דף 11 מתוך 14

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:28
על ידי Red_man
תוקף כמו ששרקו לטפירו בגמר ההוא. כלום לא ישתנה פה אף פעם

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:28
על ידי רווי
גועל נפש שיתפגרו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:28
על ידי KingAlpaca
לא היה תוקף, אבל די להיכנס ליער כמו דביל, יא מחבל אגואיסט.
תמסור כבר.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:28
על ידי LintonTownes
סומך כתב: 23 יוני 2026, 22:26 איפה הקואוצ'ר של הפורום?
למד אותי איך לשנות את המיינדסט שהתוקף שמדביקים לנו יתהפכו?
אני פה לא לדאוג. להפסיק להתבכיין, לשמור על פוקוס, ולהביא את האליפות

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:29
על ידי רווי
יופי של אסיסט תומר

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:29
על ידי Niro
למה הוא לא מעיף החוצה את גינת?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:29
על ידי רווי
די להטיח מה3

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:29
על ידי RedDrifter
ווינריט יבן זונה איזה זריקה לשלוש

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:30
על ידי רווי
פאול של סורקין אבל למה שישרקו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:30
על ידי גביזון
גם הפאול על גינת שלא שרקו עכשיו , כוס אמא של מדינת מכבי

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:30
על ידי רווי
לגבוהים שלנו היה מדביקים אחת ככה בקלות

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:30
על ידי KingAlpaca
סופסוף אטורו מקבל מסירה, וזאת לא הייתה מסירה...

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:31
על ידי גביזון
KingAlpaca כתב:סופסוף אטורו מקבל מסירה, וזאת לא הייתה מסירה...
גם הוא לא אוהב עונשין היום כמו כולם

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:31
על ידי רווי
נפסיד פה על העונשין. כרגיל.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:31
על ידי Nsumbo
אני משתגע מהטמטום משתגע
לכו פנימה כל התקפה לאוטורו מה אתם עושים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:31
על ידי Red_man
הורד עם ניסיון רצח הם אפילו לא הלכו לבדוק. בלק מאבטח את הניצחון של מכבי בכל הכח הוא נלחם

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:31
על ידי KingAlpaca
Niro כתב: 23 יוני 2026, 22:29 למה הוא לא מעיף החוצה את גינת?
תומר בסדר היום, הבעיה זה מישיש.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:31
על ידי וינסנט
פה לא היה תוקף אה? טפי עליכם יסרטן

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:31
על ידי גביזון
עופר שלח לא מתאפק ומתחיל במכונת ההשפרצה

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:32
על ידי RedDrifter
רווי כתב: 23 יוני 2026, 22:31 נפסיד פה על העונשין. כרגיל.
59% עונשין זוועה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:32
על ידי Niro
נאו נאצים, אין תיאור אחר

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:32
על ידי רווי
שירגיעו תמשחקקק

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:32
על ידי גביזון
RedDrifter כתב:
רווי כתב: 23 יוני 2026, 22:31 נפסיד פה על העונשין. כרגיל.
59% עונשין זוועה
פאקינג מדהים

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:33
על ידי RedDrifter
אודיאסי זה אחד שיחטיא את הזריקות האלה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:33
על ידי Red_man
ואיש זה שחקן מופקר פשוט שחקן אפס ואידיוט

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:33
על ידי איש גדול
אנחנו מפסידים על העונשין ועל זה שים ומיציץ נופלים מהרגליים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:33
על ידי KingAlpaca
די
עם
מישיש
!
!
!

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:34
על ידי Nsumbo
טמטום לא נורמלי
למה לא משחקים פיק אנד רול עם הגבוה עם זה כבר כל הזמן?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:35
על ידי רווי
In YaMadar We Trust

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:35
על ידי פומפה
Red_man כתב: 23 יוני 2026, 22:33 ואיש זה שחקן מופקר פשוט שחקן אפס ואידיוט
מרשה לעצמו להעיף שלשות כאלה שהמקום היחידי שהוא אולי קולע ממנו זה מהפינה. לא יכול לראות אותו יותר

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:36
על ידי רווי
יווווווו נססססס איזה מסירה מטומטמתת

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:37
על ידי ארז שדה
טאי טאי טאי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:37
על ידי רווי
איך איך איך זה פאול????

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:37
על ידי וינסנט
ככה מכריעים אליפות. שופטים נאצים.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:38
על ידי KingAlpaca
תעיף כבר את מישיש הסרטן הזה ושים את הכדור ביד של ים, הוא לגמרי הרוויח את זה היום.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:38
על ידי רק הפועל
כוסאנשלכם חבורה של סמרטוטי רצפה ששווים לתחת קלעו כבר עונשין יבני זונות

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:38
על ידי Nsumbo
בן זונה מיציץ

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:38
על ידי RedDrifter
תודה מיציץ עוד משחק לפנתיאון של האיש עם ה6 מיליון אירו שכר

תמשיכו להלל אותו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:39
על ידי Red_man
שומרים טוב ובחירת זריקות איומה שתפסיד את המשחק

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:39
על ידי KingAlpaca
אני חי בסיוט חוזר על עצמו שמישיש רוצח לי את הקבוצה.