דף 9 מתוך 14

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:39
על ידי Nsumbo
גביזון כתב: 23 יוני 2026, 21:36
Nsumbo כתב:מדר מעצבן עם הנסיונות חטיפה
ומישיש קצת מעצבן עם הראש בקיר
כמעט כל פעם שהלכתם לגבוהים זה עבד, אז למה לא להמשיך?
אתה לא יכול לבוא ולקרוא לו פה מישיש, רק אחד קורא לו פה מישיש

Sent from my 22101320G using Tapatalk
אפילו לא שמתי לב שעשיתי את זה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:39
על ידי גביזון
KingAlpaca כתב:
גביזון כתב: 23 יוני 2026, 21:37 וואסה עם מחצית של 16 נקודות 5 אסיסטים ו3 איבודים
רגע, מה??

Sent from my 22101320G using Tapatalk
אם הוא קלע 16 נקודות, אני פורש מהפורום.
ואולי התבלבלתי?
זה מה ששמעתי, בגלל זה שאלתי מה, לא הגיוני בעליל

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:40
על ידי Nsumbo
שומרים טוב
התקפה קצת פחות שלשות ויותר פנימה
אלוהים יודע איך זה שוויון ואנחנו מרגישים דומיננטיים פי אלף

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:40
על ידי iamgabormarton
גביזון כתב: 23 יוני 2026, 21:39
KingAlpaca כתב:
גביזון כתב: 23 יוני 2026, 21:37 וואסה עם מחצית של 16 נקודות 5 אסיסטים ו3 איבודים
רגע, מה??

Sent from my 22101320G using Tapatalk
אם הוא קלע 16 נקודות, אני פורש מהפורום.
ואולי התבלבלתי?
זה מה ששמעתי, בגלל זה שאלתי מה, לא הגיוני בעליל

Sent from my 22101320G using Tapatalk
6

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:42
על ידי KingAlpaca
מחצית מבישה.

תכל'ס, לשתי הקבוצות לא מגיעה אליפות.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:42
על ידי גביזון
iamgabormarton כתב:
גביזון כתב: 23 יוני 2026, 21:39
KingAlpaca כתב: אם הוא קלע 16 נקודות, אני פורש מהפורום.
ואולי התבלבלתי?
זה מה ששמעתי, בגלל זה שאלתי מה, לא הגיוני בעליל

Sent from my 22101320G using Tapatalk
6
זה נשמע הרבה יותר הגיוני.
איו מה להקשיב לי, אני בגיל שאין לי מה להפסיד.

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:43
על ידי גביזון
KingAlpaca כתב:מחצית מבישה.

תכל'ס, לשתי הקבוצות לא מגיעה אליפות.
איפה חותמים שגם השנה לא תוכרז אלופה???

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:44
על ידי Nati
מה יהיה עם העונשין?חוץ מים שקלע את כל העונשין שהוא קיבל.כל האחרים כל פעם קלעו רק אחד משתיים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:45
על ידי גביזון
חייבים שלאוטורו יהיה אויר

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:46
על ידי הוקיץ'
למות מהקבוצה הזאת. אנחנו משחקים הרבה יותר טוב ואיכשהו רק נקודה במחצית. איך? מיציץ' מחטיא לייאפים פשוטים, כולם מחטיאים עונשין, איבודים שטותיים, וגם סלים בדרגת קושי גבוהה של מכבי למרות הגנה טובה שלנו.
חייבים להיות יותר חדים בחצי השני.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:47
על ידי RedDrifter
מכבי קולעים סלים קשים מאוד והיום פחות הולכות השלשות זה פשוט מאוד

התלות הזאת בשלשות היא לא פחות מרולטה בקזינו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:47
על ידי רווי
זה צועק לשמיים שאנחנו היינו צריכים להוביל בסדרה הזאת. אנחנו בינוניים אבל הם באמת קבוצה חלשה. יש להם הרבה מזל והרבה שיפוט.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:47
על ידי adom4
הוקיץ' כתב: 23 יוני 2026, 21:46 למות מהקבוצה הזאת. אנחנו משחקים הרבה יותר טוב ואיכשהו רק נקודה במחצית. איך? מיציץ' מחטיא לייאפים פשוטים, כולם מחטיאים עונשין, איבודים שטותיים, וגם סלים בדרגת קושי גבוהה של מכבי למרות הגנה טובה שלנו.
חייבים להיות יותר חדים בחצי השני.
לצערנו כבר היינו בסרט הזה הרבה פעמים :sh-cry:

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:49
על ידי shaharot
הלב לא יעמוד בזה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:51
על ידי lior777
הם באמת עלובים, הקבוצה של פרנקו עם מקריי וגייקובן שוחטת אותם 3-0 קל. פשוט לא יאמן שתפסנו אותם עם סגל כזה עלוב שאנחנו בלי כל הכוכבים.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:52
על ידי Red_man
תמשיכו להיכנס פנימה כוס אמא שלכם. לכו לצבע תוציאו מהם עבירות

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:52
על ידי RedDrifter
בדקות שאוטורו היה על הפרקט ראו את ההבדלים באמת איתו ובלעדיו.. חבל שהוא כל כך לא בכושר משחק

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:52
על ידי Nati
תמונה
מישהו יכול להגיד לי שאני לא צופה במשחק אחר?
כי אני לא ראיתי את מכבי פותחת עם 0-9

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:58
על ידי רווי
לא נראה לי שאיזשהי קבוצה רצה 9-0

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:00
על ידי Red_man
ספי לא יתן

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:01
על ידי RedDrifter
ספי שמש החליט שלא ניקח את המשחק הזה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:03
על ידי Nsumbo
שחקן כבר פיק אנד רול לסל מה אתם עודים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:03
על ידי RedDrifter
זורקים את המשחק הזה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:03
על ידי רווי
חתיכת קוקסינל הורד הלוואי מישהו אצלנו יוריד לו אחת חולה צהבת קשה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:04
על ידי adom4
מיציץ פשוט מחרב

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:05
על ידי Red_man
ובלק מיישר קו. הם לא יתנו לנו השופטים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:06
על ידי RedDrifter
לא יאומן ששרקו על זה פאול

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:06
על ידי רווי
אני על מיוט זה ביניים או ןנעבירה?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:07
על ידי רק הפועל
שמישהו יגיד לחבורת סמרטוטים האלה שהפסד ונגמרה הסדרה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:07
על ידי Red_man
מתי אלוהים ייקח את ספי שמש?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:07
על ידי רק הפועל
נשבר הזין כבר

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:07
על ידי RedDrifter
9 נקודות מטעויות של שופטים היום נגדנו btw

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:08
על ידי Gania23
אפשר לקפל

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:08
על ידי KingAlpaca
מישיש, למען המארדונה, די כבר.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:08
על ידי lior777
ואסה גמור הבן אדם עשוי מקלקר

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:08
על ידי רווי
נס האין אנד אאוט הזה

בוםםם ימדרר

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:09
על ידי רווי
ברסט הזה יצור על

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:10
על ידי רק הפועל
זה הכל על העונשין

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:11
על ידי Red_man
צעדים של סורקין מקבל זריקות

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 22:13
על ידי רווי
איזה שחקן זה ימדר אמאלה