דף 3 מתוך 14

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 08:12
על ידי shaharg
לפי לאן יש 1670 כרטיסים למכירה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 09:09
על ידי רק הפועל
בטח אוטורו לא יירשם

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 09:28
על ידי ranjef
בבקשה את קוק בבקשה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 09:36
על ידי איש גדול
דיר באלאק לא לרשום את קוק

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 09:49
על ידי adom4
אם ג'ונס נרשם אני מקווה שזה על חשבון מוטלי וששגב חוזר

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 09:50
על ידי shaar7_12
שגב בכלל בסגל ? כי אז אולי אפשר לא לרשום את מוטלי - אחרת קצרים מדי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 09:59
על ידי Niro
רק לא מוטלי בבקשה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:01
על ידי adom4
אוטורו נרשם במקום מוטלי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:03
על ידי Niro
וואי וואי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:04
על ידי Xavi
למה בלי שגב?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:05
על ידי ranjef
adom4 כתב: 23 יוני 2026, 10:01 אוטורו נרשם במקום מוטלי
טוב מאוד. הוא לא יהיה פחות טוב ממוטלי בשום מצב

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:05
על ידי RedDrifter
סוף סוף

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:06
על ידי adom4
Xavi כתב: 23 יוני 2026, 10:04 למה בלי שגב?
הוא עוד בשבעה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:07
על ידי shaharot
adom4 כתב: 23 יוני 2026, 10:01 אוטורו נרשם במקום מוטלי
מעולה
עכשיו לאנוס אותם בבקשה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:07
על ידי רק הפועל
שיאו אין תירוצים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:08
על ידי redead
פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...

דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:08
על ידי adom4
לא יודע אם אוטורו יהיה יותר טוב ממוטלי אחרי חודש פלוס בלי משחקים אבל עם מוטלי אני יודע שאין סיכוי שהוא פתאום ישתפר, מקווה שזה ישתלם.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:09
על ידי Red_man
מקווה בשביל אטורו שהוא בא לתת עבודה. הוא חייב לנו את זה.
מכבי לא שינתה כלום, אלנו כן היו רענונים והסגל ארוך יותר כדאי שננצל את זה. לעלות בגישה הנכונה ולטרוף את הפרקט

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:09
על ידי RedDrifter
redead כתב: 23 יוני 2026, 10:08 פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...

דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
יכול להיות שהוא צריך עוד זמן להתאבל…

מוות של אבא זה דבר מאוד לא פשוט

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:11
על ידי Nati
RedDrifter כתב:
redead כתב: 23 יוני 2026, 10:08 פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...

דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
יכול להיות שהוא צריך עוד זמן להתאבל…

מוות של אבא זה דבר מאוד לא פשוט
הוא לא היה בסגל.
אבל היה במשחק השלישי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:12
על ידי רק הפועל
redead כתב: 23 יוני 2026, 10:08 פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...

דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
אין סיבה שזה לא יספיק זה יותר ממה שיש להם, אסור שזה לא יספיק (כמובן שגם לי יש פחד כזה )

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:13
על ידי פרימו לוי
תודה לאל שרשם את אוטורו.
מקווה שבר טימור יוכל לתת כמה דקות טובות הערב או שאיטודיס יעז לתת ליפתח זיו לשחק קצת. סיכון גדול מדי ששוב ים ומיציץ׳ ישחקו קרוב ל40 דקות, במיוחד אם משחק יהיה צמוד, וקוק לא נראה לי כמו שחקן שיכול להוביל כדור.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:14
על ידי redead
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 10:12
redead כתב: 23 יוני 2026, 10:08 פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...

דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
אין סיבה שזה לא יספיק זה יותר ממה שיש להם, אסור שזה לא יספיק (כמובן שגם לי יש פחד כזה )
זה בוודאות לא יותר ממה שיש להם.
הם משחקים עם 8 שחקנים
אצלנו השחקן ה8 זה במקרה הממש טוב בר/פלטין לחצי דקה כדי לעשות עבירה.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:15
על ידי bspnf
redead כתב:פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...

דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
הלוויה היתה רק ביום רביעי אז השבעה מסתיימת רק היום


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:20
על ידי גביזון
יאללה הפועל!!!

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:22
על ידי רק הפועל
redead כתב: 23 יוני 2026, 10:14
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 10:12
redead כתב: 23 יוני 2026, 10:08 פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...

דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
אין סיבה שזה לא יספיק זה יותר ממה שיש להם, אסור שזה לא יספיק (כמובן שגם לי יש פחד כזה )
זה בוודאות לא יותר ממה שיש להם.
הם משחקים עם 8 שחקנים
אצלנו השחקן ה8 זה במקרה הממש טוב בר/פלטין לחצי דקה כדי לעשות עבירה.
דיי זה יותר, מקבלים שם לא מעט דקות שחקנים כמו ג'ון די וריימן , נקווה שנקח את זה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:23
על ידי joshsoos
להיות יותר גרוע ממוטלי קשה, ככל שינסה לקחת ריבאונד ושימיציץ' יכניסו לו כדורים- רווח נקי שלנו על הרכיכה המזדיינת

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:26
על ידי ארז שדה
נקווה שאוטורו יחזור מהר לעניינים אחרי ההיעדרות הארוכה, אין הזדמנות לתקן.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:26
על ידי איש גדול
הפחד העיקרי זה שים ומיציץ יפלו מהרגליים
אוטורו לא יהיה יותר חלש ממוטלי זה בטוח

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:26
על ידי מילפורד
יופי, אם גם ככה לא היו כמעט דקות (אולי קצת במשחק הראשון) של מוטלי יחד עם אודיאסי, אין שום יתרון למוטלי (בטח אם הוא לא ממש קולע בסדרה הזאת).
מצד שני, עדיין יש לי בראש את תצוגות ההגנה המזעזעות של אוטורו מידי פעם, במיוחד בסקוניה בחוץ.
אם רק ייקח ריבאונד בזמן שאודיאסי נח, מצבנו יהיה טוב.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:27
על ידי joshsoos
וכמובן שספי שמש ידאג להרוג אותנו חרגיל, לצד בלק ( משחק שני ברציפות, מכין את הקרקע לאסתרון פאר ומנהיים היה ויהיה משחק חמישי )

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:27
על ידי adom4
מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 10:26 יופי, אם גם ככה לא היו כמעט דקות (אולי קצת במשחק הראשון) של מוטלי יחד עם אודיאסי, אין שום יתרון למוטלי (בטח אם הוא לא ממש קולע בסדרה הזאת).
מצד שני, עדיין יש לי בראש את תצוגות ההגנה המזעזעות של אוטורו מידי פעם, במיוחד בסקוניה בחוץ.
אם רק ייקח ריבאונד בזמן שאודיאסי נח, מצבנו יהיה טוב.
מספיק שהוא לפחות יעשה משהו בהתקפה, זה כבר יהיה יותר ממה שמוטלי עשה בסדרה הזאת.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:29
על ידי Jonatan192

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:32
על ידי ביוניק מאן
טעות גדולה לא לרשום את כריס ג'ונס על חשבון קוק

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:35
על ידי קפטן ג'ק
סגל טוב שלנו, ולעניות דעתי גם טוב לנו שהצהובונים ממשיכים עם אותו הסגל הקצר שלהם ולא מרעננים.

עכשיו מה שנשאר זה לעלות בטירוף ולא להוריד רגל מהגז בשום מצב, באף דקה - ריבאונד, קשיחות, האסל, חטיפות, עבירות. ועוד ריבאונד, ועוד ריבאונד.
לרצות את זה, באמת לרצות את זה. להאמין.
יפסידו, ינצחו - וואלה אני לא אתרגש לכאן או לשם. זה לא קשור לתוצאה, זה קשור למוטיבציה ולאכפתיות.
הם פשוט חייבים להילחם, צריך לראות את זה ולהרגיש את זה, אי אפשר לזייף את זה. תבואו פאקינג להילחם, מהג'אמפ הראשון ועד הבאזזר בסוף. גם אם הם יובילו 20 דקה לסוף. תילחמו רבאק.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:36
על ידי joshsoos
200 ומשהו כרטיסים אחרונים לאולם, ייחטפו בשעות הקרובות. 1200 ומשהו ביציע, לא בטוח שיתמלאו כולם אבל בכל מקרה בהתחשב במצב אין מה להתלונן. נשאר לבוא ולהוציא את הגרון, כמו שאיזה אמא הייתה אומרת- הגיע הזמן

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:37
על ידי פרימו לוי
redead כתב: 23 יוני 2026, 10:14
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 10:12
redead כתב: 23 יוני 2026, 10:08 פתאום יש לי פחד שלא יספיקו לנו רק מדר ומיציץ...

דרך אגב המוות של אבא של שגב היה בראשון שעבר, השבעה היית אמורה להגמר.
אין סיבה שזה לא יספיק זה יותר ממה שיש להם, אסור שזה לא יספיק (כמובן שגם לי יש פחד כזה )
זה בוודאות לא יותר ממה שיש להם.
הם משחקים עם 8 שחקנים
אצלנו השחקן ה8 זה במקרה הממש טוב בר/פלטין לחצי דקה כדי לעשות עבירה.
חמישיית הזרים פלוס מדר גינת ובלייזר זה השמינייה אצלנו. בר פלטין שגב וכו' הם שחקן מספר 9 והלאה. אצלם השמינייה כוללת את וויל ריימן, שחקן פחות טוב מ3 הנ"ל. אז יש לנו יתרון בעומק. ובסוף זה גם בחירה של איטודיס לא לרשום את ג'ונס וגם לא לתת להם יותר מפירורי דקות, ולא לתת לזיו לשחק בכלל למשל. מספיק שזיו מצליח לתת 5 דקות סבירות בעמדה 1, בר עוד 5 כאלה בעמדה מספר 2 ומצבנו יהיה הרבה יותר טוב לדעתי לאור אי הרישום של ג'ונס, ים ומיציץ יגיעו הרבה יותר טריים לסוף. אצלם דיברתולומיאו משחק המון דקות מה שמאפשר להם לא לקרוע בדקות את לונדברג וקלארק

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:38
על ידי מילפורד
אני קניתי עוד כרטיס הרגע...
יהיו עוד כמה מאות שיקנו במהלך היום.

לגבי ג'ונס על קוק , אני דוקא חושב שבגלל ההכנסה של אוטורו לסגל , ובגלל הנטייה שלו לחילופים רכים בהגנה , זה טוב שגם קוק וגם וויינרייט יהיו שם בחיפוי.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:43
על ידי redead
פרימו לוי כתב: 23 יוני 2026, 10:37
redead כתב: 23 יוני 2026, 10:14
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 10:12

אין סיבה שזה לא יספיק זה יותר ממה שיש להם, אסור שזה לא יספיק (כמובן שגם לי יש פחד כזה )
זה בוודאות לא יותר ממה שיש להם.
הם משחקים עם 8 שחקנים
אצלנו השחקן ה8 זה במקרה הממש טוב בר/פלטין לחצי דקה כדי לעשות עבירה.
חמישיית הזרים פלוס מדר גינת ובלייזר זה השמינייה אצלנו. בר פלטין שגב וכו' הם שחקן מספר 9 והלאה. אצלם השמינייה כוללת את וויל ריימן, שחקן פחות טוב מ3 הנ"ל. אז יש לנו יתרון בעומק. ובסוף זה גם בחירה של איטודיס לא לרשום את ג'ונס וגם לא לתת להם יותר מפירורי דקות, ולא לתת לזיו לשחק בכלל למשל. מספיק שזיו מצליח לתת 5 דקות סבירות בעמדה 1, בר עוד 5 כאלה בעמדה מספר 2 ומצבנו יהיה הרבה יותר טוב לדעתי לאור אי הרישום של ג'ונס, ים ומיציץ יגיעו הרבה יותר טריים לסוף. אצלם דיברתולומיאו משחק המון דקות מה שמאפשר להם לא לקרוע בדקות את לונדברג וקלארק
זה קצת לשחק עם הנתונים מה שעשית כאן.
תיקח את הסטטיסטיקה של ריימן ( שלדעתי הוא חוטב עצים וצריך למות ) על פני כל השנה ותשווה את זה הוא מעל גינת + בלייזר ביחד.
וזה כאילו על הנייר נחמד שיש לנו על הספסל שחקנים כמו יפתח זיו,בר טימור וגיא פלטין, רק שבפועל איך שלא תהפוך את זה, הם לא חלק מהמשחק היום אלא אם כן מישהו מה8 שלנו יוצא ב5 עבירות.
בסוף אולי יש לנו באמת יתרון אבל זה בטח לא משהו כזה חד משמעי כאשר גם ככה משחקים רוטציות קצרות

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:43
על ידי Niro
מפחיד אותי איך ים ומיציץ' ישרדו עוד משחק בלי ג'ונס כגיבוי.