אני זוכר שפעם הייתה יוזמה, לא יודע של מי, חונים בחניונים מרוחקים ומשם להירשם להסעות עד לבלומפילד.
מה קרה עם זה? אפשר להחיות את היוזמה?
ניהיה סיוט להגיע לבלומפילד עם רכב פרטי...
הסעות למשחקי בית
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 441 לייקים
בשבתות יש פיתרון חלקי של קווי "נעים בסופ"ש", זה בחינם, ופועל גם בערים נוספות במרכז. אני לא יודע באיזה חניונים זה עובר, אבל לפעמים בשבת בצהריים אפשר למצוא גם סתם חניות כחול לבן בתל אביב.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
היתה יוזמה שלי לפני 20 שנה שיצא ממנה ההסעות של האולטראס למשחקי החוץ.הצבי ישראל כתב: ↑01 מאי 2026, 08:18 אני זוכר שפעם הייתה יוזמה, לא יודע של מי, חונים בחניונים מרוחקים ומשם להירשם להסעות עד לבלומפילד.
מה קרה עם זה? אפשר להחיות את היוזמה?
ניהיה סיוט להגיע לבלומפילד עם רכב פרטי...
לגבי משחקי בית היינו צריכים ערבויות של כמה אלפים. המועדון לא הסכים לתת לחברות האוטובוסים אז ירדנו מזה. זכור לי שפנו אלי אחרי כמב שנים לנסות לקדם את זה שוב אבל החברות רצו יותר מידי כסף ולא הייתי פנוי לזה.
בגדול תגיד מאיפה אתה ויז מצב שתוכל להיצמד למישהו בדרך קבע. כשהיייתי ליד הכנרת היו לי "טרמפיסטים" קבועים למשחקים.
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 441 לייקים
היה גם ניסיון יותר מאוחר להסעות מהצפון, לדעתי של עמותת האדומים. הוא לא יצא לפועל ונשארה קבוצת פייסבוק "הפועל צפון". לדעתי פותח האשכול מדבר על הסעות שהיו לפני כמה שנים ועבדו טוב, מחניונים בגוש דן לבלומפילד.El dudernio כתב: ↑01 מאי 2026, 16:50היתה יוזמה שלי לפני 20 שנה שיצא ממנה ההסעות של האולטראס למשחקי החוץ.הצבי ישראל כתב: ↑01 מאי 2026, 08:18 אני זוכר שפעם הייתה יוזמה, לא יודע של מי, חונים בחניונים מרוחקים ומשם להירשם להסעות עד לבלומפילד.
מה קרה עם זה? אפשר להחיות את היוזמה?
ניהיה סיוט להגיע לבלומפילד עם רכב פרטי...
לגבי משחקי בית היינו צריכים ערבויות של כמה אלפים. המועדון לא הסכים לתת לחברות האוטובוסים אז ירדנו מזה. זכור לי שפנו אלי אחרי כמב שנים לנסות לקדם את זה שוב אבל החברות רצו יותר מידי כסף ולא הייתי פנוי לזה.
בגדול תגיד מאיפה אתה ויז מצב שתוכל להיצמד למישהו בדרך קבע. כשהיייתי ליד הכנרת היו לי "טרמפיסטים" קבועים למשחקים.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
- Red Wolf
- הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
- קיבל.ה 1885 לייקים
ניהיה ממש סיוט במיוחד באמצע שבוע ועוד בשעה כל כך מוקדמת להגיע מחוץ לתל אביב
גם הרכבת הקלה זה לא פתרון כי זה להחליף לפחות פעם אחת תחבצ בשביל להגיע
והבעיה האמתית היא בחזור שהתחבצ מתמעטת עוד יותר
הסעות למשל מחניוני החנה וסע החדשים בשפיים יכול להיות פתרון לא רע בעיניי
גם הרכבת הקלה זה לא פתרון כי זה להחליף לפחות פעם אחת תחבצ בשביל להגיע
והבעיה האמתית היא בחזור שהתחבצ מתמעטת עוד יותר
הסעות למשל מחניוני החנה וסע החדשים בשפיים יכול להיות פתרון לא רע בעיניי
