יורם ארבל

פורום אוהדי הפועל תל אביב
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  533 לייקים

מכבד את הבן אדם אבל הוא אומר שטויות כל השידור ובגולים הוא מדבר כאילו זה קרן. סיוט לראות משחק כשהוא משדר אותנו.
uriazu
הצטרף: 29 אוקטובר 2025, 13:16
קיבל.ה  61 לייקים

לא הבנתי את הקטע שלו בפנדל, שהיה ברור בקטע משוגע
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  156 לייקים

וינסנט כתב: 13 פברואר 2026, 16:18 מכבד את הבן אדם אבל הוא אומר שטויות כל השידור ובגולים הוא מדבר כאילו זה קרן. סיוט לראות משחק כשהוא משדר אותנו.
אחי הבנאדם בן 800 אחרי התמודדות עם המחלה. למה אתה מצפה? מדי פעם מכבדים אותו במשחק גדול
Adam
הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
קיבל.ה  299 לייקים

אגדה, ועדיין עדיף על הרבה שדרים אחרים.
רק בריאות ואריכות ימים.
אה ועלו לו עוד כמה נקודות כאשר שמעתי שהוא אוהד הפועל פ"ת, קבוצה חביבה בהחלט.
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

עדיין מהשדרים הבודדים האמיתיים
אתם לא מבינים בשדרים
היחיד שנלחם
הצטרף: 03 דצמבר 2025, 13:12
קיבל.ה  71 לייקים

אדם חביב מאד, מאחל לכל בן אדם בגיל 83 להיות צלול כמוהו ועוד אחרי מחלה קשה, מעביר שידור בנועם וישטה כל המשחק מצידי.
ונרקומן
הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
קיבל.ה  595 לייקים

קצת עצבן, אבל זה נזכרתי שזה בן אדם שמתבגר ומעט מאבד מחדותו וכמה הוא פסקול ילדותי.
בטח לא אדם ששווה הייט.
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1589 לייקים

לא שמעתי אותו היום, והשידןר שלו מסיבות מובנות הוא לא מה שהיה בעבר, אבל הרוויח את הכבוד להחליט מתי הוא מסיים
יאללה הביתה!!!
Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

שיהיה בריא, עדיף מהאחרים אבל על קוקו אמר שמהרגע שהגיע עושה הרבה טעויות. הזוי קצת אבל שיהיה בריא.
Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

ראיתי עכשיו את התקציר כי כמובן שהייתי במגרש
לשמוע את יורם ארבל מאחל לו רק בריאות אבל איזה שטויות מזל שזה היה קצר :ugeek:
amorphis
הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
קיבל.ה  344 לייקים

נזכר בימים שגימי טורק היה מקריין אותנו ורציתי להעיף לו אחת מרוב השנאה שלו לקבוצה.
אחלה ארבל, בן 83 הרוויח את המקום שלו
לגמרי חי איתו בשלום לעומת מי שהיה. בכלל מי שרוצה קריינות טובה שיישב ב7 עם האווירה הזו פומו של החיים שלא הגעתי הערב
InFlames
הצטרף: 31 מאי 2021, 10:36
קיבל.ה  526 לייקים

שומע את התקציר, הבן אדם מתבאס להיות שם די זה לא עסק ככה ושגיא כהן האהבל הזה איתו עוד איזה עונש למי ששמע את זה 90 דק
דל פיירו
הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
קיבל.ה  135 לייקים

ראיתי עכשיו את התקציר וזה היה מכאיב לאוזניים לשמוע אותו מכריז נבדל בלי שהקוון מרים דגל ובלי שיש לו מושג. רמה נמוכה
סמל אישי של משתמש
Red Wolf
הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
קיבל.ה  1885 לייקים

כולם פה רגישים
בן אדם מעל גיל 80 שהלך לו הקול לא צריך לשדר
זאת העבודה מה לעשות, לשדר לא רואים אותו רק שומעים
אז הקול אחרי המחלה גרוע, אני מוכן לקבל אבל שדר סנילי ועיוור זה כבר בעיה רצינית
היופי הוא, שהוא ככה כבר 25 שנה אז לא ברור לי למה החזירו אותו מהפנסיה ואז עוד אסור להתלונן
כי הרי כל פעם שהוא משדר מתלוננים
תקציר של אחד המשחקים הכי גדולים שלנו בעשור וחצי האחרונים וזה מרגיש כמו הלוויה של האוגר מחמד של הילד
Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

Red Wolf כתב: 29 אפריל 2026, 22:59 כולם פה רגישים
בן אדם מעל גיל 80 שהלך לו הקול לא צריך לשדר
זאת העבודה מה לעשות, לשדר לא רואים אותו רק שומעים
אז הקול אחרי המחלה גרוע, אני מוכן לקבל אבל שדר סנילי ועיוור זה כבר בעיה רצינית
היופי הוא, שהוא ככה כבר 25 שנה אז לא ברור לי למה החזירו אותו מהפנסיה ואז עוד אסור להתלונן
כי הרי כל פעם שהוא משדר מתלוננים
תקציר של אחד המשחקים הכי גדולים שלנו בעשור וחצי האחרונים וזה מרגיש כמו הלוויה של האוגר מחמד של הילד
:rofl:
סמל אישי של משתמש
בעל(ת) האוב
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
קיבל.ה  298 לייקים

InFlames כתב: 29 אפריל 2026, 22:56 שומע את התקציר, הבן אדם מתבאס להיות שם די זה לא עסק ככה ושגיא כהן האהבל הזה איתו עוד איזה עונש למי ששמע את זה 90 דק
זה לא היה איווניר?
רינגו סטאר המלך

"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1589 לייקים

InFlames כתב: 29 אפריל 2026, 22:56 שומע את התקציר, הבן אדם מתבאס להיות שם די זה לא עסק ככה ושגיא כהן האהבל הזה איתו עוד איזה עונש למי ששמע את זה 90 דק
לא שמעתי את השידור אבל שגיא כהן מפרשן בערוצי ספורט 5. זה בטוח לא היה הוא
יאללה הביתה!!!
סמל אישי של משתמש
בעל(ת) האוב
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
קיבל.ה  298 לייקים

בעיני יש פה איזושהי החמצה של נקודה.
קודם כל לעניין הקול - אני מניח שזה חלק מהשלכות של מצב רפואי שהיה נתון בו.
אפשר להתווכח אם זה מוריד מהאיכות של השידור, והאם ראוי שלא ישדר בשל כך. אבל כאן נכנס לדעתי מרכיב משמעותי נוסף:
בשידור משחק יש גם אלמנט בידורי. זה סוג של שואו. זה גם אפילו יצירת אמנות במידה מסוימת. זה תיאטרלי לפעמים (כמובן אפשר לעשות את זה טוב ואפשר פחות).
ובהקשר הזה של ארבל, בוודאי גם בעקבות אותו מצב רפואי, זה דומה לכמה סיטואציות מהעולמות של קולנוע/טלוויזיה ומוזיקה, למשל.
נניח התוכנית "מסיבת גג עם בני אמדורסקי" מאוקטובר 93, כשלושה חודשים לפני מותו וכשהיה ידוע מצבו. היו שם לא מעט שירים יפים - בני אמדורסקי היה מעורב בהרבה שירים יפים בקריירה שלו - אבל העיקר היה ההקשר של הנסיבות והמחוות האנושיות שזה הוליד ("אני גיטרה" למשל). יש בזה משהו מרגש. זה בוודאי מסמך היסטורי ואנושי חשוב מהבחינות האלה. במידה מסוימת זה נכון גם אולי להשתתפות של ארט גרפונקל בנשף רוק של אביב גפן.
זה קצת כמו מלחמת הכוכבים - הכוח מתעורר. או ההופעה של קארן אלן בסוף של אינדיאנה ג'ונס החמישי, והדיאלוג עם הריסון פורד שבו הם משחזרים ועושים הומאז' לדיאלוג ביניהם משודדי התיבה האבודה. זה מרגש באיזשהו מקום. גם אם הסרט בכללו לא היה מי יודע מה (עכ"פ הוא היה יותר טוב מהרביעי, אבל לא חשוב).
מה שאני מנסה להגיד זה, שבסיטואציות מסוימות (ולא רק באומנות) אתה לא בא בשביל הוירטואוזיות של הביצוע וכל היכולות והמקצועיות וכל זה, אלא בשביל אותו רגע אנושי.
באיזשהו מקום אתה בעצם בא לפגוש חבר.
רינגו סטאר המלך

"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
CouchPotato
הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
קיבל.ה  146 לייקים

דל פיירו כתב: 29 אפריל 2026, 22:59 ראיתי עכשיו את התקציר וזה היה מכאיב לאוזניים לשמוע אותו מכריז נבדל בלי שהקוון מרים דגל ובלי שיש לו מושג. רמה נמוכה
גם אני הייתי בטוח שיש נבדל. ובניגוד לשדרנים אחרים: הוא לא התעקש על הטעות שלו ברגע שהוא ראה את ההילוך החוזר.
זה לגמרי לגיטימי לשדר לומר שיש נבדל או עבירה אם זה מה שהוא רואה באותו הרגע, כל עוד הוא מסוגל לשנות את דעתו אם ההילוך החוזר מראה אחרת. לא רמה נמוכה ולא נעליים.
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

האמת שגם אני הייתי בטוח שהיה נבדל ברגע הראשון
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
OrCohen
הצטרף: 22 נובמבר 2020, 12:25
קיבל.ה  328 לייקים

ממש היה חסר לי התלהבות בגולים.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

CouchPotato כתב: 30 אפריל 2026, 09:10
דל פיירו כתב: 29 אפריל 2026, 22:59 ראיתי עכשיו את התקציר וזה היה מכאיב לאוזניים לשמוע אותו מכריז נבדל בלי שהקוון מרים דגל ובלי שיש לו מושג. רמה נמוכה
גם אני הייתי בטוח שיש נבדל. ובניגוד לשדרנים אחרים: הוא לא התעקש על הטעות שלו ברגע שהוא ראה את ההילוך החוזר.
זה לגמרי לגיטימי לשדר לומר שיש נבדל או עבירה אם זה מה שהוא רואה באותו הרגע, כל עוד הוא מסוגל לשנות את דעתו אם ההילוך החוזר מראה אחרת. לא רמה נמוכה ולא נעליים.
אבל הוא היה בטוח שהיה נבדל.
תגיד "אני חושב שיש נבדל..." "צריך לבדוק שלא היה נבדל..." אל תכריז באופן נחרץ.
דל פיירו
הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
קיבל.ה  135 לייקים

CouchPotato כתב: 30 אפריל 2026, 09:10
דל פיירו כתב: 29 אפריל 2026, 22:59 ראיתי עכשיו את התקציר וזה היה מכאיב לאוזניים לשמוע אותו מכריז נבדל בלי שהקוון מרים דגל ובלי שיש לו מושג. רמה נמוכה
גם אני הייתי בטוח שיש נבדל. ובניגוד לשדרנים אחרים: הוא לא התעקש על הטעות שלו ברגע שהוא ראה את ההילוך החוזר.
זה לגמרי לגיטימי לשדר לומר שיש נבדל או עבירה אם זה מה שהוא רואה באותו הרגע, כל עוד הוא מסוגל לשנות את דעתו אם ההילוך החוזר מראה אחרת. לא רמה נמוכה ולא נעליים.
שיראה קצת התלהבות בגול, שיגיד ״אבל לדעתי היה פה נבדל״. הבן אדם אמר נבדל בכזה ביטחון כאילו הכדור יצא לחוץ. מזל שהייתי במגרש ליהנות מהגול
RedArmy555
הצטרף: 05 יולי 2022, 09:19
קיבל.ה  15 לייקים

לגמרי
קודם כל שיהיה בריא
אבל הוא דפק לי את הגול הראשון 100/100
InFlames
הצטרף: 31 מאי 2021, 10:36
קיבל.ה  526 לייקים

בעל(ת) האוב כתב: 30 אפריל 2026, 00:38
InFlames כתב: 29 אפריל 2026, 22:56 שומע את התקציר, הבן אדם מתבאס להיות שם די זה לא עסק ככה ושגיא כהן האהבל הזה איתו עוד איזה עונש למי ששמע את זה 90 דק
זה לא היה איווניר?
כן טעות שלי הבנתי כשנענשתי לשמוע אותו אחר כך בליגתאלופות
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

תגידו נדפק לכם המוח? חבל שהוא לא היה כזה חד באבחנות שלו במשחק השרוכים האהבל הזה.
שיזדיין.
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

כבודו במקומו מונח והוא אכן יזכר כאחד השדרים הגדולים בכדורגל (עם כתם על משחק בית שאן שבו הוא שתק כמו דג),
אבל בן אדם צריך לדעת גם מתי לפרוש ואם הוא לא פורש, צריך גם לדעת מתי להגיד לו, תודה אבל לא.
הוא לא צריך לשדר משחקים, בטח לא משחקים גדולים, אם ממש מתעקשים שיחבור לג'ימי טורק וישדר את סכנין נגד ריינה
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

רדו ממנו.
יש לו מקום של כבוד לשדר כל עוד הוא רוצה.
והוא לא בצד של אף אחד, שזה כבר מספיק כדי להגיד שהוא עדיף על שפיגלר, שכנר או וואטבר.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3344 לייקים

לירון האדום כתב:כבודו במקומו מונח והוא אכן יזכר כאחד השדרים הגדולים בכדורגל (עם כתם על משחק בית שאן שבו הוא שתק כמו דג),
אבל בן אדם צריך לדעת גם מתי לפרוש ואם הוא לא פורש, צריך גם לדעת מתי להגיד לו, תודה אבל לא.
הוא לא צריך לשדר משחקים, בטח לא משחקים גדולים, אם ממש מתעקשים שיחבור לג'ימי טורק וישדר את סכנין נגד ריינה
כן
כי האחרים ממש טובים.
נראה לי מתגעגעים לחביב ושייע/ג׳ימי
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1105 לייקים

זה שידור של כדורת מה שהיה אתמול לא של כדורגל הוא הגיע למצב שאני אשכרה מעדיף את שפיגלר עליו
רדיוס לבית"ר!
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

Nati כתב: 30 אפריל 2026, 11:03
לירון האדום כתב:כבודו במקומו מונח והוא אכן יזכר כאחד השדרים הגדולים בכדורגל (עם כתם על משחק בית שאן שבו הוא שתק כמו דג),
אבל בן אדם צריך לדעת גם מתי לפרוש ואם הוא לא פורש, צריך גם לדעת מתי להגיד לו, תודה אבל לא.
הוא לא צריך לשדר משחקים, בטח לא משחקים גדולים, אם ממש מתעקשים שיחבור לג'ימי טורק וישדר את סכנין נגד ריינה
כן
כי האחרים ממש טובים.
נראה לי מתגעגעים לחביב ושייע/ג׳ימי
שייע וג'ימי הם פרשנים ולא שדרים, אין לי בעיה עם איווניר.
מוטי חביב לפחות משדר בהתלהבות כלשהי, ארבל אתמול לפחות ממה ששמעתי בתקציר נשמע כאילו הוא משדר הלוויה
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

לירון האדום כתב: 30 אפריל 2026, 11:15
Nati כתב: 30 אפריל 2026, 11:03
לירון האדום כתב:כבודו במקומו מונח והוא אכן יזכר כאחד השדרים הגדולים בכדורגל (עם כתם על משחק בית שאן שבו הוא שתק כמו דג),
אבל בן אדם צריך לדעת גם מתי לפרוש ואם הוא לא פורש, צריך גם לדעת מתי להגיד לו, תודה אבל לא.
הוא לא צריך לשדר משחקים, בטח לא משחקים גדולים, אם ממש מתעקשים שיחבור לג'ימי טורק וישדר את סכנין נגד ריינה
כן
כי האחרים ממש טובים.
נראה לי מתגעגעים לחביב ושייע/ג׳ימי
שייע וג'ימי הם פרשנים ולא שדרים, אין לי בעיה עם איווניר.
מוטי חביב לפחות משדר בהתלהבות כלשהי, ארבל אתמול לפחות ממה ששמעתי בתקציר נשמע כאילו הוא משדר הלוויה
היה נוראי אתמול אבל בשאר המשחקים ששידר אותנו העונה סך הכל היה בסדר, אסור גם לשכוח שהוא התאושש מסרטן בגרון
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

אפשר גם לתת יותר כבוד והכלה לאנשים כמוהו, בתקופה שהוא נמצא. מוכן לקבל אותו ככה.
חוץ מזה, אנחנו בתקופה שכמעט ולא נותרו שדרים אמיתיים, אני מתקשה למצוא שדר אמיתי, עם קול, קלאסה. יורם ארבל על הילוך 2 עדיין עדיף על הרוב.
תוך 5-6 שנים ai הולך לשדר את כל המשחקים במסגרת המגמה המדאיגה.
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3054 לייקים

טכנית לארז כתב: 30 אפריל 2026, 10:58 רדו ממנו.
יש לו מקום של כבוד לשדר כל עוד הוא רוצה.
והוא לא בצד של אף אחד, שזה כבר מספיק כדי להגיד שהוא עדיף על שפיגלר, שכנר או וואטבר.
עקרונית הוא בצד של הפועל פתח תקווה
ראצ'וניצה
הצטרף: 31 אוקטובר 2022, 22:58
קיבל.ה  115 לייקים

עם כל הכבוד (רק כבוד כאדם, לא כשדרן שמשחק השרוכים לא ישכח לעולם) צריך לדעת מתי להגיד ביי ותודה
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

מה שנקרא שילך לפיליפינית ולדעיכה שלו לבדו ולא יטריד את האוהד המצוי מהרחוב שמאוד חשוב לו שרמת השידור תשאר גבוהה עם שאר שדרני צרלטון. שלא יפריע לנו עם הקפה והרגליים על הספה הנייבעך.
האנושות כל כך ניפלאה.
סמל אישי של משתמש
Red-Pride
הצטרף: 25 אוגוסט 2025, 20:19
קיבל.ה  57 לייקים

היה צריך להתפגר כבר אז לפני 28 שנה באותו ערב מקולל
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3344 לייקים

אדיוט
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

שדרן מצוין שידע לא להגזים בהתלהבות סטייל יעקובי ושפיגלר, ולא לקריין נתונים מיותרים כמו וייץ, ולא להשמע יותר עקום מהחיקוי שלו סטייל חביב
פלוס הומור, פלוס קול רדיופני בזמנו.
ואחרי כל זה
1. משחק השרוכים
2. הוא טועה לאחרונה בשידור יותר מדיי
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  156 לייקים

אדם נאלח ושדרן שלא יודע מתי די
שליחת תגובה