דף 1 מתוך 10

הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 11:03
על ידי ר.ש
בהפועל ליידנר מורחק עקב צהובים - השאר כשירים וזמינים, טפו טפו, אבל עם כמה שחקנים שבסכנת הרחקה לדרבי (לואיזו, קרייב, פלקאו).

בבית"ר ייעדר טימוטי מוזי עקב צהובים.

לדעתי - המשחק הכי חשוב השבוע ואולי העונה. ניצחון בו יקרב אותנו אל עבר שתי מטרות הבונוס שנותרו העונה אחרי שעמדנו ביעדים (להגיע לאירופה) - מקום שלישי ולהרוס לבית"ר אליפות.

להתאבד הפועל!

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 11:10
על ידי red_boy
ליידנר לא יכול לשחק בשל צהובים

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 12:17
על ידי Red_man
לא טוב לי

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 12:18
על ידי cholo
גם לויזו, פלקאו וקרייב בסכנת הרחקה מהדרבי בשל צהובים אאל״ט

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 13:17
על ידי Charlie
לויזו צריך להיזהר כי טיפשי יהיה לשחקן קדמי לקבל צהוב משמעותי כזה. הוא לא בדיוק שחקן שנוהג לרדת לתאקל באמצע המגרש.

שני האחרים כבר יותר בעייתי כי התפקיד שלהם הוא לעצור התקפות והרבה פעמים זה נגמר בעבירות וצהובים. פלקאו אגרסיבי יותר ולכן לא אתפלא אם יחטוף צהוב. מצד שני קרייב בתקופה גרועה ועלול לאחר לתיקול ולקבל צהוב.
מה שכן, אם אחד מקבל צהוב כדאי להחליף גם את השני כדי שלא יוצהב גם כן.
ואולי לאור היכולת שלהם, במיוחד קרייב, מי מהם לא יפתח בכלל נגד בית''ר.

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 13:20
על ידי אדום ותיק
cholo כתב: 03 מאי 2026, 12:18 גם לויזו, פלקאו וקרייב בסכנת הרחקה מהדרבי בשל צהובים אאל״ט
מקווה מאד שאנחנו נביא נקודות מהמשחק הזה.
הסכנה לחטוף צהוב שימנע השתתפות מול ביתר הורגשה אמש. השחקנים נזהרו מאד גם בתיקולים שלא היה בהם סיכוי לצהוב. זה מצב פסיכולוגי. גישה כזאת בעיקר מהקישור ההגנתי היא התאבדות מול ביתר.
אם אני ברדה אני עולה עם אל-ים במקום לואיזו\קרייב ומשלב את מי שלא עלה לאחר שאל-ים יצבור את הצהוב שלו.
מקווה מאד שנעלה עם גישה יותר הגנתית. ביתר, תעלה עם אש בעיניים כי האליפות על השולחן והם בכושר טוב מאד. הייתי משלבאת למקין באגף, לא כמגן,לתגבר יכולות הגנה והתקפות מעבר.
העיקר מלחמה על כל כדור ולא לחשוש מאגרסיביות ופרובוקציות שלהם.

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 13:29
על ידי Mendelson
האמצע של בית"ר מפחיד יותר וחזק יותר מהאמצע של המחלה, ולכן אין שום סיבה לוותר על מישהו במרכז המגרש משיקולי צהובים לדרבי. המחלה חזקים יותר מהאגפים, ולכן אני שמח שליידנר יחמיץ בית"ר ולא את הדרבי. אסור להגיע למצב שקוקו מחמיץ את הדרבי.

דווקא בסיטואציה הזאת ועם הרוטציה המתבקשת, ממש מבאס אותי שיזן שרוף לחלוטין אצל ברדה (הוא חמישי בתור לעמדת המגן השמאלי, לא? ליידנר, קוקו, מורגן ולמקין לפניו). הוא רחוק מלהיות מושלם, יש לו המון בעיות, ואנחנו נהיה חייבים להחליף אותו בקיץ - אבל הוא לא קסטרופה כמו שעושים ממנו. והיו לו גם משחקים טובים העונה, בליגת העל, לצד כמה משחקים לא טובים. הייתי עולה איתו בשמאל, עם פיבן בימין, ושומר את קוקו לדרבי (בתקווה שישחק בצד ימין, וליידנר בשמאל).

מבחינת האמצע מקווה שיעלה עם אל ים, הוא משדרג אותנו, למרות שהוא עדיין צריך לשפר כל מיני אלמנטים במשחק שלו. מצידי שישחק עם אל ים ופלקאו, או אל ים וקרייב (שנראה מחוק מעייפות, למען האמת, אולי מסביר חלקית את התצוגת נפל שלו אתמול). לחילופין, אלקוקין כבר שני משחקים עולה מהספסל ונראה נהדר.

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 13:35
על ידי Niro
קונים תיקו ובלי צהובים ללואיזו ליידנר ופלקאו?

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 13:38
על ידי RedDrifter
Niro כתב: 03 מאי 2026, 13:35 קונים תיקו ובלי צהובים ללואיזו ליידנר ופלקאו?
ברור (ליידנר כבר מורחק מהמשחק מול בית״ר)

איפה לחתום?

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 13:40
על ידי Mendelson
Niro כתב: 03 מאי 2026, 13:35 קונים תיקו ובלי צהובים ללואיזו ליידנר ופלקאו?
בבלומפילד? אבוי לנו אם קונים את זה מראש.

בכלל התחזקה אצלי התחושה שהסיבה שאנחנו מנצחים בבלומפילד, מעבר לקהל המדהים הזה, זה משהו מנטלי אצל ברדה. כאילו שהוא מגיע לבלומפילד עם איזו אמונה שהוא יכול וצריך לנצח, ולכן הוא לא מאבד עשתונות עם ההרכבים לפני והחילופים תוך כדי המשחק. סתם תחושה.

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 13:49
על ידי בז'רנו
דל"פ:
לעלות לנצח ולנפץ להם את הבירכיים.
לא מעניין חישובים של צהובים.
נכון שהדרבי הוא הכי מרגש.
אבל אני רוצה לדפוק להם את האליפות.
מקסימום נעלה עם חיסורים בדרבי וגם שם נשבור כמה פיקות לנבלות

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 13:53
על ידי לירון האדום
מלחמת עולם!
להילחם על כל כדור, לא לתת להם לנשום.
לפרק את שועה איפה שצריך.

צור
קוקו ציקו מאיימבו פיבן
קרייב פלקאו
סילבה/אלקורין/למקין, לואיזו, טורי
בואטנג

רק הפועל !

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 13:54
על ידי טכנית לארז
חח
גל לייבוביץ' שהטה מולינו נגד ק"ש - הוא בואר.

נמשיך לחכות לנס השופטים הזרים בענף הגמור הזה.

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 13:59
על ידי תא מרבוטא
הימור שלי
מפסידים לביתר
תיקו בדרבי לכל היותר
מנצחים כנראה את פתח תקווה
חיפה תיקו או הפסד
ביתר הפסד
בקיצור אני צופה לכל היותר 5 נקודות

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 14:01
על ידי Mendelson
טכנית לארז כתב: 03 מאי 2026, 13:54 חח
גל לייבוביץ' שהטה מולינו נגד ק"ש - הוא בואר.

נמשיך לחכות לנס השופטים הזרים בענף הגמור הזה.
בדרבי האחרון שמואלביץ' היה ב- VAR והציל אותם. הוא גם זה שישב ב- VAR בדרבי צ'יקו, אאל"ט, וניסה במשך 3 דקות למצוא סיבה לבטל את השער. לייבוביץ' אפילו גרוע ממנו.

הדבר היחיד שהייתי רוצה שנעתיק מעופר ינאי זו ההתעקשות על "מהפיכה משפטית" סופר-מוצדקת. הייתי אפילו מגייס בעלי קבוצות נוספים לאירוע, כמו אלונה שגם סבלה מזה. ובשביל להצדיק את זה צריך לשכור שירות של שופט בינלאומי זר בעל שם, שינתח את הפסיקות במגרש ובוועדה המקצועית אחרי משחקים (הם פרסמו השבוע כתבת תעמולה על כמות הפעמים שקבוצות הרוויחו מטעויות שיפוט, אבל הרמאות הייתה שהתבססו על הוועדה המקצועית כסמן הימני לטיב ההחלטה). ואפשר יהיה ככה לפרסם את זה במסודר, אני בטוח שנתונים כאלו ירעידו את הספורט הישראלי ויאלצו את כולם לדבר על זה.

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 14:34
על ידי RedDrifter
גדראני בספק למשחק

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 14:56
על ידי בן לוז
שום תיקו ושום נעליים
תעלו לנצח עם רצח בעיניים
כמו שעלינו מול חיפה (באותה גישה, ברור שזה לא אותה קבוצה מבחינת רמה מקצועית)
לא לפחד מצהובים (תרתי משמע)
חייבים לתת להם בראש בבלומפילד! שיירעדו לפני העלייה למשחק

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 03 מאי 2026, 14:57
על ידי טכנית לארז
מה עם ירדני?

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 08:04
על ידי Giovanni Giorgio
תחושות שלא הרגשתי מעל לעשור
בין אם נפסיד או ננצח סוף סוף מרגיש לי (בכל מה שנוגע להפועל)

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 08:36
על ידי רק הפועל
אסור להפסיד את זה אסור שהם יחגגו עליינו אליפות המאזן המושלם בבלומפילד מדאיג אותי כי זה מהדברים שנגמרים בסוף גם תיקו זה בסדר

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 10:21
על ידי L.S
ברור לכל שביתר היא קבוצה שמריצים לאליפות השנה.

אני צופה שיפוט קיצוני לטובתם עד הנצחון

יהיה לא פשוט

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 10:24
על ידי טכנית לארז
L.S כתב: 04 מאי 2026, 10:21 ברור לכל שביתר היא קבוצה שמריצים לאליפות השנה.

אני צופה שיפוט קיצוני לטובתם עד הנצחון

יהיה לא פשוט
לגמרי.
יש קבוצה אחת בליגה שאם הרמאים יקבלו ממנה גול לא יחפשו לפסול מתחת לבלטות וזה הם. הם אפילו מקבלים מולם פנדלים. בנוסף בשלושה משחקים נגדם הרמאים קיבלו 0 פנדלים שזה נתון הזוי אצלם (בשאר 26 המשחקים שלהם השנה הם קיבלו 15 או 16 פנדלים כשרים).
זה אומר הכל.

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 10:28
על ידי RedDrifter
אסור לתת לאצילי ושועה לנשום, אם תצליח לנטרל אותם עשית 85% מהעבודה.

מקווה מאוד שהוא לא בונה על עמית למקין כמגן שמאל בגלל הצהובים של ליידנר - או מורגן או צ׳יקו מגני שמאל ופיבן בלם במידה וזה צ׳יקו

במידה וגדראני לא פותח צריך ללחוץ אותם גבוה

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 11:09
על ידי 7even
RedDrifter כתב: 04 מאי 2026, 10:28 אסור לתת לאצילי ושועה לנשום, אם תצליח לנטרל אותם עשית 85% מהעבודה.

מקווה מאוד שהוא לא בונה על עמית למקין כמגן שמאל בגלל הצהובים של ליידנר - או מורגן או צ׳יקו מגני שמאל ופיבן בלם במידה וזה צ׳יקו

במידה וגדראני לא פותח צריך ללחוץ אותם גבוה
פלקאו עשה עבודה אדירה על שועה בסיבוב הראשון.
הוא המפתח לכל המשחק הזה.

בלי שועה ביתר זו חצי קבוצה.

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 11:44
על ידי אסון למכבי
7even כתב: 04 מאי 2026, 11:09
RedDrifter כתב: 04 מאי 2026, 10:28 אסור לתת לאצילי ושועה לנשום, אם תצליח לנטרל אותם עשית 85% מהעבודה.

מקווה מאוד שהוא לא בונה על עמית למקין כמגן שמאל בגלל הצהובים של ליידנר - או מורגן או צ׳יקו מגני שמאל ופיבן בלם במידה וזה צ׳יקו

במידה וגדראני לא פותח צריך ללחוץ אותם גבוה
פלקאו עשה עבודה אדירה על שועה בסיבוב הראשון.
הוא המפתח לכל המשחק הזה.

בלי שועה ביתר זו חצי קבוצה.
לגמרי. אם אני ברדה אומר לפלקאו לעשות עליו שמירה אישית כל המשחק שלא יזוז ממנו ולא יעשה כלום חוץ מזה.

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 11:48
על ידי RedDrifter
צור
צ׳יקו פיבן מאיימבו קוקו
פלקאו קרייב
שאנדה לואיזו טוריאל
דאפה

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 12:15
על ידי קוקאין ואלכוהול
יותר חשוב מהדרבי
להרוג אותם
אסור שהצ'חצ'חים האלה יתקרבו לאליפות בבית שלנו

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 14:02
על ידי InFlames
אסור להניע נגדם כדור מאחורה מה שברדה מסרב לא לעשות, הם לוחצים משהו לא נורמלי יהיה מכוער מאוד אם לא נעיף כדורים

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 14:15
על ידי ר.ש
InFlames כתב: 04 מאי 2026, 14:02 אסור להניע נגדם כדור מאחורה מה שברדה מסרב לא לעשות, הם לוחצים משהו לא נורמלי יהיה מכוער מאוד אם לא נעיף כדורים
דווקא נראה לי שזה יכול להתיש את אצילי ושועה, שכושר גופני הוא לא החוזקה שלהם.

אסור לעלות עם שני חלוצים.
יש מצב שגם כדאי שלושה קשרי אמצע (אלקוקין או אל ים לצד קרייב ופלקאו)

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 14:24
על ידי dino
אחרי רצף משחקים קרובים, יהיה באמת מעניין לראות את יכולות הכושר הגופני שעל פניו אמורים להיות יותר לטובתנו, אולי קצת יותר מתקדמים מהם בתחום. אולי.
וויל סי ואט האפנס.

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 14:24
על ידי טכנית לארז
רק מציין שביטר מקבלת פנדלים בכמות כמעט כמו הרמאים.
קיבלו פנדל ב-3 מ-4 משחקי פליאוף עליון עד כה.

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 15:19
על ידי לירון האדום
מי הזר שלא ירשם?

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 15:21
על ידי cholo
לירון האדום כתב: 04 מאי 2026, 15:19 מי הזר שלא ירשם?
התלבטות קשה, לדעתי שאנדה חייב לשחק.
הייתי שוקל לוותר על בואטנג

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 15:56
על ידי Josh
נשארו כרטיסים ל13?

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 15:56
על ידי zionz
dino כתב: 04 מאי 2026, 14:24 אחרי רצף משחקים קרובים, יהיה באמת מעניין לראות את יכולות הכושר הגופני שעל פניו אמורים להיות יותר לטובתנו, אולי קצת יותר מתקדמים מהם בתחום. אולי.
וויל סי ואט האפנס.
לפי כמות השערים שהם כובשים בדקות הסיום לא נראה לי שיש לנו יתרון בזה

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 16:45
על ידי בז'רנו
באמת שאין לי מושג מי הזר שלא ירשם.
הבחירה הקלה היא שאנדה.
אבל הייתי רוצה אותו שיקום מהספסל במחצית השנייה,כי השחקנים של בית"ר יפלו מהרגליים בשליש האחרון של המשחק.
לפי היכולת מי שצריך לשבת בחוץ זה או בואטנג( ואז שוב אין לנו חלוץ מחליף אמיתי) או קרייב( ואז מי יהיה באמצע?)
בקיצור,בעיה

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 16:47
על ידי RedDrifter
בגלל שגדראני משחק צריך לחזור לטקטיקה ההגנתית ולהעלות כוח מהספסל בדקה ה60 (שאנדה ואלטמן)

בלי שטויות בבקשה ברדה

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 17:06
על ידי הצבי ישראל
צריך אמצע חזק.
ההרכב שלי
צור
קוקו ציקו מאיימבו פיבן
אל ים פלקאו
קרייב
שאנדה לואיזו (כנפיים)
דאפה/ בואטנג

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 17:10
על ידי Niro
הצבי ישראל כתב: 04 מאי 2026, 17:06 צריך אמצע חזק.
ההרכב שלי
צור
קוקו ציקו מאיימבו פיבן
אל ים פלקאו
קרייב
שאנדה לואיזו (כנפיים)
דאפה/ בואטנג
נראה לי שאתה וברדה אלו 2 היחידים שחושבים שקוקו בשמאל זה רעיון טוב.

Re: הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

נשלח: 04 מאי 2026, 17:11
על ידי הצבי ישראל
Niro כתב: 04 מאי 2026, 17:10
הצבי ישראל כתב: 04 מאי 2026, 17:06 צריך אמצע חזק.
ההרכב שלי
צור
קוקו ציקו מאיימבו פיבן
אל ים פלקאו
קרייב
שאנדה לואיזו (כנפיים)
דאפה/ בואטנג
נראה לי שאתה וברדה אלו 2 היחידים שחושבים שקוקו בשמאל זה רעיון טוב.
ליידנר מוצהב, עדיף יאזן נסאר?