יורם ארבל
-
וינסנט
- הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
- קיבל.ה 533 לייקים
מכבד את הבן אדם אבל הוא אומר שטויות כל השידור ובגולים הוא מדבר כאילו זה קרן. סיוט לראות משחק כשהוא משדר אותנו.
לא הבנתי את הקטע שלו בפנדל, שהיה ברור בקטע משוגע
-
אסון למכבי
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
- קיבל.ה 156 לייקים
-
Adam
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
- קיבל.ה 299 לייקים
אגדה, ועדיין עדיף על הרבה שדרים אחרים.
רק בריאות ואריכות ימים.
אה ועלו לו עוד כמה נקודות כאשר שמעתי שהוא אוהד הפועל פ"ת, קבוצה חביבה בהחלט.
רק בריאות ואריכות ימים.
אה ועלו לו עוד כמה נקודות כאשר שמעתי שהוא אוהד הפועל פ"ת, קבוצה חביבה בהחלט.
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
עדיין מהשדרים הבודדים האמיתיים
אתם לא מבינים בשדרים
אתם לא מבינים בשדרים
-
היחיד שנלחם
- הצטרף: 03 דצמבר 2025, 13:12
- קיבל.ה 72 לייקים
אדם חביב מאד, מאחל לכל בן אדם בגיל 83 להיות צלול כמוהו ועוד אחרי מחלה קשה, מעביר שידור בנועם וישטה כל המשחק מצידי.
-
ונרקומן
- הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
- קיבל.ה 595 לייקים
קצת עצבן, אבל זה נזכרתי שזה בן אדם שמתבגר ומעט מאבד מחדותו וכמה הוא פסקול ילדותי.
בטח לא אדם ששווה הייט.
בטח לא אדם ששווה הייט.
-
יהלום14אדום
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
- קיבל.ה 1590 לייקים
לא שמעתי אותו היום, והשידןר שלו מסיבות מובנות הוא לא מה שהיה בעבר, אבל הרוויח את הכבוד להחליט מתי הוא מסיים
יאללה הביתה!!!
-
Mario
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
- קיבל.ה 468 לייקים
שיהיה בריא, עדיף מהאחרים אבל על קוקו אמר שמהרגע שהגיע עושה הרבה טעויות. הזוי קצת אבל שיהיה בריא.
-
Mario
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
- קיבל.ה 468 לייקים
ראיתי עכשיו את התקציר כי כמובן שהייתי במגרש
לשמוע את יורם ארבל מאחל לו רק בריאות אבל איזה שטויות מזל שזה היה קצר
לשמוע את יורם ארבל מאחל לו רק בריאות אבל איזה שטויות מזל שזה היה קצר
-
amorphis
- הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
- קיבל.ה 344 לייקים
נזכר בימים שגימי טורק היה מקריין אותנו ורציתי להעיף לו אחת מרוב השנאה שלו לקבוצה.
אחלה ארבל, בן 83 הרוויח את המקום שלו
לגמרי חי איתו בשלום לעומת מי שהיה. בכלל מי שרוצה קריינות טובה שיישב ב7 עם האווירה הזו פומו של החיים שלא הגעתי הערב
אחלה ארבל, בן 83 הרוויח את המקום שלו
לגמרי חי איתו בשלום לעומת מי שהיה. בכלל מי שרוצה קריינות טובה שיישב ב7 עם האווירה הזו פומו של החיים שלא הגעתי הערב
-
InFlames
- הצטרף: 31 מאי 2021, 10:36
- קיבל.ה 526 לייקים
שומע את התקציר, הבן אדם מתבאס להיות שם די זה לא עסק ככה ושגיא כהן האהבל הזה איתו עוד איזה עונש למי ששמע את זה 90 דק
-
דל פיירו
- הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
- קיבל.ה 135 לייקים
ראיתי עכשיו את התקציר וזה היה מכאיב לאוזניים לשמוע אותו מכריז נבדל בלי שהקוון מרים דגל ובלי שיש לו מושג. רמה נמוכה
- Red Wolf
- הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
- קיבל.ה 1885 לייקים
כולם פה רגישים
בן אדם מעל גיל 80 שהלך לו הקול לא צריך לשדר
זאת העבודה מה לעשות, לשדר לא רואים אותו רק שומעים
אז הקול אחרי המחלה גרוע, אני מוכן לקבל אבל שדר סנילי ועיוור זה כבר בעיה רצינית
היופי הוא, שהוא ככה כבר 25 שנה אז לא ברור לי למה החזירו אותו מהפנסיה ואז עוד אסור להתלונן
כי הרי כל פעם שהוא משדר מתלוננים
תקציר של אחד המשחקים הכי גדולים שלנו בעשור וחצי האחרונים וזה מרגיש כמו הלוויה של האוגר מחמד של הילד
בן אדם מעל גיל 80 שהלך לו הקול לא צריך לשדר
זאת העבודה מה לעשות, לשדר לא רואים אותו רק שומעים
אז הקול אחרי המחלה גרוע, אני מוכן לקבל אבל שדר סנילי ועיוור זה כבר בעיה רצינית
היופי הוא, שהוא ככה כבר 25 שנה אז לא ברור לי למה החזירו אותו מהפנסיה ואז עוד אסור להתלונן
כי הרי כל פעם שהוא משדר מתלוננים
תקציר של אחד המשחקים הכי גדולים שלנו בעשור וחצי האחרונים וזה מרגיש כמו הלוויה של האוגר מחמד של הילד
-
Mario
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
- קיבל.ה 468 לייקים
Red Wolf כתב: ↑29 אפריל 2026, 22:59 כולם פה רגישים
בן אדם מעל גיל 80 שהלך לו הקול לא צריך לשדר
זאת העבודה מה לעשות, לשדר לא רואים אותו רק שומעים
אז הקול אחרי המחלה גרוע, אני מוכן לקבל אבל שדר סנילי ועיוור זה כבר בעיה רצינית
היופי הוא, שהוא ככה כבר 25 שנה אז לא ברור לי למה החזירו אותו מהפנסיה ואז עוד אסור להתלונן
כי הרי כל פעם שהוא משדר מתלוננים
תקציר של אחד המשחקים הכי גדולים שלנו בעשור וחצי האחרונים וזה מרגיש כמו הלוויה של האוגר מחמד של הילד
- בעל(ת) האוב
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
- קיבל.ה 298 לייקים
-
יהלום14אדום
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
- קיבל.ה 1590 לייקים
- בעל(ת) האוב
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
- קיבל.ה 298 לייקים
בעיני יש פה איזושהי החמצה של נקודה.
קודם כל לעניין הקול - אני מניח שזה חלק מהשלכות של מצב רפואי שהיה נתון בו.
אפשר להתווכח אם זה מוריד מהאיכות של השידור, והאם ראוי שלא ישדר בשל כך. אבל כאן נכנס לדעתי מרכיב משמעותי נוסף:
בשידור משחק יש גם אלמנט בידורי. זה סוג של שואו. זה גם אפילו יצירת אמנות במידה מסוימת. זה תיאטרלי לפעמים (כמובן אפשר לעשות את זה טוב ואפשר פחות).
ובהקשר הזה של ארבל, בוודאי גם בעקבות אותו מצב רפואי, זה דומה לכמה סיטואציות מהעולמות של קולנוע/טלוויזיה ומוזיקה, למשל.
נניח התוכנית "מסיבת גג עם בני אמדורסקי" מאוקטובר 93, כשלושה חודשים לפני מותו וכשהיה ידוע מצבו. היו שם לא מעט שירים יפים - בני אמדורסקי היה מעורב בהרבה שירים יפים בקריירה שלו - אבל העיקר היה ההקשר של הנסיבות והמחוות האנושיות שזה הוליד ("אני גיטרה" למשל). יש בזה משהו מרגש. זה בוודאי מסמך היסטורי ואנושי חשוב מהבחינות האלה. במידה מסוימת זה נכון גם אולי להשתתפות של ארט גרפונקל בנשף רוק של אביב גפן.
זה קצת כמו מלחמת הכוכבים - הכוח מתעורר. או ההופעה של קארן אלן בסוף של אינדיאנה ג'ונס החמישי, והדיאלוג עם הריסון פורד שבו הם משחזרים ועושים הומאז' לדיאלוג ביניהם משודדי התיבה האבודה. זה מרגש באיזשהו מקום. גם אם הסרט בכללו לא היה מי יודע מה (עכ"פ הוא היה יותר טוב מהרביעי, אבל לא חשוב).
מה שאני מנסה להגיד זה, שבסיטואציות מסוימות (ולא רק באומנות) אתה לא בא בשביל הוירטואוזיות של הביצוע וכל היכולות והמקצועיות וכל זה, אלא בשביל אותו רגע אנושי.
באיזשהו מקום אתה בעצם בא לפגוש חבר.
קודם כל לעניין הקול - אני מניח שזה חלק מהשלכות של מצב רפואי שהיה נתון בו.
אפשר להתווכח אם זה מוריד מהאיכות של השידור, והאם ראוי שלא ישדר בשל כך. אבל כאן נכנס לדעתי מרכיב משמעותי נוסף:
בשידור משחק יש גם אלמנט בידורי. זה סוג של שואו. זה גם אפילו יצירת אמנות במידה מסוימת. זה תיאטרלי לפעמים (כמובן אפשר לעשות את זה טוב ואפשר פחות).
ובהקשר הזה של ארבל, בוודאי גם בעקבות אותו מצב רפואי, זה דומה לכמה סיטואציות מהעולמות של קולנוע/טלוויזיה ומוזיקה, למשל.
נניח התוכנית "מסיבת גג עם בני אמדורסקי" מאוקטובר 93, כשלושה חודשים לפני מותו וכשהיה ידוע מצבו. היו שם לא מעט שירים יפים - בני אמדורסקי היה מעורב בהרבה שירים יפים בקריירה שלו - אבל העיקר היה ההקשר של הנסיבות והמחוות האנושיות שזה הוליד ("אני גיטרה" למשל). יש בזה משהו מרגש. זה בוודאי מסמך היסטורי ואנושי חשוב מהבחינות האלה. במידה מסוימת זה נכון גם אולי להשתתפות של ארט גרפונקל בנשף רוק של אביב גפן.
זה קצת כמו מלחמת הכוכבים - הכוח מתעורר. או ההופעה של קארן אלן בסוף של אינדיאנה ג'ונס החמישי, והדיאלוג עם הריסון פורד שבו הם משחזרים ועושים הומאז' לדיאלוג ביניהם משודדי התיבה האבודה. זה מרגש באיזשהו מקום. גם אם הסרט בכללו לא היה מי יודע מה (עכ"פ הוא היה יותר טוב מהרביעי, אבל לא חשוב).
מה שאני מנסה להגיד זה, שבסיטואציות מסוימות (ולא רק באומנות) אתה לא בא בשביל הוירטואוזיות של הביצוע וכל היכולות והמקצועיות וכל זה, אלא בשביל אותו רגע אנושי.
באיזשהו מקום אתה בעצם בא לפגוש חבר.
רינגו סטאר המלך
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
-
CouchPotato
- הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
- קיבל.ה 146 לייקים
גם אני הייתי בטוח שיש נבדל. ובניגוד לשדרנים אחרים: הוא לא התעקש על הטעות שלו ברגע שהוא ראה את ההילוך החוזר.
זה לגמרי לגיטימי לשדר לומר שיש נבדל או עבירה אם זה מה שהוא רואה באותו הרגע, כל עוד הוא מסוגל לשנות את דעתו אם ההילוך החוזר מראה אחרת. לא רמה נמוכה ולא נעליים.
- סומך
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
- קיבל.ה 1937 לייקים
האמת שגם אני הייתי בטוח שהיה נבדל ברגע הראשון
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
הבורסה הבורסה
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 119 לייקים
אבל הוא היה בטוח שהיה נבדל.CouchPotato כתב: ↑30 אפריל 2026, 09:10גם אני הייתי בטוח שיש נבדל. ובניגוד לשדרנים אחרים: הוא לא התעקש על הטעות שלו ברגע שהוא ראה את ההילוך החוזר.
זה לגמרי לגיטימי לשדר לומר שיש נבדל או עבירה אם זה מה שהוא רואה באותו הרגע, כל עוד הוא מסוגל לשנות את דעתו אם ההילוך החוזר מראה אחרת. לא רמה נמוכה ולא נעליים.
תגיד "אני חושב שיש נבדל..." "צריך לבדוק שלא היה נבדל..." אל תכריז באופן נחרץ.
-
דל פיירו
- הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
- קיבל.ה 135 לייקים
שיראה קצת התלהבות בגול, שיגיד ״אבל לדעתי היה פה נבדל״. הבן אדם אמר נבדל בכזה ביטחון כאילו הכדור יצא לחוץ. מזל שהייתי במגרש ליהנות מהגולCouchPotato כתב: ↑30 אפריל 2026, 09:10גם אני הייתי בטוח שיש נבדל. ובניגוד לשדרנים אחרים: הוא לא התעקש על הטעות שלו ברגע שהוא ראה את ההילוך החוזר.
זה לגמרי לגיטימי לשדר לומר שיש נבדל או עבירה אם זה מה שהוא רואה באותו הרגע, כל עוד הוא מסוגל לשנות את דעתו אם ההילוך החוזר מראה אחרת. לא רמה נמוכה ולא נעליים.
-
RedArmy555
- הצטרף: 05 יולי 2022, 09:19
- קיבל.ה 15 לייקים
לגמרי
קודם כל שיהיה בריא
אבל הוא דפק לי את הגול הראשון 100/100
קודם כל שיהיה בריא
אבל הוא דפק לי את הגול הראשון 100/100
-
InFlames
- הצטרף: 31 מאי 2021, 10:36
- קיבל.ה 526 לייקים
כן טעות שלי הבנתי כשנענשתי לשמוע אותו אחר כך בליגתאלופות
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2924 לייקים
תגידו נדפק לכם המוח? חבל שהוא לא היה כזה חד באבחנות שלו במשחק השרוכים האהבל הזה.
שיזדיין.
שיזדיין.
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
כבודו במקומו מונח והוא אכן יזכר כאחד השדרים הגדולים בכדורגל (עם כתם על משחק בית שאן שבו הוא שתק כמו דג),
אבל בן אדם צריך לדעת גם מתי לפרוש ואם הוא לא פורש, צריך גם לדעת מתי להגיד לו, תודה אבל לא.
הוא לא צריך לשדר משחקים, בטח לא משחקים גדולים, אם ממש מתעקשים שיחבור לג'ימי טורק וישדר את סכנין נגד ריינה
אבל בן אדם צריך לדעת גם מתי לפרוש ואם הוא לא פורש, צריך גם לדעת מתי להגיד לו, תודה אבל לא.
הוא לא צריך לשדר משחקים, בטח לא משחקים גדולים, אם ממש מתעקשים שיחבור לג'ימי טורק וישדר את סכנין נגד ריינה
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
רדו ממנו.
יש לו מקום של כבוד לשדר כל עוד הוא רוצה.
והוא לא בצד של אף אחד, שזה כבר מספיק כדי להגיד שהוא עדיף על שפיגלר, שכנר או וואטבר.
יש לו מקום של כבוד לשדר כל עוד הוא רוצה.
והוא לא בצד של אף אחד, שזה כבר מספיק כדי להגיד שהוא עדיף על שפיגלר, שכנר או וואטבר.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3354 לייקים
כןלירון האדום כתב:כבודו במקומו מונח והוא אכן יזכר כאחד השדרים הגדולים בכדורגל (עם כתם על משחק בית שאן שבו הוא שתק כמו דג),
אבל בן אדם צריך לדעת גם מתי לפרוש ואם הוא לא פורש, צריך גם לדעת מתי להגיד לו, תודה אבל לא.
הוא לא צריך לשדר משחקים, בטח לא משחקים גדולים, אם ממש מתעקשים שיחבור לג'ימי טורק וישדר את סכנין נגד ריינה
כי האחרים ממש טובים.
נראה לי מתגעגעים לחביב ושייע/ג׳ימי
- Hapolo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
- קיבל.ה 1105 לייקים
זה שידור של כדורת מה שהיה אתמול לא של כדורגל הוא הגיע למצב שאני אשכרה מעדיף את שפיגלר עליו
רדיוס לבית"ר!
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
שייע וג'ימי הם פרשנים ולא שדרים, אין לי בעיה עם איווניר.Nati כתב: ↑30 אפריל 2026, 11:03כןלירון האדום כתב:כבודו במקומו מונח והוא אכן יזכר כאחד השדרים הגדולים בכדורגל (עם כתם על משחק בית שאן שבו הוא שתק כמו דג),
אבל בן אדם צריך לדעת גם מתי לפרוש ואם הוא לא פורש, צריך גם לדעת מתי להגיד לו, תודה אבל לא.
הוא לא צריך לשדר משחקים, בטח לא משחקים גדולים, אם ממש מתעקשים שיחבור לג'ימי טורק וישדר את סכנין נגד ריינה
כי האחרים ממש טובים.
נראה לי מתגעגעים לחביב ושייע/ג׳ימי
מוטי חביב לפחות משדר בהתלהבות כלשהי, ארבל אתמול לפחות ממה ששמעתי בתקציר נשמע כאילו הוא משדר הלוויה
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 913 לייקים
היה נוראי אתמול אבל בשאר המשחקים ששידר אותנו העונה סך הכל היה בסדר, אסור גם לשכוח שהוא התאושש מסרטן בגרוןלירון האדום כתב: ↑30 אפריל 2026, 11:15שייע וג'ימי הם פרשנים ולא שדרים, אין לי בעיה עם איווניר.Nati כתב: ↑30 אפריל 2026, 11:03כןלירון האדום כתב:כבודו במקומו מונח והוא אכן יזכר כאחד השדרים הגדולים בכדורגל (עם כתם על משחק בית שאן שבו הוא שתק כמו דג),
אבל בן אדם צריך לדעת גם מתי לפרוש ואם הוא לא פורש, צריך גם לדעת מתי להגיד לו, תודה אבל לא.
הוא לא צריך לשדר משחקים, בטח לא משחקים גדולים, אם ממש מתעקשים שיחבור לג'ימי טורק וישדר את סכנין נגד ריינה
כי האחרים ממש טובים.
נראה לי מתגעגעים לחביב ושייע/ג׳ימי
מוטי חביב לפחות משדר בהתלהבות כלשהי, ארבל אתמול לפחות ממה ששמעתי בתקציר נשמע כאילו הוא משדר הלוויה
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
אפשר גם לתת יותר כבוד והכלה לאנשים כמוהו, בתקופה שהוא נמצא. מוכן לקבל אותו ככה.
חוץ מזה, אנחנו בתקופה שכמעט ולא נותרו שדרים אמיתיים, אני מתקשה למצוא שדר אמיתי, עם קול, קלאסה. יורם ארבל על הילוך 2 עדיין עדיף על הרוב.
תוך 5-6 שנים ai הולך לשדר את כל המשחקים במסגרת המגמה המדאיגה.
חוץ מזה, אנחנו בתקופה שכמעט ולא נותרו שדרים אמיתיים, אני מתקשה למצוא שדר אמיתי, עם קול, קלאסה. יורם ארבל על הילוך 2 עדיין עדיף על הרוב.
תוך 5-6 שנים ai הולך לשדר את כל המשחקים במסגרת המגמה המדאיגה.
-
בני12
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
- קיבל.ה 3054 לייקים
עקרונית הוא בצד של הפועל פתח תקווהטכנית לארז כתב: ↑30 אפריל 2026, 10:58 רדו ממנו.
יש לו מקום של כבוד לשדר כל עוד הוא רוצה.
והוא לא בצד של אף אחד, שזה כבר מספיק כדי להגיד שהוא עדיף על שפיגלר, שכנר או וואטבר.
-
ראצ'וניצה
- הצטרף: 31 אוקטובר 2022, 22:58
- קיבל.ה 115 לייקים
עם כל הכבוד (רק כבוד כאדם, לא כשדרן שמשחק השרוכים לא ישכח לעולם) צריך לדעת מתי להגיד ביי ותודה
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
מה שנקרא שילך לפיליפינית ולדעיכה שלו לבדו ולא יטריד את האוהד המצוי מהרחוב שמאוד חשוב לו שרמת השידור תשאר גבוהה עם שאר שדרני צרלטון. שלא יפריע לנו עם הקפה והרגליים על הספה הנייבעך.
האנושות כל כך ניפלאה.
האנושות כל כך ניפלאה.
היה צריך להתפגר כבר אז לפני 28 שנה באותו ערב מקולל
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
שדרן מצוין שידע לא להגזים בהתלהבות סטייל יעקובי ושפיגלר, ולא לקריין נתונים מיותרים כמו וייץ, ולא להשמע יותר עקום מהחיקוי שלו סטייל חביב
פלוס הומור, פלוס קול רדיופני בזמנו.
ואחרי כל זה
1. משחק השרוכים
2. הוא טועה לאחרונה בשידור יותר מדיי
פלוס הומור, פלוס קול רדיופני בזמנו.
ואחרי כל זה
1. משחק השרוכים
2. הוא טועה לאחרונה בשידור יותר מדיי
