אפליקציית 'רק הפועל' !

פורום אוהדי הפועל תל אביב
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  57 לייקים

אסון למכבי כתב: 06 יוני 2026, 21:51 עדיין מקבל פושים מהסל ):
נתתי שם הרבה עבודה בסופ"ש :)
אמור להיות די בסדר עכשיו.
בסה"כ כרגע זה די זניח אבל אני מודע לבעייתיות לפעמים.

זה יקרה מדי פעם אך אני מקווה שלאט לאט ייעלם לחלוטין.
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  156 לייקים

Rak-Hapoel כתב: 07 יוני 2026, 18:37
אסון למכבי כתב: 06 יוני 2026, 21:51 עדיין מקבל פושים מהסל ):
נתתי שם הרבה עבודה בסופ"ש :)
אמור להיות די בסדר עכשיו.
בסה"כ כרגע זה די זניח אבל אני מודע לבעייתיות לפעמים.

זה יקרה מדי פעם אך אני מקווה שלאט לאט ייעלם לחלוטין.
בהצלחה (: אתה עושה עבודה יפה מאוד
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  57 לייקים

אסון למכבי כתב: 07 יוני 2026, 18:38
Rak-Hapoel כתב: 07 יוני 2026, 18:37
אסון למכבי כתב: 06 יוני 2026, 21:51 עדיין מקבל פושים מהסל ):
נתתי שם הרבה עבודה בסופ"ש :)
אמור להיות די בסדר עכשיו.
בסה"כ כרגע זה די זניח אבל אני מודע לבעייתיות לפעמים.

זה יקרה מדי פעם אך אני מקווה שלאט לאט ייעלם לחלוטין.
בהצלחה (: אתה עושה עבודה יפה מאוד
תודה אח!
מוזמן לשתף את האפליקציה ואשמח לפידבק בחנויות :)
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  57 לייקים

Jonatan192 כתב: 05 יוני 2026, 18:05 אצלי אני רואה גם כתבות מהיום לא ממוינות תקין (ולא מעט גם), גם תקצירים מדי פעם
באנדרואיד
שיפרתי. משפר כל הזמן.
תראה את התגובה שלי מלפני כמה דקות.
לאט לאט ישתפר הכל, באחריות.
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
עובדיה
הצטרף: 31 אוקטובר 2020, 15:09
קיבל.ה  266 לייקים

תהיה בן אדם, שים שם הפנייה לפורום פה
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  57 לייקים

עובדיה כתב: 08 יוני 2026, 18:48 תהיה בן אדם, שים שם הפנייה לפורום פה
בודאי!
אחזיר על הבמה שנתתם לי פה. מעריך זאת.

אם יש דברים מסויימים שתרצה שאפנה אליהם בפורום (בהתראות וכו'), דבר איתי.
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

אני קצת מבוגר כבר, והראייה לא כמו פעם.
לא מצאתי אפשרות להגדיל את הטקסטים

ואם יש דרך שכשצופים בסרטון תהיה הגדרה למסך להשאר דולק, כי אצלי כל כמה זמן הוא מתחיל להחשיך וצריך לגעת בו וזה מציק. :rose:
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1589 לייקים

יופי של אפליקציה
יאללה הביתה!!!
Fuji
הצטרף: 27 אפריל 2024, 07:50
קיבל.ה  19 לייקים

פשוט מעולה, מוצא את עצמי יותר ויותר פותח את האפליקציה ומוותר על כל שאר אתרי הספורט. סחטיין עליך, תודה.
נקודה קטנה לשיפור: לנסות לקצר את זמן הטעינה
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  57 לייקים

סומך כתב: 12 יוני 2026, 18:46 אני קצת מבוגר כבר, והראייה לא כמו פעם.
לא מצאתי אפשרות להגדיל את הטקסטים

ואם יש דרך שכשצופים בסרטון תהיה הגדרה למסך להשאר דולק, כי אצלי כל כמה זמן הוא מתחיל להחשיך וצריך לגעת בו וזה מציק. :rose:
תודה :)
אני בהחלט בודק לגבי אפשרות הגדלת הטקסטים בעדכון הקרוב. אני מודע לכך שהטקסט עלול להיות קטן מדי לפעמים.

לגבי החשכת המסך...אתה טוען בעצם שבמצב כזה כמו שבתמונה המסך של הסמארטפון נחשך לך?
פשוט הרצתי את הסרטון של המשחק המלא של הפועל נגד ירושלים במשך רבע ושעה ולא הוחשך. אם כי הסמארטפון שלי גם לא במצב Power Saving.
בדקת את ההגדרות החיסכון בסוללה במקרה בסמארטפון? ייתכן מאד וקשור. אשמח לעזור לך בכך אם תרצה.

תמונה
נערך לאחרונה על ידי Rak-Hapoel ב 14 יוני 2026, 21:04, נערך 2 פעמים בסך הכל.
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  57 לייקים

יהלום14אדום כתב: 12 יוני 2026, 18:48 יופי של אפליקציה
איזה כיף לשמוע :)
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  57 לייקים

Fuji כתב: 12 יוני 2026, 19:38 פשוט מעולה, מוצא את עצמי יותר ויותר פותח את האפליקציה ומוותר על כל שאר אתרי הספורט. סחטיין עליך, תודה.
נקודה קטנה לשיפור: לנסות לקצר את זמן הטעינה
לגבי הויתור על אתרי ספורט - אכן פידבק שאני מקבל המון :)
וזו אחת ממטרות העל באפליקציה. אי אפשר כבר לגלוש באתרים האלו בלי לסבול. מעיק מאד.

בנוגע לזמן הטעינה - לפעמים יש שינויי קטנים באפליקציה שלא דורשים הורדת גירסא אלא נטענים פשוט בפתיחה הבאה לבד מה שמעלה ממש במעט את זמן הטעינה.
זה די מינימלי מבדיקה שלי ובד"כ היא אמורה לעלות די מהר. לאחרונה היו קצת שינויים ושיפורים בה, ייתכן וזו הסיבה.

אם זה חוזר על עצמו אשמח לשמוע.
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

Rak-Hapoel כתב: 14 יוני 2026, 20:57
סומך כתב: 12 יוני 2026, 18:46 אני קצת מבוגר כבר, והראייה לא כמו פעם.
לא מצאתי אפשרות להגדיל את הטקסטים

ואם יש דרך שכשצופים בסרטון תהיה הגדרה למסך להשאר דולק, כי אצלי כל כמה זמן הוא מתחיל להחשיך וצריך לגעת בו וזה מציק. :rose:
תודה :)
אני בהחלט בודק לגבי אפשרות הגדלת הטקסטים בעדכון הקרוב. אני מודע לכך שהטקסט עלול להיות קטן מדי לפעמים.

לגבי החשכת המסך...אתה טוען בעצם שבמצב כזה כמו שבתמונה המסך של הסמארטפון נחשך לך?
פשוט הרצתי את הסרטון של המשחק המלא של הפועל נגד ירושלים במשך רבע ושעה ולא הוחשך. אם כי הסמארטפון שלי גם לא במצב Power Saving.
בדקת את ההגדרות החיסכון בסוללה במקרה בסמארטפון? ייתכן מאד וקשור. אשמח לעזור לך בכך אם תרצה.

תמונה
צפיתי על מסך מלא, אצלי מופעל חיסכון בסוללה אז בהחלט יתכן ויש קשר

כל הכבוד ותודה על הכל
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  57 לייקים

סומך כתב: 12 יוני 2026, 18:46 אני קצת מבוגר כבר, והראייה לא כמו פעם.
לא מצאתי אפשרות להגדיל את הטקסטים

ואם יש דרך שכשצופים בסרטון תהיה הגדרה למסך להשאר דולק, כי אצלי כל כמה זמן הוא מתחיל להחשיך וצריך לגעת בו וזה מציק. :rose:
הוספתי את האפשרות במסך ההגדרות :)
מוזמן לבדוק ולתת פידבק

תמונה
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

Rak-Hapoel כתב: 16 יוני 2026, 08:35
סומך כתב: 12 יוני 2026, 18:46 אני קצת מבוגר כבר, והראייה לא כמו פעם.
לא מצאתי אפשרות להגדיל את הטקסטים

ואם יש דרך שכשצופים בסרטון תהיה הגדרה למסך להשאר דולק, כי אצלי כל כמה זמן הוא מתחיל להחשיך וצריך לגעת בו וזה מציק. :rose:
הוספתי את האפשרות במסך ההגדרות :)
מוזמן לבדוק ולתת פידבק

תמונה
עכשיו מעולה ( עוד אחד שהראיה לא מה שהיתה )
סמל אישי של משתמש
בעל(ת) האוב
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
קיבל.ה  298 לייקים

אפשר שיהיה עדכון תוצאות בלייב עם אפשרות לבחור גם בפושים על התחלה, מחצית, וסיום המשחק?
(או שכבר יש את זה ופיספסתי?)
רינגו סטאר המלך

"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  57 לייקים

בעל(ת) האוב כתב: 21 יוני 2026, 19:06 אפשר שיהיה עדכון תוצאות בלייב עם אפשרות לבחור גם בפושים על התחלה, מחצית, וסיום המשחק?
(או שכבר יש את זה ופיספסתי?)
איתגרת.
אבדוק :)

איך היית רוצה לצורך העניין שדבר כזה ייראה?
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 11:58
בעל(ת) האוב כתב: 21 יוני 2026, 19:06 אפשר שיהיה עדכון תוצאות בלייב עם אפשרות לבחור גם בפושים על התחלה, מחצית, וסיום המשחק?
(או שכבר יש את זה ופיספסתי?)
איתגרת.
אבדוק :)

איך היית רוצה לצורך העניין שדבר כזה ייראה?
הרכבים לפני משחק - ברגע שמתפרסם רגל וסל

רגל - גולים, חילופים, כרטיסים (ואם יש עוד אירועים), תוצאת מחצית וסיום.
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  57 לייקים

הצבי ישראל כתב: 22 יוני 2026, 16:13
Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 11:58
בעל(ת) האוב כתב: 21 יוני 2026, 19:06 אפשר שיהיה עדכון תוצאות בלייב עם אפשרות לבחור גם בפושים על התחלה, מחצית, וסיום המשחק?
(או שכבר יש את זה ופיספסתי?)
איתגרת.
אבדוק :)

איך היית רוצה לצורך העניין שדבר כזה ייראה?
הרכבים לפני משחק - ברגע שמתפרסם רגל וסל

רגל - גולים, חילופים, כרטיסים (ואם יש עוד אירועים), תוצאת מחצית וסיום.
סל - האמת שהרכבים זה שולף בסל זה שולף מהחדשות ממש כמה דקות אחרי שמתפרסם.
אתה מתכוון להפניה לאתר חדשות, לפוסט הרשמי, או ידיעה בפני עצמה שלא מכניסה לאתר חדשות/עמוד רשמי?

לגבי רגל - אתה מתכוון לעדכוני לייב נטו באפליקציה או משיכה מאתר כלשהו?
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
שליחת תגובה