דף 1 מתוך 1

דור בנימיני

נשלח: 23 מאי 2026, 23:15
על ידי בעל(ת) האוב
משחק רגל שאדושם ישמור.
מחר 6:00 בבוקר בוולפסון עם ג'נייה דונייב.

Re: דור בנימיני

נשלח: 23 מאי 2026, 23:17
על ידי RedDrifter
האמת מאוד אהבתי את מה שראיתי. יש קצת ליטושים אבל משחק ראשון סבבה לגמרי לשוער צעיר

Re: דור בנימיני

נשלח: 23 מאי 2026, 23:17
על ידי לירון האדום
לא יודע מה אתה רוצה ממנו, רוב המסירות שלו
היו מדויקות לרגל.
הוציא כדור מהר.
לא סיכנו אותו יותר מידי.

Re: דור בנימיני

נשלח: 23 מאי 2026, 23:18
על ידי אוגוסטוס היל
אלוהים ישמור
זה לא יכול להיות שוער שני שלנו.
משחק רגל הכי גרוע שראיתי משוער

Re: דור בנימיני

נשלח: 23 מאי 2026, 23:18
על ידי רדפוקס
לירון האדום כתב: 23 מאי 2026, 23:17 לא יודע מה אתה רוצה ממנו, רוב המסירות שלו
היו מדויקות לרגל.
הוציא כדור מהר.
לא סיכנו אותו יותר מידי.
מסירות על הדשא כן, כדורי שוער לגובה זוועת עולם אפילו ביחס לאסף צור שגם הוא רחוק מלהיות להיט.

Re: דור בנימיני

נשלח: 23 מאי 2026, 23:18
על ידי ההוא שאמרו לו
היה בסדר היום, מצד שני לא נתקל בהרבה בעיטות למסגרת. אבל משחק הרגל שלו זוועה

Re: דור בנימיני

נשלח: 23 מאי 2026, 23:19
על ידי בעל(ת) האוב
לירון האדום כתב: 23 מאי 2026, 23:17 לא יודע מה אתה רוצה ממנו, רוב המסירות שלו
היו מדויקות לרגל.
הוציא כדור מהר.
לא סיכנו אותו יותר מידי.
במחצית 1 היו לו לפחות 3 מסירות ברגל שהיו מזעזעות במיוחד.

Re: דור בנימיני

נשלח: 23 מאי 2026, 23:20
על ידי קפבלנקה
סה"כ בסדר גמור לעומת כל מני ילדים שהיו שוערים שניים בעשור האחרון.

Re: דור בנימיני

נשלח: 23 מאי 2026, 23:25
על ידי קוקאין ואלכוהול
אוגוסטוס היל כתב: 23 מאי 2026, 23:18 אלוהים ישמור
זה לא יכול להיות שוער שני שלנו.
משחק רגל הכי גרוע שראיתי משוער
איזה שטויות
היו לו 2 מסירות רעות שנבעו מלחץ של משחק חוץ עוין והופעת בכורה בהתחלה
אבל גם היו לו כמה מסירות נהדרות תחת לחץ שלא כל שוער בארץ מוציא

עם ביטחון המשחק רגל שלו הרבה יותר טוב משל צור

Re: דור בנימיני

נשלח: 23 מאי 2026, 23:30
על ידי אוגוסטוס היל
קוקאין ואלכוהול כתב: 23 מאי 2026, 23:25
אוגוסטוס היל כתב: 23 מאי 2026, 23:18 אלוהים ישמור
זה לא יכול להיות שוער שני שלנו.
משחק רגל הכי גרוע שראיתי משוער
איזה שטויות
היו לו 2 מסירות רעות שנבעו מלחץ של משחק חוץ עוין והופעת בכורה בהתחלה
אבל גם היו לו כמה מסירות נהדרות תחת לחץ שלא כל שוער בארץ מוציא

עם ביטחון המשחק רגל שלו הרבה יותר טוב משל צור
כמעט כל המסירות שלו היו איומות גם אם במקרה הגיעו לשחקן. איום נורא.
תסתכל שוב

Re: דור בנימיני

נשלח: 23 מאי 2026, 23:40
על ידי עד המ!!ת הפועל
שוער התקף לב.

Re: דור בנימיני

נשלח: 23 מאי 2026, 23:41
על ידי דולימנגה99
ראיתי ממנו יותר מגד עמוס
שניהם לא צריכים להיות שוער שני בהפועל
אותו להשאיל לשחק הרכב בלאומית, להחזיר את לבקוביץ לעונת פרישה כמחליף

Re: דור בנימיני

נשלח: 23 מאי 2026, 23:42
על ידי 7even
אחלה פרוספקט

Re: דור בנימיני

נשלח: 23 מאי 2026, 23:59
על ידי לירון האדום
אוגוסטוס היל כתב: 23 מאי 2026, 23:30
קוקאין ואלכוהול כתב: 23 מאי 2026, 23:25
אוגוסטוס היל כתב: 23 מאי 2026, 23:18 אלוהים ישמור
זה לא יכול להיות שוער שני שלנו.
משחק רגל הכי גרוע שראיתי משוער
איזה שטויות
היו לו 2 מסירות רעות שנבעו מלחץ של משחק חוץ עוין והופעת בכורה בהתחלה
אבל גם היו לו כמה מסירות נהדרות תחת לחץ שלא כל שוער בארץ מוציא

עם ביטחון המשחק רגל שלו הרבה יותר טוב משל צור
כמעט כל המסירות שלו היו איומות גם אם במקרה הגיעו לשחקן. איום נורא.
תסתכל שוב
מה זה במקרה?
המסירות הגיעו לשחקן של הפועל?
סימן שמסר טוב, גם אם זה נראה מפחיד מהטלוויזיה.
הופעת בכורה בסדר גמור שלו

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 00:01
על ידי הוקיץ'
משחק רגל טוב מאוד. אם כבר להיפך, נראה שיותר מדי סומך על משחק הרגל שלו ולוקח לפעמים סיכונים מיותרים.
היה בסדר גמור, אם כי לא הייתה לו יותר מדי עבודה. השער בטח לא באשמתו.
מה שכן, תקוע על קו השער.

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 00:28
על ידי אוגוסטוס היל
לירון האדום כתב: 23 מאי 2026, 23:59
אוגוסטוס היל כתב: 23 מאי 2026, 23:30
קוקאין ואלכוהול כתב: 23 מאי 2026, 23:25

איזה שטויות
היו לו 2 מסירות רעות שנבעו מלחץ של משחק חוץ עוין והופעת בכורה בהתחלה
אבל גם היו לו כמה מסירות נהדרות תחת לחץ שלא כל שוער בארץ מוציא

עם ביטחון המשחק רגל שלו הרבה יותר טוב משל צור
כמעט כל המסירות שלו היו איומות גם אם במקרה הגיעו לשחקן. איום נורא.
תסתכל שוב
מה זה במקרה?
המסירות הגיעו לשחקן של הפועל?
סימן שמסר טוב, גם אם זה נראה מפחיד מהטלוויזיה.
הופעת בכורה בסדר גמור שלו
אנסח אחרת- לא יודע מה היכולת שלו במשחק הרגל, אבל קבלת ההחלטות שלו נוראית- מתי להעיף מתי ולמי למסור ואיזה סוג של מסירה.
רע מאוד בעיני, אבל מניח שאפשר לעבוד על זה.
בתור שוער אין לי מושג איך הוא לא היה לו הרבה מה להראות היום

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 00:35
על ידי Red_man
הוא מאוד צעיר ונחשב לפוטנציאל טוב. שוערים מגיעים לשיא בגילאים מאוחרים יחסית. הייתי משאיר את גד עמוס לעוד עונה ושולח אותו להשאלה אם אפשר בליגת העל בקבוצה שתתן לו דקות עדיף אם לא אז ליפו שיתחיל לטפס למעלה.

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 00:40
על ידי אנחנו בתהליך
התחיל מזעזע עם איזה 4-3 איבודי כדור
לאט לאט קצת השתפר, אבל עדיין מאוד מאוד מהוסס
הוא נראה מאוד נמוך, מה הגובה שלו?

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 00:52
על ידי Shacham
המשחק רגל שלו מוזר, היו לו דווקא כמה פסים טובים ובכללי היה נראה שכל מסירה עם מחשבה מאחוריה אבל הוא לא הצליח אפילו פעם אחת להרים את הכדור חזק. נראה עניין שאפשר לשפר עם חדר כושר ועבודה על זה.

בכללי הופעה בסדר גמור, לא ניסה אפילו פעם אחת לצאת לכדור גובה אבל אפשר להבין את החוסר ביטחון. הוא כן נראה נמוך וזה חבל כי חוץ מזה יש פוטנציאל.

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 01:08
על ידי אונישנקו
אנחנו בתהליך כתב: 24 מאי 2026, 00:40 התחיל מזעזע עם איזה 4-3 איבודי כדור
לאט לאט קצת השתפר, אבל עדיין מאוד מאוד מהוסס
הוא נראה מאוד נמוך, מה הגובה שלו?
1.87 מ'.
אמנם נמוך מצור, אבל בהשוואה לשאר שוערי הצמרת, הוא ממש לא נמוך.

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 01:10
על ידי אנחנו בתהליך
אונישנקו כתב: 24 מאי 2026, 01:08
אנחנו בתהליך כתב: 24 מאי 2026, 00:40 התחיל מזעזע עם איזה 4-3 איבודי כדור
לאט לאט קצת השתפר, אבל עדיין מאוד מאוד מהוסס
הוא נראה מאוד נמוך, מה הגובה שלו?
1.87 מ'.
אמנם נמוך מצור, אבל בהשוואה לשאר שוערי הצמרת, הוא ממש לא נמוך.
מוזר, הוא נראה דיי נמוך
אבל בהחלט גובה מספק לשוער בארץ

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 01:10
על ידי Hapolo
זה עדיין לא שחקן אפוי מקווה מאוד שלא בונים עליו כשוער שני עונה הבאה

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 10:22
על ידי L.S
משחק רגל של עוד בלם בהגנה, לא יודע על מה אתם מדברים התגובות פה זה הזיה.

לא מכיר עוד שוערים בליגה עם משחק רגל ברמה הזו, אולי עידו שרון שגם שייך לנו.

לגבי האיכות בשער, לא התמודד עם מספיק איומים כדי לשפוט.

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 10:29
על ידי uriazu
לא התלהבתי
תקוע מדי על קו השער

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 11:19
על ידי נועם שחם
L.S כתב: 24 מאי 2026, 10:22 משחק רגל של עוד בלם בהגנה, לא יודע על מה אתם מדברים התגובות פה זה הזיה.

לא מכיר עוד שוערים בליגה עם משחק רגל ברמה הזו, אולי עידו שרון שגם שייך לנו.

לגבי האיכות בשער, לא התמודד עם מספיק איומים כדי לשפוט.
תודה רבה.

אחלה שוער. לא מכיר הרבה שוערים צעירים שהופעה ראשונה שלהם בטדי מסוגלים להראות ככה. הקרין הרבה בטחון, משחק רגל בסדר גמור, שחרור כדור ביד נהדר. הראה שיש לו המון פוטנציאל.

מקווה שמתכוונים להשאיל אותו לעונה הבאה כדי לתת לו להתפתח, ולו לאור העובדה שצור זה באנקר.

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 11:21
על ידי כרובית
Shacham כתב: 24 מאי 2026, 00:52 המשחק רגל שלו מוזר, היו לו דווקא כמה פסים טובים ובכללי היה נראה שכל מסירה עם מחשבה מאחוריה אבל הוא לא הצליח אפילו פעם אחת להרים את הכדור חזק. נראה עניין שאפשר לשפר עם חדר כושר ועבודה על זה.

בכללי הופעה בסדר גמור, לא ניסה אפילו פעם אחת לצאת לכדור גובה אבל אפשר להבין את החוסר ביטחון. הוא כן נראה נמוך וזה חבל כי חוץ מזה יש פוטנציאל.
נכון מאוד
היה נראה שהוא כל פעם מנסה למסור לכתובת מסויימת ולא סתם מעיף כדורים

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 12:44
על ידי shaolin232
הופעה יחסית טובה
נכון שלא היו יותר מדיי איומים לשער מלבד הגול בנבדל שגם קורטואה לא עוצר…

משחק רגל דיי חלש, כמו שכולם פה טענו
האם אפשר לשפר את ההיבט הזה, לטעמי כן
ושוב זה משחק בכורה בטדי מול מולם הבבונים לא פשוט בכלל

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 12:46
על ידי אוגוסטוס היל
L.S כתב: 24 מאי 2026, 10:22 משחק רגל של עוד בלם בהגנה, לא יודע על מה אתם מדברים התגובות פה זה הזיה.

לא מכיר עוד שוערים בליגה עם משחק רגל ברמה הזו, אולי עידו שרון שגם שייך לנו.

לגבי האיכות בשער, לא התמודד עם מספיק איומים כדי לשפוט.
של בלם שעושה שטויות. יכול לשפאר את זה אבל זה היה מפחיד

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 12:49
על ידי Niro

סיכם את זה במדויק

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 12:55
על ידי בני12
היה סביר, בטח למשחק בטדי
חיב חיב חיב לעבוד על משחק הרגל שלו

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 13:01
על ידי אדום ותיק
Hapolo כתב: 24 מאי 2026, 01:10 זה עדיין לא שחקן אפוי מקווה מאוד שלא בונים עליו כשוער שני עונה הבאה
יש סיטואציות לא מתוכננות, ששוער שני יקרא לעמוד לשער במשחקים קריטיים. (מישהו זוכר את ניר רחמין בפארמה?). לכון צריך להכין אותו ולראות שהאופי והיכולת שלו יכולים לעמוד בכזה ארוע.
לא התרשמתי אתמול שהוא יכול לעמוד באתגר כזה למרוש ששיחקה לצידו חוליית הגנה מלאה.

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 13:54
על ידי נועם שחם
אדום ותיק כתב: 24 מאי 2026, 13:01
Hapolo כתב: 24 מאי 2026, 01:10 זה עדיין לא שחקן אפוי מקווה מאוד שלא בונים עליו כשוער שני עונה הבאה
יש סיטואציות לא מתוכננות, ששוער שני יקרא לעמוד לשער במשחקים קריטיים. (מישהו זוכר את ניר רחמין בפארמה?). לכון צריך להכין אותו ולראות שהאופי והיכולת שלו יכולים לעמוד בכזה ארוע.
לא התרשמתי אתמול שהוא יכול לעמוד באתגר כזה למרוש ששיחקה לצידו חוליית הגנה מלאה.
לא התרשמת כי? בעטו לעברו כדורים שהוא לא לקח? לא לקח כדורי גובה?

היו לו שתי הרחקות שלא היו מוצלחות מאד אבל דווקא בעיני הקרין הרבה בטחון וגם הסתדר יפה מול הלחץ של החוליה הקדמית. ראה לשם השוואה ניב אליאסי שהוא שוער ראשון של ב"ש כל העונה ועשה טעויות מחרידות במשחק הרגל.

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 14:02
על ידי 7even
לוידע מה אתם רוצים, אני ראיתי שוער עם פוטנציאל אדיר.
משחק ראשון, מול בית"ר בטדי, באוירה די עוינת, עם שלל הפתעות שנזרקות עליו מהיציע, עם מגן שמאלי שלא מסוגל להעביר פס נומלי ולעצור כדור, ומגן ימני לוחם אמנם אבל לא באמת מגן ימני.

לא באמת חשבתם שהוא יתן משחק של 100% נכון?
לטעמי משחק ראשון נהדר. יופי ילד.

להגיד יפה שלום לגד עמוס או להוריד אותו להיות שוער שלישי.

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 14:06
על ידי נועם שחם
כשוער שני הוא לא יצבור דקות משחק. עדיף השאלה.

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 14:50
על ידי L.S
אוגוסטוס היל כתב: 24 מאי 2026, 12:46
L.S כתב: 24 מאי 2026, 10:22 משחק רגל של עוד בלם בהגנה, לא יודע על מה אתם מדברים התגובות פה זה הזיה.

לא מכיר עוד שוערים בליגה עם משחק רגל ברמה הזו, אולי עידו שרון שגם שייך לנו.

לגבי האיכות בשער, לא התמודד עם מספיק איומים כדי לשפוט.
של בלם שעושה שטויות. יכול לשפאר את זה אבל זה היה מפחיד
זה שזה מפחיד אתכם לא הופך את זה ללא טוב.

בכל העולם יש דרישה למשחק רגל מהסוג הזה בכדורגל מודרני, היום שוער הוא חלק מהנעת הכדור של הקבוצה ובנימיני עשה אתמול כמה פסים ששחרו אותנו מלחץ גבוה.
מבין שזה מוריד את הלב לתחתונים, אבל הוא עשה את זה מצוין אתמול ברמה שמאוד הפתיע אותי לטובה

Re: דור בנימיני

נשלח: 24 מאי 2026, 14:57
על ידי בעל(ת) האוב
דולימנגה99 כתב: 23 מאי 2026, 23:41 ראיתי ממנו יותר מגד עמוס
שניהם לא צריכים להיות שוער שני בהפועל
אותו להשאיל לשחק הרכב בלאומית, להחזיר את לבקוביץ לעונת פרישה כמחליף
זה מאוד הייתי שמח אם היה קורה. :heart:

Re: דור בנימיני

נשלח: 25 מאי 2026, 11:37
על ידי ונרקומן
לפי דיבורים במועדון מדובר פה על פרוספקט עצום ובגלל זה גם קיבל את הופעת הבכורה בטדי.
לא שיחק בכלל העונה, לא יודע על בסיס מה אתם מבקרים אותו פה. מה שכן - ביצים של שור עם המסירות שלו. אני דווקא אהבתי את זה