דף 21 מתוך 28

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 17 אפריל 2026, 23:01
על ידי דל פיירו
למי אכפת מהשיער שלו. ההתאבססות על צהוב מחוץ למגרש היא ילדותית. מכבי זונות כי הם זונות, לא כי הם צהובים

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 19 אפריל 2026, 22:43
על ידי Piz
היה השחקן הכי טוב בהפועל היום לדעתי

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 19 אפריל 2026, 22:44
על ידי RedDrifter
אחלה שאנדה

חייב לקבל עוד הזדמנויות

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 19 אפריל 2026, 22:44
על ידי מלל
Piz כתב: 19 אפריל 2026, 22:43 היה השחקן הכי טוב בהפועל היום לדעתי
חד משמעית

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 19 אפריל 2026, 22:49
על ידי קפבלנקה
שחקן מעצבן שגם לא יביא אותנו רחוק.
אפס מספרים, אפס שכל, לא רמה לאליפות.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 19 אפריל 2026, 22:50
על ידי אוגמק
נקודת אור, עשה כמה חילוצים יפים, העקב ששרקו לעבירה של הגול, המסירה לבואטנג ל1-1.

ממש אחלה

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 19 אפריל 2026, 22:56
על ידי adom4
היה מעולה

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 19 אפריל 2026, 22:59
על ידי ההוא שאמרו לו
היה ביום טוב יום

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 19 אפריל 2026, 23:01
על ידי רדפוקס
היה כמעט טוב היום.
עדיין לא זר שצריך להשאיר.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 19 אפריל 2026, 23:01
על ידי אנחנו בתהליך
ידעתי שצריך לתת לו צ'אנס בשמאל
עוד החלטה הזויה של ברדה בכל המשחקים האלו לתת לאלטמן או למקין לשחק בשמאל

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 19 אפריל 2026, 23:01
על ידי ספרא טבא
זה הכי טוב שהוא יכול לתת
וזה לא מספיק

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 19 אפריל 2026, 23:07
על ידי joshsoos
רדפוקס כתב: 19 אפריל 2026, 23:01 היה כמעט טוב היום.
עדיין לא זר שצריך להשאיר.
יש לך ספק שישאר?

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 20 אפריל 2026, 00:12
על ידי רדפוקס
joshsoos כתב: 19 אפריל 2026, 23:07
רדפוקס כתב: 19 אפריל 2026, 23:01 היה כמעט טוב היום.
עדיין לא זר שצריך להשאיר.
יש לך ספק שישאר?
יש לי ספק שישאר, גם לגבי בואטנג ואפילו קרייב.
אני אופטימי מדי?

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 20 אפריל 2026, 00:14
על ידי כרובית
היה יחסית טוב ממה שציפיתי, חשבתי שהוא יהיה מה שהיה מור בוסקילה היום והוא הפתיע אותי (אני רציתי שהוא הזר שיהיה מחוץ לסגל)

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 20 אפריל 2026, 00:16
על ידי Xavi
למה הוא הראשון שיצא? היה יותר טוב מלויזו וטוריאל ביחד

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 20 אפריל 2026, 00:16
על ידי RedDrifter
Xavi כתב: 20 אפריל 2026, 00:16 למה הוא הראשון שיצא? היה יותר טוב מלויזו וטוריאל ביחד
פתח את הראש

ירד לו דם

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 20 אפריל 2026, 00:19
על ידי ר.ש
היה מצוין. עושה כאב ראש לקראת ההמשך. קרייב בכל מקרה חייב להיות בסגל

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 20 אפריל 2026, 03:32
על ידי Hapolo
אחרי כמעט עונה אפשר לראות שיש לו איזה ספשלטי הוא מסוגל לעשות פעולה התקפית טובה בקור רוח במצבי מפתח. השאלה אם אפשר לקבל את זה באופן עקבי יותר

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 20 אפריל 2026, 06:52
על ידי joshsoos
רדפוקס כתב: 20 אפריל 2026, 00:12
joshsoos כתב: 19 אפריל 2026, 23:07
רדפוקס כתב: 19 אפריל 2026, 23:01 היה כמעט טוב היום.
עדיין לא זר שצריך להשאיר.
יש לך ספק שישאר?
יש לי ספק שישאר, גם לגבי בואטנג ואפילו קרייב.
אני אופטימי מדי?
בהכירך את הנפשות הפועלות? תטיל ספק...

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 20 אפריל 2026, 08:03
על ידי לירון האדום
אפשר להסתדר גם בלעדיו

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 20 אפריל 2026, 11:56
על ידי רדפוקס
joshsoos כתב: 20 אפריל 2026, 06:52
רדפוקס כתב: 20 אפריל 2026, 00:12
joshsoos כתב: 19 אפריל 2026, 23:07

יש לך ספק שישאר?
יש לי ספק שישאר, גם לגבי בואטנג ואפילו קרייב.
אני אופטימי מדי?
בהכירך את הנפשות הפועלות? תטיל ספק...
הבעיה העיקרית שהם שלושתם יושבים על חוזה כבד לשנה הבאה.
אם אני לא טועה שלושתם מרוויחים בעונה הבאה קרוב ל-300 אלף דולר פחות או יותר.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 20 אפריל 2026, 15:43
על ידי ההוא מפעם
רדפוקס כתב: 20 אפריל 2026, 11:56
joshsoos כתב: 20 אפריל 2026, 06:52
רדפוקס כתב: 20 אפריל 2026, 00:12
יש לי ספק שישאר, גם לגבי בואטנג ואפילו קרייב.
אני אופטימי מדי?
בהכירך את הנפשות הפועלות? תטיל ספק...
הבעיה העיקרית שהם שלושתם יושבים על חוזה כבד לשנה הבאה.
אם אני לא טועה שלושתם מרוויחים בעונה הבאה קרוב ל-300 אלף דולר פחות או יותר.
300 לזר ועוד זר מוביל זה ממש לא יקר בטח זר שלא שברת עליו קופת חסכון על הכרטיס

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 20 אפריל 2026, 15:59
על ידי רדפוקס
ההוא מפעם כתב: 20 אפריל 2026, 15:43
רדפוקס כתב: 20 אפריל 2026, 11:56
joshsoos כתב: 20 אפריל 2026, 06:52
בהכירך את הנפשות הפועלות? תטיל ספק...
הבעיה העיקרית שהם שלושתם יושבים על חוזה כבד לשנה הבאה.
אם אני לא טועה שלושתם מרוויחים בעונה הבאה קרוב ל-300 אלף דולר פחות או יותר.
300 לזר ועוד זר מוביל זה ממש לא יקר בטח זר שלא שברת עליו קופת חסכון על הכרטיס
בפועל אלו שלושת החוזים הכי יקרים שלנו (שאנדה, קרייב ובואטנג), אולי רק החוזה של סתיו עולה לנו יותר בגלל ענייני מיסוי.
לא יהיה קל למצוא קבוצות שיקחו את החוזים האלה או להגיע איתם לפיצוי בסכום הגיוני.

זה שבעינייך זה לא יקר זה לא רלוונטי ולא מתיישב עם המציאות בפועל.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 20 אפריל 2026, 17:04
על ידי OrCohen
יחסית לעצמו היה טוב אתמול.
אבל בלי קשר אני לא מחזיק ממנו.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 21 אפריל 2026, 08:17
על ידי 7even
מה עם הבחור ההוא שמשחק בכנף שמאל שהפועל רצו ובסוף חתם בפולין?
איך הוא מתפקד שם בהשוואה לסילבה?

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 21 אפריל 2026, 08:23
על ידי קפבלנקה
7even כתב: 21 אפריל 2026, 08:17 מה עם הבחור ההוא שמשחק בכנף שמאל שהפועל רצו ובסוף חתם בפולין?
איך הוא מתפקד שם בהשוואה לסילבה?
פול מוקאירו עם 8 שערים ובישול בליגה הפולנית

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 21 אפריל 2026, 08:25
על ידי 7even
קפבלנקה כתב: 21 אפריל 2026, 08:23
7even כתב: 21 אפריל 2026, 08:17 מה עם הבחור ההוא שמשחק בכנף שמאל שהפועל רצו ובסוף חתם בפולין?
איך הוא מתפקד שם בהשוואה לסילבה?
פול מוקאירו עם 8 שערים ובישול בליגה הפולנית
כמעט כמו סילבה

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 21 אפריל 2026, 12:03
על ידי CouchPotato
7even כתב: 21 אפריל 2026, 08:25
קפבלנקה כתב: 21 אפריל 2026, 08:23
7even כתב: 21 אפריל 2026, 08:17 מה עם הבחור ההוא שמשחק בכנף שמאל שהפועל רצו ובסוף חתם בפולין?
איך הוא מתפקד שם בהשוואה לסילבה?
פול מוקאירו עם 8 שערים ובישול בליגה הפולנית
כמעט כמו סילבה
החוזה שלו רק עד יוני 27 לפי טרנספרמרקט. אם הוא לא מאריך אותו יש מצב שאפשר להביא אותו בזול שנה הבאה.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 21 אפריל 2026, 12:04
על ידי RedDrifter
CouchPotato כתב: 21 אפריל 2026, 12:03
7even כתב: 21 אפריל 2026, 08:25
קפבלנקה כתב: 21 אפריל 2026, 08:23

פול מוקאירו עם 8 שערים ובישול בליגה הפולנית
כמעט כמו סילבה
החוזה שלו רק עד יוני 27 לפי טרנספרמרקט. אם הוא לא מאריך אותו יש מצב שאפשר להביא אותו בזול שנה הבאה.
לא רצה להגיע בגלל המלחמה

מה גורם לך לחשוב שעכשיו הוא כן ירצה? יצטרכו לחפש מישהו אחר

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 21 אפריל 2026, 12:33
על ידי CouchPotato
RedDrifter כתב: 21 אפריל 2026, 12:04
CouchPotato כתב: 21 אפריל 2026, 12:03
7even כתב: 21 אפריל 2026, 08:25

כמעט כמו סילבה
החוזה שלו רק עד יוני 27 לפי טרנספרמרקט. אם הוא לא מאריך אותו יש מצב שאפשר להביא אותו בזול שנה הבאה.
לא רצה להגיע בגלל המלחמה

מה גורם לך לחשוב שעכשיו הוא כן ירצה? יצטרכו לחפש מישהו אחר
לפי ספורט 5 הפועל מעוניינת בחלוץ/קיצוני שמאלי של לבסקי סופיה. הוא בול על המשבצת של סילבה, גם מסיים חוזה ביוני 27.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 21 אפריל 2026, 13:22
על ידי RedDrifter
CouchPotato כתב: 21 אפריל 2026, 12:33
RedDrifter כתב: 21 אפריל 2026, 12:04
CouchPotato כתב: 21 אפריל 2026, 12:03

החוזה שלו רק עד יוני 27 לפי טרנספרמרקט. אם הוא לא מאריך אותו יש מצב שאפשר להביא אותו בזול שנה הבאה.
לא רצה להגיע בגלל המלחמה

מה גורם לך לחשוב שעכשיו הוא כן ירצה? יצטרכו לחפש מישהו אחר
לפי ספורט 5 הפועל מעוניינת בחלוץ/קיצוני שמאלי של לבסקי סופיה. הוא בול על המשבצת של סילבה, גם מסיים חוזה ביוני 27.
אתה יכול להיות רגוע זה כתבת יח״צ

רמה מעל מה שאנחנו יכולים להביא

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 21 אפריל 2026, 13:54
על ידי וינסנט
כן יש לנו רק 7 שחקני כנף צריך עוד

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 21 אפריל 2026, 14:15
על ידי CouchPotato
וינסנט כתב: 21 אפריל 2026, 13:54 כן יש לנו רק 7 שחקני כנף צריך עוד
אם רוצים לוותר על סילבה צריך שחקן ימני שמשחק בשמאל. והוא גם חלוץ מרכזי. כבש 16 שערים ובישל 5 ב29 משחקים.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 25 אפריל 2026, 22:00
על ידי Mario
תגידו שופט בן זונה ומה שאתם רוצים אתם צודקים אבל הוא חתיכת דביל.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 25 אפריל 2026, 22:01
על ידי Mendelson
בא לי לכעוס עליו ולקנות לו כרטיס טיסה, אבל כאב לי הלב לראות אותו יושב שם על המדרגות עם המגבת על הראש עם הגב למגרש.

בתחילת העונה הביקורת שלי עליו הייתה שהוא לא מחויב. עם כמה שזה מעשה מטומטם ומטופש, זה דווקא הגיע ממקום של מחויבות. וכבר הרבה זמן שהוא נראה מחויב.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 25 אפריל 2026, 22:12
על ידי hapo-hell
הראה לא מעט ניצוצות בשני המשחקים האחרונים אבל הוא לא מותאם. לא מותאם לאופי של הסגל הנוכחי ולא לאופי של המועדון.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 25 אפריל 2026, 22:13
על ידי רדפוקס
hapo-hell כתב: 25 אפריל 2026, 22:12 הראה לא מעט ניצוצות בשני המשחקים האחרונים אבל הוא לא מותאם. לא מותאם לאופי של הסגל הנוכחי ולא לאופי של המועדון.
והוא גם לא מתאים כי הוא פשוט לא שחקן מספיק טוב כדי לתפוס מקום של זר בהפועל תל אביב של 26/27.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 25 אפריל 2026, 22:15
על ידי shaolin232
עוד תקדים על חשבוננו
אכן טעה, אכן התנהג בצורה לא מכובדת
אבל היי רק לפני שבועיים לא ראיתי ששלפו כרטיס אדום
לקנאגווה, אבל אצלנו הוואר יתערב ויקרא לשופט
פשוט הזיה שהדין שלנו שונה מכולם

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 25 אפריל 2026, 22:15
על ידי adom4
shaolin232 כתב: 25 אפריל 2026, 22:15 עוד תקדים על חשבוננו
אכן טעה, אכן התנהג בצורה לא מכובדת
אבל היי רק לפני שבועיים לא ראיתי ששלפו כרטיס אדום
לקנאגווה, אבל אצלנו הוואר יתערב ויקרא לשופט
פשוט הזיה שהדין שלנו שונה מכולם
קאנגווה לא עשה אצבע משולשת בכלל

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 25 אפריל 2026, 22:18
על ידי דל פיירו
לשחרר עונה הבאה. הוא לא מתאים