דף 1 מתוך 2
יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 21 יוני 2026, 23:35
על ידי תעיף ליציע
צו 8
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 21 יוני 2026, 23:36
על ידי Rak-Hapoel
קדימה הפועל
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 21 יוני 2026, 23:42
על ידי Maor
עכשיו זה עלינו. יאללה לעשות פה סולד האוט!
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 21 יוני 2026, 23:42
על ידי ramig76
ממש ככה
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 21 יוני 2026, 23:51
על ידי בני12
צריכים להיות 9000 אוהדים בשלישי
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 21 יוני 2026, 23:53
על ידי Niro
ספי שמש ייקרא לדגל עם הסייד קיק שלו דן ילון כדי לזיין אותנו יפה יפה.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 00:04
על ידי Red_man
Niro כתב: ↑21 יוני 2026, 23:53
ספי שמש ייקרא לדגל עם הסייד קיק שלו דן ילון כדי לזיין אותנו יפה יפה.
ישלפו מהקבר את דגן גם אם צריך
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 00:08
על ידי Xavi
Niro כתב: ↑21 יוני 2026, 23:53
ספי שמש ייקרא לדגל עם הסייד קיק שלו דן ילון כדי לזיין אותנו יפה יפה.
לא מצליח לשחרר את הצעקות של אסתרון ״לא נגע בלוח״
כשכולם רואים בלייב שזה סל
עושה הצגה של בודק במוניטור ואם לא השופט השני שמתעקש לראות בהילוך איטי הוא מבטל לנו סל
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 00:10
על ידי Niro
Xavi כתב: ↑22 יוני 2026, 00:08
Niro כתב: ↑21 יוני 2026, 23:53
ספי שמש ייקרא לדגל עם הסייד קיק שלו דן ילון כדי לזיין אותנו יפה יפה.
לא מצליח לשחרר את הצעקות של אסתרון ״לא נגע בלוח״
כשכולם רואים בלייב שזה סל
עושה הצגה של בודק במוניטור ואם לא השופט השני שמתעקש לראות בהילוך איטי הוא מבטל לנו סל
אתה מדבר על היום? זה היה אסתרון, זה גלוח ראש אחר
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 00:12
על ידי Flamengo
אסתרון מגיע להרבה משחקי בית שלנו. לאולם 8. כולל במשחק האחרון.
לא מבין איך הוא מראה את הפרצוף שלו
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 00:19
על ידי shaharot
בבקשה לרשום את אוטורו
רק הנוכחות שלו שם תגרום לסורקין והורד להשתין בצבע
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 00:44
על ידי קובי
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 00:49
על ידי XM
shaharot כתב: ↑22 יוני 2026, 00:19
בבקשה לרשום את אוטורו
רק הנוכחות שלו שם תגרום לסורקין והורד להשתין בצבע
במקום מוטלי. אוטורו שמן עדיף עליו
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 01:05
על ידי RedDrifter
מוטלי קטסטרופה מקווה שימצאו פתרון כי לשחק איתו זה פחות שחקן בכל רגע נתון
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 08:25
על ידי רק הפועל
איך לעזאזאל לוקחים את זה , גונס או אוטורו חייבים להירשם למשחק הזה אחרת אנחנו בבעיה כי חייבים יום אדיר של מיציץ שוב
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 08:27
על ידי Red_man
Flamengo כתב: ↑22 יוני 2026, 00:12
אסתרון מגיע להרבה משחקי בית שלנו. לאולם 8. כולל במשחק האחרון.
לא מבין איך הוא מראה את הפרצוף שלו
אסתרון בכללי מגיע להרבה משחקים לא רק שלנו בלי קשר. הוא שחצן בלתי נסבל אבל הוא דווקא לא כזה אוהב את מכבי כי הם לא נותנים לו יורוליג.
אני מעדיף אותו שופט ראשי במשחקים קובעים על פני שמש/מאירסון/פאר ושו״ת
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 08:31
על ידי redead
Xavi כתב: ↑22 יוני 2026, 00:08
Niro כתב: ↑21 יוני 2026, 23:53
ספי שמש ייקרא לדגל עם הסייד קיק שלו דן ילון כדי לזיין אותנו יפה יפה.
לא מצליח לשחרר את הצעקות של אסתרון ״לא נגע בלוח״
כשכולם רואים בלייב שזה סל
עושה הצגה של בודק במוניטור ואם לא השופט השני שמתעקש לראות בהילוך איטי הוא מבטל לנו סל
לגמרי!
מוכיח שצריך שופט מזכירות על הvar
אין צורך לקרוא לשופט שמראש לא רוצה לשנות את ההחלטה שלו + צילומי הטילויזיה בכדורסל מאוד בעייתים גם ככה.
שיהיה שופט במזכירות שיעיף מבט ויחליט מהר בלי לעשות הצגות
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 08:31
על ידי קפטן ג'ק
מנחש שקטש ירשום את ווקר, כי הוא חייב לרענן שם קצת (גם בגלל ההפסד שלהם וגם בגלל שהשחקנים שם כבר קרועים מרוב דקות). השאלה במקום מי - ייתכן שיילך על ווקר במקום הנקינס, פשוט כי הנקינס יחסית הכי חלש אצלם.
אז הייתי הולך על אוטורו במקום מוטלי, ומשאיר את קוק במקום ג'ונס כי הוא באמת נתן הגנה מצוינת אתמול. ובונה שוב על יום טוב של ים או מיצ'יץ'.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 08:33
על ידי redead
רק הפועל כתב: ↑22 יוני 2026, 08:25
איך לעזאזאל לוקחים את זה , גונס או אוטורו חייבים להירשם למשחק הזה אחרת אנחנו בבעיה כי חייבים יום אדיר של מיציץ שוב
דיי ברור בשלב הזה שהנס כרגע לא יגיע ומוטלי מסיבות כאלה או אחרות לא הולך להופיע
המתבקש - לרשום את אוטורו , גם על רגל אחת יכול כנראה לתרום יותר
הפשרה - לרשום את רנדולף, גם כן יכול לתרום טיפה פיזיות + הובלת כדור
האין ברירה- לחזור לג׳ונס אבל אז אנחנו נמוכים משמעותית
לא יודע מה מצבו של שגב אבל אם אפשר, דקות הגנתיות שלנו מאוד חשובות
הבחור יודע לשמור ולקחת ריבאונד
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 08:41
על ידי מילפורד
ניצלתי את מלא פוטנציאל הכרטיסים שאני יכול לקנות בשלב זה (12).
נראה שיש עוד איזה 1,000-2,000 כרטיסים זמינים, יאללה , למלא את האולם.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 08:49
על ידי Adam
צו 8, חברים.
למי שיש חתונה שיואיל בטובו לדחות אותה. העלמה צריך ללמוד שיש סדרי עדיפויות בחיים.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 09:07
על ידי Red_man
מפחד שהוא ימשיך עם מה שעבד לו ולא ירשום את אטורו במקום מוטלי. אני גם הייתי מוציא את איש ושם את ג׳ונס במקומו. אם מיציץ מקבל חמישית אנחנו לא שורדים את המשחק הזה
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 09:08
על ידי OrCohen
אוטורו על מוטלי בבקשה
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 09:17
על ידי רק הפועל
אני חושב שלאור המפגשים העונה ניתן להסיק שאנחנו קבוצות.דיי דומות מבחינת רמה לא ככה ? לדעתי עדיין לנו יש שחקנים עדיפים סהכל (בטח בסגל נלא אבל זה לא רלוונטי כמובן לסדרה הזו , עדיין בסגלים הנוכחים יש לנו יתרון קל מבחינת איכות אוליי ) בסוף המאזן העונתי בליגה בשקלול כל המשחקים הוא 3:2 לנו לא שזה משנה יותר מדיי (ו 4:3 לנו אם מחשיבים את אירופה )
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 09:21
על ידי מילפורד
וואו, אתה באמת מתיש
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 09:30
על ידי Nati
מילפורד כתב:וואו, אתה באמת מתיש
מדהים שלקח לכם כל כך הרבה זמן להבין את זה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 09:36
על ידי רק הפועל
תתמודדו , רשמתי את דעתי המקצועית וזכותי לרשום אותה
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 09:44
על ידי joshsoos
וזכותי להגיד לך שכאן לא FXP ( או הגרסה המודרנית של היום, טיקטוק אנא עארף )
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 09:45
על ידי joshsoos
אין מצב שאת עשר הדקות של מוטלי אתמול, בהן לא עשה יותר מדי, אוטורו לא יכול לעשות
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 09:59
על ידי ramig76
אני מחכה עם המימוש כרטיס שמור כי רוצה לקנות לילדים.. איך אני יכול לקנות?
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 10:03
על ידי XM
יש מצב להרים אבוקות רד בלוק?
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 10:07
על ידי מילפורד
למה? זה מה שחסר לנו? לא צריך , אפשר להרים אחלה עידוד ואוירה בלי זה.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 10:41
על ידי בונדר
ramig76 כתב: ↑22 יוני 2026, 09:59
אני מחכה עם המימוש כרטיס שמור כי רוצה לקנות לילדים.. איך אני יכול לקנות?
באתר הקבוצה, עבד לי רק במחשב ולא בטלפון.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 11:02
על ידי בני12
ramig76 כתב: ↑22 יוני 2026, 09:59
אני מחכה עם המימוש כרטיס שמור כי רוצה לקנות לילדים.. איך אני יכול לקנות?
יש לי כרטיס שמור אחד (הבת בצבא) לאולם 3 (125 ש"ח) שאני יכול לקנות למישהו
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 11:09
על ידי פומפה
XM כתב: ↑22 יוני 2026, 10:03
יש מצב להרים אבוקות רד בלוק?
זה הדבר האחרון שאנחנו צריכים
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 11:57
על ידי Rak-Hapoel
אם מישהו צריך כרטיס, מוזמן לפנות .
יש לי עוד לרכוש
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 11:57
על ידי אוהד כורסא
XM כתב: ↑22 יוני 2026, 10:03
יש מצב להרים אבוקות רד בלוק?
כדי שנגיד שהם זכו בבית דין ולא על המגרש?
איזה סיבה יש לך לשחק לידיים שלהם?
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 12:07
על ידי תא מרבוטא
XM כתב: ↑22 יוני 2026, 10:03
יש מצב להרים אבוקות רד בלוק?
כדי שנתחיל את העונה הבאה במינוס 2 נקודות וגם נקבל טכני?
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 14:29
על ידי רק הפועל
חייבים להביא את זה , הדון כבר לא ילד בלשון המעטה והוא עשויי לא לראות אליפות אדומה בחייו , זה חייב לקרות , אוליי העונה הזדמנות. אחרונה
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 22 יוני 2026, 15:16
על ידי קובי
אוהדים יקרים
הכרטיסים מאחורי הסל תיכף נגמרים ואלו שלמעלה בדרך להגמר גם כן.
כל מי שמתכנן ורוצה להגיע זה הרגע זו השעה.
ממלאים את האולם !