3.7 בערך ק״מ מהרכבת לעבודה, האוטובוסים זוועה מבחינת זמינות ותזמון מול הרכבת
זקוק להמלצה על כלי להתניידות בכוחות עצמי מהרכבת
דרישות: יעלה איתי לרכבת, מחיר רכישה נמוך, כמה שפחות התעסקות באחזקה
תקציב: בין 10 שקל ל800(1,000 אם זה ממש זר איכותי)
כרגע המחשבה היא על אופניי הרים משומשות או דומה לזה עם הילוכים.
באופציה שניה ושלישית, אופניים וקורקינט חשמליים
יתרון האופניים במחיר רכישה(לעניות דעתי) ואחזקה
החיסרון, עליה לרכבת ולדווש בחורף, בחמסין, בחולי ובבריאות 3.7 ק״מ לכל כיוון 3-4 פעמים בשבוע
ווס הרצעך?
*רבע או חצי מהדרך לא ידידותית לכלים קטנים, אופציה להחבט ממשאית אפשרית בהחלט
התניידות למרחק של 7.4 ק״מ
-
- הצטרף: 31 אוקטובר 2020, 15:09
- קיבל.ה 239 לייקים
אופני סינגל ספיד משומשות אמורות להיות בטווח המחירים שלך. תנסה לחפש במרקטפלייס
-
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 2441 לייקים
מהיכרות ראשונית בגוגל, סינגל ספיד זה ללא הילוכים, זה לא אומר שהדיווש יהיה קשה יותר מאפשרות להילוכים ״קלים״?
בכל זאת- מעל 3 ק״מ כל כיוון, אני לא רוצה להיות בכושר חלילה
בכל זאת- מעל 3 ק״מ כל כיוון, אני לא רוצה להיות בכושר חלילה
-
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 2441 לייקים
אגב, לרכבת אפשר לעלות בכל קרון?(עם אופניים רגילות, לא מתקפלות)
- teknoboy
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
- קיבל.ה 1823 לייקים
ברור שאופניים.
אם הדרך כולה על כבישים טובים ואתה לא מתכוון לרכב אף פעם בשטח, אולי כדאי אופני כביש.
בכל מצב אחר (כולל עלייה\ירידה ממדרכות) נראה לי עדיף אופני הרים.
אם לא בא לך לסחוב\לדווש סתם משקל, קח אופניים בלי משכך זעזועים אחורי. (לי יש אופני "קרוס קאנטרי"\XC והם עשו עבודה מעולה ככלי תחבורה יומי)
סינגל ספיד זה באמת אופניים בלי הילוכים. בגדול זה אופני כביש רגילים מינוס כמה רכיבים. אם אין בדרך עליות וירידות זה אמור להיות אחלה (יותר קל, יותר זול, פחות תחזוקה ונקיונות). אם יש עליות אז תלוי מן הסתם בשיפוע ובכושר שלך
אם הדרך כולה על כבישים טובים ואתה לא מתכוון לרכב אף פעם בשטח, אולי כדאי אופני כביש.
בכל מצב אחר (כולל עלייה\ירידה ממדרכות) נראה לי עדיף אופני הרים.
אם לא בא לך לסחוב\לדווש סתם משקל, קח אופניים בלי משכך זעזועים אחורי. (לי יש אופני "קרוס קאנטרי"\XC והם עשו עבודה מעולה ככלי תחבורה יומי)
סינגל ספיד זה באמת אופניים בלי הילוכים. בגדול זה אופני כביש רגילים מינוס כמה רכיבים. אם אין בדרך עליות וירידות זה אמור להיות אחלה (יותר קל, יותר זול, פחות תחזוקה ונקיונות). אם יש עליות אז תלוי מן הסתם בשיפוע ובכושר שלך

הלב אדום השם הפועל
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
-
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 2441 לייקים
האמת אני לא סגור לגמרי לגבי התוואי. יש כמה אופציות, העדיפות מן הסתם זה על בטיחותי יותר גם אם על חשבון מרחק במקצת. טקנו, אתה מתכוון ״זנב קשיח״ מניח, לגבי הללא בולם מאחור.
אני צריך לבדוק אם יש אפשרות שם למחירים שהניסנובים היו משלמים
מניח שמשומשות זה יותר לבדוק, יש יותר רכיבים
בוא נאמר שמבחינת שימושיות ״על הדרך״ אני גם יכול לבקר קצת בשטח
אני צריך לבדוק אם יש אפשרות שם למחירים שהניסנובים היו משלמים
מניח שמשומשות זה יותר לבדוק, יש יותר רכיבים
בוא נאמר שמבחינת שימושיות ״על הדרך״ אני גם יכול לבקר קצת בשטח
-
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 1070 לייקים
וואלה כמעט 4 קילומטר בחום אתה תמות. עדיף אופניים חשמליים אבל זה טיפה מעבר לתקציב
- teknoboy
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
- קיבל.ה 1823 לייקים
כן, זנב קשיח. ממליץ מאוד על אופניים כאלה, זה מי פשרה בין כביש לשטח. אתה מקבל עבירות (לאופני כביש יש עבירות אפס בדיוק) בלי יותר מדי משקל.
לגבי בדיקות אין יותר מדי מה לבדוק. זה כולה אופניים. תבדוק שההילוכים והבלמים עובדים טוב ומכוונים כמו שצריך.
אם אתה קונה משומש מחנות, והם לא מסדרים ומכוונים הכול - כנראה שיש שם משהו דפוק וצריך להחליף חלק.
ממליץ לך להשקיע או כסף או זמן (חיפושים, המתנה) ולקנות אופניים כמה שיותר קלים (הזולים עשויים מפלדה, אתה רוצה אלומיניום), ובגדול זה גם יילך בדרך כלל ביחד עם מכלולים יותר איכותיים.
לגבי בדיקות אין יותר מדי מה לבדוק. זה כולה אופניים. תבדוק שההילוכים והבלמים עובדים טוב ומכוונים כמו שצריך.
אם אתה קונה משומש מחנות, והם לא מסדרים ומכוונים הכול - כנראה שיש שם משהו דפוק וצריך להחליף חלק.
ממליץ לך להשקיע או כסף או זמן (חיפושים, המתנה) ולקנות אופניים כמה שיותר קלים (הזולים עשויים מפלדה, אתה רוצה אלומיניום), ובגדול זה גם יילך בדרך כלל ביחד עם מכלולים יותר איכותיים.
הלב אדום השם הפועל
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
-
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 2441 לייקים
זה נראה לי מתחיל ב2000
וגם התעסקות יותר, מטען, סוללה, אופציה להתפוצץ
(לגבי חשמליות)
וגם התעסקות יותר, מטען, סוללה, אופציה להתפוצץ
(לגבי חשמליות)
-
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 2441 לייקים
אבדוק את זהteknoboy כתב: ↑14 מאי 2022, 14:15 כן, זנב קשיח. ממליץ מאוד על אופניים כאלה, זה מי פשרה בין כביש לשטח. אתה מקבל עבירות (לאופני כביש יש עבירות אפס בדיוק) בלי יותר מדי משקל.
לגבי בדיקות אין יותר מדי מה לבדוק. זה כולה אופניים. תבדוק שההילוכים והבלמים עובדים טוב ומכוונים כמו שצריך.
אם אתה קונה משומש מחנות, והם לא מסדרים ומכוונים הכול - כנראה שיש שם משהו דפוק וצריך להחליף חלק.
ממליץ לך להשקיע או כסף או זמן (חיפושים, המתנה) ולקנות אופניים כמה שיותר קלים (הזולים עשויים מפלדה, אתה רוצה אלומיניום), ובגדול זה גם יילך בדרך כלל ביחד עם מכלולים יותר איכותיים.
נראה קודם מושג לגבי מחיר רכישה של משומשות
-
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 20:00
- קיבל.ה 426 לייקים
יש מקלחת בעבודה?
אם כן, 3.7 קילומטר אפילו באוגוסט זה סביר לגמרי לאופניים. אם אין אז אין מה לדבר….
ואם אתה מדבר על תל אביב ולא ירושלים או חיפה ההרריות, אז סינגל ספיד עדיף על הרים. הרבה יותר קלילות
אם כן, 3.7 קילומטר אפילו באוגוסט זה סביר לגמרי לאופניים. אם אין אז אין מה לדבר….
ואם אתה מדבר על תל אביב ולא ירושלים או חיפה ההרריות, אז סינגל ספיד עדיף על הרים. הרבה יותר קלילות
-
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 2441 לייקים
- teknoboy
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
- קיבל.ה 1823 לייקים
-
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 2441 לייקים
רייגע, אין בעיה טכנית, חוקית ובעיקר הלכתית לעלות עם אופניים רגילות, גדולות לרכבת בכל קרון?
מה המרחק הכללי שלך מדלת לדלת והמסלול?חשבת על דו"ג?
-
- הצטרף: 31 אוקטובר 2020, 15:09
- קיבל.ה 239 לייקים
הקרון הדרומי ביותר יהיה לרוב קרון האופניים.
- הפועל
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 10:09
- מיקום: מהורהר על גדות הירקון
- קיבל.ה 1707 לייקים
- יצירת קשר:
אם זה רק מהרכבת לעבודה (ולא מהבית לרכבת) אז למה זה בעצם צריך לעלות איתך לרכבת ולא להישאר קשור מחוץ לתחנה?
נעשינו לנטל, אנו וזיכרונותינו, ובסופו של דבר נמכרנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
-
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 2441 לייקים
-
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 2441 לייקים
-
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 19:25
- קיבל.ה 945 לייקים
אופניים בקיץ זה להזיע את החיים
בנוסף מסורבל ברכבת
קורקינט זה פיתרון נוח אבל לא בטוח
בנוסף מסורבל ברכבת
קורקינט זה פיתרון נוח אבל לא בטוח
long live the zapta
-
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 2441 לייקים
בערך כמעט חצי מזה דרך עירונית משולבת עם שביל וללא
ועוד חצי שביל רחוק יחסית מכביש ראשי בין עירוני
אם מחירי הביטוח היו נמוכים בהרבה, הייתי שוקל, אם כי זה הרבה סיכון. ככל שאתה מבקר יותר בכביש עם עוד רכבים, הסיכון עולה.
- teknoboy
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
- קיבל.ה 1823 לייקים
ואופניים זה לא רכב שאתה מבקר איתו על הכביש?
האופניים עצמם קלים ואיטיים, אז תאונה עצמית תהיה לא רצינית, אבל מה אם ייכנס בך מישהו?
האופניים עצמם קלים ואיטיים, אז תאונה עצמית תהיה לא רצינית, אבל מה אם ייכנס בך מישהו?
הלב אדום השם הפועל
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
-
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 2441 לייקים
כן, פחות אבקר בו מקטנוע וקטע העלויות להתניידות מאוד חשוב
אחרת הייתי ממשיך להגיע עם רכב
מינימום כסף לרכישה ולאחזקה
אגב, ללא רלוונטיות, כיום אני לא חושב שקטנוע זול לאחזקה מרכב קטן. צריך לבדוק את זה. המחירי ביטוח יקרים משמעותית ביותר
אחרת הייתי ממשיך להגיע עם רכב
מינימום כסף לרכישה ולאחזקה
אגב, ללא רלוונטיות, כיום אני לא חושב שקטנוע זול לאחזקה מרכב קטן. צריך לבדוק את זה. המחירי ביטוח יקרים משמעותית ביותר
קטנוע יותר זול בעלויות בטוטאל מרכב ממוצע מקביל,בהרבה.יכול להראות לך את זה גם.
הסיכון כמובן זה סיפור אחר.
שוב-הכל תלוי במסלול שלך ובאופי הנסיעה.עוד פעם,קורקינט או אופניים על הכביש זאת ממש סכנת נפשות יום יומית,קח בחשבון אחי
-
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 2441 לייקים
בכמה יותר זול באחזקה?
קח מול רכב קטן
בדרך כלל הדלק היה העניין המוזיל ביותר, אבל יש היום רכבים של 1 ל25 ק״מ לא הרבה פחות מקטנוע
פלוס הביטוח שיקר באלפי שקלים בשנה, מצמצם מאוד
קטנוע 250 ממוצע עולה כ25 אלף חדש.רכב מקביל חדש עולה כמה,80?ירידת הערך הרבה יותר גדולה כשהסכום גבוה פי 4.
קטנוע תתדלק אולי ב200 שח בחודש,אולי.רכב בכמה ,800?הוא עומד בפקק הרבה יותר ושורף יותר גם אם הוא חסכוני.
ביטוח לדו"ג 250 יוצא בערך 4000.סך הכל הפרש של 1500 שקל בערך.
טסט-100 שקל לעומת כמה,1400?רק עם הטסט ההפרש מתקזז..
תוסיף לזה חניות וכמובן זמן-עם דו"ג(וגם אופניים או קורקינט כמובן) אתה תקבל בערך 24 שעות בחודש לחיות ולא להתקע בפקק,לפחות.זמן זה כסף.
אני החזקתי בזמנו גם וגם ואין מה להשוות בהוצאות בכלל.
מזג אוויר-חוץ מכמה ימים גשומים זה די קשקוש.בקיץ יש אחלה בריזה,בחורף עם הציוד של היום אתה יכול לרדת מזיע בשיא הקור...
שמע,זה פשוט-רכב מספק לך בטיחות די מירבית(בטח הרכבים החדשים).
כשאתה יורד ממנו הסיכון עולה ואתה מרוויח את כל שאר היתרונות.כמה הסיכון גדל-די תלוי במסלול,אופי הנסיעה ומה יש לך בין 2 האוזניים.
קטנוע תתדלק אולי ב200 שח בחודש,אולי.רכב בכמה ,800?הוא עומד בפקק הרבה יותר ושורף יותר גם אם הוא חסכוני.
ביטוח לדו"ג 250 יוצא בערך 4000.סך הכל הפרש של 1500 שקל בערך.
טסט-100 שקל לעומת כמה,1400?רק עם הטסט ההפרש מתקזז..
תוסיף לזה חניות וכמובן זמן-עם דו"ג(וגם אופניים או קורקינט כמובן) אתה תקבל בערך 24 שעות בחודש לחיות ולא להתקע בפקק,לפחות.זמן זה כסף.
אני החזקתי בזמנו גם וגם ואין מה להשוות בהוצאות בכלל.
מזג אוויר-חוץ מכמה ימים גשומים זה די קשקוש.בקיץ יש אחלה בריזה,בחורף עם הציוד של היום אתה יכול לרדת מזיע בשיא הקור...
שמע,זה פשוט-רכב מספק לך בטיחות די מירבית(בטח הרכבים החדשים).
כשאתה יורד ממנו הסיכון עולה ואתה מרוויח את כל שאר היתרונות.כמה הסיכון גדל-די תלוי במסלול,אופי הנסיעה ומה יש לך בין 2 האוזניים.
-
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 2441 לייקים
אגב הבנתי שההבדל הגדול בביטוח הוא בין ה250 ל300J-R כתב: ↑01 יוני 2022, 08:36 קטנוע 250 ממוצע עולה כ25 אלף חדש.רכב מקביל חדש עולה כמה,80?ירידת הערך הרבה יותר גדולה כשהסכום גבוה פי 4.
קטנוע תתדלק אולי ב200 שח בחודש,אולי.רכב בכמה ,800?הוא עומד בפקק הרבה יותר ושורף יותר גם אם הוא חסכוני.
ביטוח לדו"ג 250 יוצא בערך 4000.סך הכל הפרש של 1500 שקל בערך.
טסט-100 שקל לעומת כמה,1400?רק עם הטסט ההפרש מתקזז..
תוסיף לזה חניות וכמובן זמן-עם דו"ג(וגם אופניים או קורקינט כמובן) אתה תקבל בערך 24 שעות בחודש לחיות ולא להתקע בפקק,לפחות.זמן זה כסף.
אני החזקתי בזמנו גם וגם ואין מה להשוות בהוצאות בכלל.
מזג אוויר-חוץ מכמה ימים גשומים זה די קשקוש.בקיץ יש אחלה בריזה,בחורף עם הציוד של היום אתה יכול לרדת מזיע בשיא הקור...
שמע,זה פשוט-רכב מספק לך בטיחות די מירבית(בטח הרכבים החדשים).
כשאתה יורד ממנו הסיכון עולה ואתה מרוויח את כל שאר היתרונות.כמה הסיכון גדל-די תלוי במסלול,אופי הנסיעה ומה יש לך בין 2 האוזניים.
לגבי סיכון, זה גם הרבה תלוי בנהגים אחרים, יותר מאשר בך(בכל סוג כלי, אבל אנחנו כמובן מדברים על התוצאה האחרת בהתאם לסוג כלי התחבורה)
לכן לטעמי אם כבר להחזיק בדוג, זה לצרכיי פאן פה ושם בסופשים, רצוי בשטח בעיקר. לא להחזיק בו ככלי תחבורה לנסיעות יום יומיות. הסיכון כאמור עולה בהרבה על החיסכון