבט הזה, לטעמי כן
ושוב זה משחק בכורה בטדי מול מולם הבבונים לא פשוט בכלל
נכון שלא היו יותר מדיי איומים לשער מלבד הגול בנבדל שגם קורטואה לא עוצר…
משחק רגל דיי חלש, כמו שכולם פה טענו
האם אפשר לשפר את ההיבט הזה, לטעמי כן
ושוב זה משחק בכורה בטדי מול מולם הבבונים לא פשוט בכלל
-
אוגוסטוס היל
- הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
- קיבל.ה 1632 לייקים
-
בני12
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
- קיבל.ה 3054 לייקים
היה סביר, בטח למשחק בטדי
חיב חיב חיב לעבוד על משחק הרגל שלו
חיב חיב חיב לעבוד על משחק הרגל שלו
-
אדום ותיק
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1392 לייקים
יש סיטואציות לא מתוכננות, ששוער שני יקרא לעמוד לשער במשחקים קריטיים. (מישהו זוכר את ניר רחמין בפארמה?). לכון צריך להכין אותו ולראות שהאופי והיכולת שלו יכולים לעמוד בכזה ארוע.
לא התרשמתי אתמול שהוא יכול לעמוד באתגר כזה למרוש ששיחקה לצידו חוליית הגנה מלאה.
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
-
נועם שחם
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
- קיבל.ה 1120 לייקים
לא התרשמת כי? בעטו לעברו כדורים שהוא לא לקח? לא לקח כדורי גובה?
היו לו שתי הרחקות שלא היו מוצלחות מאד אבל דווקא בעיני הקרין הרבה בטחון וגם הסתדר יפה מול הלחץ של החוליה הקדמית. ראה לשם השוואה ניב אליאסי שהוא שוער ראשון של ב"ש כל העונה ועשה טעויות מחרידות במשחק הרגל.
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
לוידע מה אתם רוצים, אני ראיתי שוער עם פוטנציאל אדיר.
משחק ראשון, מול בית"ר בטדי, באוירה די עוינת, עם שלל הפתעות שנזרקות עליו מהיציע, עם מגן שמאלי שלא מסוגל להעביר פס נומלי ולעצור כדור, ומגן ימני לוחם אמנם אבל לא באמת מגן ימני.
לא באמת חשבתם שהוא יתן משחק של 100% נכון?
לטעמי משחק ראשון נהדר. יופי ילד.
להגיד יפה שלום לגד עמוס או להוריד אותו להיות שוער שלישי.
משחק ראשון, מול בית"ר בטדי, באוירה די עוינת, עם שלל הפתעות שנזרקות עליו מהיציע, עם מגן שמאלי שלא מסוגל להעביר פס נומלי ולעצור כדור, ומגן ימני לוחם אמנם אבל לא באמת מגן ימני.
לא באמת חשבתם שהוא יתן משחק של 100% נכון?
לטעמי משחק ראשון נהדר. יופי ילד.
להגיד יפה שלום לגד עמוס או להוריד אותו להיות שוער שלישי.
יחד, רק יחד! 
-
נועם שחם
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
- קיבל.ה 1120 לייקים
כשוער שני הוא לא יצבור דקות משחק. עדיף השאלה.
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2302 לייקים
זה שזה מפחיד אתכם לא הופך את זה ללא טוב.
בכל העולם יש דרישה למשחק רגל מהסוג הזה בכדורגל מודרני, היום שוער הוא חלק מהנעת הכדור של הקבוצה ובנימיני עשה אתמול כמה פסים ששחרו אותנו מלחץ גבוה.
מבין שזה מוריד את הלב לתחתונים, אבל הוא עשה את זה מצוין אתמול ברמה שמאוד הפתיע אותי לטובה
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
- בעל(ת) האוב
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
- קיבל.ה 298 לייקים
זה מאוד הייתי שמח אם היה קורה.דולימנגה99 כתב: ↑23 מאי 2026, 23:41 ראיתי ממנו יותר מגד עמוס
שניהם לא צריכים להיות שוער שני בהפועל
אותו להשאיל לשחק הרכב בלאומית, להחזיר את לבקוביץ לעונת פרישה כמחליף
רינגו סטאר המלך
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
-
ונרקומן
- הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
- קיבל.ה 595 לייקים
לפי דיבורים במועדון מדובר פה על פרוספקט עצום ובגלל זה גם קיבל את הופעת הבכורה בטדי.
לא שיחק בכלל העונה, לא יודע על בסיס מה אתם מבקרים אותו פה. מה שכן - ביצים של שור עם המסירות שלו. אני דווקא אהבתי את זה
לא שיחק בכלל העונה, לא יודע על בסיס מה אתם מבקרים אותו פה. מה שכן - ביצים של שור עם המסירות שלו. אני דווקא אהבתי את זה
