דף 10 מתוך 10

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 13 אפריל 2026, 18:43
על ידי הוקיץ'
איש גדול כתב: 13 אפריל 2026, 17:18 אף אחד לא מדבר בשם רוב הקהל של הפועל
מה שמדבר בשם רוב הקהל של הפועל זה כמות האוהדים שמגיעה למשחקים.
אם למשחקי בית בליגה מגיעים בקושי 1500 אוהדים ולמשחקים גדולים וליורוליג בקושי 5000 ולמשחקי חוץ בליגה עדיף שלא אדבר על הכמות שמגיעה אז כן אפשר להסיק מזה שרוב הקהל של הפועל למרות ההצלחה המקצועית לא מתחבר למה שקורה כרגע.
אפשר להתכחש לזה עד מחרתיים זה המצב.
אז במקום לכעוס ולהתמרמר על כל מי שאומר את זה גם אם יש אנשים שזה פחות מפריע להם כל מה שקורה אפשר להכיר במציאות ולחשוב מה אפשר לעשות עונה הבאה בשביל להחזיר אוהדים.
כי כמו שאני רואה את הדברים אם לא יהיו שינוי עונה הבאה שוב מספר המנויים יחתך בחצי.
אין לי בעיה להתדיין, אבל להמציא מספרים גם אני יכול. אני הייתי בכל משחקי היורוליג העונה לצורך העניין, ולא חושב שהיה אחד שהיו בו פחות מ-6000 איש. היו גם כאלה שהיו בהם למעלה מ-9000. גם בליגה לא היה משחק בית עם 1500 איש, למעט אלה שהיו בנתניה בפאקינג 6 בערב.
וכמובן שעצם העובדה שאתה מקשר את מספר האוהדים שמגיעים לכמות הדקות של שחקנים ישראלים על סמך כלום ושום דבר, כבר מראה שאתה מתיימר לדבר בשם רוב הקהל.

וכמובן חשוב לציין, עד לפני חמש שנים היו מגיעים 2000 ומשהו צופים בממוצע למשחק, כולל האולטראס, בלי חרמות ובלי עופר הרשע. כנראה שגם אז הקהל הרחב לא התחבר לקבוצה.

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 13 אפריל 2026, 18:46
על ידי iamgabormarton
זה בעיקר מרגיש שהיה חשוב לכמה אנשים מהר מהר אחרי הניצחון וההישג היפה של הפועל השנה להגיד ״ יופי אבל ..״
ראבק תנו לשמוח!

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 13 אפריל 2026, 20:16
על ידי Nati
הוקיץ' כתב:
איש גדול כתב: 13 אפריל 2026, 17:18 אף אחד לא מדבר בשם רוב הקהל של הפועל
מה שמדבר בשם רוב הקהל של הפועל זה כמות האוהדים שמגיעה למשחקים.
אם למשחקי בית בליגה מגיעים בקושי 1500 אוהדים ולמשחקים גדולים וליורוליג בקושי 5000 ולמשחקי חוץ בליגה עדיף שלא אדבר על הכמות שמגיעה אז כן אפשר להסיק מזה שרוב הקהל של הפועל למרות ההצלחה המקצועית לא מתחבר למה שקורה כרגע.
אפשר להתכחש לזה עד מחרתיים זה המצב.
אז במקום לכעוס ולהתמרמר על כל מי שאומר את זה גם אם יש אנשים שזה פחות מפריע להם כל מה שקורה אפשר להכיר במציאות ולחשוב מה אפשר לעשות עונה הבאה בשביל להחזיר אוהדים.
כי כמו שאני רואה את הדברים אם לא יהיו שינוי עונה הבאה שוב מספר המנויים יחתך בחצי.
אין לי בעיה להתדיין, אבל להמציא מספרים גם אני יכול. אני הייתי בכל משחקי היורוליג העונה לצורך העניין, ולא חושב שהיה אחד שהיו בו פחות מ-6000 איש. היו גם כאלה שהיו בהם למעלה מ-9000. גם בליגה לא היה משחק בית עם 1500 איש, למעט אלה שהיו בנתניה בפאקינג 6 בערב.
וכמובן שעצם העובדה שאתה מקשר את מספר האוהדים שמגיעים לכמות הדקות של שחקנים ישראלים על סמך כלום ושום דבר, כבר מראה שאתה מתיימר לדבר בשם רוב הקהל.

וכמובן חשוב לציין, עד לפני חמש שנים היו מגיעים 2000 ומשהו צופים בממוצע למשחק, כולל האולטראס, בלי חרמות ובלי עופר הרשע. כנראה שגם אז הקהל הרחב לא התחבר לקבוצה.
בתקופה שציינת הפורום של הכדורסל היה כמעט מת.

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 13 אפריל 2026, 20:29
על ידי איש גדול
הוקיץ' כתב: 13 אפריל 2026, 18:43
איש גדול כתב: 13 אפריל 2026, 17:18 אף אחד לא מדבר בשם רוב הקהל של הפועל
מה שמדבר בשם רוב הקהל של הפועל זה כמות האוהדים שמגיעה למשחקים.
אם למשחקי בית בליגה מגיעים בקושי 1500 אוהדים ולמשחקים גדולים וליורוליג בקושי 5000 ולמשחקי חוץ בליגה עדיף שלא אדבר על הכמות שמגיעה אז כן אפשר להסיק מזה שרוב הקהל של הפועל למרות ההצלחה המקצועית לא מתחבר למה שקורה כרגע.
אפשר להתכחש לזה עד מחרתיים זה המצב.
אז במקום לכעוס ולהתמרמר על כל מי שאומר את זה גם אם יש אנשים שזה פחות מפריע להם כל מה שקורה אפשר להכיר במציאות ולחשוב מה אפשר לעשות עונה הבאה בשביל להחזיר אוהדים.
כי כמו שאני רואה את הדברים אם לא יהיו שינוי עונה הבאה שוב מספר המנויים יחתך בחצי.
אין לי בעיה להתדיין, אבל להמציא מספרים גם אני יכול. אני הייתי בכל משחקי היורוליג העונה לצורך העניין, ולא חושב שהיה אחד שהיו בו פחות מ-6000 איש. היו גם כאלה שהיו בהם למעלה מ-9000. גם בליגה לא היה משחק בית עם 1500 איש, למעט אלה שהיו בנתניה בפאקינג 6 בערב.
וכמובן שעצם העובדה שאתה מקשר את מספר האוהדים שמגיעים לכמות הדקות של שחקנים ישראלים על סמך כלום ושום דבר, כבר מראה שאתה מתיימר לדבר בשם רוב הקהל.

וכמובן חשוב לציין, עד לפני חמש שנים היו מגיעים 2000 ומשהו צופים בממוצע למשחק, כולל האולטראס, בלי חרמות ובלי עופר הרשע. כנראה שגם אז הקהל הרחב לא התחבר לקבוצה.
טוב אין בעיה ומגיעים מלא אוהדים למשחקים
מיציתי תויכוח הזה
ובלי קשר אני גם לא קישרתי את כמות האוהדים לדקות של הישראלים בלבד.
הדקות לישראלים היא אחת מהבעיות שמרחיקות אוהדים.
ברור שיש עוד בעיות

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 14 אפריל 2026, 10:36
על ידי אדום ותיק
רואה שחורות כתב: 13 אפריל 2026, 13:35 אני לא בטוח מה דעתי בעניין הזה אבל מה שבטוח זה שאי אפשר לנתק את בניית הסגל מדקות המשחק.
כלומר, מי שאומר - בר/גינת, במקום מי לשלב אותם - צודק לגמרי, אבל זה כבר עניין של בחירה. יש כאן ביצה ותרנגולת, למשל בהבאת רנדולף וקסלר שגם לא מקבלים הרבה דקות וגם ״מונעים״ שילוב של ישראלים.
לעניין קסלר וראנדוף שים לב שאלה החתמות אחרונות, בשלב די מאוחר, כשברור שלא יוכלו לשחק בליגה:
קסלר- חוסר שחקן 4, מתחילת העונה בולט. במיוחד לאחר הפציעות הארוכות של תומר (לצערי הוא כנראה מחמיץ כחצי ממשחקים עד עכשיו). רצו מאד להביא את נייגל דיוויס, והיו מוכנים לשים חבילת כסף לא קטנה, אבל זה לא צלח, ונשארנו עם אייש בלבד. החתמת קסלר היא החתמת אין ברירה. אין בישראלים שיושבים על הספסל מישהו שיכול לשמש כמחליף לאייש או תומר.
ראנדולף - לדעתי הוא הגיע לתת לאילייזה דקות מנוחה רבות יותר. בר נוסה מספר פעמים והשילוב שלו היה פחות טוב. עד עכשיו ראנדולף עדיין לאמצדיק את ההחתמה שלו. האם היה נכון להמר על בר? על הנייר ראנדולף נראה כעדיף, כשהמטרה היתה שילוב בשישיה אתה לוקח את האפשרות היותר טובה. בלי הסתכלות על הדרכון. לא יודע אם מאמן אחר היה בוחר אחרת.

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 14 אפריל 2026, 10:41
על ידי אדום ותיק
אוהב מאד את בר, אבל שינסה לחצוב את מקומו ברוטציה, כמו שאודייסי עשה. זה לא ניכר במשחקים שהוא כן שולב.

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 14 אפריל 2026, 11:30
על ידי בני12
אדום ותיק כתב: 14 אפריל 2026, 10:41 אוהב מאד את בר, אבל שינסה לחצוב את מקומו ברוטציה, כמו שאודייסי עשה. זה לא ניכר במשחקים שהוא כן שולב.
דווקא בר, בניגוד לים, כן הראה הרבה מוטיבציה ומאמץ בדקות שנתנו לו

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 14 אפריל 2026, 13:22
על ידי אדום ותיק
בני12 כתב: 14 אפריל 2026, 11:30
אדום ותיק כתב: 14 אפריל 2026, 10:41 אוהב מאד את בר, אבל שינסה לחצוב את מקומו ברוטציה, כמו שאודייסי עשה. זה לא ניכר במשחקים שהוא כן שולב.
דווקא בר, בניגוד לים, כן הראה הרבה מוטיבציה ומאמץ בדקות שנתנו לו
טעות סופר שלי - התכוונתי לים.
אתה צודק לגבי בר.

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 05 מאי 2026, 13:11
על ידי אונישנקו
תמונה

למי שחשב שהולך להיות כאן אחרת בעונה הבאה בגזרת הישראלים
נראה שיש מי שמקדם החמרה של המצב הנוכחי

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 05 מאי 2026, 14:02
על ידי רדנקו
איזה אידיוט.

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 05 מאי 2026, 21:09
על ידי פרימו לוי
עופר אפס.
איטודיס גם אפס. במקום לתת 25 שניות לבר יעני לתת לו כבוד בהופעת פלייאוף, אפשר פשוט לתת לו לשחק יא שחצן יווני ארור.
כרגיל, העננה הגדולה על עונת היורוליג שלנו, הרבה יותר מכל הפסד כזה או אחר. קשה לתאר כמה החרא הזה מבאס אותי

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 05 מאי 2026, 22:08
על ידי Vieri
הרסו את הזהות. לראות זרים אני מעדיף ב nba

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 06 מאי 2026, 08:00
על ידי יהלום14אדום
פרימו לוי כתב: 05 מאי 2026, 21:09 עופר אפס.
איטודיס גם אפס. במקום לתת 25 שניות לבר יעני לתת לו כבוד בהופעת פלייאוף, אפשר פשוט לתת לו לשחק יא שחצן יווני ארור.
כרגיל, העננה הגדולה על עונת היורוליג שלנו, הרבה יותר מכל הפסד כזה או אחר. קשה לתאר כמה החרא הזה מבאס אותי
השיתוף של בר מרתיח. ככה לא מתנהגים, בטח שלא לקפטן של הקבוצה.

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 06 מאי 2026, 08:44
על ידי shaar7_12
לא מצליח להבין למה האנשים ממשיכים ליפול לפרופוגנדה של ישראלים.
במצב של היום אין אף ישראלי שצריך לשחק , הישראלי היחיד שבתאוריה יכול לשחק עסוק בעצמו ובכל ההזדמנויות מוכיח שההחלטה היא נכונה .
המאמן הזה מאמין ברוטציה קצרה ובטח בפליאוף בו הרוטציה מתקצרת .
זאת הכלה , גם את מוטלי הוא יבש ברגע שהחליט שזה לא מספיק טוב

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 06 מאי 2026, 08:47
על ידי redead
shaar7_12 כתב: 06 מאי 2026, 08:44 לא מצליח להבין למה האנשים ממשיכים ליפול לפרופוגנדה של ישראלים.
במצב של היום אין אף ישראלי שצריך לשחק , הישראלי היחיד שבתאוריה יכול לשחק עסוק בעצמו ובכל ההזדמנויות מוכיח שההחלטה היא נכונה .
המאמן הזה מאמין ברוטציה קצרה ובטח בפליאוף בו הרוטציה מתקצרת .
זאת הכלה , גם את מוטלי הוא יבש ברגע שהחליט שזה לא מספיק טוב
זה היה בא הרבה יותר טוב בגרון אם מיציץ לא היה מסריח את הפרקט.
לאנשים ( ובצדק) קשה לראות את ים ובר לא רואים פרקט בזמן שמיציץ במשחקים מסויימים מחרב לגמרי את המשחק.

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 06 מאי 2026, 10:27
על ידי Red_man
redead כתב: 06 מאי 2026, 08:47
shaar7_12 כתב: 06 מאי 2026, 08:44 לא מצליח להבין למה האנשים ממשיכים ליפול לפרופוגנדה של ישראלים.
במצב של היום אין אף ישראלי שצריך לשחק , הישראלי היחיד שבתאוריה יכול לשחק עסוק בעצמו ובכל ההזדמנויות מוכיח שההחלטה היא נכונה .
המאמן הזה מאמין ברוטציה קצרה ובטח בפליאוף בו הרוטציה מתקצרת .
זאת הכלה , גם את מוטלי הוא יבש ברגע שהחליט שזה לא מספיק טוב
זה היה בא הרבה יותר טוב בגרון אם מיציץ לא היה מסריח את הפרקט.
לאנשים ( ובצדק) קשה לראות את ים ובר לא רואים פרקט בזמן שמיציץ במשחקים מסויימים מחרב לגמרי את המשחק.
מיציץ זוועה זה נכון, העניין שים עוד יותר זוועה. אם מיציץ עוד מסוגל מדי פעם לקנות סל ים גם את זה לא. מיציץ׳ הוכיח שהתקרה שלו גבוהה מאוד ובסוף הוא הגיע בתור הכוכב שלאן שהוא יסחוב אותנו לשם נגיע. אם הוא היה 75% ממה שהוא היה פעם מצבנו היה אחר.
מים אני מצפה להרבה יותר אבל כל אוהדי הפועל עושים לו הנחות כי קוראים לו ים. הוא קר, חסר ביטחון וכו וכו. את אדוארדס עד אתמול כולם קרעו ובצדק ואחרי אתמול הוא צריך להיות ה4 הפותח על חשבון איש שחייב לעוף מפה. אדוארדס שיחק אתמול נטו בגלל הפציעה של מלקולם והוא הופיע משום מקום.
איטודיס מכעיס אותי אפילו מאוד. אני לא אוהב את ההרגשה שהקבוצה נרפית בהגנה, את החילופים האוטומטיים בהגנה ואני חושב שהוא שוחק שחקנים סתם. אבל בסוף הוא רואה את הקבוצה בחדר הלבשה ובאימונים ואנחנו לא. הבן אדם הביא תואר ראשון אחרי ים זמן, פלייאוף יורוליג וסדרה שאחרי אתמול אנשים מאמינים שאפשר גם להשוות. בקבוצות אחרות זאת דרמה לעונה שלמה בהפועל זה סתם יום רביעי

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 06 מאי 2026, 13:33
על ידי shaar7_12
redead כתב: 06 מאי 2026, 08:47
shaar7_12 כתב: 06 מאי 2026, 08:44 לא מצליח להבין למה האנשים ממשיכים ליפול לפרופוגנדה של ישראלים.
במצב של היום אין אף ישראלי שצריך לשחק , הישראלי היחיד שבתאוריה יכול לשחק עסוק בעצמו ובכל ההזדמנויות מוכיח שההחלטה היא נכונה .
המאמן הזה מאמין ברוטציה קצרה ובטח בפליאוף בו הרוטציה מתקצרת .
זאת הכלה , גם את מוטלי הוא יבש ברגע שהחליט שזה לא מספיק טוב
זה היה בא הרבה יותר טוב בגרון אם מיציץ לא היה מסריח את הפרקט.
לאנשים ( ובצדק) קשה לראות את ים ובר לא רואים פרקט בזמן שמיציץ במשחקים מסויימים מחרב לגמרי את המשחק.
קודם כל מיציץ הוא אכן אכזבה אדירה ובטח ביחס לחוזה חסר הפרופורציה שלו , אבל עיקר הטענות היו לגבי כריס גונס גם בתקשורת גם פה בפורום וגם ביציע . לא חושב שמישהוא לא מבין את ההעדפה שלו עכשיו.
בר הוא לא רכז ובאמת נתן את הכל כאשר שיחק אבל מה לעשות שאין לו רגליים . לגבי ים - הוא האשם העקרי במצב , אגב גם תומר קיבל הזדמנויות
מה שבאמת נורא זה שכל הישראלים שלנו בכושר מזעזע משמעותית פחות טובים משנה שעברה חוץ מבר .

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 06 מאי 2026, 14:57
על ידי רועי גווארה
shaar7_12 כתב: 06 מאי 2026, 08:44 לא מצליח להבין למה האנשים ממשיכים ליפול לפרופוגנדה של ישראלים.
במצב של היום אין אף ישראלי שצריך לשחק , הישראלי היחיד שבתאוריה יכול לשחק עסוק בעצמו ובכל ההזדמנויות מוכיח שההחלטה היא נכונה .
המאמן הזה מאמין ברוטציה קצרה ובטח בפליאוף בו הרוטציה מתקצרת .
זאת הכלה , גם את מוטלי הוא יבש ברגע שהחליט שזה לא מספיק טוב
הפרופגנדה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני מת

החוקים של ליגת העל זה גם פרופגנדה? שמעתי ששם קשה להצליח בלי לשתף ישראלים.
או שאולי לא אכפת לך בכלל מהמפעלים המקומיים ואתה רואה רק יורוליג בראש.

"מוכיח שההחלטה היא נכונה" הממממ
1) אז קודם, בוא נשים על השולחן - יש החלטה של הנהלת המועדון לא לשתף ישראלים ביורוליג. מהמם.
2) תגיד שאין לך שום מושג מה משמעות המילה "הוכחה" ואתה כאן רק כדי להסית

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 06 מאי 2026, 16:24
על ידי ארז שדה
תמונה

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 28 מאי 2026, 23:14
על ידי Red Or Dead
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 18 יוני 2026, 22:34
על ידי Red_man
עכשיו בואו נדבר למה. אין ספק הבעיה הייתה שעוז ופלטין לא שיחקו 30 דקות נגד ריאל בגלל זה הפסדנו

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 18 יוני 2026, 23:02
על ידי feigenbaum99
הישראלי היחיד שברמה גבוהה הוא מדר (הבעיה איתו שהוא פציע).
בלייזר ישראלי רוטציה לגיטימי. בעיניי, גם פלטין שחקן רוטציה לגיטימי - אבל המאמן שלנו חושב אחרת.

כל השאר לא רלוונטיים - גינת, טימור וכו'...

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 18 יוני 2026, 23:05
על ידי לוקשיק
אף אחד לא ציפה לתפוקה כל כך נמוכה העונה מטימור ובעיקר מגינת. ועדיין לא הפסדנו את האליפות על זה.

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 18 יוני 2026, 23:07
על ידי Red_man
לוקשיק כתב: 18 יוני 2026, 23:05 אף אחד לא ציפה לתפוקה כל כך נמוכה העונה מטימור ובעיקר מגינת. ועדיין לא הפסדנו את האליפות על זה.
כן? לך תסתכל על כל הליצנים שלא מבינים למה פלטין לא מקבל 10 דקות לערב משחק. למה גינת לא על 20 דקות וכו וכו. אולי רק אולי המאמן הזה קלט את מה שהם אין להם מושג וזה שהם לא ברמה. למכבי יש את סורקין שהוא ישראלי על ועוד שני מתאזרחים שתורמים יותר מהישראלים שלנו.

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 18 יוני 2026, 23:38
על ידי Nati
אוהב מאוד את פלטין ותומר
אבל שניהם עם עבירות מטומטמת כשאנחנו כבר על 4 עבירות.
תומר ברבע הראשון עם השלישית שלו בחצי של מכבי כשאנחנו ביתרון של 12 נקודות,נתן להם לחזור למשחק.
וגיא עם 2 עבירות שאני אפילו לא יכול להסביר אותן.

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 18 יוני 2026, 23:40
על ידי Nati
תומר עם 0 נקודות ב2 המשחקים

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 18 יוני 2026, 23:41
על ידי Red_man
אגב ישראלים ודקות ביורוליג. הפציעה של בלאט סידרה למכבי את החיים.
נכון להיום יש בדיוק שני ישראלים ששווים דקות ברמות הגבוהות אחד זה סורקין השני זה ים. כל השאר מוזמנים לשבות בשביל משכורות מופרזות

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 18 יוני 2026, 23:45
על ידי תא מרבוטא
Nati כתב: 18 יוני 2026, 23:40 תומר עם 0 נקודות ב2 המשחקים
תומר לא פתח בשלשה במשחק הראשון?

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 18 יוני 2026, 23:47
על ידי תא מרבוטא
לוקשיק כתב: 18 יוני 2026, 23:05 אף אחד לא ציפה לתפוקה כל כך נמוכה העונה מטימור ובעיקר מגינת. ועדיין לא הפסדנו את האליפות על זה.
מגינת קצת
טימור, והוא נשמה ומשקיע - כבר לא לרמה הזו. מה שאפשרי מול נתניה ורעננה לא רלבנטי לגמרסל.

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 18 יוני 2026, 23:52
על ידי Rak-Hapoel
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:41 אגב ישראלים ודקות ביורוליג. הפציעה של בלאט סידרה למכבי את החיים.
נכון להיום יש בדיוק שני ישראלים ששווים דקות ברמות הגבוהות אחד זה סורקין השני זה ים. כל השאר מוזמנים לשבות בשביל משכורות מופרזות
הרמות הגבוהות של מה?
כי ביורוליג הקבוצית הטובות בדכ עושות מסורקין קציצות.
זו אחת הסיבות שהם חוטפים 30 כל משחק שני.

בליגה הוא שובר שוויון

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 18 יוני 2026, 23:54
על ידי Nati
תא מרבוטא כתב:
Nati כתב: 18 יוני 2026, 23:40 תומר עם 0 נקודות ב2 המשחקים
תומר לא פתח בשלשה במשחק הראשון?
סליחה,שכחתי את השלשה הזאת.

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 19 יוני 2026, 00:13
על ידי Red_man
Rak-Hapoel כתב: 18 יוני 2026, 23:52
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:41 אגב ישראלים ודקות ביורוליג. הפציעה של בלאט סידרה למכבי את החיים.
נכון להיום יש בדיוק שני ישראלים ששווים דקות ברמות הגבוהות אחד זה סורקין השני זה ים. כל השאר מוזמנים לשבות בשביל משכורות מופרזות
הרמות הגבוהות של מה?
כי ביורוליג הקבוצית הטובות בדכ עושות מסורקין קציצות.
זו אחת הסיבות שהם חוטפים 30 כל משחק שני.

בליגה הוא שובר שוויון
בלאט הוא הסיבה בדרך כלל. סורקין עוד יכול, הוא לא מספיק בשביל להוביל קבוצה לזכיה ביורוליג אבל הוא יכול להסתדר כנ״ל ים.

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 19 יוני 2026, 00:14
על ידי El dudernio
Red_man כתב: 19 יוני 2026, 00:13
Rak-Hapoel כתב: 18 יוני 2026, 23:52
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:41 אגב ישראלים ודקות ביורוליג. הפציעה של בלאט סידרה למכבי את החיים.
נכון להיום יש בדיוק שני ישראלים ששווים דקות ברמות הגבוהות אחד זה סורקין השני זה ים. כל השאר מוזמנים לשבות בשביל משכורות מופרזות
הרמות הגבוהות של מה?
כי ביורוליג הקבוצית הטובות בדכ עושות מסורקין קציצות.
זו אחת הסיבות שהם חוטפים 30 כל משחק שני.

בליגה הוא שובר שוויון
בלאט הוא הסיבה בדרך כלל. סורקין עוד יכול, הוא לא מספיק בשביל להוביל קבוצה לזכיה ביורוליג אבל הוא יכול להסתדר כנ״ל ים.
בדיוק... בפציעה שלו תהא שווה להם אליפות

Re: דקות משחק לישראלים

נשלח: 19 יוני 2026, 00:42
על ידי Rak-Hapoel
Red_man כתב: 19 יוני 2026, 00:13
Rak-Hapoel כתב: 18 יוני 2026, 23:52
Red_man כתב: 18 יוני 2026, 23:41 אגב ישראלים ודקות ביורוליג. הפציעה של בלאט סידרה למכבי את החיים.
נכון להיום יש בדיוק שני ישראלים ששווים דקות ברמות הגבוהות אחד זה סורקין השני זה ים. כל השאר מוזמנים לשבות בשביל משכורות מופרזות
הרמות הגבוהות של מה?
כי ביורוליג הקבוצית הטובות בדכ עושות מסורקין קציצות.
זו אחת הסיבות שהם חוטפים 30 כל משחק שני.

בליגה הוא שובר שוויון
בלאט הוא הסיבה בדרך כלל. סורקין עוד יכול, הוא לא מספיק בשביל להוביל קבוצה לזכיה ביורוליג אבל הוא יכול להסתדר כנ״ל ים.
הוא גם לא מספיק להוביל קבוצה להצלבה ביורוליג.