הסעות למשחקי בית

פורום אוהדי הפועל תל אביב
שליחת תגובה
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

אני זוכר שפעם הייתה יוזמה, לא יודע של מי, חונים בחניונים מרוחקים ומשם להירשם להסעות עד לבלומפילד.
מה קרה עם זה? אפשר להחיות את היוזמה?
ניהיה סיוט להגיע לבלומפילד עם רכב פרטי...
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

באמצע השבוע יש את הרכבת הקלה
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

בשבתות יש פיתרון חלקי של קווי "נעים בסופ"ש", זה בחינם, ופועל גם בערים נוספות במרכז. אני לא יודע באיזה חניונים זה עובר, אבל לפעמים בשבת בצהריים אפשר למצוא גם סתם חניות כחול לבן בתל אביב.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

הצבי ישראל כתב: 01 מאי 2026, 08:18 אני זוכר שפעם הייתה יוזמה, לא יודע של מי, חונים בחניונים מרוחקים ומשם להירשם להסעות עד לבלומפילד.
מה קרה עם זה? אפשר להחיות את היוזמה?
ניהיה סיוט להגיע לבלומפילד עם רכב פרטי...
היתה יוזמה שלי לפני 20 שנה שיצא ממנה ההסעות של האולטראס למשחקי החוץ.

לגבי משחקי בית היינו צריכים ערבויות של כמה אלפים. המועדון לא הסכים לתת לחברות האוטובוסים אז ירדנו מזה. זכור לי שפנו אלי אחרי כמב שנים לנסות לקדם את זה שוב אבל החברות רצו יותר מידי כסף ולא הייתי פנוי לזה.

בגדול תגיד מאיפה אתה ויז מצב שתוכל להיצמד למישהו בדרך קבע. כשהיייתי ליד הכנרת היו לי "טרמפיסטים" קבועים למשחקים.
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

El dudernio כתב: 01 מאי 2026, 16:50
הצבי ישראל כתב: 01 מאי 2026, 08:18 אני זוכר שפעם הייתה יוזמה, לא יודע של מי, חונים בחניונים מרוחקים ומשם להירשם להסעות עד לבלומפילד.
מה קרה עם זה? אפשר להחיות את היוזמה?
ניהיה סיוט להגיע לבלומפילד עם רכב פרטי...
היתה יוזמה שלי לפני 20 שנה שיצא ממנה ההסעות של האולטראס למשחקי החוץ.

לגבי משחקי בית היינו צריכים ערבויות של כמה אלפים. המועדון לא הסכים לתת לחברות האוטובוסים אז ירדנו מזה. זכור לי שפנו אלי אחרי כמב שנים לנסות לקדם את זה שוב אבל החברות רצו יותר מידי כסף ולא הייתי פנוי לזה.

בגדול תגיד מאיפה אתה ויז מצב שתוכל להיצמד למישהו בדרך קבע. כשהיייתי ליד הכנרת היו לי "טרמפיסטים" קבועים למשחקים.
היה גם ניסיון יותר מאוחר להסעות מהצפון, לדעתי של עמותת האדומים. הוא לא יצא לפועל ונשארה קבוצת פייסבוק "הפועל צפון". לדעתי פותח האשכול מדבר על הסעות שהיו לפני כמה שנים ועבדו טוב, מחניונים בגוש דן לבלומפילד.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
סמל אישי של משתמש
Red Wolf
הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
קיבל.ה  1885 לייקים

ניהיה ממש סיוט במיוחד באמצע שבוע ועוד בשעה כל כך מוקדמת להגיע מחוץ לתל אביב
גם הרכבת הקלה זה לא פתרון כי זה להחליף לפחות פעם אחת תחבצ בשביל להגיע
והבעיה האמתית היא בחזור שהתחבצ מתמעטת עוד יותר

הסעות למשל מחניוני החנה וסע החדשים בשפיים יכול להיות פתרון לא רע בעיניי
שליחת תגובה