דף 1 מתוך 1
הסעות למשחקי בית
נשלח: 01 מאי 2026, 08:18
על ידי הצבי ישראל
אני זוכר שפעם הייתה יוזמה, לא יודע של מי, חונים בחניונים מרוחקים ומשם להירשם להסעות עד לבלומפילד.
מה קרה עם זה? אפשר להחיות את היוזמה?
ניהיה סיוט להגיע לבלומפילד עם רכב פרטי...
Re: הסעות למשחקי בית
נשלח: 01 מאי 2026, 09:11
על ידי לירון האדום
באמצע השבוע יש את הרכבת הקלה
Re: הסעות למשחקי בית
נשלח: 01 מאי 2026, 10:40
על ידי בונדר
בשבתות יש פיתרון חלקי של קווי "נעים בסופ"ש", זה בחינם, ופועל גם בערים נוספות במרכז. אני לא יודע באיזה חניונים זה עובר, אבל לפעמים בשבת בצהריים אפשר למצוא גם סתם חניות כחול לבן בתל אביב.
Re: הסעות למשחקי בית
נשלח: 01 מאי 2026, 16:50
על ידי El dudernio
הצבי ישראל כתב: ↑01 מאי 2026, 08:18
אני זוכר שפעם הייתה יוזמה, לא יודע של מי, חונים בחניונים מרוחקים ומשם להירשם להסעות עד לבלומפילד.
מה קרה עם זה? אפשר להחיות את היוזמה?
ניהיה סיוט להגיע לבלומפילד עם רכב פרטי...
היתה יוזמה שלי לפני 20 שנה שיצא ממנה ההסעות של האולטראס למשחקי החוץ.
לגבי משחקי בית היינו צריכים ערבויות של כמה אלפים. המועדון לא הסכים לתת לחברות האוטובוסים אז ירדנו מזה. זכור לי שפנו אלי אחרי כמב שנים לנסות לקדם את זה שוב אבל החברות רצו יותר מידי כסף ולא הייתי פנוי לזה.
בגדול תגיד מאיפה אתה ויז מצב שתוכל להיצמד למישהו בדרך קבע. כשהיייתי ליד הכנרת היו לי "טרמפיסטים" קבועים למשחקים.
Re: הסעות למשחקי בית
נשלח: 01 מאי 2026, 18:33
על ידי בונדר
El dudernio כתב: ↑01 מאי 2026, 16:50
הצבי ישראל כתב: ↑01 מאי 2026, 08:18
אני זוכר שפעם הייתה יוזמה, לא יודע של מי, חונים בחניונים מרוחקים ומשם להירשם להסעות עד לבלומפילד.
מה קרה עם זה? אפשר להחיות את היוזמה?
ניהיה סיוט להגיע לבלומפילד עם רכב פרטי...
היתה יוזמה שלי לפני 20 שנה שיצא ממנה ההסעות של האולטראס למשחקי החוץ.
לגבי משחקי בית היינו צריכים ערבויות של כמה אלפים. המועדון לא הסכים לתת לחברות האוטובוסים אז ירדנו מזה. זכור לי שפנו אלי אחרי כמב שנים לנסות לקדם את זה שוב אבל החברות רצו יותר מידי כסף ולא הייתי פנוי לזה.
בגדול תגיד מאיפה אתה ויז מצב שתוכל להיצמד למישהו בדרך קבע. כשהיייתי ליד הכנרת היו לי "טרמפיסטים" קבועים למשחקים.
היה גם ניסיון יותר מאוחר להסעות מהצפון, לדעתי של עמותת האדומים. הוא לא יצא לפועל ונשארה קבוצת פייסבוק "הפועל צפון". לדעתי פותח האשכול מדבר על הסעות שהיו לפני כמה שנים ועבדו טוב, מחניונים בגוש דן לבלומפילד.
Re: הסעות למשחקי בית
נשלח: 01 מאי 2026, 18:44
על ידי Red Wolf
ניהיה ממש סיוט במיוחד באמצע שבוע ועוד בשעה כל כך מוקדמת להגיע מחוץ לתל אביב
גם הרכבת הקלה זה לא פתרון כי זה להחליף לפחות פעם אחת תחבצ בשביל להגיע
והבעיה האמתית היא בחזור שהתחבצ מתמעטת עוד יותר
הסעות למשל מחניוני החנה וסע החדשים בשפיים יכול להיות פתרון לא רע בעיניי