מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
-
וינסנט
- הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
- קיבל.ה 533 לייקים
לעלות לטרוף את הדשא חיפה לא קבוצה, עלי מוחמד וסטיוארט לא ישחקו. ניצחון מבטיח אירופה.
ברדה דיר באלק.
ודאפה חייב לפתוח.
ברדה דיר באלק.
ודאפה חייב לפתוח.
נערך לאחרונה על ידי וינסנט ב 25 אפריל 2026, 22:44, נערך פעם 1 בסך הכל.
-
Red Ghost
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:25
- קיבל.ה 599 לייקים
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6339 לייקים
משחק חשוב מאוד, ניצחון ואפשר כבר להריח אירופה.
-
דל פיירו
- הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
- קיבל.ה 135 לייקים
המפתח לניצחון הוא לואיזו באיזשהו אגף כלשהו ומספיק כבר עם ה-10
-
D&3
- הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
- קיבל.ה 1793 לייקים
ניצחון וזה פער של 13 עם 21 בקופה, אין יותר סגור מזה
- Sin Queso
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:37
- קיבל.ה 835 לייקים
אין כמו חיפה במשבר כדי לשבור שיא היסטורי
-
KingZivos
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
- קיבל.ה 326 לייקים
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
הם באים במשבר, הפסד ליריבה מושבעת, אנחנו אחרי ניצחון
לא תנאים אופטימלים לבוא מול חיפה עם הסיפור שלנו להוציא אותם ממשברים.
לא תנאים אופטימלים לבוא מול חיפה עם הסיפור שלנו להוציא אותם ממשברים.
- בן לוז
- הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
- קיבל.ה 737 לייקים
בלומפילד, חיפה קבוצה שבורה מנטלית
שום סיבה שלא נתנפל על הטרף הזה
שום סיבה שלא נתנפל על הטרף הזה
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2082 לייקים
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
ניצחון וזה דיי סגור לדעתי
לעלות בטירוף
כמה חשוב הניצחון היום
לעלות בטירוף
כמה חשוב הניצחון היום
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
ניצחון/תיקו וזה סגור אין מה לדבר בכלל
אף לא צעד לאחור 
-
KingZivos
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 11:53
- קיבל.ה 326 לייקים
אחי עם כל הכבוד לנאחס ולפסימיות זה תרחיש בכלל לא סביר שהם יעברו אותנו אם מנצחים. לא מדבר על הפסד או תיקו.
יהיו עוד 21 נק בקופה ויהיה 13 נק פער.
זה אומר שחיפה הגרועה הזו צריכה לנצח 5 משחקים מ7
ואתה להפסיד 5 מ7.
זה סיכוי אחד למיליון.
עכשיו רק צריך לגרום למצב הזה לקרות ולנצח את חיפה.
-
אסון למכבי
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
- קיבל.ה 156 לייקים
סיכוי לא כזה הזוי שנפסיד 5 מ מ7KingZivos כתב: ↑26 אפריל 2026, 01:22אחי עם כל הכבוד לנאחס ולפסימיות זה תרחיש בכלל לא סביר שהם יעברו אותנו אם מנצחים. לא מדבר על הפסד או תיקו.
יהיו עוד 21 נק בקופה ויהיה 13 נק פער.
זה אומר שחיפה הגרועה הזו צריכה לנצח 5 משחקים מ7
ואתה להפסיד 5 מ7.
זה סיכוי אחד למיליון.
עכשיו רק צריך לגרום למצב הזה לקרות ולנצח את חיפה.
אבל סיכוי אחד למליון שחיפה ינצחו 5 משחקים
בשלה העת ללויזו בימין, טוריאל חלוץ, אלטמן 10.
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 119 לייקים
הפועל חייבת להפסיק לפחד משמות, לתת כבוד אבל לא לפחד.
נגד שאר הגדולות תמיד אנחנו עולים בחשש כלשהו, רואים שהשד לא נורא כל כך ונזכרים לשחק מדקה 70 ואילך. הפועל תל אביב זה גם שם.
לעלות בטירוף מהדקה הראשונה, לבוא בגישה ווינרית ולנצח.
נגד שאר הגדולות תמיד אנחנו עולים בחשש כלשהו, רואים שהשד לא נורא כל כך ונזכרים לשחק מדקה 70 ואילך. הפועל תל אביב זה גם שם.
לעלות בטירוף מהדקה הראשונה, לבוא בגישה ווינרית ולנצח.
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2082 לייקים
שוב, 5 מ7 כשאחד מהם זה מפגש ישיר בסמי ועוד 2 משחקים נגד פ"תKingZivos כתב: ↑26 אפריל 2026, 01:22אחי עם כל הכבוד לנאחס ולפסימיות זה תרחיש בכלל לא סביר שהם יעברו אותנו אם מנצחים. לא מדבר על הפסד או תיקו.
יהיו עוד 21 נק בקופה ויהיה 13 נק פער.
זה אומר שחיפה הגרועה הזו צריכה לנצח 5 משחקים מ7
ואתה להפסיד 5 מ7.
זה סיכוי אחד למיליון.
עכשיו רק צריך לגרום למצב הזה לקרות ולנצח את חיפה.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
מספיקXavi כתב: ↑26 אפריל 2026, 09:37שוב, 5 מ7 כשאחד מהם זה מפגש ישיר בסמי ועוד 2 משחקים נגד פ"תKingZivos כתב: ↑26 אפריל 2026, 01:22אחי עם כל הכבוד לנאחס ולפסימיות זה תרחיש בכלל לא סביר שהם יעברו אותנו אם מנצחים. לא מדבר על הפסד או תיקו.
יהיו עוד 21 נק בקופה ויהיה 13 נק פער.
זה אומר שחיפה הגרועה הזו צריכה לנצח 5 משחקים מ7
ואתה להפסיד 5 מ7.
זה סיכוי אחד למיליון.
עכשיו רק צריך לגרום למצב הזה לקרות ולנצח את חיפה.
זה לא יקרה בחיים
ניצחון/תיקו ברביעי מבטיחים לנו את המקום הרביעי
אף לא צעד לאחור 
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
למי שמנוי...כבר מופיעים לכם הכרטיסים להעברה באתר לאן?
יחד, רק יחד! 
- הלך המומנטום
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 15:30
- קיבל.ה 1586 לייקים
אני חושב שהמעמד של טוריאל, שהוא לכאורה הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה, דופק אותנו בנושא הזה.
לואיו צריך לזוז בין עמדות בזמן שהוא, בתקופה לא טובה, מוברג לצד ימין.
הכי טוב שיתחלפו בינהם בקווים, אין בעיה שטוריאל ישחק 10-15 דקות מתחת לחלוץ, להתיש את ההגנות!!!
וכן, חובה לסיים את הסיפור מול חיפה עוד שלושה ימים בלי תירוצים.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
ברדה נמנע לעשות את זה בשביל לא לפגוע באגו של טוריאל לדעתיהלך המומנטום כתב: ↑26 אפריל 2026, 10:11אני חושב שהמעמד של טוריאל, שהוא לכאורה הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה, דופק אותנו בנושא הזה.
לואיו צריך לזוז בין עמדות בזמן שהוא, בתקופה לא טובה, מוברג לצד ימין.
הכי טוב שיתחלפו בינהם בקווים, אין בעיה שטוריאל ישחק 10-15 דקות מתחת לחלוץ, להתיש את ההגנות!!!
וכן, חובה לסיים את הסיפור מול חיפה עוד שלושה ימים בלי תירוצים.
אף לא צעד לאחור 
- הלך המומנטום
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 15:30
- קיבל.ה 1586 לייקים
אוי ואבוי לנו אם זה השיקול באמת.RedDrifter כתב: ↑26 אפריל 2026, 10:13ברדה נמנע לעשות את זה בשביל לא לפגוע באגו של טוריאל לדעתיהלך המומנטום כתב: ↑26 אפריל 2026, 10:11אני חושב שהמעמד של טוריאל, שהוא לכאורה הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה, דופק אותנו בנושא הזה.
לואיו צריך לזוז בין עמדות בזמן שהוא, בתקופה לא טובה, מוברג לצד ימין.
הכי טוב שיתחלפו בינהם בקווים, אין בעיה שטוריאל ישחק 10-15 דקות מתחת לחלוץ, להתיש את ההגנות!!!
וכן, חובה לסיים את הסיפור מול חיפה עוד שלושה ימים בלי תירוצים.
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 119 לייקים
טוריאל שחקן מוגבל, חוץ מהחיתוך לאמצע ובעיטה לאחר מכן אין לו כלום.
לואיזו יותר ורסטילי...
לואיזו יותר ורסטילי...
-
ארז שדה
- הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
- קיבל.ה 1585 לייקים
מתי תחל מכירת הכרטיסים והאם תהיה התחשבות במי שקנה כרטיס למשחק בסיבוב הקודם שהיה בסוף בלי קהל?
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
מה?הצבי ישראל כתב: ↑26 אפריל 2026, 10:19 טוריאל שחקן מוגבל, חוץ מהחיתוך לאמצע ובעיטה לאחר מכן אין לו כלום.
לואיזו יותר ורסטילי...
אז גם אצילי?
יחד, רק יחד! 
-
יהלום14אדום
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
- קיבל.ה 1590 לייקים
- Sin Queso
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:37
- קיבל.ה 835 לייקים
-
L.S
- הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
- קיבל.ה 2302 לייקים
אצילי שחקן הרבה יותר שלם מטוריאל.7even כתב: ↑26 אפריל 2026, 10:32מה?הצבי ישראל כתב: ↑26 אפריל 2026, 10:19 טוריאל שחקן מוגבל, חוץ מהחיתוך לאמצע ובעיטה לאחר מכן אין לו כלום.
לואיזו יותר ורסטילי...
אז גם אצילי?
לא יודע אם ראית משחקים של ביתר העונה, אצילי הוא הרבה יותר מחיתוך לאמצע ובעיטה.
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
לצורך העניין רשמתי את זה כי לדעתי גם טוריאל יותר מזה.L.S כתב: ↑26 אפריל 2026, 11:04אצילי שחקן הרבה יותר שלם מטוריאל.7even כתב: ↑26 אפריל 2026, 10:32מה?הצבי ישראל כתב: ↑26 אפריל 2026, 10:19 טוריאל שחקן מוגבל, חוץ מהחיתוך לאמצע ובעיטה לאחר מכן אין לו כלום.
לואיזו יותר ורסטילי...
אז גם אצילי?
לא יודע אם ראית משחקים של ביתר העונה, אצילי הוא הרבה יותר מחיתוך לאמצע ובעיטה.
מותר להוציא את טוריאל קצת מפוזיציית הקיצוני ימני, לא יקרה שומדבר.
להיפך, זה יגרום להגנות ממול לחשוב קצת, ובזה ראינו שרובן חלשות. גם בפלייאוף העליון.
יחד, רק יחד! 
-
קפבלנקה
- הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
- קיבל.ה 936 לייקים
חיפה קבוצה גמורה, צריך להתנפל עליהם.
פעם אחת ולתמיד, לאכול אותם.
פעם אחת ולתמיד, לאכול אותם.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
הערכה שעלי מוחמד סיים את העונה
אף לא צעד לאחור 
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
טוב אצלם בכל רגע נתון 60% מהסגל פצוע.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
- סימרוטיץ' סבסטיאן
- הצטרף: 19 יוני 2021, 20:52
- קיבל.ה 148 לייקים
קורנו גמר את העונה. מאמין שיעלו עם קני סייף כמגן שמאלי או משהו כזה.Sin Queso כתב: ↑26 אפריל 2026, 11:04 ינון פיינגזיכט מתגייס לצה"ל.
https://www.one.co.il/Article/520856.html
קורנו פצוע?
אוהבים אותך כולם 
-
ארז שדה
- הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
- קיבל.ה 1585 לייקים
מישהו הצליח לקנות כרטיסים? מופיע לי כל הזמן אופס יש שגיאה בצע את הרכישה שוב. שונא את הלאן האלה.
-
אדום לבן
- הצטרף: 06 מאי 2023, 13:02
- קיבל.ה 115 לייקים
בהנחה שביום שלישי מכבי - בש נגמר תיקו
ואנחנו מנצחים ברביעי את חיפה ובטעות את בש בשבת
אנחנו 4 נק' ממקום ראשון.
ואז 2 משחקי בית רצופים
ביתר ומכבי
ואנחנו מנצחים ברביעי את חיפה ובטעות את בש בשבת
אנחנו 4 נק' ממקום ראשון.
ואז 2 משחקי בית רצופים
ביתר ומכבי
-
Gania23
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 14:13
- קיבל.ה 221 לייקים
