שאנדה סילבה

פורום אוהדי הפועל תל אביב
דל פיירו
הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
קיבל.ה  135 לייקים

למי אכפת מהשיער שלו. ההתאבססות על צהוב מחוץ למגרש היא ילדותית. מכבי זונות כי הם זונות, לא כי הם צהובים
Piz
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:09
קיבל.ה  150 לייקים

היה השחקן הכי טוב בהפועל היום לדעתי
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

אחלה שאנדה

חייב לקבל עוד הזדמנויות
אף לא צעד לאחור :hapoel:
מלל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:39
קיבל.ה  18 לייקים

Piz כתב: 19 אפריל 2026, 22:43 היה השחקן הכי טוב בהפועל היום לדעתי
חד משמעית
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  935 לייקים

שחקן מעצבן שגם לא יביא אותנו רחוק.
אפס מספרים, אפס שכל, לא רמה לאליפות.
אוגמק
הצטרף: 28 נובמבר 2021, 21:45
קיבל.ה  42 לייקים

נקודת אור, עשה כמה חילוצים יפים, העקב ששרקו לעבירה של הגול, המסירה לבואטנג ל1-1.

ממש אחלה
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

היה מעולה
סמל אישי של משתמש
ההוא שאמרו לו
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
קיבל.ה  1343 לייקים

היה ביום טוב יום
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6345 לייקים

היה כמעט טוב היום.
עדיין לא זר שצריך להשאיר.
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

ידעתי שצריך לתת לו צ'אנס בשמאל
עוד החלטה הזויה של ברדה בכל המשחקים האלו לתת לאלטמן או למקין לשחק בשמאל
ספרא טבא
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
קיבל.ה  467 לייקים

זה הכי טוב שהוא יכול לתת
וזה לא מספיק
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

רדפוקס כתב: 19 אפריל 2026, 23:01 היה כמעט טוב היום.
עדיין לא זר שצריך להשאיר.
יש לך ספק שישאר?
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6345 לייקים

joshsoos כתב: 19 אפריל 2026, 23:07
רדפוקס כתב: 19 אפריל 2026, 23:01 היה כמעט טוב היום.
עדיין לא זר שצריך להשאיר.
יש לך ספק שישאר?
יש לי ספק שישאר, גם לגבי בואטנג ואפילו קרייב.
אני אופטימי מדי?
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1336 לייקים

היה יחסית טוב ממה שציפיתי, חשבתי שהוא יהיה מה שהיה מור בוסקילה היום והוא הפתיע אותי (אני רציתי שהוא הזר שיהיה מחוץ לסגל)
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2088 לייקים

למה הוא הראשון שיצא? היה יותר טוב מלויזו וטוריאל ביחד
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

Xavi כתב: 20 אפריל 2026, 00:16 למה הוא הראשון שיצא? היה יותר טוב מלויזו וטוריאל ביחד
פתח את הראש

ירד לו דם
אף לא צעד לאחור :hapoel:
ר.ש
הצטרף: 01 פברואר 2022, 14:28
קיבל.ה  542 לייקים

היה מצוין. עושה כאב ראש לקראת ההמשך. קרייב בכל מקרה חייב להיות בסגל
רואה שחורות המקורי
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1105 לייקים

אחרי כמעט עונה אפשר לראות שיש לו איזה ספשלטי הוא מסוגל לעשות פעולה התקפית טובה בקור רוח במצבי מפתח. השאלה אם אפשר לקבל את זה באופן עקבי יותר
רדיוס לבית"ר!
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

רדפוקס כתב: 20 אפריל 2026, 00:12
joshsoos כתב: 19 אפריל 2026, 23:07
רדפוקס כתב: 19 אפריל 2026, 23:01 היה כמעט טוב היום.
עדיין לא זר שצריך להשאיר.
יש לך ספק שישאר?
יש לי ספק שישאר, גם לגבי בואטנג ואפילו קרייב.
אני אופטימי מדי?
בהכירך את הנפשות הפועלות? תטיל ספק...
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

אפשר להסתדר גם בלעדיו
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6345 לייקים

joshsoos כתב: 20 אפריל 2026, 06:52
רדפוקס כתב: 20 אפריל 2026, 00:12
joshsoos כתב: 19 אפריל 2026, 23:07

יש לך ספק שישאר?
יש לי ספק שישאר, גם לגבי בואטנג ואפילו קרייב.
אני אופטימי מדי?
בהכירך את הנפשות הפועלות? תטיל ספק...
הבעיה העיקרית שהם שלושתם יושבים על חוזה כבד לשנה הבאה.
אם אני לא טועה שלושתם מרוויחים בעונה הבאה קרוב ל-300 אלף דולר פחות או יותר.
ההוא מפעם
הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
קיבל.ה  378 לייקים

רדפוקס כתב: 20 אפריל 2026, 11:56
joshsoos כתב: 20 אפריל 2026, 06:52
רדפוקס כתב: 20 אפריל 2026, 00:12
יש לי ספק שישאר, גם לגבי בואטנג ואפילו קרייב.
אני אופטימי מדי?
בהכירך את הנפשות הפועלות? תטיל ספק...
הבעיה העיקרית שהם שלושתם יושבים על חוזה כבד לשנה הבאה.
אם אני לא טועה שלושתם מרוויחים בעונה הבאה קרוב ל-300 אלף דולר פחות או יותר.
300 לזר ועוד זר מוביל זה ממש לא יקר בטח זר שלא שברת עליו קופת חסכון על הכרטיס
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6345 לייקים

ההוא מפעם כתב: 20 אפריל 2026, 15:43
רדפוקס כתב: 20 אפריל 2026, 11:56
joshsoos כתב: 20 אפריל 2026, 06:52
בהכירך את הנפשות הפועלות? תטיל ספק...
הבעיה העיקרית שהם שלושתם יושבים על חוזה כבד לשנה הבאה.
אם אני לא טועה שלושתם מרוויחים בעונה הבאה קרוב ל-300 אלף דולר פחות או יותר.
300 לזר ועוד זר מוביל זה ממש לא יקר בטח זר שלא שברת עליו קופת חסכון על הכרטיס
בפועל אלו שלושת החוזים הכי יקרים שלנו (שאנדה, קרייב ובואטנג), אולי רק החוזה של סתיו עולה לנו יותר בגלל ענייני מיסוי.
לא יהיה קל למצוא קבוצות שיקחו את החוזים האלה או להגיע איתם לפיצוי בסכום הגיוני.

זה שבעינייך זה לא יקר זה לא רלוונטי ולא מתיישב עם המציאות בפועל.
OrCohen
הצטרף: 22 נובמבר 2020, 12:25
קיבל.ה  328 לייקים

יחסית לעצמו היה טוב אתמול.
אבל בלי קשר אני לא מחזיק ממנו.
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

מה עם הבחור ההוא שמשחק בכנף שמאל שהפועל רצו ובסוף חתם בפולין?
איך הוא מתפקד שם בהשוואה לסילבה?
יחד, רק יחד! :heart:
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  935 לייקים

7even כתב: 21 אפריל 2026, 08:17 מה עם הבחור ההוא שמשחק בכנף שמאל שהפועל רצו ובסוף חתם בפולין?
איך הוא מתפקד שם בהשוואה לסילבה?
פול מוקאירו עם 8 שערים ובישול בליגה הפולנית
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

קפבלנקה כתב: 21 אפריל 2026, 08:23
7even כתב: 21 אפריל 2026, 08:17 מה עם הבחור ההוא שמשחק בכנף שמאל שהפועל רצו ובסוף חתם בפולין?
איך הוא מתפקד שם בהשוואה לסילבה?
פול מוקאירו עם 8 שערים ובישול בליגה הפולנית
כמעט כמו סילבה
יחד, רק יחד! :heart:
CouchPotato
הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
קיבל.ה  146 לייקים

7even כתב: 21 אפריל 2026, 08:25
קפבלנקה כתב: 21 אפריל 2026, 08:23
7even כתב: 21 אפריל 2026, 08:17 מה עם הבחור ההוא שמשחק בכנף שמאל שהפועל רצו ובסוף חתם בפולין?
איך הוא מתפקד שם בהשוואה לסילבה?
פול מוקאירו עם 8 שערים ובישול בליגה הפולנית
כמעט כמו סילבה
החוזה שלו רק עד יוני 27 לפי טרנספרמרקט. אם הוא לא מאריך אותו יש מצב שאפשר להביא אותו בזול שנה הבאה.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

CouchPotato כתב: 21 אפריל 2026, 12:03
7even כתב: 21 אפריל 2026, 08:25
קפבלנקה כתב: 21 אפריל 2026, 08:23

פול מוקאירו עם 8 שערים ובישול בליגה הפולנית
כמעט כמו סילבה
החוזה שלו רק עד יוני 27 לפי טרנספרמרקט. אם הוא לא מאריך אותו יש מצב שאפשר להביא אותו בזול שנה הבאה.
לא רצה להגיע בגלל המלחמה

מה גורם לך לחשוב שעכשיו הוא כן ירצה? יצטרכו לחפש מישהו אחר
אף לא צעד לאחור :hapoel:
CouchPotato
הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
קיבל.ה  146 לייקים

RedDrifter כתב: 21 אפריל 2026, 12:04
CouchPotato כתב: 21 אפריל 2026, 12:03
7even כתב: 21 אפריל 2026, 08:25

כמעט כמו סילבה
החוזה שלו רק עד יוני 27 לפי טרנספרמרקט. אם הוא לא מאריך אותו יש מצב שאפשר להביא אותו בזול שנה הבאה.
לא רצה להגיע בגלל המלחמה

מה גורם לך לחשוב שעכשיו הוא כן ירצה? יצטרכו לחפש מישהו אחר
לפי ספורט 5 הפועל מעוניינת בחלוץ/קיצוני שמאלי של לבסקי סופיה. הוא בול על המשבצת של סילבה, גם מסיים חוזה ביוני 27.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  934 לייקים

CouchPotato כתב: 21 אפריל 2026, 12:33
RedDrifter כתב: 21 אפריל 2026, 12:04
CouchPotato כתב: 21 אפריל 2026, 12:03

החוזה שלו רק עד יוני 27 לפי טרנספרמרקט. אם הוא לא מאריך אותו יש מצב שאפשר להביא אותו בזול שנה הבאה.
לא רצה להגיע בגלל המלחמה

מה גורם לך לחשוב שעכשיו הוא כן ירצה? יצטרכו לחפש מישהו אחר
לפי ספורט 5 הפועל מעוניינת בחלוץ/קיצוני שמאלי של לבסקי סופיה. הוא בול על המשבצת של סילבה, גם מסיים חוזה ביוני 27.
אתה יכול להיות רגוע זה כתבת יח״צ

רמה מעל מה שאנחנו יכולים להביא
אף לא צעד לאחור :hapoel:
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  534 לייקים

כן יש לנו רק 7 שחקני כנף צריך עוד
CouchPotato
הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
קיבל.ה  146 לייקים

וינסנט כתב: 21 אפריל 2026, 13:54 כן יש לנו רק 7 שחקני כנף צריך עוד
אם רוצים לוותר על סילבה צריך שחקן ימני שמשחק בשמאל. והוא גם חלוץ מרכזי. כבש 16 שערים ובישל 5 ב29 משחקים.
Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

תגידו שופט בן זונה ומה שאתם רוצים אתם צודקים אבל הוא חתיכת דביל.
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

בא לי לכעוס עליו ולקנות לו כרטיס טיסה, אבל כאב לי הלב לראות אותו יושב שם על המדרגות עם המגבת על הראש עם הגב למגרש.

בתחילת העונה הביקורת שלי עליו הייתה שהוא לא מחויב. עם כמה שזה מעשה מטומטם ומטופש, זה דווקא הגיע ממקום של מחויבות. וכבר הרבה זמן שהוא נראה מחויב.
hapo-hell
הצטרף: 20 ספטמבר 2025, 19:30
קיבל.ה  11 לייקים

הראה לא מעט ניצוצות בשני המשחקים האחרונים אבל הוא לא מותאם. לא מותאם לאופי של הסגל הנוכחי ולא לאופי של המועדון.
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6345 לייקים

hapo-hell כתב: 25 אפריל 2026, 22:12 הראה לא מעט ניצוצות בשני המשחקים האחרונים אבל הוא לא מותאם. לא מותאם לאופי של הסגל הנוכחי ולא לאופי של המועדון.
והוא גם לא מתאים כי הוא פשוט לא שחקן מספיק טוב כדי לתפוס מקום של זר בהפועל תל אביב של 26/27.
shaolin232
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 20:34
קיבל.ה  784 לייקים

עוד תקדים על חשבוננו
אכן טעה, אכן התנהג בצורה לא מכובדת
אבל היי רק לפני שבועיים לא ראיתי ששלפו כרטיס אדום
לקנאגווה, אבל אצלנו הוואר יתערב ויקרא לשופט
פשוט הזיה שהדין שלנו שונה מכולם
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

shaolin232 כתב: 25 אפריל 2026, 22:15 עוד תקדים על חשבוננו
אכן טעה, אכן התנהג בצורה לא מכובדת
אבל היי רק לפני שבועיים לא ראיתי ששלפו כרטיס אדום
לקנאגווה, אבל אצלנו הוואר יתערב ויקרא לשופט
פשוט הזיה שהדין שלנו שונה מכולם
קאנגווה לא עשה אצבע משולשת בכלל
דל פיירו
הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
קיבל.ה  135 לייקים

לשחרר עונה הבאה. הוא לא מתאים
שליחת תגובה