דף 12 מתוך 14

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:39
על ידי רווי
יאללה הפועל יאלללה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:39
על ידי רדפוקס
זריקה חרפה של מיציץ

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:39
על ידי Nsumbo
מצטער זה על מאמן
אם הוא לא צורח עליהם כבר לפני 4 שיגורים מיותרים כאלה אז הם ימשכו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:39
על ידי גביזון
RedDrifter כתב:תודה מיציץ עוד משחק לפנתיאון של האיש עם ה6 מיליון אירו שכר

תמשיכו להלל אותו
אם לא היינו כלום אחוז מהעונשין היינו מובילים

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:40
על ידי רווי
רווי כתב: 23 יוני 2026, 22:35 In YaMadar We Trust

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:40
על ידי Charlie
דקה לסוף
פיגור נקודה
איפה גינת ואוטורו?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:40
על ידי KingAlpaca
KingAlpaca כתב: 23 יוני 2026, 22:38 תעיף כבר את מישיש הסרטן הזה ושים את הכדור ביד של ים, הוא לגמרי הרוויח את זה היום.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:40
על ידי פרימו לוי
שמישהו שליד איטודיס יצעק לו שיעלה עכשיו עם אוטורו ואודיאסי ביחד אמן

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:40
על ידי Charlie
lior777 כתב:כואב על ים, מה שהוא יכל לעשות בסדרה הזאת עם בלייקני ובראיינט לידו.. ואסה מתפרק לחתיכות, זה נראה גמור.
עם בלייקני ובראיינט לא צריך את מדר
זה נגמר בסוויפ


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:40
על ידי RedDrifter
גביזון כתב: 23 יוני 2026, 22:39
RedDrifter כתב:תודה מיציץ עוד משחק לפנתיאון של האיש עם ה6 מיליון אירו שכר

תמשיכו להלל אותו
אם לא היינו כלום אחוז מהעונשין היינו מובילים

Sent from my 22101320G using Tapatalk
העונשין בעיה מסכים

העניין שאנשים פה מגינים על מיציץ עם 2 משחקים טובים בעונה שלמה אני לא מבין. שחקן עם שכר כזה חייב להצדיק את זה צר לי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:41
על ידי איש גדול
מיציץ נופל מהרגליים וזה הגיוני
גם אצלהם שחקנים גמורים
זה משחק שמוכרע על העונשין

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:42
על ידי רק הפועל
יאלה נחטיא שוב פעמיים , עזבו אותנו כבר

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:43
על ידי Red_man
כן תומר תצביע על סורקין במקום לצאת אליו. חבורת מטומטמים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:43
על ידי רק הפועל
מגיע לנו , חבורת אפסים מגיע לנו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:44
על ידי RedDrifter
אלוהים כנראה באמת אוהב אותם אין הסבר אחר לכל הסלים הקשים האלה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:44
על ידי וינסנט
הנה מפסידים על ההגנה, מגיע לנו. שחקנים בלי כבוד ומאמן אפס.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:44
על ידי RedDrifter
כל עונה אותו סיפור כל עונה אותם בעיות

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:44
על ידי Red_man
קח אחריות וצא אליו לפינה יסמרטוט

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:44
על ידי רווי
כוסרבאק

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:45
על ידי Red_man
וינסנט כתב: 23 יוני 2026, 22:44 הנה מפסידים על ההגנה, מגיע לנו. שחקנים בלי כבוד ומאמן אפס.
למה המאמן לא יצא אליו? לא זה גינת שהצביע במקום לקחת אחריות ולצאת אליו. אידיוט

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:45
על ידי Nsumbo
RedDrifter כתב: 23 יוני 2026, 22:44 אלוהים כנראה באמת אוהב אותם אין הסבר אחר לכל הסלים הקשים האלה
שום אלוהים
הפסד עלינו
שיחקנו לא חכם כל כך הרבה פעמים היום
המשחק הזה היה צריך להיות בפלוס 10 קבוע לנו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:45
על ידי Red_man
אליפות שניה שגינת מזיין לנו. סע סע לירושלים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:45
על ידי רווי
מה? מה זה היה?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:46
על ידי רק הפועל
אני אומר להעיף את כל הסגל הזה לא מגיע להם תראו כמה הם מרוויחים משחק אחד על מכבי בפליאוף הזה לא יכולנו להראות עליונות משחק אחד חבורת אפסים בסוף גם מפסידים אליפות ביד אליהו אדום , כלומניקים רק את מדר וגינת אני משאיר פה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:47
על ידי RedDrifter
פחחחח ים מה זה היה למה לא ללכת על מהלך של שלוש

פשוט סיום בושה לסדרה הזאת

לכל מי שהגן על מיציץ עוד משחק לפנתיאון של הMVP תודה!

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:47
על ידי רווי
שיבדקו עבירה על ים קודם השרמוטות

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:47
על ידי joshsoos
ירידה בזיונית להגנה בפוזשן קריטי, ואחרי עונשין. תודה רבה, באמת

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:48
על ידי Niro
מפסידים פה אליפות על חוסר ריכוז ושופטים נאצים, חבל

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:48
על ידי Charlie
מספיק שהיו קולעים באחוזים נורמלים מהקו


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:48
על ידי גביזון
יעלו ויבואו השמחים הקבועים
זה הזמן שלכם לפרוח בצהוב

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:48
על ידי DJSavta
על ההחטאות מהקו הלכה האליפות

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:48
על ידי Nsumbo
קבלת החלטות מביכה בחצי השני
השופטים מעצבנים אבל זה לא מה שהכריע
כל כך הרבה זריקות מטופשות
בפעמים היחידות שהלכו פנימה עשו סל
אז למה לא עשיתם את זה כל התקפה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:48
על ידי גביזון
Charlie כתב:מספיק שהיו קולעים באחוזים נורמלים מהקו


Sent from my iPhone using Tapatalk
תמונהתמונהתמונהתמונהתמונהתמונהתמונה

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:49
על ידי פומפה
איזו ירידה להגנה לעזאזל אותו סיפור כמו עם השלשה של בולדווין איך זה קורה קיבינימט איך

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:50
על ידי Zvim
אנחנו מפסידים בגלל שהשארנו 10 נק מהקו ואדון מציץ 2 מ 11
אנחנו פראיירים!

Sent from my SM-S947B using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:51
על ידי רווי
רציתי שיחטא כדי שייגמר אבל הוא טוב מידיי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:51
על ידי RedDrifter
Nsumbo כתב: 23 יוני 2026, 22:48 קבלת החלטות מביכה בחצי השני
השופטים מעצבנים אבל זה לא מה שהכריע
כל כך הרבה זריקות מטופשות
בפעמים היחידות שהלכו פנימה עשו סל
אז למה לא עשיתם את זה כל התקפה
שחקנים איבדו את הראש בכל פעם שהובילו הפרש קטן

המשמעת פשוט מזעזעת כל אחד זורק 0 מחויבות 0 לחימה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:52
על ידי פומפה
איך אני רואה שיש לנו אופציה לכדור אחרון להשוות שלשה ובמקום שים יזרוק מיציץ זורק ומחטיא

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:53
על ידי רווי
יאללה הביתה
מוות לצהובים יותר גרועים מחיזבאללה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:54
על ידי KingAlpaca
יש מצב שגמרתי עם כדורסל