דף 2 מתוך 2

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 15:47
על ידי רק הפועל
2 הקבוצות עייפות ואוטרו זה שחקן שיכול להטות את הכף לטובתנו, הסגל שלהם קצר והם עייפים חייבים לרשום אותו חייבים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 15:59
על ידי אוהד כורסא
רק הפועל כתב: 22 יוני 2026, 15:47 2 הקבוצות עייפות ואוטרו זה שחקן שיכול להטות את הכף לטובתנו, הסגל שלהם קצר והם עייפים חייבים לרשום אותו חייבים
הם יכולים לדלוף את ווקר?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 16:03
על ידי רק הפועל
אוהד כורסא כתב: 22 יוני 2026, 15:59
רק הפועל כתב: 22 יוני 2026, 15:47 2 הקבוצות עייפות ואוטרו זה שחקן שיכול להטות את הכף לטובתנו, הסגל שלהם קצר והם עייפים חייבים לרשום אותו חייבים
הם יכולים לדלוף את ווקר?
על פי דיבורים פה ובאופן כללי ווקר זה שחקן פח שתלויי ביום , מה שכן אם הם רושמים אותו והוא תופס יום זו בעיה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 16:05
על ידי רק הפועל
יש גם דיבורים שהם רוצים להכשיר את בלאט

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 16:08
על ידי Hapolo
עוד מישהו שהמערכת לא נותנת לו לרכוש כרטיס לשלישי? (לא מנוי אבל יש היסטוריית רכישה)
The ticket purchase is currently not available to you. Please try again later
היה אמור להיפתח לקהל הרחב ב16:00

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 16:13
על ידי ביוניק מאן
Hapolo כתב: 22 יוני 2026, 16:08 עוד מישהו שהמערכת לא נותנת לו לרכוש כרטיס לשלישי? (לא מנוי אבל יש היסטוריית רכישה)
The ticket purchase is currently not available to you. Please try again later
היה אמור להיפתח לקהל הרחב ב16:00
לא אמרו דבר כזה, אמרו שעד 16:00 שומרים למינויים את הכרטיס

אבל המכירה היא עדיין למינויים בלבד ומי שרוצה כרטיס צריך ליצור קשר עם מישהו שהוא מנוי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 16:21
על ידי redead
אוהד כורסא כתב: 22 יוני 2026, 15:59
רק הפועל כתב: 22 יוני 2026, 15:47 2 הקבוצות עייפות ואוטרו זה שחקן שיכול להטות את הכף לטובתנו, הסגל שלהם קצר והם עייפים חייבים לרשום אותו חייבים
הם יכולים לדלוף את ווקר?
הם בהחלט יכולים "להמר" על משחק 4 ולרשום אותו במקום אחד הגארדים כדי לאפשר להם מנוחה
יצליח ההימור מצוין במחינתם, לא יצליח והם יחזרו למשחק מכריע עם שחקן שנח אל מול מיציץ וים שכבר על אדים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 16:22
על ידי redead
רק הפועל כתב: 22 יוני 2026, 16:05 יש גם דיבורים שהם רוצים להכשיר את בלאט
מזכיר לי את הימים ההם לפני חודשיים שדיברו אצלנו על בלייקני ינוח שבועיים ויחזור..

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 16:24
על ידי Hapolo
ביוניק מאן כתב: 22 יוני 2026, 16:13
Hapolo כתב: 22 יוני 2026, 16:08 עוד מישהו שהמערכת לא נותנת לו לרכוש כרטיס לשלישי? (לא מנוי אבל יש היסטוריית רכישה)
The ticket purchase is currently not available to you. Please try again later
היה אמור להיפתח לקהל הרחב ב16:00
לא אמרו דבר כזה, אמרו שעד 16:00 שומרים למינויים את הכרטיס

אבל המכירה היא עדיין למינויים בלבד ומי שרוצה כרטיס צריך ליצור קשר עם מישהו שהוא מנוי
לא נכון, עובדה שעכשיו (אחרי כמה רענונים בעמוד ההזמנה) הצלחתי לרכוש ואני לא מנוי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 16:25
על ידי redead
כרטיסים באמת נראה שעומדים להגמר בקרוב

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 16:27
על ידי מילפורד
דוקא לי נראה שיש עוד די הרבה כרטיסים.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 16:30
על ידי redead
צודק, בדקתי שוב, מוזר מאוד כי מקודם היה נראה הרבה פחות

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 17:09
על ידי Rak-Hapoel
קניתי ל-2 חבר'ה שביקשו
בהתחלה אכן היה משמעותית פחות, ובשעות האחרונות נראה שיש יותר משמעותית.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 17:13
על ידי בונדר
Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 17:09 קניתי ל-2 חבר'ה שביקשו
בהתחלה אכן היה משמעותית פחות, ובשעות האחרונות נראה שיש יותר משמעותית.
רק לפני שעה שחררו את הכרטיסים ששמורים למנויים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 17:20
על ידי ביוניק מאן
Hapolo כתב: 22 יוני 2026, 16:24
ביוניק מאן כתב: 22 יוני 2026, 16:13
Hapolo כתב: 22 יוני 2026, 16:08 עוד מישהו שהמערכת לא נותנת לו לרכוש כרטיס לשלישי? (לא מנוי אבל יש היסטוריית רכישה)
The ticket purchase is currently not available to you. Please try again later
היה אמור להיפתח לקהל הרחב ב16:00
לא אמרו דבר כזה, אמרו שעד 16:00 שומרים למינויים את הכרטיס

אבל המכירה היא עדיין למינויים בלבד ומי שרוצה כרטיס צריך ליצור קשר עם מישהו שהוא מנוי
לא נכון, עובדה שעכשיו (אחרי כמה רענונים בעמוד ההזמנה) הצלחתי לרכוש ואני לא מנוי
אז מה בעצם מונע מאוהדי מכבי לקנות כרטיסים ליציעים שלנו?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 17:22
על ידי בני12
ביוניק מאן כתב: 22 יוני 2026, 17:20
Hapolo כתב: 22 יוני 2026, 16:24
ביוניק מאן כתב: 22 יוני 2026, 16:13

לא אמרו דבר כזה, אמרו שעד 16:00 שומרים למינויים את הכרטיס

אבל המכירה היא עדיין למינויים בלבד ומי שרוצה כרטיס צריך ליצור קשר עם מישהו שהוא מנוי
לא נכון, עובדה שעכשיו (אחרי כמה רענונים בעמוד ההזמנה) הצלחתי לרכוש ואני לא מנוי
אז מה בעצם מונע מאוהדי מכבי לקנות כרטיסים ליציעים שלנו?
היסטוריית רכישה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 17:35
על ידי joshsoos
יש עוד הרבה כרטיסים, לא רואה אותם נגמרים לגמרי אבל יהיה לפחות בסדר גודל של המשחק הקודם

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 17:49
על ידי עד המ!!ת הפועל
הפועל צריכה לעלות מחר לטרוף אותם, ככה שגם המון עזרה משופטים לא תעזור להם. מחר טירוף הפועל!

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 18:02
על ידי Kanta
עצוב שיש עוד כל כך הרבה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 18:04
על ידי רק הפועל
Kanta כתב: 22 יוני 2026, 18:02 עצוב שיש עוד כל כך הרבה
לא חושב שזה עצןב , בסוף יגיעו בערך 9 מחר לדעתי וגם אם קצת פחות זו כמות.מצויינת , לא צריך לתת לתקשורת להרוס , תציד אפשר לגדול ואם אכן הקבוצה תגיע להישגים בטווח הקרוב או הקרוב רחוק זה יבוא ליידי ביטויי גם

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 19:49
על ידי Rak-Hapoel
נראה שג'ונס בדרך חזרה לסגל

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 20:03
על ידי בונדר
Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 19:49 נראה שג'ונס בדרך חזרה לסגל
במקום קוק?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 20:08
על ידי Rak-Hapoel
בונדר כתב: 22 יוני 2026, 20:03
Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 19:49 נראה שג'ונס בדרך חזרה לסגל
במקום קוק?
רשום 'לעבות את מצבת הגארדים'
יתכן שבמקום מוטלי?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 20:13
על ידי Niro
שגב אם הוא מנטלית יכול לשחק, יכול לגמרי לתת לנו 15 דקות של מרפקים וריבאונדים. הלוואי שירשמו את ג׳ונס במקום מוטלי.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 20:13
על ידי בונדר
Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 20:08
בונדר כתב: 22 יוני 2026, 20:03
Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 19:49 נראה שג'ונס בדרך חזרה לסגל
במקום קוק?
רשום 'לעבות את מצבת הגארדים'
יתכן שבמקום מוטלי?
נראה לי שזה תלוי במצבו של שגב לפני הכל, וגם אם הוא רוצה ויכול לשחק אז עדיין לא נראה לי.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 20:14
על ידי shaar7_12
Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 20:08
בונדר כתב: 22 יוני 2026, 20:03
Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 19:49 נראה שג'ונס בדרך חזרה לסגל
במקום קוק?
רשום 'לעבות את מצבת הגארדים'
יתכן שבמקום מוטלי?
חייבים
לפחות את שגב למשחק .

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 20:18
על ידי Rak-Hapoel
האמת נשמע הגיוני כנראה בעיקר בגלל העייפות של ים ו-ואסה.
ואנחנו יודעים מה קןרה לואסה עייף...

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 20:25
על ידי nirgo
redead כתב: 22 יוני 2026, 16:25 כרטיסים באמת נראה שעומדים להגמר בקרוב
אל תאמין לסולד-אאוט שאתה רואה באולם כזה או אחר

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 20:26
על ידי ramig76
מה אפשר לעשות כדי לעודד את המכירה?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 23:14
על ידי ranjef
Kanta כתב:עצוב שיש עוד כל כך הרבה
לא עצוב בכלל.
עם כל המחרימים, האולטראס, מושפעי האולטראס, המסיתים, אלו שמרגישים שזה לא הפועל כי זה שכירי חרב, אבל אין להם בעיה עם מאיימבו קפטן בעונה ראשונה - להביא 8-9 אלף זה מדהים.
זה 3 פעמים הדרייב אין

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 23:26
על ידי Brilliant
ramig76 כתב: 22 יוני 2026, 20:26 מה אפשר לעשות כדי לעודד את המכירה?
כמו הצבעה בבחירות. כל אחד להביא עוד בן משפחה או חבר שיותר בכדורגל או שהתרחק קצת או שסתם אוהד כורסא. מהמשפחה המורחבת שלי כבר יגיעו עוד שניים-שלושה בעקבות לחץ מתון בנושא.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 22 יוני 2026, 23:32
על ידי ramig76
Brilliant כתב: 22 יוני 2026, 23:26
ramig76 כתב: 22 יוני 2026, 20:26 מה אפשר לעשות כדי לעודד את המכירה?
כמו הצבעה בבחירות. כל אחד להביא עוד בן משפחה או חבר שיותר בכדורגל או שהתרחק קצת או שסתם אוהד כורסא. מהמשפחה המורחבת שלי כבר יגיעו עוד שניים-שלושה בעקבות לחץ מתון בנושא.
הבאתי את הבנים הקטנים שלי, שכל אחד יעשה מעשה ונראה למחרימים שיש לנו הווה ועתיד גם בלעדיהם!