מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30

פורום אוהדי הפועל תל אביב
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  932 לייקים

אדום לבן כתב: 26 אפריל 2026, 21:14 בהנחה שביום שלישי מכבי - בש נגמר תיקו
ואנחנו מנצחים ברביעי את חיפה ובטעות את בש בשבת
אנחנו 4 נק' ממקום ראשון.

ואז 2 משחקי בית רצופים
ביתר ומכבי
איך חישבת את זה בדיוק? בית״ר מה בינתיים? אוויר? מי אמר שלא ינצחו בזמן הזה את מכבי והפועל פתח תקווה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Gania23
הצטרף: 28 אפריל 2024, 14:13
קיבל.ה  221 לייקים

RedDrifter כתב: 26 אפריל 2026, 21:17
אדום לבן כתב: 26 אפריל 2026, 21:14 בהנחה שביום שלישי מכבי - בש נגמר תיקו
ואנחנו מנצחים ברביעי את חיפה ובטעות את בש בשבת
אנחנו 4 נק' ממקום ראשון.

ואז 2 משחקי בית רצופים
ביתר ומכבי
איך חישבת את זה בדיוק? בית״ר מה בינתיים? אוויר? מי אמר שלא ינצחו בזמן הזה את מכבי והפועל פתח תקווה
גם אם ביתר לא הייתה קיימת החישוב לא נכון , בתסריט הזה אנחנו נהיה 6 נק' מב"ש
אדום לבן
הצטרף: 06 מאי 2023, 13:02
קיבל.ה  115 לייקים

וואי התבלבלתי
חשבתי בש 9 נק מאיתנו
והם 11 טעות.

באסה שהורידו לנו 2 נק
סמל אישי של משתמש
סימרוטיץ' סבסטיאן
הצטרף: 19 יוני 2021, 20:52
קיבל.ה  148 לייקים

ע"פ רקנאטי, רטנר גם בספק בגלל הצבא.
אוהבים אותך כולם :hapoel:
סמל אישי של משתמש
הלך המומנטום
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 15:30
קיבל.ה  1586 לייקים

סימרוטיץ' סבסטיאן כתב: 26 אפריל 2026, 22:10 ע"פ רקנאטי, רטנר גם בספק בגלל הצבא.
למצוא באופן בהול משת"פ שירוקן לו את המים במימייה לפני המסדר סמל ביום שלישי!!!
סמל אישי של משתמש
סימרוטיץ' סבסטיאן
הצטרף: 19 יוני 2021, 20:52
קיבל.ה  148 לייקים

הלך המומנטום כתב: 26 אפריל 2026, 23:12
סימרוטיץ' סבסטיאן כתב: 26 אפריל 2026, 22:10 ע"פ רקנאטי, רטנר גם בספק בגלל הצבא.
למצוא באופן בהול משת"פ שירוקן לו את המים במימייה לפני המסדר סמל ביום שלישי!!!
@מהראן המפקד
אוהבים אותך כולם :hapoel:
KingZivos
הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
קיבל.ה  326 לייקים

הפועל תלויה בעצומה
ניצחונות עד סוף העונה ולקחנו אליפות
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

אדום לבן כתב: 26 אפריל 2026, 21:20 וואי התבלבלתי
חשבתי בש 9 נק מאיתנו
והם 11 טעות.

באסה שהורידו לנו 2 נק
5 בפוטנציאל.
ולמעשה מול מכבי זה 8...
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

יהלום14אדום כתב: 26 אפריל 2026, 11:00
7even כתב: 26 אפריל 2026, 10:00 למי שמנוי...כבר מופיעים לכם הכרטיסים להעברה באתר לאן?
לא
נראה שעדיין לא...
יחד, רק יחד! :heart:
איתן
הצטרף: 15 דצמבר 2025, 13:45
קיבל.ה  19 לייקים

חייב לנסות את סתיו כחלוץ שני ולואיזו בימין
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  533 לייקים

טוריאל לא טוב ליד השער בזמן האחרון ולא מצליח לעבור שחקן, הייתי מנסה אותו דווקא 10 העמדה הכי חסרה אצלנו, ובמקומו לויזו כנף איפה שהוא צריך להיות
Lucas
הצטרף: 18 אפריל 2023, 17:06
קיבל.ה  25 לייקים

וינסנט כתב: 27 אפריל 2026, 14:13 טוריאל לא טוב ליד השער בזמן האחרון ולא מצליח לעבור שחקן, הייתי מנסה אותו דווקא 10 העמדה הכי חסרה אצלנו, ובמקומו לויזו כנף איפה שהוא צריך להיות
אני צועק את זה כבר כמה חודשים טובים
פעם אחת שאדון פפ ינסה לשים את לואיזו במין ואת סתיו מתחת לחלוץ אפילו לרבע שעה 20 דקות נטו לראות איך זה עובד מה כבר יכול להיות????
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

יש פה גם עניינים של ביטחון.
להגיד לסתיו לך תשחק עכשיו חלוץ או 10 כדי שלויזו יבוא לימין, לדעתי יעשה לו לא טוב מבחינה מורלית.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  533 לייקים

טכנית לארז כתב: 27 אפריל 2026, 14:27 יש פה גם עניינים של ביטחון.
להגיד לסתיו לך תשחק עכשיו חלוץ או 10 כדי שלויזו יבוא לימין, לדעתי יעשה לו לא טוב מבחינה מורלית.
צריך לחשוב מה טוב לקבוצה לא מה טוב לקריירה של טוריאל. ומה שטוב לקבוצה בסוף גם יהיה טוב לטוריאל.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

מתקרבים לסולד אאוט? מה מצב הכרטיסים?
Gania23
הצטרף: 28 אפריל 2024, 14:13
קיבל.ה  221 לייקים

הצבי ישראל כתב: 27 אפריל 2026, 19:39 מתקרבים לסולד אאוט? מה מצב הכרטיסים?
לפי לאן נשארו עוד איזה 500 כרטיסים סהכ
arik89
הצטרף: 07 יולי 2022, 14:16
קיבל.ה  153 לייקים

בהנחה וקוקו זמין:
צור,
ליידנר, שיקו, מאיימבו, קוקו,
פלקאו, קרייב,
למקין, סתיו, לואיזו,
בואטנג

לא אוהב את למקין בענף, ולא חושב שכרגע הוא שווה הרכב. אבל מול חיפה, גם במצבה הנוכחי, אנחנו זקוקים לשליטה במרכז השדה שלמקין יכול לתת. שישחרר את האגף לליידנר ויעזור לו בהגנה. שאנדה מורחק, ככה שהאלטרנטיבות כן קורין (לא מתאים לעמדה), אלטמן (רק ל-10) ובוסקילה (עדיין לא בשל להרכב).
אם הניסוי עם סתיו לא יעבוד, אפשר בחצי השני להכניס את אלטמן למרכז, לואיזו שמאל וסתיו ימין.
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

לפי ברדה אתמול קוקו לא יהיה כשיר
צור
ליידנר צ'יקו מאיימבו פיבן
פלקאו קרייב
למקין לואיזו טוריאל
בואטנג
סמל אישי של משתמש
Sin Queso
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:37
קיבל.ה  835 לייקים

דון שחר שולט גם בצה"ל

ברק בכר יתרגל היום באימון המסכם את ההרכב ונראה ששני השחקנים הצעירים – ינון פיינגזיכט, שאמור להתגייס ביום רביעי, ונבות רטנר, שהתגייס בראשון, יקבלו אישור מיוחד ויעמדו לרשותו של בכר.
https://www.one.co.il/Article/521021.html
shaar7_12
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
קיבל.ה  112 לייקים

מישהוא יודע מאיזה גיל צריך כרטיס לילד בצורה רשמית נגד חיפה ? לא מצאתי בשום מקום

Sent from my SM-S916B using Tapatalk

dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3251 לייקים

8 עליון או 13
לאן הייתם לוקחים משפחה גדולה?
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  932 לייקים

dino כתב: 28 אפריל 2026, 16:21 8 עליון או 13
לאן הייתם לוקחים משפחה גדולה?
13

המשפחה שלי נהנתה שם מאוד
אף לא צעד לאחור :hapoel:
CouchPotato
הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
קיבל.ה  146 לייקים

טוריאל ביכולת פחות טובה לאחרונה, ונראה שהתעייף מאוד נגד פ"ת, אז אולי צריך מנוחה בכל מקרה. ובהנחה שקוקו לא כשיר

דאפה
לויזו אלטמן למקין
קרייב פלקאו
פיבן מאיימבו צ‘יקו ליידנר
צור

ספסל: עמוס, בואטנג, טוריאל, קורין, בוסקילה, אלקוקין, אל-ים, ארצ‘ל, מורגן,
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3359 לייקים

לא מבין למה לא יכלו להקדים את המשחק בחצי שעה למען אוהדים שרוצים להספיק להגיע הביתה כדי לצפות בכדורסל.
אדום ותיק
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1392 לייקים

חיפה קבוצה מסוכנת מאד. התקשורת, הפרשנים האוהדים חובטים בהם ומשפילים אותם. אצלנו, אני מריח אוירת "אופוריה קלה" - מקווה שאני טועה בעניין הזה. עם כל הפציעות וההרחקות אצלם, הם קבוצה עם שחקנים טובים מאד, עם גאווה ולא יבואו רק להעביר זמן.
יש לנו מינהג מגונה להוציא אותם ממשברים, כמו ההפסד בסיבוב הראשון.
ממתין לנו משחק קשה מאד. מקווה שנצא ממנו עם נקודות!
יללה הפועל מלחמה!
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!

אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3251 לייקים

אדום ותיק כתב: 28 אפריל 2026, 19:12 חיפה קבוצה מסוכנת מאד. התקשורת, הפרשנים האוהדים חובטים בהם ומשפילים אותם. אצלנו, אני מריח אוירת "אופוריה קלה" - מקווה שאני טועה בעניין הזה. עם כל הפציעות וההרחקות אצלם, הם קבוצה עם שחקנים טובים מאד, עם גאווה ולא יבואו רק להעביר זמן.
יש לנו מינהג מגונה להוציא אותם ממשברים, כמו ההפסד בסיבוב הראשון.
ממתין לנו משחק קשה מאד. מקווה שנצא ממנו עם נקודות!
יללה הפועל מלחמה!
מסכים
התחושה למצב רוח דרעק מחר
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3054 לייקים

Nati כתב: 28 אפריל 2026, 19:00 לא מבין למה לא יכלו להקדים את המשחק בחצי שעה למען אוהדים שרוצים להספיק להגיע הביתה כדי לצפות בכדורסל.
כי אז ספרא היה חוטף על הראש
redrony
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:41
קיבל.ה  1179 לייקים

Nati כתב: 28 אפריל 2026, 19:00 לא מבין למה לא יכלו להקדים את המשחק בחצי שעה למען אוהדים שרוצים להספיק להגיע הביתה כדי לצפות בכדורסל.
מאוד חבל, אני לא חושב שזו אשמת הפועל אבל אפר היה לנסות. גם רבע שעה היתה עוזרת
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3359 לייקים

redrony כתב:
Nati כתב: 28 אפריל 2026, 19:00 לא מבין למה לא יכלו להקדים את המשחק בחצי שעה למען אוהדים שרוצים להספיק להגיע הביתה כדי לצפות בכדורסל.
מאוד חבל, אני לא חושב שזו אשמת הפועל אבל אפר היה לנסות. גם רבע שעה היתה עוזרת
יש לי הרגשה שהרבה אוהדים לא יגיעו למשחק נגד חיפה,או יעזבו מוקדם.
redrony
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:41
קיבל.ה  1179 לייקים

Nati כתב: 28 אפריל 2026, 23:12
redrony כתב:
Nati כתב: 28 אפריל 2026, 19:00 לא מבין למה לא יכלו להקדים את המשחק בחצי שעה למען אוהדים שרוצים להספיק להגיע הביתה כדי לצפות בכדורסל.
מאוד חבל, אני לא חושב שזו אשמת הפועל אבל אפר היה לנסות. גם רבע שעה היתה עוזרת
יש לי הרגשה שהרבה אוהדים לא יגיעו למשחק נגד חיפה,או יעזבו מוקדם.
כולם יגיעו לדעתי, זה משחק מספר 1. יגייסו לחצי שני.
אונישנקו
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
קיבל.ה  535 לייקים

Nati כתב: 28 אפריל 2026, 23:12
redrony כתב:
Nati כתב: 28 אפריל 2026, 19:00 לא מבין למה לא יכלו להקדים את המשחק בחצי שעה למען אוהדים שרוצים להספיק להגיע הביתה כדי לצפות בכדורסל.
מאוד חבל, אני לא חושב שזו אשמת הפועל אבל אפר היה לנסות. גם רבע שעה היתה עוזרת
יש לי הרגשה שהרבה אוהדים לא יגיעו למשחק נגד חיפה,או יעזבו מוקדם.
:rofl: :rofl: :rofl:
חסוניפולוס
הצטרף: 04 אוקטובר 2021, 22:38
מיקום: תא המעצר
קיבל.ה  42 לייקים

משחק מוקש
מגיע מאוד מוטרד
הם באטרף
פאשיסט צעיפים :bow:
כבר לא מוגבל לפורום קנסו בעקבות שכרון הכוח של מילפורד :smoke:
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

הטירונים יעמדו לרשותו של בכר?
חסוניפולוס
הצטרף: 04 אוקטובר 2021, 22:38
מיקום: תא המעצר
קיבל.ה  42 לייקים

הצבי ישראל כתב: 29 אפריל 2026, 08:36 הטירונים יעמדו לרשותו של בכר?
כן
פאשיסט צעיפים :bow:
כבר לא מוגבל לפורום קנסו בעקבות שכרון הכוח של מילפורד :smoke:
ההוא מפעם
הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
קיבל.ה  378 לייקים

הצבי ישראל כתב: 29 אפריל 2026, 08:36 הטירונים יעמדו לרשותו של בכר?
לא היה ספק, שחר היה מפטר את הרמטכל אם לא.
תאכלס, אפשר לחשוב שמישהו מהם יחסר לכוחות המתמרנים בלבנון
Josh
הצטרף: 02 דצמבר 2020, 17:34
קיבל.ה  86 לייקים

להוציא כרטיס נוער/אישה הפך כבר למשהו נדיר בימנו
אבל אם כבר עשיתם, למה זה מוגבל בכמות אני לעולם לא אבין את השטות הזאת
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3054 לייקים

Josh כתב: 29 אפריל 2026, 10:43 להוציא כרטיס נוער/אישה הפך כבר למשהו נדיר בימנו
אבל אם כבר עשיתם, למה זה מוגבל בכמות אני לעולם לא אבין את השטות הזאת
כי אנשים מבוגרים מניאקים יקנו כרטיס נוער ויכנסו איתו
ASAFABADI
הצטרף: 03 דצמבר 2020, 01:37
קיבל.ה  369 לייקים

בחיאת איפה יש הקרנה של המשחק נגד ריאל??? אני לא יודע מה לעשות אם אין הקרנה לצערי אני ועוד הרבה יצטרכו להישאר בבית כדי להספיק לראות גם וגם
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

בני12 כתב: 29 אפריל 2026, 11:13
Josh כתב: 29 אפריל 2026, 10:43 להוציא כרטיס נוער/אישה הפך כבר למשהו נדיר בימנו
אבל אם כבר עשיתם, למה זה מוגבל בכמות אני לעולם לא אבין את השטות הזאת
כי אנשים מבוגרים מניאקים יקנו כרטיס נוער ויכנסו איתו
וזאת בדיוק הסיבה שהיתה תקופה של מחיר אחיד ולא כ"כ ברור לי מתי ולמה זה הפסיק.
כרטיסי אישה ונוער זה דינוזאור שצריך להיעלם מחיינו.

מחיר אחיד והוגן ונגמר הסיפור
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3054 לייקים

ASAFABADI כתב: 29 אפריל 2026, 11:35 בחיאת איפה יש הקרנה של המשחק נגד ריאל??? אני לא יודע מה לעשות אם אין הקרנה לצערי אני ועוד הרבה יצטרכו להישאר בבית כדי להספיק לראות גם וגם
יש הקרנה שארגנה הקבוצה בדיזינגוף סנטר (היו אמורים להירשם אליה)
שליחת תגובה