שאנדה סילבה
-
דל פיירו
- הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
- קיבל.ה 135 לייקים
למי אכפת מהשיער שלו. ההתאבססות על צהוב מחוץ למגרש היא ילדותית. מכבי זונות כי הם זונות, לא כי הם צהובים
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
אחלה שאנדה
חייב לקבל עוד הזדמנויות
חייב לקבל עוד הזדמנויות
אף לא צעד לאחור 
-
קפבלנקה
- הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
- קיבל.ה 936 לייקים
שחקן מעצבן שגם לא יביא אותנו רחוק.
אפס מספרים, אפס שכל, לא רמה לאליפות.
אפס מספרים, אפס שכל, לא רמה לאליפות.
נקודת אור, עשה כמה חילוצים יפים, העקב ששרקו לעבירה של הגול, המסירה לבואטנג ל1-1.
ממש אחלה
ממש אחלה
- ההוא שאמרו לו
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
- קיבל.ה 1343 לייקים
היה ביום טוב יום
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
האמיני יום יבוא!
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6345 לייקים
היה כמעט טוב היום.
עדיין לא זר שצריך להשאיר.
עדיין לא זר שצריך להשאיר.
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
ידעתי שצריך לתת לו צ'אנס בשמאל
עוד החלטה הזויה של ברדה בכל המשחקים האלו לתת לאלטמן או למקין לשחק בשמאל
עוד החלטה הזויה של ברדה בכל המשחקים האלו לתת לאלטמן או למקין לשחק בשמאל
-
ספרא טבא
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
- קיבל.ה 467 לייקים
זה הכי טוב שהוא יכול לתת
וזה לא מספיק
וזה לא מספיק
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6345 לייקים
- כרובית
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
- קיבל.ה 1336 לייקים
היה יחסית טוב ממה שציפיתי, חשבתי שהוא יהיה מה שהיה מור בוסקילה היום והוא הפתיע אותי (אני רציתי שהוא הזר שיהיה מחוץ לסגל)
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2088 לייקים
למה הוא הראשון שיצא? היה יותר טוב מלויזו וטוריאל ביחד
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
-
ר.ש
- הצטרף: 01 פברואר 2022, 14:28
- קיבל.ה 542 לייקים
היה מצוין. עושה כאב ראש לקראת ההמשך. קרייב בכל מקרה חייב להיות בסגל
רואה שחורות המקורי
- Hapolo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
- קיבל.ה 1105 לייקים
אחרי כמעט עונה אפשר לראות שיש לו איזה ספשלטי הוא מסוגל לעשות פעולה התקפית טובה בקור רוח במצבי מפתח. השאלה אם אפשר לקבל את זה באופן עקבי יותר
רדיוס לבית"ר!
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6345 לייקים
הבעיה העיקרית שהם שלושתם יושבים על חוזה כבד לשנה הבאה.
אם אני לא טועה שלושתם מרוויחים בעונה הבאה קרוב ל-300 אלף דולר פחות או יותר.
-
ההוא מפעם
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
- קיבל.ה 378 לייקים
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6345 לייקים
בפועל אלו שלושת החוזים הכי יקרים שלנו (שאנדה, קרייב ובואטנג), אולי רק החוזה של סתיו עולה לנו יותר בגלל ענייני מיסוי.
לא יהיה קל למצוא קבוצות שיקחו את החוזים האלה או להגיע איתם לפיצוי בסכום הגיוני.
זה שבעינייך זה לא יקר זה לא רלוונטי ולא מתיישב עם המציאות בפועל.
-
OrCohen
- הצטרף: 22 נובמבר 2020, 12:25
- קיבל.ה 328 לייקים
יחסית לעצמו היה טוב אתמול.
אבל בלי קשר אני לא מחזיק ממנו.
אבל בלי קשר אני לא מחזיק ממנו.
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
מה עם הבחור ההוא שמשחק בכנף שמאל שהפועל רצו ובסוף חתם בפולין?
איך הוא מתפקד שם בהשוואה לסילבה?
איך הוא מתפקד שם בהשוואה לסילבה?
יחד, רק יחד! 
-
קפבלנקה
- הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
- קיבל.ה 936 לייקים
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
-
CouchPotato
- הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
- קיבל.ה 146 לייקים
החוזה שלו רק עד יוני 27 לפי טרנספרמרקט. אם הוא לא מאריך אותו יש מצב שאפשר להביא אותו בזול שנה הבאה.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
לא רצה להגיע בגלל המלחמה
מה גורם לך לחשוב שעכשיו הוא כן ירצה? יצטרכו לחפש מישהו אחר
אף לא צעד לאחור 
-
CouchPotato
- הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
- קיבל.ה 146 לייקים
לפי ספורט 5 הפועל מעוניינת בחלוץ/קיצוני שמאלי של לבסקי סופיה. הוא בול על המשבצת של סילבה, גם מסיים חוזה ביוני 27.RedDrifter כתב: ↑21 אפריל 2026, 12:04לא רצה להגיע בגלל המלחמהCouchPotato כתב: ↑21 אפריל 2026, 12:03החוזה שלו רק עד יוני 27 לפי טרנספרמרקט. אם הוא לא מאריך אותו יש מצב שאפשר להביא אותו בזול שנה הבאה.
מה גורם לך לחשוב שעכשיו הוא כן ירצה? יצטרכו לחפש מישהו אחר
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
אתה יכול להיות רגוע זה כתבת יח״צCouchPotato כתב: ↑21 אפריל 2026, 12:33לפי ספורט 5 הפועל מעוניינת בחלוץ/קיצוני שמאלי של לבסקי סופיה. הוא בול על המשבצת של סילבה, גם מסיים חוזה ביוני 27.RedDrifter כתב: ↑21 אפריל 2026, 12:04לא רצה להגיע בגלל המלחמהCouchPotato כתב: ↑21 אפריל 2026, 12:03
החוזה שלו רק עד יוני 27 לפי טרנספרמרקט. אם הוא לא מאריך אותו יש מצב שאפשר להביא אותו בזול שנה הבאה.
מה גורם לך לחשוב שעכשיו הוא כן ירצה? יצטרכו לחפש מישהו אחר
רמה מעל מה שאנחנו יכולים להביא
אף לא צעד לאחור 
-
CouchPotato
- הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
- קיבל.ה 146 לייקים
-
Mario
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
- קיבל.ה 468 לייקים
תגידו שופט בן זונה ומה שאתם רוצים אתם צודקים אבל הוא חתיכת דביל.
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
בא לי לכעוס עליו ולקנות לו כרטיס טיסה, אבל כאב לי הלב לראות אותו יושב שם על המדרגות עם המגבת על הראש עם הגב למגרש.
בתחילת העונה הביקורת שלי עליו הייתה שהוא לא מחויב. עם כמה שזה מעשה מטומטם ומטופש, זה דווקא הגיע ממקום של מחויבות. וכבר הרבה זמן שהוא נראה מחויב.
בתחילת העונה הביקורת שלי עליו הייתה שהוא לא מחויב. עם כמה שזה מעשה מטומטם ומטופש, זה דווקא הגיע ממקום של מחויבות. וכבר הרבה זמן שהוא נראה מחויב.
הראה לא מעט ניצוצות בשני המשחקים האחרונים אבל הוא לא מותאם. לא מותאם לאופי של הסגל הנוכחי ולא לאופי של המועדון.
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6345 לייקים
-
shaolin232
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 20:34
- קיבל.ה 784 לייקים
עוד תקדים על חשבוננו
אכן טעה, אכן התנהג בצורה לא מכובדת
אבל היי רק לפני שבועיים לא ראיתי ששלפו כרטיס אדום
לקנאגווה, אבל אצלנו הוואר יתערב ויקרא לשופט
פשוט הזיה שהדין שלנו שונה מכולם
אכן טעה, אכן התנהג בצורה לא מכובדת
אבל היי רק לפני שבועיים לא ראיתי ששלפו כרטיס אדום
לקנאגווה, אבל אצלנו הוואר יתערב ויקרא לשופט
פשוט הזיה שהדין שלנו שונה מכולם
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
קאנגווה לא עשה אצבע משולשת בכללshaolin232 כתב: ↑25 אפריל 2026, 22:15 עוד תקדים על חשבוננו
אכן טעה, אכן התנהג בצורה לא מכובדת
אבל היי רק לפני שבועיים לא ראיתי ששלפו כרטיס אדום
לקנאגווה, אבל אצלנו הוואר יתערב ויקרא לשופט
פשוט הזיה שהדין שלנו שונה מכולם
