דף 10 מתוך 14

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:13
על ידי Red_man
אטורו איזה טיפש תאט

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:14
על ידי רווי
הנה ביי אוטרו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:15
על ידי רווי
תומררררררר

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:16
על ידי רווי
חבל על הזריקה ים סתם נמהר

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:16
על ידי RedDrifter
כל פעם מאבדים את הראש שמובילים זה לא יאומן

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:17
על ידי adom4
רק צריך רבע אחד לא מנחוס בחייאתתתתתתתת

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:17
על ידי Red_man
לשמור על הראש. עכשיו זה רק גישה, מי שירצה את זה יותר ייקח. אני מקווה שאנחנו רוצים יותר

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:17
על ידי רווי
ים דפק קפיצת הגזמה של גייקובן.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:19
על ידי KingAlpaca
אני כל כך מעדיף את מדר מוביל התקפה על מישיש,
ואני מעדיף שמישיש גם לא לידו.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:19
על ידי ארז שדה
עוד רבע אחד מ ל ח מ ה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:20
על ידי Red_man
וואו תומר

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:20
על ידי רווי
תומר ימלך. אם תשגר לחרא הכתום הזה אגרוף לפנים אני לא אכעס בכלל .

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:20
על ידי ארז שדה
תומר גינת אהבה בלב :heart:

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:21
על ידי גביזון
מספיק
עם
השלשות
תפעילו
את
אוטורו

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:21
על ידי רווי
יםםםםםםםםםלוהים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:22
על ידי רווי
חארטההה איזה פנקסנות

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:22
על ידי גביזון
תומר יא דביל איך הוצאת תוקף פה איך?!?!

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:22
על ידי רווי
לא עמד שתי רגליים בחיים איזה תוקף איזה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:22
על ידי וינסנט
שופטים נאצים אבל עדיין גינת טמבל

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:23
על ידי KingAlpaca
תגידו, בזין שלכם למסור פנימה?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:24
על ידי גביזון
מדר למה מדר למהההההההההה
אנחנו לא משחקים נכון
פשוט לא נכון


Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:24
על ידי RedDrifter
מאבדים את הראש

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:24
על ידי adom4
מדהים כמה אנחנו הורסים לעצמנו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:24
על ידי Red_man
למה אנחנו לא מאטים כשצריך למה לרוץ כמו מפגרים????

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:24
על ידי רווי
קבלת החלטות של חוסר בחמצן

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:24
על ידי וינסנט
אין קילריות בשיט, כל פעם שצריך לפתוח פער הם עושים טעות מפגרת

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:25
על ידי KingAlpaca
כל פעם שמישיש וים משחקים יחד, זה נראה זוועה.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:25
על ידי גביזון
עמית בלק נותן עבודה
הכל פה מכור

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:25
על ידי Red_man
בלק פשוט בדקות אדירות אצל מכבי אין לנו מי שיעצור את השרמוטה הזה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:26
על ידי RedDrifter
חחחחחחחחחחחחחחח זה תוקף???? מהההההההה אין מצב שזה לא מכור

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:26
על ידי וינסנט
הנה הנאצים מתחילים להכריע את המשחק ימח שימם

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:26
על ידי Charlie
בשתי אופנסיב לקחו לגינת 5 נקודות בדקה האחרונה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:26
על ידי OrCohen
חחח איך זה תוקף

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:26
על ידי רווי
איזה המצאות ינעל דינאכ אשכרה הוא ברח מהמגן וקיבל עבירה. בושה!!

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:26
על ידי סומך
איפה הקואוצ'ר של הפורום?
למד אותי איך לשנות את המיינדסט שהתוקף שמדביקים לנו יתהפכו?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:27
על ידי ארז שדה
חייבים לשחק יותר חזק בהגנה כמו ביום ראשון

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:27
על ידי Niro
שכל המשפחה שלו לא תקום מחר בבוקר איזה כלב

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:27
על ידי lior777
כואב על ים, מה שהוא יכל לעשות בסדרה הזאת עם בלייקני ובראיינט לידו.. ואסה מתפרק לחתיכות, זה נראה גמור.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:27
על ידי רווי
שיפוט שלא מנסה להסתיר אפילו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:28
על ידי Nsumbo
קבלת החלטות זוועה
לכו פנימה לאוטורו
תעלה גם את טאי