דף 11 מתוך 14
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:28
על ידי Red_man
תוקף כמו ששרקו לטפירו בגמר ההוא. כלום לא ישתנה פה אף פעם
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:28
על ידי רווי
גועל נפש שיתפגרו
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:28
על ידי KingAlpaca
לא היה תוקף, אבל די להיכנס ליער כמו דביל, יא מחבל אגואיסט.
תמסור כבר.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:28
על ידי LintonTownes
סומך כתב: ↑23 יוני 2026, 22:26
איפה הקואוצ'ר של הפורום?
למד אותי איך לשנות את המיינדסט שהתוקף שמדביקים לנו יתהפכו?
אני פה לא לדאוג. להפסיק להתבכיין, לשמור על פוקוס, ולהביא את האליפות
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:29
על ידי רווי
יופי של אסיסט תומר
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:29
על ידי Niro
למה הוא לא מעיף החוצה את גינת?
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:29
על ידי רווי
די להטיח מה3
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:29
על ידי RedDrifter
ווינריט יבן זונה איזה זריקה לשלוש
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:30
על ידי רווי
פאול של סורקין אבל למה שישרקו
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:30
על ידי גביזון
גם הפאול על גינת שלא שרקו עכשיו , כוס אמא של מדינת מכבי
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:30
על ידי רווי
לגבוהים שלנו היה מדביקים אחת ככה בקלות
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:30
על ידי KingAlpaca
סופסוף אטורו מקבל מסירה, וזאת לא הייתה מסירה...
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:31
על ידי גביזון
KingAlpaca כתב:סופסוף אטורו מקבל מסירה, וזאת לא הייתה מסירה...
גם הוא לא אוהב עונשין היום כמו כולם
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:31
על ידי רווי
נפסיד פה על העונשין. כרגיל.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:31
על ידי Nsumbo
אני משתגע מהטמטום משתגע
לכו פנימה כל התקפה לאוטורו מה אתם עושים
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:31
על ידי Red_man
הורד עם ניסיון רצח הם אפילו לא הלכו לבדוק. בלק מאבטח את הניצחון של מכבי בכל הכח הוא נלחם
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:31
על ידי KingAlpaca
Niro כתב: ↑23 יוני 2026, 22:29
למה הוא לא מעיף החוצה את גינת?
תומר בסדר היום, הבעיה זה מישיש.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:31
על ידי וינסנט
פה לא היה תוקף אה? טפי עליכם יסרטן
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:31
על ידי גביזון
עופר שלח לא מתאפק ומתחיל במכונת ההשפרצה
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:32
על ידי RedDrifter
רווי כתב: ↑23 יוני 2026, 22:31
נפסיד פה על העונשין. כרגיל.
59% עונשין זוועה
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:32
על ידי Niro
נאו נאצים, אין תיאור אחר
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:32
על ידי רווי
שירגיעו תמשחקקק
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:32
על ידי גביזון
RedDrifter כתב:רווי כתב: ↑23 יוני 2026, 22:31
נפסיד פה על העונשין. כרגיל.
59% עונשין זוועה
פאקינג מדהים
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:33
על ידי RedDrifter
אודיאסי זה אחד שיחטיא את הזריקות האלה
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:33
על ידי Red_man
ואיש זה שחקן מופקר פשוט שחקן אפס ואידיוט
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:33
על ידי איש גדול
אנחנו מפסידים על העונשין ועל זה שים ומיציץ נופלים מהרגליים
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:33
על ידי KingAlpaca
די
עם
מישיש
!
!
!
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:34
על ידי Nsumbo
טמטום לא נורמלי
למה לא משחקים פיק אנד רול עם הגבוה עם זה כבר כל הזמן?
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:35
על ידי רווי
In YaMadar We Trust
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:35
על ידי פומפה
Red_man כתב: ↑23 יוני 2026, 22:33
ואיש זה שחקן מופקר פשוט שחקן אפס ואידיוט
מרשה לעצמו להעיף שלשות כאלה שהמקום היחידי שהוא אולי קולע ממנו זה מהפינה. לא יכול לראות אותו יותר
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:36
על ידי רווי
יווווווו נססססס איזה מסירה מטומטמתת
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:37
על ידי ארז שדה
טאי טאי טאי
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:37
על ידי רווי
איך איך איך זה פאול????
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:37
על ידי וינסנט
ככה מכריעים אליפות. שופטים נאצים.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:38
על ידי KingAlpaca
תעיף כבר את מישיש הסרטן הזה ושים את הכדור ביד של ים, הוא לגמרי הרוויח את זה היום.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:38
על ידי רק הפועל
כוסאנשלכם חבורה של סמרטוטי רצפה ששווים לתחת קלעו כבר עונשין יבני זונות
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:38
על ידי Nsumbo
בן זונה מיציץ
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:38
על ידי RedDrifter
תודה מיציץ עוד משחק לפנתיאון של האיש עם ה6 מיליון אירו שכר
תמשיכו להלל אותו
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:39
על ידי Red_man
שומרים טוב ובחירת זריקות איומה שתפסיד את המשחק
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 22:39
על ידי KingAlpaca
אני חי בסיוט חוזר על עצמו שמישיש רוצח לי את הקבוצה.