דור בנימיני

פורום אוהדי הפועל תל אביב
שליחת תגובה
סמל אישי של משתמש
בעל(ת) האוב
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
קיבל.ה  298 לייקים

משחק רגל שאדושם ישמור.
מחר 6:00 בבוקר בוולפסון עם ג'נייה דונייב.
רינגו סטאר המלך

"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

האמת מאוד אהבתי את מה שראיתי. יש קצת ליטושים אבל משחק ראשון סבבה לגמרי לשוער צעיר
אף לא צעד לאחור :hapoel:
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

לא יודע מה אתה רוצה ממנו, רוב המסירות שלו
היו מדויקות לרגל.
הוציא כדור מהר.
לא סיכנו אותו יותר מידי.
אוגוסטוס היל
הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
קיבל.ה  1632 לייקים

אלוהים ישמור
זה לא יכול להיות שוער שני שלנו.
משחק רגל הכי גרוע שראיתי משוער
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

לירון האדום כתב: 23 מאי 2026, 23:17 לא יודע מה אתה רוצה ממנו, רוב המסירות שלו
היו מדויקות לרגל.
הוציא כדור מהר.
לא סיכנו אותו יותר מידי.
מסירות על הדשא כן, כדורי שוער לגובה זוועת עולם אפילו ביחס לאסף צור שגם הוא רחוק מלהיות להיט.
סמל אישי של משתמש
ההוא שאמרו לו
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
קיבל.ה  1343 לייקים

היה בסדר היום, מצד שני לא נתקל בהרבה בעיטות למסגרת. אבל משחק הרגל שלו זוועה
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
סמל אישי של משתמש
בעל(ת) האוב
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
קיבל.ה  298 לייקים

לירון האדום כתב: 23 מאי 2026, 23:17 לא יודע מה אתה רוצה ממנו, רוב המסירות שלו
היו מדויקות לרגל.
הוציא כדור מהר.
לא סיכנו אותו יותר מידי.
במחצית 1 היו לו לפחות 3 מסירות ברגל שהיו מזעזעות במיוחד.
רינגו סטאר המלך

"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  936 לייקים

סה"כ בסדר גמור לעומת כל מני ילדים שהיו שוערים שניים בעשור האחרון.
קוקאין ואלכוהול
הצטרף: 21 אפריל 2021, 11:29
קיבל.ה  465 לייקים

אוגוסטוס היל כתב: 23 מאי 2026, 23:18 אלוהים ישמור
זה לא יכול להיות שוער שני שלנו.
משחק רגל הכי גרוע שראיתי משוער
איזה שטויות
היו לו 2 מסירות רעות שנבעו מלחץ של משחק חוץ עוין והופעת בכורה בהתחלה
אבל גם היו לו כמה מסירות נהדרות תחת לחץ שלא כל שוער בארץ מוציא

עם ביטחון המשחק רגל שלו הרבה יותר טוב משל צור
את הסם הכי גדול
אוגוסטוס היל
הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
קיבל.ה  1632 לייקים

קוקאין ואלכוהול כתב: 23 מאי 2026, 23:25
אוגוסטוס היל כתב: 23 מאי 2026, 23:18 אלוהים ישמור
זה לא יכול להיות שוער שני שלנו.
משחק רגל הכי גרוע שראיתי משוער
איזה שטויות
היו לו 2 מסירות רעות שנבעו מלחץ של משחק חוץ עוין והופעת בכורה בהתחלה
אבל גם היו לו כמה מסירות נהדרות תחת לחץ שלא כל שוער בארץ מוציא

עם ביטחון המשחק רגל שלו הרבה יותר טוב משל צור
כמעט כל המסירות שלו היו איומות גם אם במקרה הגיעו לשחקן. איום נורא.
תסתכל שוב
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1044 לייקים

שוער התקף לב.
דולימנגה99
הצטרף: 15 ספטמבר 2024, 12:37
קיבל.ה  232 לייקים

ראיתי ממנו יותר מגד עמוס
שניהם לא צריכים להיות שוער שני בהפועל
אותו להשאיל לשחק הרכב בלאומית, להחזיר את לבקוביץ לעונת פרישה כמחליף
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

אחלה פרוספקט
יחד, רק יחד! :heart:
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

אוגוסטוס היל כתב: 23 מאי 2026, 23:30
קוקאין ואלכוהול כתב: 23 מאי 2026, 23:25
אוגוסטוס היל כתב: 23 מאי 2026, 23:18 אלוהים ישמור
זה לא יכול להיות שוער שני שלנו.
משחק רגל הכי גרוע שראיתי משוער
איזה שטויות
היו לו 2 מסירות רעות שנבעו מלחץ של משחק חוץ עוין והופעת בכורה בהתחלה
אבל גם היו לו כמה מסירות נהדרות תחת לחץ שלא כל שוער בארץ מוציא

עם ביטחון המשחק רגל שלו הרבה יותר טוב משל צור
כמעט כל המסירות שלו היו איומות גם אם במקרה הגיעו לשחקן. איום נורא.
תסתכל שוב
מה זה במקרה?
המסירות הגיעו לשחקן של הפועל?
סימן שמסר טוב, גם אם זה נראה מפחיד מהטלוויזיה.
הופעת בכורה בסדר גמור שלו
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8918 לייקים

משחק רגל טוב מאוד. אם כבר להיפך, נראה שיותר מדי סומך על משחק הרגל שלו ולוקח לפעמים סיכונים מיותרים.
היה בסדר גמור, אם כי לא הייתה לו יותר מדי עבודה. השער בטח לא באשמתו.
מה שכן, תקוע על קו השער.
אוגוסטוס היל
הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
קיבל.ה  1632 לייקים

לירון האדום כתב: 23 מאי 2026, 23:59
אוגוסטוס היל כתב: 23 מאי 2026, 23:30
קוקאין ואלכוהול כתב: 23 מאי 2026, 23:25

איזה שטויות
היו לו 2 מסירות רעות שנבעו מלחץ של משחק חוץ עוין והופעת בכורה בהתחלה
אבל גם היו לו כמה מסירות נהדרות תחת לחץ שלא כל שוער בארץ מוציא

עם ביטחון המשחק רגל שלו הרבה יותר טוב משל צור
כמעט כל המסירות שלו היו איומות גם אם במקרה הגיעו לשחקן. איום נורא.
תסתכל שוב
מה זה במקרה?
המסירות הגיעו לשחקן של הפועל?
סימן שמסר טוב, גם אם זה נראה מפחיד מהטלוויזיה.
הופעת בכורה בסדר גמור שלו
אנסח אחרת- לא יודע מה היכולת שלו במשחק הרגל, אבל קבלת ההחלטות שלו נוראית- מתי להעיף מתי ולמי למסור ואיזה סוג של מסירה.
רע מאוד בעיני, אבל מניח שאפשר לעבוד על זה.
בתור שוער אין לי מושג איך הוא לא היה לו הרבה מה להראות היום
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2747 לייקים

הוא מאוד צעיר ונחשב לפוטנציאל טוב. שוערים מגיעים לשיא בגילאים מאוחרים יחסית. הייתי משאיר את גד עמוס לעוד עונה ושולח אותו להשאלה אם אפשר בליגת העל בקבוצה שתתן לו דקות עדיף אם לא אז ליפו שיתחיל לטפס למעלה.
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

התחיל מזעזע עם איזה 4-3 איבודי כדור
לאט לאט קצת השתפר, אבל עדיין מאוד מאוד מהוסס
הוא נראה מאוד נמוך, מה הגובה שלו?
סמל אישי של משתמש
Shacham
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 13:51
קיבל.ה  1119 לייקים

המשחק רגל שלו מוזר, היו לו דווקא כמה פסים טובים ובכללי היה נראה שכל מסירה עם מחשבה מאחוריה אבל הוא לא הצליח אפילו פעם אחת להרים את הכדור חזק. נראה עניין שאפשר לשפר עם חדר כושר ועבודה על זה.

בכללי הופעה בסדר גמור, לא ניסה אפילו פעם אחת לצאת לכדור גובה אבל אפשר להבין את החוסר ביטחון. הוא כן נראה נמוך וזה חבל כי חוץ מזה יש פוטנציאל.
אונישנקו
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
קיבל.ה  535 לייקים

אנחנו בתהליך כתב: 24 מאי 2026, 00:40 התחיל מזעזע עם איזה 4-3 איבודי כדור
לאט לאט קצת השתפר, אבל עדיין מאוד מאוד מהוסס
הוא נראה מאוד נמוך, מה הגובה שלו?
1.87 מ'.
אמנם נמוך מצור, אבל בהשוואה לשאר שוערי הצמרת, הוא ממש לא נמוך.
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

אונישנקו כתב: 24 מאי 2026, 01:08
אנחנו בתהליך כתב: 24 מאי 2026, 00:40 התחיל מזעזע עם איזה 4-3 איבודי כדור
לאט לאט קצת השתפר, אבל עדיין מאוד מאוד מהוסס
הוא נראה מאוד נמוך, מה הגובה שלו?
1.87 מ'.
אמנם נמוך מצור, אבל בהשוואה לשאר שוערי הצמרת, הוא ממש לא נמוך.
מוזר, הוא נראה דיי נמוך
אבל בהחלט גובה מספק לשוער בארץ
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1105 לייקים

זה עדיין לא שחקן אפוי מקווה מאוד שלא בונים עליו כשוער שני עונה הבאה
רדיוס לבית"ר!
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

משחק רגל של עוד בלם בהגנה, לא יודע על מה אתם מדברים התגובות פה זה הזיה.

לא מכיר עוד שוערים בליגה עם משחק רגל ברמה הזו, אולי עידו שרון שגם שייך לנו.

לגבי האיכות בשער, לא התמודד עם מספיק איומים כדי לשפוט.
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
uriazu
הצטרף: 29 אוקטובר 2025, 13:16
קיבל.ה  61 לייקים

לא התלהבתי
תקוע מדי על קו השער
נועם שחם
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
קיבל.ה  1120 לייקים

L.S כתב: 24 מאי 2026, 10:22 משחק רגל של עוד בלם בהגנה, לא יודע על מה אתם מדברים התגובות פה זה הזיה.

לא מכיר עוד שוערים בליגה עם משחק רגל ברמה הזו, אולי עידו שרון שגם שייך לנו.

לגבי האיכות בשער, לא התמודד עם מספיק איומים כדי לשפוט.
תודה רבה.

אחלה שוער. לא מכיר הרבה שוערים צעירים שהופעה ראשונה שלהם בטדי מסוגלים להראות ככה. הקרין הרבה בטחון, משחק רגל בסדר גמור, שחרור כדור ביד נהדר. הראה שיש לו המון פוטנציאל.

מקווה שמתכוונים להשאיל אותו לעונה הבאה כדי לתת לו להתפתח, ולו לאור העובדה שצור זה באנקר.
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1335 לייקים

Shacham כתב: 24 מאי 2026, 00:52 המשחק רגל שלו מוזר, היו לו דווקא כמה פסים טובים ובכללי היה נראה שכל מסירה עם מחשבה מאחוריה אבל הוא לא הצליח אפילו פעם אחת להרים את הכדור חזק. נראה עניין שאפשר לשפר עם חדר כושר ועבודה על זה.

בכללי הופעה בסדר גמור, לא ניסה אפילו פעם אחת לצאת לכדור גובה אבל אפשר להבין את החוסר ביטחון. הוא כן נראה נמוך וזה חבל כי חוץ מזה יש פוטנציאל.
נכון מאוד
היה נראה שהוא כל פעם מנסה למסור לכתובת מסויימת ולא סתם מעיף כדורים
shaolin232
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 20:34
קיבל.ה  784 לייקים

הופעה יחסית טובה
נכון שלא היו יותר מדיי איומים לשער מלבד הגול בנבדל שגם קורטואה לא עוצר…

משחק רגל דיי חלש, כמו שכולם פה טענו
האם אפשר לשפר את ההיבט הזה, לטעמי כן
ושוב זה משחק בכורה בטדי מול מולם הבבונים לא פשוט בכלל
אוגוסטוס היל
הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
קיבל.ה  1632 לייקים

L.S כתב: 24 מאי 2026, 10:22 משחק רגל של עוד בלם בהגנה, לא יודע על מה אתם מדברים התגובות פה זה הזיה.

לא מכיר עוד שוערים בליגה עם משחק רגל ברמה הזו, אולי עידו שרון שגם שייך לנו.

לגבי האיכות בשער, לא התמודד עם מספיק איומים כדי לשפוט.
של בלם שעושה שטויות. יכול לשפאר את זה אבל זה היה מפחיד
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים


סיכם את זה במדויק
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3054 לייקים

היה סביר, בטח למשחק בטדי
חיב חיב חיב לעבוד על משחק הרגל שלו
אדום ותיק
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1392 לייקים

Hapolo כתב: 24 מאי 2026, 01:10 זה עדיין לא שחקן אפוי מקווה מאוד שלא בונים עליו כשוער שני עונה הבאה
יש סיטואציות לא מתוכננות, ששוער שני יקרא לעמוד לשער במשחקים קריטיים. (מישהו זוכר את ניר רחמין בפארמה?). לכון צריך להכין אותו ולראות שהאופי והיכולת שלו יכולים לעמוד בכזה ארוע.
לא התרשמתי אתמול שהוא יכול לעמוד באתגר כזה למרוש ששיחקה לצידו חוליית הגנה מלאה.
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!

אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
נועם שחם
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
קיבל.ה  1120 לייקים

אדום ותיק כתב: 24 מאי 2026, 13:01
Hapolo כתב: 24 מאי 2026, 01:10 זה עדיין לא שחקן אפוי מקווה מאוד שלא בונים עליו כשוער שני עונה הבאה
יש סיטואציות לא מתוכננות, ששוער שני יקרא לעמוד לשער במשחקים קריטיים. (מישהו זוכר את ניר רחמין בפארמה?). לכון צריך להכין אותו ולראות שהאופי והיכולת שלו יכולים לעמוד בכזה ארוע.
לא התרשמתי אתמול שהוא יכול לעמוד באתגר כזה למרוש ששיחקה לצידו חוליית הגנה מלאה.
לא התרשמת כי? בעטו לעברו כדורים שהוא לא לקח? לא לקח כדורי גובה?

היו לו שתי הרחקות שלא היו מוצלחות מאד אבל דווקא בעיני הקרין הרבה בטחון וגם הסתדר יפה מול הלחץ של החוליה הקדמית. ראה לשם השוואה ניב אליאסי שהוא שוער ראשון של ב"ש כל העונה ועשה טעויות מחרידות במשחק הרגל.
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

לוידע מה אתם רוצים, אני ראיתי שוער עם פוטנציאל אדיר.
משחק ראשון, מול בית"ר בטדי, באוירה די עוינת, עם שלל הפתעות שנזרקות עליו מהיציע, עם מגן שמאלי שלא מסוגל להעביר פס נומלי ולעצור כדור, ומגן ימני לוחם אמנם אבל לא באמת מגן ימני.

לא באמת חשבתם שהוא יתן משחק של 100% נכון?
לטעמי משחק ראשון נהדר. יופי ילד.

להגיד יפה שלום לגד עמוס או להוריד אותו להיות שוער שלישי.
יחד, רק יחד! :heart:
נועם שחם
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:27
קיבל.ה  1120 לייקים

כשוער שני הוא לא יצבור דקות משחק. עדיף השאלה.
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

אוגוסטוס היל כתב: 24 מאי 2026, 12:46
L.S כתב: 24 מאי 2026, 10:22 משחק רגל של עוד בלם בהגנה, לא יודע על מה אתם מדברים התגובות פה זה הזיה.

לא מכיר עוד שוערים בליגה עם משחק רגל ברמה הזו, אולי עידו שרון שגם שייך לנו.

לגבי האיכות בשער, לא התמודד עם מספיק איומים כדי לשפוט.
של בלם שעושה שטויות. יכול לשפאר את זה אבל זה היה מפחיד
זה שזה מפחיד אתכם לא הופך את זה ללא טוב.

בכל העולם יש דרישה למשחק רגל מהסוג הזה בכדורגל מודרני, היום שוער הוא חלק מהנעת הכדור של הקבוצה ובנימיני עשה אתמול כמה פסים ששחרו אותנו מלחץ גבוה.
מבין שזה מוריד את הלב לתחתונים, אבל הוא עשה את זה מצוין אתמול ברמה שמאוד הפתיע אותי לטובה
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
בעל(ת) האוב
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
קיבל.ה  298 לייקים

דולימנגה99 כתב: 23 מאי 2026, 23:41 ראיתי ממנו יותר מגד עמוס
שניהם לא צריכים להיות שוער שני בהפועל
אותו להשאיל לשחק הרכב בלאומית, להחזיר את לבקוביץ לעונת פרישה כמחליף
זה מאוד הייתי שמח אם היה קורה. :heart:
רינגו סטאר המלך

"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
ונרקומן
הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
קיבל.ה  595 לייקים

לפי דיבורים במועדון מדובר פה על פרוספקט עצום ובגלל זה גם קיבל את הופעת הבכורה בטדי.
לא שיחק בכלל העונה, לא יודע על בסיס מה אתם מבקרים אותו פה. מה שכן - ביצים של שור עם המסירות שלו. אני דווקא אהבתי את זה
שליחת תגובה