איטודיס
-
ואן גוך
- הצטרף: 21 אוגוסט 2023, 15:00
- קיבל.ה 321 לייקים
הסיבה הכי גדולה שהוא חייב ללכת זה הייבוש של ים כל העונה ביורוליג.
אחכ זה זה שהקבוצה הזו לא יודעת מה לעשות בהתקפה ואין תרגילים מסודרים ואין שטף.
אחכ זה שבסגל כזה ארוך הוא מגיע לגמר עם 7/8 שחקנים במקום לתת לזיו 5/7 דק לתת אויר לים/מיציץ וזה שהביאו את רנדולף והוא לא ראה דקה.
ניהול כושל של סגל וחוסר אינטליגנציה.
גם עם פרנקו כנראה היינו עושים 3-1, אז שלום ובי
אחכ זה זה שהקבוצה הזו לא יודעת מה לעשות בהתקפה ואין תרגילים מסודרים ואין שטף.
אחכ זה שבסגל כזה ארוך הוא מגיע לגמר עם 7/8 שחקנים במקום לתת לזיו 5/7 דק לתת אויר לים/מיציץ וזה שהביאו את רנדולף והוא לא ראה דקה.
ניהול כושל של סגל וחוסר אינטליגנציה.
גם עם פרנקו כנראה היינו עושים 3-1, אז שלום ובי
מאמן יהיר ומנותק שלא שולט בקבוצה שלו
או כי הוא לא מספיק מקצועי או כי לא מספיק אכפת לו
או כי הוא לא מספיק מקצועי או כי לא מספיק אכפת לו
-
Adom_Adom
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
- קיבל.ה 635 לייקים
אמרתי את דעתיהוקיץ' כתב: ↑23 יוני 2026, 23:44בגדול, התשובה לשאלות שלך היא כן.Adom_Adom כתב: ↑23 יוני 2026, 23:36הכדורסל שלנו היה טוב בעינך העונה? הוא מיצה את הפוטנציאל של הסגל?הוקיץ' כתב: ↑23 יוני 2026, 23:33 אני חושב שהמציאות יותר מורכבת. איטודיס נכשל בגביע ונכשל בהשגת יתרון הביתיות בעונה הסדירה. אין ספק בכך ואף אחד לא יכול לטעון אחרת.
מצד שני, הוא עשה עונה אדירה ביורוליג והגיע לסדרת הגמר בליגה בלי שלושת השחקנים הטובים בקבוצה. אין שאלה שאם זה היה קורה למכבי הם היו חוטפים מאיתנו בראש.
אני חושב שבהינתן כל זה ובהינתן החלופות הרלוונטיות, אני הייתי משאיר את איטודיס. אם מאמנים אחרים היו על המדף, אולי הייתי חושב אחרת.
בכל אופן, אין לי ספק שהוא ישאר.
עזוב הכסף עזוב התקציב הגבוה ביותר בתולדות הספורט הישראלי
נהנתה השנה מהפועל?
האם הוא יכל להוציא יותר משחקנים ספציפיים והאם היו כאלה שקיבלו יותר מדי קרדיט? ברור, אבל זה תמיד נכון אצל כל מאמן. הכדורסל שלנו אולי לא היה הכי מהנה לצפייה, אבל הוא היה אחד היעילים באירופה ולא סתם עשינו עונה מצוינת ביורוליג.
מועדון שרוצה להצליח לא יכול להשאיר מאמן שלא זכה בשום תואר בתקציב כזה גבוה, צריך להראות אכפתיות, חייב להראות שהפועל הנוכחית רוצה לרוץ לכל התארים ולא יכולים לסבול כזה כשלון
איטודיס נכשל ובגדול לא זכה בשום תואר שעמד לזכותו תקציב ענק, כוכבים בקנה מידה אירופי ולא מעט שחקנים שאמורים לאכול את הליגה הזאת, הוא חייב ללכת.
- Hapolo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
- קיבל.ה 1105 לייקים
שנתיים עם התקציב הכי גבוה בכדורסל הישראלי, אחת מהן עם התקציב הגבוה בספורט הישראלי אי פעם. 0 עגול של תארים בישראל ובלי יד משוגעת של בלייקני גם אין יורוליג. הביתה
רדיוס לבית"ר!
-
יהלום14אדום
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
- קיבל.ה 1590 לייקים
בגילו כבר לא ישתנה, לא אוהב את הכדורסל הזה, לא אוהב את ניהול המשחק שלו, לא אוהב את ניהול הסגל, לא אוהב שום דבר בו. אנחנו בשלים למאמן אחר
יאללה הביתה!!!
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
להציג אפס תארים זה לא נכון,
שנה שעברה הביא יורוקאפ שהיה התואר הכי חשוב להשיג, והעונה הגיע לפלייאוף וסיים מעל קבוצות עם יותר תקציב כמו פאו.
בליגה יש בעיה רצינית, אני מקווה שהוא ילמד גם את המערכת הזו
Sent from my 22101320G using Tapatalk
שנה שעברה הביא יורוקאפ שהיה התואר הכי חשוב להשיג, והעונה הגיע לפלייאוף וסיים מעל קבוצות עם יותר תקציב כמו פאו.
בליגה יש בעיה רצינית, אני מקווה שהוא ילמד גם את המערכת הזו
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2930 לייקים
ניהול רוטציה מזעזע, מהגרועים שראיתי. ים משחק 50 דקות מתוך 40, אי אפשר לבוא אליו בטענות על טעויות בסוף המשחק שאין לו כבר טיפת חמצן במוח.
יש לכם ספק שאם זה הפוך בר ואפילו יפתח זיו מקבלים דקות כדי להגיע למצב ששחקני ההכרעה שלך טריים ברגעים המכריעים?
יש לכם ספק שאם זה הפוך בר ואפילו יפתח זיו מקבלים דקות כדי להגיע למצב ששחקני ההכרעה שלך טריים ברגעים המכריעים?
-
תעיף ליציע
- הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
- קיבל.ה 375 לייקים
קודם כל עופר משאיר אותו לעוד עונה כך שהדיון נגמר.
מקווה שהוא כן למד יותר את הליגה ושנה הבאה יביא
את האליפות. צעד אחד כבר עשו- חוזרים לדרייב-אין.
מקווה שהוא כן למד יותר את הליגה ושנה הבאה יביא
את האליפות. צעד אחד כבר עשו- חוזרים לדרייב-אין.
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2260 לייקים
זאת הסיבה היחידה שצריכה להשאיר אותו.
שאין מועמד אחר בקליבר שלו.
מכל שאר ההיבטים הוא נכשל
שאין מועמד אחר בקליבר שלו.
מכל שאר ההיבטים הוא נכשל
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
מכבי גם היו מאוד חסרים בסדרה הזו , לסיים 3:1 נגדם במתכונת הזו זו חתיכת השפלה , לא להראות עליונות אמיתית מולם באף משחק ובמקרה הטוב להיות צמוד זה לא רציני , עופר השקיע פה כסף בשביל לבנות קבוצה שתפרק את מכבי כי ידע שזו הדרך היחידה לזכות פה באליפות ואיטודיס לא היה קרוב לזה אפילו למרות שהיו לו את כל האמצעיםהוקיץ' כתב: ↑23 יוני 2026, 23:00 הפאשלה של איטודיס הייתה במשחק מספר אחת שלא הופענו אליו. חוץ מזה היו שלושה משחקים צמודים שהוכרעו על פעולות יותר טובות במאני טיים ושיפוט שערורייתי. הסגל הנוכחי שלנו לא באמת יותר טוב מזה של מכבי, כנראה שקצת פחות טוב.
זה כואב וקשה, אבל אני לא חושב שאיטודיס הכתובת. בסוף הופענו לסדרה הזאת עם סגל ב' שלנו במקרה הטוב. עם סגל יותר נורמלי כנראה שהיינו דורסים אותם.
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
עופר לא פראייר , נחמד שהוא ממשיך פה אבל אם לא יביא גביע מדינה או גביע ווינר או שניהם בתחילת עונה הבאה הוא לא ימשיך פה לדעתי , זאת בהנחה שהסגל יהיה ברמה דומה או עדיפה על זה שהיה העונה
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2260 לייקים
אין מחליף בקיץ, אז יהיה מחליף באמצע עונה?
אולי אפשר לבדוק עם רמי הדר, ואם לא אז רועי חגאי
אולי אפשר לבדוק עם רמי הדר, ואם לא אז רועי חגאי
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
אז לא תקח שם מפוצץ איזה אסון אפשר לחשוב ירושלים הביאו את יונתן אלון שנחשב אז למאמן לא מוכר בכלל ועדיין הביא להם גביעים בזירה המקומית בכיף
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2260 לייקים
יונתן אלון בקושי יכול להיות עוזר בקבוצה עם תקציב כזה ושמות כאלה. כעוזר הייתי מעדיף מישהו יותר מנוסה. גודס למשל, או פרנקו.רק הפועל כתב:אז לא תקח שם מפוצץ איזה אסון אפשר לחשוב ירושלים הביאו את יונתן אלון שנחשב אז למאמן לא מוכר בכלל ועדיין הביא להם גביעים בזירה המקומית בכיף
כעוזר.
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2763 לייקים
רק על הפוזשן ההגנתי שסורקיו מקבל כזאת שלשה חופשית הוא צריך ללכת. כל הקבוצה פשוט איבדה את השחקנים שלה
-
ביוניק מאן
- הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
- קיבל.ה 10 לייקים
אני חושב שהמערכת - השחקנים, העוזרים והצוות הרחב כבר איבד אמון בדרך שלו.
בסוף ניכר לעין שעבודת האימון לא קרובה בכלל לרמות האלה.
הוא מתחיל את שנה הבאה בנקודה מאוד בעייתית וזה יכול לגרום לתסיסה
בסוף ניכר לעין שעבודת האימון לא קרובה בכלל לרמות האלה.
הוא מתחיל את שנה הבאה בנקודה מאוד בעייתית וזה יכול לגרום לתסיסה
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8932 לייקים
למכבי היו חסרים בלאט וגור לביא, לנו היו חסרים בראיינט, בלייקני ואוטורו. יחי ההבדל הקטן. איך הייתה נראית הסדרה אם הם היו מופיעים בלי קלארק, הורד וסורקין? לא מדבר בכלל על מיציץ' שנמצא באופן קבוע עם שקית קרח על הברך ואודיאסי שמחזיק את הכתף אחרי כל מהלך.רק הפועל כתב: ↑24 יוני 2026, 00:43מכבי גם היו מאוד חסרים בסדרה הזו , לסיים 3:1 נגדם במתכונת הזו זו חתיכת השפלה , לא להראות עליונות אמיתית מולם באף משחק ובמקרה הטוב להיות צמוד זה לא רציני , עופר השקיע פה כסף בשביל לבנות קבוצה שתפרק את מכבי כי ידע שזו הדרך היחידה לזכות פה באליפות ואיטודיס לא היה קרוב לזה אפילו למרות שהיו לו את כל האמצעיםהוקיץ' כתב: ↑23 יוני 2026, 23:00 הפאשלה של איטודיס הייתה במשחק מספר אחת שלא הופענו אליו. חוץ מזה היו שלושה משחקים צמודים שהוכרעו על פעולות יותר טובות במאני טיים ושיפוט שערורייתי. הסגל הנוכחי שלנו לא באמת יותר טוב מזה של מכבי, כנראה שקצת פחות טוב.
זה כואב וקשה, אבל אני לא חושב שאיטודיס הכתובת. בסוף הופענו לסדרה הזאת עם סגל ב' שלנו במקרה הטוב. עם סגל יותר נורמלי כנראה שהיינו דורסים אותם.
בסגל הזה אנחנו לא עדיפים על מכבי בכלום.
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
זה לא מסביר איך איטודיס פישל בגביע ובגביע ווינרהוקיץ' כתב: ↑24 יוני 2026, 05:14למכבי היו חסרים בלאט וגור לביא, לנו היו חסרים בראיינט, בלייקני ואוטורו. יחי ההבדל הקטן. איך הייתה נראית הסדרה אם הם היו מופיעים בלי קלארק, הורד וסורקין? לא מדבר בכלל על מיציץ' שנמצא באופן קבוע עם שקית קרח על הברך ואודיאסי שמחזיק את הכתף אחרי כל מהלך.רק הפועל כתב: ↑24 יוני 2026, 00:43מכבי גם היו מאוד חסרים בסדרה הזו , לסיים 3:1 נגדם במתכונת הזו זו חתיכת השפלה , לא להראות עליונות אמיתית מולם באף משחק ובמקרה הטוב להיות צמוד זה לא רציני , עופר השקיע פה כסף בשביל לבנות קבוצה שתפרק את מכבי כי ידע שזו הדרך היחידה לזכות פה באליפות ואיטודיס לא היה קרוב לזה אפילו למרות שהיו לו את כל האמצעיםהוקיץ' כתב: ↑23 יוני 2026, 23:00 הפאשלה של איטודיס הייתה במשחק מספר אחת שלא הופענו אליו. חוץ מזה היו שלושה משחקים צמודים שהוכרעו על פעולות יותר טובות במאני טיים ושיפוט שערורייתי. הסגל הנוכחי שלנו לא באמת יותר טוב מזה של מכבי, כנראה שקצת פחות טוב.
זה כואב וקשה, אבל אני לא חושב שאיטודיס הכתובת. בסוף הופענו לסדרה הזאת עם סגל ב' שלנו במקרה הטוב. עם סגל יותר נורמלי כנראה שהיינו דורסים אותם.
בסגל הזה אנחנו לא עדיפים על מכבי בכלום.
נניח שמבחינתו גביע ווינר משחק אימון והסגל עוד לא מחובר. נניח
להפסיד לבנק יהב ברבע גמר כשאין כאלה חוסרים, טאי בריא ומישיש רענן?
אגב יש מצב שהיינו מפסידים למחלה בחצי. עדיין, הסגל של בנק יהב נבנה ליורוקאפ, וזה נוקאאוט שלא מזלזלים בו כמו מול הרצליה בשביתה
נערך לאחרונה על ידי תא מרבוטא ב 24 יוני 2026, 07:19, נערך 2 פעמים בסך הכל.
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 644 לייקים
אם הוא לא הולך אפשר מעכשיו גם לקפל את העונה הבאה
-
ואן גוך
- הצטרף: 21 אוגוסט 2023, 15:00
- קיבל.ה 321 לייקים
אשכרה אם ים יסכים לחוזה המטורף הזה, זה הכל בגלל איטודיס שלא נתן לו לשחק ביורוליג וגרם לו לרצות לעזוב.
עכשיו עופר אוכל את הדייסה (וזה עוד בתקווה שים ישאר ולא באמת יעזוב למכללות)
עכשיו עופר אוכל את הדייסה (וזה עוד בתקווה שים ישאר ולא באמת יעזוב למכללות)
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8932 לייקים
נכון, זה היה כישלון גדול. כנ"ל אובדן הביתיות בעונה הסדירה.תא מרבוטא כתב: ↑24 יוני 2026, 07:16זה לא מסביר איך איטודיס פישל בגביע ובגביע ווינרהוקיץ' כתב: ↑24 יוני 2026, 05:14למכבי היו חסרים בלאט וגור לביא, לנו היו חסרים בראיינט, בלייקני ואוטורו. יחי ההבדל הקטן. איך הייתה נראית הסדרה אם הם היו מופיעים בלי קלארק, הורד וסורקין? לא מדבר בכלל על מיציץ' שנמצא באופן קבוע עם שקית קרח על הברך ואודיאסי שמחזיק את הכתף אחרי כל מהלך.רק הפועל כתב: ↑24 יוני 2026, 00:43
מכבי גם היו מאוד חסרים בסדרה הזו , לסיים 3:1 נגדם במתכונת הזו זו חתיכת השפלה , לא להראות עליונות אמיתית מולם באף משחק ובמקרה הטוב להיות צמוד זה לא רציני , עופר השקיע פה כסף בשביל לבנות קבוצה שתפרק את מכבי כי ידע שזו הדרך היחידה לזכות פה באליפות ואיטודיס לא היה קרוב לזה אפילו למרות שהיו לו את כל האמצעים
בסגל הזה אנחנו לא עדיפים על מכבי בכלום.
נניח שמבחינתו גביע ווינר משחק אימון והסגל עוד לא מחובר. נניח
להפסיד לבנק יהב ברבע גמר כשאין כאלה חוסרים, טאי בריא ומישיש רענן?
אגב יש מצב שהיינו מפסידים למחלה בחצי. עדיין, הסגל של בנק יהב נבנה ליורוקאפ, וזה נוקאאוט שלא מזלזלים בו כמו מול הרצליה בשביתה
-
אדום
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
- קיבל.ה 1202 לייקים
הוא נכשל בגדול, מה אפשר בכלל לחשוב לגבי העונה הבאה?
-
ההוא מפעם
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
- קיבל.ה 378 לייקים
משהוא מתומכיו / תומכי המשך העסקתו
מוכן בבקשה לכתוב פה בבקשה מספר משפטים מנומקים עם הסבר מקצועי למה כדאי להשאיר אותו ?
לי נראה ש:
הוא הצליח להפסיד לקבוצה נחותה ופצועה עם סגל קצרצר
לי נראה שהוא לא הצליח לשלוט בקבוצה ובשחקנים הייתה אווירה של בלגן ושל איש הישר בעיניו יעשה.
ממאמן שהוא אוטוריטה אפשר לצפות לפחות בלגן ויותר יציבות בקבוצה פחות חיכוכים עם שחקנים
וששחקן לא יחזור עם כרס וחוסר מוחלט של כושר גופני - ככה שלא יוכל לתרום בגמר
מצד שני אולי אני טועה, כמו שאמרתי אני לא מבין הרבה בכדוסל ואשמח אם תעמידו אותי על טעותי.
מוכן בבקשה לכתוב פה בבקשה מספר משפטים מנומקים עם הסבר מקצועי למה כדאי להשאיר אותו ?
לי נראה ש:
הוא הצליח להפסיד לקבוצה נחותה ופצועה עם סגל קצרצר
לי נראה שהוא לא הצליח לשלוט בקבוצה ובשחקנים הייתה אווירה של בלגן ושל איש הישר בעיניו יעשה.
ממאמן שהוא אוטוריטה אפשר לצפות לפחות בלגן ויותר יציבות בקבוצה פחות חיכוכים עם שחקנים
וששחקן לא יחזור עם כרס וחוסר מוחלט של כושר גופני - ככה שלא יוכל לתרום בגמר
מצד שני אולי אני טועה, כמו שאמרתי אני לא מבין הרבה בכדוסל ואשמח אם תעמידו אותי על טעותי.
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
מבחינתי זה פשוט,
אם מדר נשאר שישאר,
אם מדר עוזב שיעזוב.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
אם מדר נשאר שישאר,
אם מדר עוזב שיעזוב.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 264 לייקים
איכס בושה וחרפה שהוא עדיין פה אחרי ההשפלה שאכלנו. ניתוק מוחלט של הבעלים, עוד הוכחה שאנחנו מתנהלים כמו מועדון חברים ולא מועדון מקצועי. כל מאמן ישראלי ממוצע עדיף עליו.
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
איטודיס מיצה. הוא כנראה לא יגיע איתנו יותר רחוק.
ואחרי שזה נאמר-
המצב בדיוק הפוך. היינו מועדון חברים. עברנו להיות מועדון מקצועני.
ולא. לא כל מאמן ישראלי עדיף עליו. לא אברהמי (שהפסדנו איתו עליה מהלאומית), לא פרנקו, לא רמי הדר, לא בית הלחמי- לא כולם עדיפים עליו.
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
כן, פרנקו שמקריי היה צועק עליו בפסקי זמן מול כל השחקנים. או ג'ייקובן שבכלל לא היה נכנס למשחק כשהיה אומר לו לעלות חילוף מהספסל נושא לשבת, אותו פרנקו היה מצליח להחזיק את הסגל הזה, קלlior777 כתב:איכס בושה וחרפה שהוא עדיין פה אחרי ההשפלה שאכלנו. ניתוק מוחלט של הבעלים, עוד הוכחה שאנחנו מתנהלים כמו מועדון חברים ולא מועדון מקצועי. כל מאמן ישראלי ממוצע עדיף עליו.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3369 לייקים
רוב השחקנים גם לא היו מגיעים אם הוא לא היה המאמן.דיוויס לדוגמא לא בא כי היו שמועות שמפטרים אותו.גביזון כתב:כן, פרנקו שמקריי היה צועק עליו בפסקי זמן מול כל השחקנים. או ג'ייקובן שבכלל לא היה נכנס למשחק כשהיה אומר לו לעלות חילוף מהספסל נושא לשבת, אותו פרנקו היה מצליח להחזיק את הסגל הזה, קלlior777 כתב:איכס בושה וחרפה שהוא עדיין פה אחרי ההשפלה שאכלנו. ניתוק מוחלט של הבעלים, עוד הוכחה שאנחנו מתנהלים כמו מועדון חברים ולא מועדון מקצועי. כל מאמן ישראלי ממוצע עדיף עליו.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
עד המ!!ת הפועל
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
- קיבל.ה 1044 לייקים
אני בטוח שהוא נשאר בגלל דברים שקשורים ליורוליג. אין סרט שעופר לא מת להעיף אותו אחרי 0 תארים בישראל בשנתיים עם תקציבים כאלה.
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
לדעתי אתה לא טועה בכלל , הרבה אוהדי מכבי היו משוכנעים שזה ייגמר 3:1 לנו במקרה הטוב ממה שהבנתי ובסוף הם ניצחו אותנו ללא תנאים בכלל , מסרב להאמין לשטויות כמו "אין לנו שחקנים כמו לונדברג וקלארק " זה מביך לדעתי , גם בסגל הנוכחי והמעט חסר שלנוההוא מפעם כתב: ↑24 יוני 2026, 13:01 משהוא מתומכיו / תומכי המשך העסקתו
מוכן בבקשה לכתוב פה בבקשה מספר משפטים מנומקים עם הסבר מקצועי למה כדאי להשאיר אותו ?
לי נראה ש:
הוא הצליח להפסיד לקבוצה נחותה ופצועה עם סגל קצרצר
לי נראה שהוא לא הצליח לשלוט בקבוצה ובשחקנים הייתה אווירה של בלגן ושל איש הישר בעיניו יעשה.
ממאמן שהוא אוטוריטה אפשר לצפות לפחות בלגן ויותר יציבות בקבוצה פחות חיכוכים עם שחקנים
וששחקן לא יחזור עם כרס וחוסר מוחלט של כושר גופני - ככה שלא יוכל לתרום בגמר
מצד שני אולי אני טועה, כמו שאמרתי אני לא מבין הרבה בכדוסל ואשמח אם תעמידו אותי על טעותי.
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
היום היה אמור להיות המשחק האחרון , או שכבר היינו אמורים להיות אלופים לפניי ,שיביא עונה הבאה טריפל המניאק הזה כולל גביע ווינר אחרת שילך (גם זכייה ביורוליג תופסת אם לא ווינר)
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
מטרות עלובות שהוא חייב לעמוד בהן (למעט יורוליג) , אם יונתן אלון לקח פה גביעים בכיף ומכבי עם סגל בינוני עושה פה דאבל כל דבר פחות משלושה תארים לפחות זה כשלון , הוא צריך גם לפצות על ההישגים העלובים מהעונה
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 264 לייקים
בינתיים פרנקו הביא אליפות לירושלים עם סגל הרבה פחות נוצץ. עזוב, בוא נדבר בעונה הבאה שהוא שוב יסיים עם 0 תארים בזירה המקומית עם תקציב עתק.גביזון כתב: ↑24 יוני 2026, 19:49כן, פרנקו שמקריי היה צועק עליו בפסקי זמן מול כל השחקנים. או ג'ייקובן שבכלל לא היה נכנס למשחק כשהיה אומר לו לעלות חילוף מהספסל נושא לשבת, אותו פרנקו היה מצליח להחזיק את הסגל הזה, קלlior777 כתב:איכס בושה וחרפה שהוא עדיין פה אחרי ההשפלה שאכלנו. ניתוק מוחלט של הבעלים, עוד הוכחה שאנחנו מתנהלים כמו מועדון חברים ולא מועדון מקצועי. כל מאמן ישראלי ממוצע עדיף עליו.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
נראה לי שאם היה הולך , היינו כבר יודעים על זה.
אז אם הוא נשאר, זה מה שיש , ושיהיה בהצלחה , נקוה שישנה את דעתנו עליו שנה הבאה.
אז אם הוא נשאר, זה מה שיש , ושיהיה בהצלחה , נקוה שישנה את דעתנו עליו שנה הבאה.
