דף 13 מתוך 14

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:55
על ידי Nati
השאירו צלחת על קו העונשין!!!!

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:56
על ידי רווי
ערימה של צואה צוהבה יש להם שם. יפה.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:56
על ידי Red_man
מועדון מקולל

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:57
על ידי Nsumbo
בני זונות האולטראס
בני זונות הצוות המקצועי
בן זונה איטודיס שלא מצליח לעשות כלום
בני זונות כל היהירים האלה שבכל יתרון של 2 מרגישים שזה קל ומעיפים שלשה במקום להיות בפלוס 8
בן זונה וויינרייט על היהירות
העיקר ימשיך לעשות את התנועה הזו לקהל כשקולע 2/7
בן זונה כל מי שעושה בכאילו קופץ לריבאונד
בסוף
זה על מאמן
קבוצה לא ממושמעת ולא מאומנת ורואים את זה בכל הזדמנות
במקום לרוץ ולברוח כשצריך במקום לשחק חכם כשצריך
תמיד הכל הפוך
אוטורו וטאי חגגו בצבע בחצי הראשון ולא קיבלו כדור אחד פנימה בחצי שני
תעוף לנו מהחיים מאמן יהיר ומסריח
לפני אחרונים בני זונות השופטים
אחרונים בני זונות האולטראס
תמשיכו להחרים ולאונן על עצמכם ועל רמי
עד שבא מישהו שרוצה לנקום את הנקמה שלנו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:59
על ידי רווי
יהיו חגיגות הלילה בכל תל אביב והעיר תישרף? עוד שזאת עוד אליפות מתוך ה60 שהם גנבו בהיסטוריה?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:01
על ידי תא מרבוטא
Red_man כתב: 23 יוני 2026, 22:56 מועדון מקולל
לא מקולל
מאמן מיושן ונוקשה + שחקן הכי טוב העונה פצוע + מה שטכנית מדקלם בכדורגל (ושם אני חושב שהוא מגזים)

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:01
על ידי El dudernio
הפסדנו את האליפות מהקו למרות השופטים...

כמה תוקף הם שרקו לנו על כל רבע מגע ואצלם זה תמיד פאול וסל.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:03
על ידי Xavi
הסיכוי היה נמוך אחרי שאתה מפסיד ב2 המשחקים הראשונים
דומה מאוד לסדרה נגד ריאל
בלי בראיינט בלי אלייז'ה ובלי אוטורו זה הופך את זה לשקול. זה שקר להגיד שהיינו צריכים לדרוס אותם

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:03
על ידי RedDrifter
תא מרבוטא כתב: 23 יוני 2026, 23:01
Red_man כתב: 23 יוני 2026, 22:56 מועדון מקולל
לא מקולל
מאמן מיושן ונוקשה + שחקן הכי טוב העונה פצוע + מה שטכנית מדקלם בכדורגל (ושם אני חושב שהוא מגזים)
די נו

58 שנים אותו סיפור יהיה בסדר שנה הבאה ניקח כן כן..

זה כבר לא עובד יש כסף אין כסף טובים לא טובים במאני טיים אף פעם לא יודעים וגם לא ידעו להגיע

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:03
על ידי הוקיץ'
היו פה יותר מדי נסיבות. השיפוט היה שערורייה (בנוהל), החטאנו עונשין בלי סוף, לא מספיק שחקנים הופיעו, ואצלם דווקא כן. זה מה יש.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:05
על ידי Adom_Adom
לוזרים היינט
לוזרים נשארנו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:05
על ידי מילפורד
כמה פעמים אפשר להפסיד להם על אחוזים מהקו?!? מה יהיה עם זה?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:10
על ידי עד המ!!ת הפועל
לא ניקח אליפות לפני שהוא ימות. לא יעזור כלום.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:11
על ידי RedDrifter
מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 23:05 כמה פעמים אפשר להפסיד להם על אחוזים מהקו?!? מה יהיה עם זה?
אומנם העונשין הייתה בגדר ועדת חקירה היום אבל זה הרבה יותר מזה.

במקום לברוח להם בכמה הזדמנויות שכבר הובלת עליהם, שכבר יכולת לשבור אותם אתה זורק שלשות מטומטמות, אתה עושה עבירות של חוסר משמעת וזריקת זין

הקבוצה הזאת לא בעלת משמעת ובמכבי זה בדיוק ככה מה שמנצח להם משחק כל פעם - משמעת של גרמנים נאצים

כל עונה זה אותו סיפור מחדש, כבר באמת נשבר לי הזין מזה כמה אפשר להפסיד להם?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:16
על ידי Xavi
לפחות הם מניפים באולם ריק. אם להפסיד בסדרה אז עדיף היום ממשחק שהם יארחו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:18
על ידי ramig76
מילה טובה לקהל שלנו.. יש לנו עתיד בלי המחרימים. אפשר להתרגל לזה. יש הרבה אוהדי מכבי בכדורגל שלא אוהבים את הכדורסל. והעולם ממשיך להתקיים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:19
על ידי Zvim
סורקין קלע שלשה מכריעה מאותה נקודה שגינת החמיץ במשחק ההוא וזה כל ההבדל(בנוסף לעונשין וקבלת החלטות נוראית בהתקפה)

Sent from my SM-S947B using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:35
על ידי Niro
לתפוס את מכבי ככה עם ישראלי וחצי לא יקרה יותר בחיים. מבאס ופספוס ענקי.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:38
על ידי פרימו לוי
יותר מדי מאכזב מכדי לומר משהו מושכל. היינו חייבים לקחת אליפות השנה, חייבים.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:39
על ידי Red_man
פרימו לוי כתב: 23 יוני 2026, 23:38 יותר מדי מאכזב מכדי לומר משהו מושכל. היינו חייבים לקחת אליפות השנה, חייבים.
אני שומע את המשפט הזה כבר ארבע שנים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:41
על ידי תעיף ליציע
כל עוד סורקין שם יהיה לנו קשה ולא משנה איזה זרים
יחתמו. לצערי הוא שובר שוויון.
אני במקום עופר משתתף עם פאו או אולימפיאקוס
חצי בחוזה רק שייקחו אותו לחוזה של איזה 3 עונות.
זה יהיה החיזוק הכי חכם לעונה הבאה בגזרת הליגה.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:43
על ידי RedDrifter
תעיף ליציע כתב: 23 יוני 2026, 23:41 כל עוד סורקין שם יהיה לנו קשה ולא משנה איזה זרים
יחתמו. לצערי הוא שובר שוויון.
אני במקום עופר משתתף עם פאו או אולימפיאקוס
חצי בחוזה רק שייקחו אותו לחוזה של איזה 3 עונות.
זה יהיה החיזוק הכי חכם לעונה הבאה בגזרת הליגה.
חוץ מהשלשה היום שתומר די אשם שלא יצא אליו וסגר אותו הוא לא באמת עשה כלום

גם במשחק הקודם לא עשה כלום

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:43
על ידי בונדר
Red_man כתב: 23 יוני 2026, 23:39
פרימו לוי כתב: 23 יוני 2026, 23:38 יותר מדי מאכזב מכדי לומר משהו מושכל. היינו חייבים לקחת אליפות השנה, חייבים.
אני שומע את המשפט הזה כבר ארבע שנים
ולא מפתחים לזה חסינות, שנה שעברה בגביע חשבתי שאני לא אגיב ככה בשנים הקרובות, אז חשבתי.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:43
על ידי עד המ!!ת הפועל
Red_man כתב:
פרימו לוי כתב: 23 יוני 2026, 23:38 יותר מדי מאכזב מכדי לומר משהו מושכל. היינו חייבים לקחת אליפות השנה, חייבים.
אני שומע את המשפט הזה כבר ארבע שנים
אל תדאג, עוד נשמע את זה הרבה.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:43
על ידי בונדר
תעיף ליציע כתב: 23 יוני 2026, 23:41 כל עוד סורקין שם יהיה לנו קשה ולא משנה איזה זרים
יחתמו. לצערי הוא שובר שוויון.
אני במקום עופר משתתף עם פאו או אולימפיאקוס
חצי בחוזה רק שייקחו אותו לחוזה של איזה 3 עונות.
זה יהיה החיזוק הכי חכם לעונה הבאה בגזרת הליגה.
היה חלש כל הסדרה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:46
על ידי Niro
מי היה צריך לצאת לסורקין לפינה ולא עשה את זה? אודיאסי?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:48
על ידי תעיף ליציע
בסוף דפק לך את השלשה שגמרה את המשחק.

במשחק 1 לא זכור לי שהיה חלש.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:50
על ידי רק הפועל
אגב המועדון הזה דובק בלוזריות בצורה קיצונית , לא חושב שקיים מועדון בסדר גודל שלנו שלא לקח אליפות מפאקינג 1969 , נתון הזויי ומחריד , תואר מקומי אחרון ב1993 , לא ברור איך דברים כאלה קורים בכלל כל זה בזמן שהחלאות האלה גם בשנים של דשדוש יחסי לוקחים אליפות על הראש שלנו בזמן שאנחנו הקבוצה עם הכי הרבה כסף , העניין הזה חייב להשתנות כבר

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 23:53
על ידי Rak-Hapoel
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 23:50 אגב המועדון הזה דובק בלוזריות בצורה קיצונית , לא חושב שקיים מועדון בסדר גודל שלנו שלא לקח אליפות מפאקינג 1969 , נתון הזויי ומחריד , תואר מקומי אחרון ב1993 , לא ברור איך דברים כאלה קורים בכלל כל זה בזמן שהחלאות האלה גם בשנים של דשדוש יחסי לוקחים אליפות על הראש שלנו בזמן שאנחנו הקבוצה עם הכי הרבה כסף , העניין הזה חייב להשתנות כבר
בגדול דאבל...

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 24 יוני 2026, 00:25
על ידי gershon
:brokenheart: לב שבור. זה מה שנשאר לי.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 24 יוני 2026, 00:37
על ידי דניאל
Niro כתב: 23 יוני 2026, 23:46 מי היה צריך לצאת לסורקין לפינה ולא עשה את זה? אודיאסי?
ים לקח את קלארק, ולונדברג הוביל כדור. אף אחד לא לקח אותו. איש היה על סורקין, וכשהוא ראה שלונדברג עובר את החצי ואין אף אחד לידו, הוא יצא אליו בעצלתיים ולא תקשר עם אף אחד שיסגור את סורקין.
לא היה לשחקנים מושג את מי הם שומרים.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 24 יוני 2026, 00:54
על ידי ranjef
אבל זה איש, שחקן עם שיר טוב. וזהו.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 24 יוני 2026, 01:05
על ידי KingAlpaca
לאיש יש 0 אשמה במהלך.
אבל מש"ל קלאסי לפורום.
אין לכם תקווה.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 24 יוני 2026, 01:19
על ידי Red_man
דניאל כתב: 24 יוני 2026, 00:37
Niro כתב: 23 יוני 2026, 23:46 מי היה צריך לצאת לסורקין לפינה ולא עשה את זה? אודיאסי?
ים לקח את קלארק, ולונדברג הוביל כדור. אף אחד לא לקח אותו. איש היה על סורקין, וכשהוא ראה שלונדברג עובר את החצי ואין אף אחד לידו, הוא יצא אליו בעצלתיים ולא תקשר עם אף אחד שיסגור את סורקין.
לא היה לשחקנים מושג את מי הם שומרים.
תומר היה צריך לצאת אליו. הוא זיהה שהוא לבד ובמקום לקחת אחריות הוא נופף בידיים כמו ילדה היסטרית. שתי אליפויות הוא דפק לנו כי הוא לא מסוגל לקחת אחריות ברגעי הכרעה שיסע לירושלים לחרבן להם קצת. אהבה לא שומרת

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 24 יוני 2026, 01:26
על ידי רק הפועל
לילה הכי מסריח שיש , נמאס כבר נמאס

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 24 יוני 2026, 01:37
על ידי ranjef
Red_man כתב:
דניאל כתב: 24 יוני 2026, 00:37
Niro כתב: 23 יוני 2026, 23:46 מי היה צריך לצאת לסורקין לפינה ולא עשה את זה? אודיאסי?
ים לקח את קלארק, ולונדברג הוביל כדור. אף אחד לא לקח אותו. איש היה על סורקין, וכשהוא ראה שלונדברג עובר את החצי ואין אף אחד לידו, הוא יצא אליו בעצלתיים ולא תקשר עם אף אחד שיסגור את סורקין.
לא היה לשחקנים מושג את מי הם שומרים.
תומר היה צריך לצאת אליו. הוא זיהה שהוא לבד ובמקום לקחת אחריות הוא נופף בידיים כמו ילדה היסטרית. שתי אליפויות הוא דפק לנו כי הוא לא מסוגל לקחת אחריות ברגעי הכרעה שיסע לירושלים לחרבן להם קצת. אהבה לא שומרת
חחחח
אלק תומר
תומר בכלל לא היה קרוב.
טוב שלא כתבת פלטין.
זה רק איש ואודיאסי קשורים לזה. איש כאילו לקח את סורקין ויצא והחוצה, ואודיאסי היה באמצע חלום. בהתקפה האחרונה של העונה.
כמה הפועל זה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 24 יוני 2026, 01:48
על ידי Red_man
ranjef כתב: 24 יוני 2026, 01:37
Red_man כתב:
דניאל כתב: 24 יוני 2026, 00:37

ים לקח את קלארק, ולונדברג הוביל כדור. אף אחד לא לקח אותו. איש היה על סורקין, וכשהוא ראה שלונדברג עובר את החצי ואין אף אחד לידו, הוא יצא אליו בעצלתיים ולא תקשר עם אף אחד שיסגור את סורקין.
לא היה לשחקנים מושג את מי הם שומרים.
תומר היה צריך לצאת אליו. הוא זיהה שהוא לבד ובמקום לקחת אחריות הוא נופף בידיים כמו ילדה היסטרית. שתי אליפויות הוא דפק לנו כי הוא לא מסוגל לקחת אחריות ברגעי הכרעה שיסע לירושלים לחרבן להם קצת. אהבה לא שומרת
חחחח
אלק תומר
תומר בכלל לא היה קרוב.
טוב שלא כתבת פלטין.
זה רק איש ואודיאסי קשורים לזה. איש כאילו לקח את סורקין ויצא והחוצה, ואודיאסי היה באמצע חלום. בהתקפה האחרונה של העונה.
כמה הפועל זה
אודיאסי לא קיבל שחקנים בפינות לכל אורך המשחק אז מה הפעם נפלת עליו? גינת עומד עם הפנים לסורקין רואה אותו ומנופף כמו ילדה בגן במקום לקחת אחריות ולהחליף. כן איש איבד אותו אבל אם זיהית את הפאשלה תצעק חילוף וצא אליו בעמוק. גם אם השמירות לא היו פיקס והיו מיס מאצים לא היינו מגיעים למצב שים מנסה לקפוץ בהיסטריה לסורקין שעמד חופשי בפינה. מהלך הגנתי מופקר לחלוטין אף אחד לא לוקח אחריות.
שיהיה לו בהצלחה ביורשלים, ככה אולי הוא לא יפצע בברך ויזרק ליציע מהטעיית מסירה של קט סל.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 24 יוני 2026, 01:51
על ידי ranjef
גינת זה הבחור שעומד ליד העונשין שומר את הורד.
שמחתי לעזורתמונה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 24 יוני 2026, 01:57
על ידי Red_man
ranjef כתב: 24 יוני 2026, 01:51 גינת זה הבחור שעומד ליד העונשין שומר את הורד.
שמחתי לעזורתמונה
ותמשיך את הסרטון עוד טיפה ותראה איך הוא קולט את הסיטואציה ומצביע במקום להשאיר את הורד לטאי ולצאת לסורקין. לטאי אין מה לחפש עם סורקין מחוץ לקשת

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 24 יוני 2026, 01:57
על ידי shaharot
ranjef כתב: 24 יוני 2026, 01:51 גינת זה הבחור שעומד ליד העונשין שומר את הורד.
שמחתי לעזורתמונה
וואווווו וואוווו תמונה יותר מרגיזה ממה שחשבתי