דף 2 מתוך 2
Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 07 יוני 2026, 18:37
על ידי Rak-Hapoel
אסון למכבי כתב: ↑06 יוני 2026, 21:51
עדיין מקבל פושים מהסל ):
נתתי שם הרבה עבודה בסופ"ש

אמור להיות די בסדר עכשיו.
בסה"כ כרגע זה די זניח אבל אני מודע לבעייתיות לפעמים.
זה יקרה מדי פעם אך אני מקווה שלאט לאט ייעלם לחלוטין.
Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 07 יוני 2026, 18:38
על ידי אסון למכבי
Rak-Hapoel כתב: ↑07 יוני 2026, 18:37
אסון למכבי כתב: ↑06 יוני 2026, 21:51
עדיין מקבל פושים מהסל ):
נתתי שם הרבה עבודה בסופ"ש

אמור להיות די בסדר עכשיו.
בסה"כ כרגע זה די זניח אבל אני מודע לבעייתיות לפעמים.
זה יקרה מדי פעם אך אני מקווה שלאט לאט ייעלם לחלוטין.
בהצלחה (: אתה עושה עבודה יפה מאוד
Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 07 יוני 2026, 18:43
על ידי Rak-Hapoel
אסון למכבי כתב: ↑07 יוני 2026, 18:38
Rak-Hapoel כתב: ↑07 יוני 2026, 18:37
אסון למכבי כתב: ↑06 יוני 2026, 21:51
עדיין מקבל פושים מהסל ):
נתתי שם הרבה עבודה בסופ"ש

אמור להיות די בסדר עכשיו.
בסה"כ כרגע זה די זניח אבל אני מודע לבעייתיות לפעמים.
זה יקרה מדי פעם אך אני מקווה שלאט לאט ייעלם לחלוטין.
בהצלחה (: אתה עושה עבודה יפה מאוד
תודה אח!
מוזמן לשתף את האפליקציה ואשמח לפידבק בחנויות

Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 07 יוני 2026, 18:44
על ידי Rak-Hapoel
Jonatan192 כתב: ↑05 יוני 2026, 18:05
אצלי אני רואה גם כתבות מהיום לא ממוינות תקין (ולא מעט גם), גם תקצירים מדי פעם
באנדרואיד
שיפרתי. משפר כל הזמן.
תראה את התגובה שלי מלפני כמה דקות.
לאט לאט ישתפר הכל, באחריות.
Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 08 יוני 2026, 18:48
על ידי עובדיה
תהיה בן אדם, שים שם הפנייה לפורום פה
Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 12 יוני 2026, 18:20
על ידי Rak-Hapoel
עובדיה כתב: ↑08 יוני 2026, 18:48
תהיה בן אדם, שים שם הפנייה לפורום פה
בודאי!
אחזיר על הבמה שנתתם לי פה. מעריך זאת.
אם יש דברים מסויימים שתרצה שאפנה אליהם בפורום (בהתראות וכו'), דבר איתי.
Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 12 יוני 2026, 18:46
על ידי סומך
אני קצת מבוגר כבר, והראייה לא כמו פעם.
לא מצאתי אפשרות להגדיל את הטקסטים
ואם יש דרך שכשצופים בסרטון תהיה הגדרה למסך להשאר דולק, כי אצלי כל כמה זמן הוא מתחיל להחשיך וצריך לגעת בו וזה מציק.

Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 12 יוני 2026, 18:48
על ידי יהלום14אדום
יופי של אפליקציה
Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 12 יוני 2026, 19:38
על ידי Fuji
פשוט מעולה, מוצא את עצמי יותר ויותר פותח את האפליקציה ומוותר על כל שאר אתרי הספורט. סחטיין עליך, תודה.
נקודה קטנה לשיפור: לנסות לקצר את זמן הטעינה
Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 14 יוני 2026, 20:57
על ידי Rak-Hapoel
סומך כתב: ↑12 יוני 2026, 18:46
אני קצת מבוגר כבר, והראייה לא כמו פעם.
לא מצאתי אפשרות להגדיל את הטקסטים
ואם יש דרך שכשצופים בסרטון תהיה הגדרה למסך להשאר דולק, כי אצלי כל כמה זמן הוא מתחיל להחשיך וצריך לגעת בו וזה מציק.
תודה
אני בהחלט בודק לגבי אפשרות הגדלת הטקסטים בעדכון הקרוב. אני מודע לכך שהטקסט עלול להיות קטן מדי לפעמים.
לגבי החשכת המסך...אתה טוען בעצם שבמצב כזה כמו שבתמונה המסך של הסמארטפון נחשך לך?
פשוט הרצתי את הסרטון של המשחק המלא של הפועל נגד ירושלים במשך רבע ושעה ולא הוחשך. אם כי הסמארטפון שלי גם לא במצב Power Saving.
בדקת את ההגדרות החיסכון בסוללה במקרה בסמארטפון? ייתכן מאד וקשור. אשמח לעזור לך בכך אם תרצה.

Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 14 יוני 2026, 20:57
על ידי Rak-Hapoel
איזה כיף לשמוע

Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 14 יוני 2026, 21:00
על ידי Rak-Hapoel
Fuji כתב: ↑12 יוני 2026, 19:38
פשוט מעולה, מוצא את עצמי יותר ויותר פותח את האפליקציה ומוותר על כל שאר אתרי הספורט. סחטיין עליך, תודה.
נקודה קטנה לשיפור: לנסות לקצר את זמן הטעינה
לגבי הויתור על אתרי ספורט - אכן פידבק שאני מקבל המון
וזו אחת ממטרות העל באפליקציה. אי אפשר כבר לגלוש באתרים האלו בלי לסבול. מעיק מאד.
בנוגע לזמן הטעינה - לפעמים יש שינויי קטנים באפליקציה שלא דורשים הורדת גירסא אלא נטענים פשוט בפתיחה הבאה לבד מה שמעלה ממש במעט את זמן הטעינה.
זה די מינימלי מבדיקה שלי ובד"כ היא אמורה לעלות די מהר. לאחרונה היו קצת שינויים ושיפורים בה, ייתכן וזו הסיבה.
אם זה חוזר על עצמו אשמח לשמוע.
Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 14 יוני 2026, 21:05
על ידי סומך
Rak-Hapoel כתב: ↑14 יוני 2026, 20:57
סומך כתב: ↑12 יוני 2026, 18:46
אני קצת מבוגר כבר, והראייה לא כמו פעם.
לא מצאתי אפשרות להגדיל את הטקסטים
ואם יש דרך שכשצופים בסרטון תהיה הגדרה למסך להשאר דולק, כי אצלי כל כמה זמן הוא מתחיל להחשיך וצריך לגעת בו וזה מציק.
תודה
אני בהחלט בודק לגבי אפשרות הגדלת הטקסטים בעדכון הקרוב. אני מודע לכך שהטקסט עלול להיות קטן מדי לפעמים.
לגבי החשכת המסך...אתה טוען בעצם שבמצב כזה כמו שבתמונה המסך של הסמארטפון נחשך לך?
פשוט הרצתי את הסרטון של המשחק המלא של הפועל נגד ירושלים במשך רבע ושעה ולא הוחשך. אם כי הסמארטפון שלי גם לא במצב Power Saving.
בדקת את ההגדרות החיסכון בסוללה במקרה בסמארטפון? ייתכן מאד וקשור. אשמח לעזור לך בכך אם תרצה.
צפיתי על מסך מלא, אצלי מופעל חיסכון בסוללה אז בהחלט יתכן ויש קשר
כל הכבוד ותודה על הכל
Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 16 יוני 2026, 08:35
על ידי Rak-Hapoel
סומך כתב: ↑12 יוני 2026, 18:46
אני קצת מבוגר כבר, והראייה לא כמו פעם.
לא מצאתי אפשרות להגדיל את הטקסטים
ואם יש דרך שכשצופים בסרטון תהיה הגדרה למסך להשאר דולק, כי אצלי כל כמה זמן הוא מתחיל להחשיך וצריך לגעת בו וזה מציק.
הוספתי את האפשרות במסך ההגדרות

מוזמן לבדוק ולתת פידבק

Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 16 יוני 2026, 09:19
על ידי joshsoos
Rak-Hapoel כתב: ↑16 יוני 2026, 08:35
סומך כתב: ↑12 יוני 2026, 18:46
אני קצת מבוגר כבר, והראייה לא כמו פעם.
לא מצאתי אפשרות להגדיל את הטקסטים
ואם יש דרך שכשצופים בסרטון תהיה הגדרה למסך להשאר דולק, כי אצלי כל כמה זמן הוא מתחיל להחשיך וצריך לגעת בו וזה מציק.
הוספתי את האפשרות במסך ההגדרות

מוזמן לבדוק ולתת פידבק
עכשיו מעולה ( עוד אחד שהראיה לא מה שהיתה )
Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 21 יוני 2026, 19:06
על ידי בעל(ת) האוב
אפשר שיהיה עדכון תוצאות בלייב עם אפשרות לבחור גם בפושים על התחלה, מחצית, וסיום המשחק?
(או שכבר יש את זה ופיספסתי?)
Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 22 יוני 2026, 11:58
על ידי Rak-Hapoel
בעל(ת) האוב כתב: ↑21 יוני 2026, 19:06
אפשר שיהיה עדכון תוצאות בלייב עם אפשרות לבחור גם בפושים על התחלה, מחצית, וסיום המשחק?
(או שכבר יש את זה ופיספסתי?)
איתגרת.
אבדוק
איך היית רוצה לצורך העניין שדבר כזה ייראה?
Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 22 יוני 2026, 16:13
על ידי הצבי ישראל
Rak-Hapoel כתב: ↑22 יוני 2026, 11:58
בעל(ת) האוב כתב: ↑21 יוני 2026, 19:06
אפשר שיהיה עדכון תוצאות בלייב עם אפשרות לבחור גם בפושים על התחלה, מחצית, וסיום המשחק?
(או שכבר יש את זה ופיספסתי?)
איתגרת.
אבדוק
איך היית רוצה לצורך העניין שדבר כזה ייראה?
הרכבים לפני משחק - ברגע שמתפרסם רגל וסל
רגל - גולים, חילופים, כרטיסים (ואם יש עוד אירועים), תוצאת מחצית וסיום.
Re: אפליקציית 'רק הפועל' !
נשלח: 23 יוני 2026, 02:12
על ידי Rak-Hapoel
הצבי ישראל כתב: ↑22 יוני 2026, 16:13
Rak-Hapoel כתב: ↑22 יוני 2026, 11:58
בעל(ת) האוב כתב: ↑21 יוני 2026, 19:06
אפשר שיהיה עדכון תוצאות בלייב עם אפשרות לבחור גם בפושים על התחלה, מחצית, וסיום המשחק?
(או שכבר יש את זה ופיספסתי?)
איתגרת.
אבדוק
איך היית רוצה לצורך העניין שדבר כזה ייראה?
הרכבים לפני משחק - ברגע שמתפרסם רגל וסל
רגל - גולים, חילופים, כרטיסים (ואם יש עוד אירועים), תוצאת מחצית וסיום.
סל - האמת שהרכבים זה שולף בסל זה שולף מהחדשות ממש כמה דקות אחרי שמתפרסם.
אתה מתכוון להפניה לאתר חדשות, לפוסט הרשמי, או ידיעה בפני עצמה שלא מכניסה לאתר חדשות/עמוד רשמי?
לגבי רגל - אתה מתכוון לעדכוני לייב נטו באפליקציה או משיכה מאתר כלשהו?