מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30

פורום אוהדי הפועל תל אביב
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  533 לייקים

לעלות לטרוף את הדשא חיפה לא קבוצה, עלי מוחמד וסטיוארט לא ישחקו. ניצחון מבטיח אירופה.
ברדה דיר באלק.
ודאפה חייב לפתוח.
נערך לאחרונה על ידי וינסנט ב 25 אפריל 2026, 22:44, נערך פעם 1 בסך הכל.
אל באנדי
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 06:41
קיבל.ה  557 לייקים

מקום 4 אירופה?
Red Ghost
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:25
קיבל.ה  599 לייקים

אל באנדי כתב: 25 אפריל 2026, 22:27 מקום 4 אירופה?
כן.
נצחון והסיפור נעול.
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

משחק העונות
סמל אישי של משתמש
Spiderman
הצטרף: 25 דצמבר 2023, 22:59
קיבל.ה  270 לייקים

חימום להפועל נגד ריאל
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

משחק חשוב מאוד, ניצחון ואפשר כבר להריח אירופה.
דל פיירו
הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
קיבל.ה  135 לייקים

המפתח לניצחון הוא לואיזו באיזשהו אגף כלשהו ומספיק כבר עם ה-10
קובי
הצטרף: 21 אוקטובר 2023, 13:27
קיבל.ה  747 לייקים

איך הגעתם לזה?
נשארו עוד 8 משחקים
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

ניצחון וזה פער של 13 עם 21 בקופה, אין יותר סגור מזה
סמל אישי של משתמש
Sin Queso
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:37
קיבל.ה  835 לייקים

אין כמו חיפה במשבר כדי לשבור שיא היסטורי
KingZivos
הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
קיבל.ה  326 לייקים

קובי כתב: 25 אפריל 2026, 22:33 איך הגעתם לזה?
נשארו עוד 8 משחקים
אחרי המשחק 7- ופער של 4 משחקים בניקוד
אז כן ניצחון- 99 אחוז אירופה.
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

הם באים במשבר, הפסד ליריבה מושבעת, אנחנו אחרי ניצחון
לא תנאים אופטימלים לבוא מול חיפה עם הסיפור שלנו להוציא אותם ממשברים.
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  737 לייקים

בלומפילד, חיפה קבוצה שבורה מנטלית
שום סיבה שלא נתנפל על הטרף הזה
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

D&3 כתב: 25 אפריל 2026, 22:34 ניצחון וזה פער של 13 עם 21 בקופה, אין יותר סגור מזה
יש. פער 13 כשבקופה 12
ולא סגור בכלל. לא מבין את התגובות פה
יש עוד משחק בסמי עופר. וחיפה עוד לא פגשה את פ"ת. בקיצור פלייאוף רע שלנו והם בקלות יכולים לעבור אותנו
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

ניצחון וזה דיי סגור לדעתי
לעלות בטירוף
כמה חשוב הניצחון היום
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

ניצחון/תיקו וזה סגור אין מה לדבר בכלל
אף לא צעד לאחור :hapoel:
KingZivos
הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
קיבל.ה  326 לייקים

Xavi כתב: 26 אפריל 2026, 00:57
D&3 כתב: 25 אפריל 2026, 22:34 ניצחון וזה פער של 13 עם 21 בקופה, אין יותר סגור מזה
יש. פער 13 כשבקופה 12
ולא סגור בכלל. לא מבין את התגובות פה
יש עוד משחק בסמי עופר. וחיפה עוד לא פגשה את פ"ת. בקיצור פלייאוף רע שלנו והם בקלות יכולים לעבור אותנו
אחי עם כל הכבוד לנאחס ולפסימיות זה תרחיש בכלל לא סביר שהם יעברו אותנו אם מנצחים. לא מדבר על הפסד או תיקו.
יהיו עוד 21 נק בקופה ויהיה 13 נק פער.
זה אומר שחיפה הגרועה הזו צריכה לנצח 5 משחקים מ7
ואתה להפסיד 5 מ7.
זה סיכוי אחד למיליון.
עכשיו רק צריך לגרום למצב הזה לקרות ולנצח את חיפה.
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  156 לייקים

KingZivos כתב: 26 אפריל 2026, 01:22
Xavi כתב: 26 אפריל 2026, 00:57
D&3 כתב: 25 אפריל 2026, 22:34 ניצחון וזה פער של 13 עם 21 בקופה, אין יותר סגור מזה
יש. פער 13 כשבקופה 12
ולא סגור בכלל. לא מבין את התגובות פה
יש עוד משחק בסמי עופר. וחיפה עוד לא פגשה את פ"ת. בקיצור פלייאוף רע שלנו והם בקלות יכולים לעבור אותנו
אחי עם כל הכבוד לנאחס ולפסימיות זה תרחיש בכלל לא סביר שהם יעברו אותנו אם מנצחים. לא מדבר על הפסד או תיקו.
יהיו עוד 21 נק בקופה ויהיה 13 נק פער.
זה אומר שחיפה הגרועה הזו צריכה לנצח 5 משחקים מ7
ואתה להפסיד 5 מ7.
זה סיכוי אחד למיליון.
עכשיו רק צריך לגרום למצב הזה לקרות ולנצח את חיפה.
סיכוי לא כזה הזוי שנפסיד 5 מ מ7
אבל סיכוי אחד למליון שחיפה ינצחו 5 משחקים
מינה
הצטרף: 28 פברואר 2021, 03:25
קיבל.ה  47 לייקים

בשלה העת ללויזו בימין, טוריאל חלוץ, אלטמן 10.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

הפועל חייבת להפסיק לפחד משמות, לתת כבוד אבל לא לפחד.
נגד שאר הגדולות תמיד אנחנו עולים בחשש כלשהו, רואים שהשד לא נורא כל כך ונזכרים לשחק מדקה 70 ואילך. הפועל תל אביב זה גם שם.
לעלות בטירוף מהדקה הראשונה, לבוא בגישה ווינרית ולנצח.
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

KingZivos כתב: 26 אפריל 2026, 01:22
Xavi כתב: 26 אפריל 2026, 00:57
D&3 כתב: 25 אפריל 2026, 22:34 ניצחון וזה פער של 13 עם 21 בקופה, אין יותר סגור מזה
יש. פער 13 כשבקופה 12
ולא סגור בכלל. לא מבין את התגובות פה
יש עוד משחק בסמי עופר. וחיפה עוד לא פגשה את פ"ת. בקיצור פלייאוף רע שלנו והם בקלות יכולים לעבור אותנו
אחי עם כל הכבוד לנאחס ולפסימיות זה תרחיש בכלל לא סביר שהם יעברו אותנו אם מנצחים. לא מדבר על הפסד או תיקו.
יהיו עוד 21 נק בקופה ויהיה 13 נק פער.
זה אומר שחיפה הגרועה הזו צריכה לנצח 5 משחקים מ7
ואתה להפסיד 5 מ7.
זה סיכוי אחד למיליון.
עכשיו רק צריך לגרום למצב הזה לקרות ולנצח את חיפה.
שוב, 5 מ7 כשאחד מהם זה מפגש ישיר בסמי ועוד 2 משחקים נגד פ"ת
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

Xavi כתב: 26 אפריל 2026, 09:37
KingZivos כתב: 26 אפריל 2026, 01:22
Xavi כתב: 26 אפריל 2026, 00:57

יש. פער 13 כשבקופה 12
ולא סגור בכלל. לא מבין את התגובות פה
יש עוד משחק בסמי עופר. וחיפה עוד לא פגשה את פ"ת. בקיצור פלייאוף רע שלנו והם בקלות יכולים לעבור אותנו
אחי עם כל הכבוד לנאחס ולפסימיות זה תרחיש בכלל לא סביר שהם יעברו אותנו אם מנצחים. לא מדבר על הפסד או תיקו.
יהיו עוד 21 נק בקופה ויהיה 13 נק פער.
זה אומר שחיפה הגרועה הזו צריכה לנצח 5 משחקים מ7
ואתה להפסיד 5 מ7.
זה סיכוי אחד למיליון.
עכשיו רק צריך לגרום למצב הזה לקרות ולנצח את חיפה.
שוב, 5 מ7 כשאחד מהם זה מפגש ישיר בסמי ועוד 2 משחקים נגד פ"ת
מספיק
זה לא יקרה בחיים


ניצחון/תיקו ברביעי מבטיחים לנו את המקום הרביעי
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

למי שמנוי...כבר מופיעים לכם הכרטיסים להעברה באתר לאן?
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
הלך המומנטום
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 15:30
קיבל.ה  1586 לייקים

מינה כתב: 26 אפריל 2026, 08:29 בשלה העת ללויזו בימין, טוריאל חלוץ, אלטמן 10.
אני חושב שהמעמד של טוריאל, שהוא לכאורה הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה, דופק אותנו בנושא הזה.
לואיו צריך לזוז בין עמדות בזמן שהוא, בתקופה לא טובה, מוברג לצד ימין.
הכי טוב שיתחלפו בינהם בקווים, אין בעיה שטוריאל ישחק 10-15 דקות מתחת לחלוץ, להתיש את ההגנות!!!

וכן, חובה לסיים את הסיפור מול חיפה עוד שלושה ימים בלי תירוצים.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

הלך המומנטום כתב: 26 אפריל 2026, 10:11
מינה כתב: 26 אפריל 2026, 08:29 בשלה העת ללויזו בימין, טוריאל חלוץ, אלטמן 10.
אני חושב שהמעמד של טוריאל, שהוא לכאורה הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה, דופק אותנו בנושא הזה.
לואיו צריך לזוז בין עמדות בזמן שהוא, בתקופה לא טובה, מוברג לצד ימין.
הכי טוב שיתחלפו בינהם בקווים, אין בעיה שטוריאל ישחק 10-15 דקות מתחת לחלוץ, להתיש את ההגנות!!!

וכן, חובה לסיים את הסיפור מול חיפה עוד שלושה ימים בלי תירוצים.
ברדה נמנע לעשות את זה בשביל לא לפגוע באגו של טוריאל לדעתי
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
הלך המומנטום
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 15:30
קיבל.ה  1586 לייקים

RedDrifter כתב: 26 אפריל 2026, 10:13
הלך המומנטום כתב: 26 אפריל 2026, 10:11
מינה כתב: 26 אפריל 2026, 08:29 בשלה העת ללויזו בימין, טוריאל חלוץ, אלטמן 10.
אני חושב שהמעמד של טוריאל, שהוא לכאורה הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה, דופק אותנו בנושא הזה.
לואיו צריך לזוז בין עמדות בזמן שהוא, בתקופה לא טובה, מוברג לצד ימין.
הכי טוב שיתחלפו בינהם בקווים, אין בעיה שטוריאל ישחק 10-15 דקות מתחת לחלוץ, להתיש את ההגנות!!!

וכן, חובה לסיים את הסיפור מול חיפה עוד שלושה ימים בלי תירוצים.
ברדה נמנע לעשות את זה בשביל לא לפגוע באגו של טוריאל לדעתי
אוי ואבוי לנו אם זה השיקול באמת.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

טוריאל שחקן מוגבל, חוץ מהחיתוך לאמצע ובעיטה לאחר מכן אין לו כלום.
לואיזו יותר ורסטילי...
ארז שדה
הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
קיבל.ה  1585 לייקים

מתי תחל מכירת הכרטיסים והאם תהיה התחשבות במי שקנה כרטיס למשחק בסיבוב הקודם שהיה בסוף בלי קהל?
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

הצבי ישראל כתב: 26 אפריל 2026, 10:19 טוריאל שחקן מוגבל, חוץ מהחיתוך לאמצע ובעיטה לאחר מכן אין לו כלום.
לואיזו יותר ורסטילי...
מה?

אז גם אצילי?
יחד, רק יחד! :heart:
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1590 לייקים

7even כתב: 26 אפריל 2026, 10:00 למי שמנוי...כבר מופיעים לכם הכרטיסים להעברה באתר לאן?
לא
יאללה הביתה!!!
סמל אישי של משתמש
Sin Queso
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:37
קיבל.ה  835 לייקים

ינון פיינגזיכט מתגייס לצה"ל.
https://www.one.co.il/Article/520856.html


קורנו פצוע?
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

7even כתב: 26 אפריל 2026, 10:32
הצבי ישראל כתב: 26 אפריל 2026, 10:19 טוריאל שחקן מוגבל, חוץ מהחיתוך לאמצע ובעיטה לאחר מכן אין לו כלום.
לואיזו יותר ורסטילי...
מה?

אז גם אצילי?
אצילי שחקן הרבה יותר שלם מטוריאל.

לא יודע אם ראית משחקים של ביתר העונה, אצילי הוא הרבה יותר מחיתוך לאמצע ובעיטה.
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

L.S כתב: 26 אפריל 2026, 11:04
7even כתב: 26 אפריל 2026, 10:32
הצבי ישראל כתב: 26 אפריל 2026, 10:19 טוריאל שחקן מוגבל, חוץ מהחיתוך לאמצע ובעיטה לאחר מכן אין לו כלום.
לואיזו יותר ורסטילי...
מה?

אז גם אצילי?
אצילי שחקן הרבה יותר שלם מטוריאל.

לא יודע אם ראית משחקים של ביתר העונה, אצילי הוא הרבה יותר מחיתוך לאמצע ובעיטה.
לצורך העניין רשמתי את זה כי לדעתי גם טוריאל יותר מזה.

מותר להוציא את טוריאל קצת מפוזיציית הקיצוני ימני, לא יקרה שומדבר.
להיפך, זה יגרום להגנות ממול לחשוב קצת, ובזה ראינו שרובן חלשות. גם בפלייאוף העליון.
יחד, רק יחד! :heart:
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  936 לייקים

חיפה קבוצה גמורה, צריך להתנפל עליהם.

פעם אחת ולתמיד, לאכול אותם.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

הערכה שעלי מוחמד סיים את העונה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

טוב אצלם בכל רגע נתון 60% מהסגל פצוע.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
סמל אישי של משתמש
סימרוטיץ' סבסטיאן
הצטרף: 19 יוני 2021, 20:52
קיבל.ה  148 לייקים

Sin Queso כתב: 26 אפריל 2026, 11:04 ינון פיינגזיכט מתגייס לצה"ל.
https://www.one.co.il/Article/520856.html


קורנו פצוע?
קורנו גמר את העונה. מאמין שיעלו עם קני סייף כמגן שמאלי או משהו כזה.
אוהבים אותך כולם :hapoel:
ארז שדה
הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
קיבל.ה  1585 לייקים

מישהו הצליח לקנות כרטיסים? מופיע לי כל הזמן אופס יש שגיאה בצע את הרכישה שוב. שונא את הלאן האלה.
אדום לבן
הצטרף: 06 מאי 2023, 13:02
קיבל.ה  115 לייקים

בהנחה שביום שלישי מכבי - בש נגמר תיקו
ואנחנו מנצחים ברביעי את חיפה ובטעות את בש בשבת
אנחנו 4 נק' ממקום ראשון.

ואז 2 משחקי בית רצופים
ביתר ומכבי
Gania23
הצטרף: 28 אפריל 2024, 14:13
קיבל.ה  221 לייקים

אדום לבן כתב: 26 אפריל 2026, 21:14 בהנחה שביום שלישי מכבי - בש נגמר תיקו
ואנחנו מנצחים ברביעי את חיפה ובטעות את בש בשבת
אנחנו 4 נק' ממקום ראשון.

ואז 2 משחקי בית רצופים
ביתר ומכבי
חישבת לא נכון חביבי , צר לי לאכזב
שליחת תגובה