דף 8 מתוך 14
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:27
על ידי רווי
גונדיר הזה בלתי נסבל
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:27
על ידי iamgabormarton
להמשיך לפרק את סורקין
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:27
על ידי גביזון
חבל על השלשות האלה חבלללללל
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:27
על ידי Nsumbo
לכו רק לאודיאסי
במקום לברוח מעיפים שלשות
ואני לא יכול לראות את תומר לא קופץ לריבאונד
עולה בנונשלנט כזה
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:27
על ידי רווי
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:28
על ידי גביזון
גינת בחייאת שניה אחרונה קפוץ לגובה בזריקה של הורד
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:28
על ידי גביזון
iamgabormarton כתב:להמשיך לפרק את סורקין
עבירה שניה שלו, להמשיך ככה
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:28
על ידי Nsumbo
זה תמיד עובד אבל למה לא לשחק את זה יותר
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:29
על ידי רווי
הייתה עבירה גם בלי קשר לסורקין יקקות
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:29
על ידי גביזון
סורקין הוריד לאודיאסי את היד, אומר לספי ממתי אתה שורק לי פאולים?
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:29
על ידי רק הפועל
איזה חרא חייבים לברוח
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:30
על ידי גביזון
יופי של בין גבוהים תומר וטאי
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:30
על ידי KingAlpaca
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:31
על ידי גביזון
וואסה תנסה לשמור, תנסה
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:31
על ידי ארז שדה
איזה משחק חכם של תומר
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:31
על ידי גביזון
ישששש איזה תוקף יא טאי יא מלך
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:32
על ידי רווי
חחחחזחחח איזה סתום 4 על 1 והוא נכנס בו
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:32
על ידי RedDrifter
די מיציץ די ללכת ראש בקיר
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:32
על ידי KingAlpaca
מדר, אתה שומר יותר גרוע ממישיש וגינת.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:33
על ידי Nsumbo
מדר מעצבן עם הנסיונות חטיפה
ומישיש קצת מעצבן עם הראש בקיר
כמעט כל פעם שהלכתם לגבוהים זה עבד, אז למה לא להמשיך?
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:34
על ידי גביזון
KingAlpaca כתב:מדר, אתה שומר יותר גרוע ממישיש וגינת.
הקשיב לך
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:34
על ידי רווי
KingAlpaca כתב: ↑23 יוני 2026, 21:32
מדר, אתה שומר יותר גרוע ממישיש וגינת.
יפה תמשיך
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:34
על ידי KingAlpaca
אני חושד שלמישיש יש נזק מוחי
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:35
על ידי רווי
הוא חייב לנו כבר ו 6 נקודות על הקרש סל הזה
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:35
על ידי גביזון
לא היה פאול של וואסה יא בן שרמוטה יא שמש
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:35
על ידי adom4
מיציץ לא מפסיק להחטיא
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:36
על ידי RedDrifter
לא היה פאול אבל מצד שני מיציץ לא טוב היום ממש עצבן הפעם כן פעם לא שלו
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:36
על ידי גביזון
Nsumbo כתב:מדר מעצבן עם הנסיונות חטיפה
ומישיש קצת מעצבן עם הראש בקיר
כמעט כל פעם שהלכתם לגבוהים זה עבד, אז למה לא להמשיך?
אתה לא יכול לבוא ולקרוא לו פה מישיש, רק אחד קורא לו פה מישיש
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:36
על ידי lior777
ואסה חזר לעצמו היום וים שוב נשאר לבד במערכה..
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:36
על ידי רווי
מה עם קצת בלייזר??
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:37
על ידי גביזון
וואסה עם מחצית של 16 נקודות 5 אסיסטים ו3 איבודים
רגע, מה??
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:37
על ידי ארז שדה
רווי כתב: ↑23 יוני 2026, 21:36
מה עם קצת בלייזר??
קיבלת
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:37
על ידי KingAlpaca
lior777 כתב: ↑23 יוני 2026, 21:36
ואסה חזר לעצמו היום וים שוב נשאר לבד במערכה..
גם ים רע.
זה משחק שאנחנו מפסידים ב30 הפרש ביורוליג, המזל הוא שזאת המכבי הכי גרועה אי פעם. בפער.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:37
על ידי גביזון
רווי כתב:מה עם קצת בלייזר??
כבר כמה דקות משחק
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:38
על ידי גביזון
די
עם
השלשות
די
למה
למההההה
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:38
על ידי רווי
לא קופצים אפילו לריב' התקפה.. שימו לב כל פוזישן.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:38
על ידי KingAlpaca
גביזון כתב: ↑23 יוני 2026, 21:37
וואסה עם מחצית של 16 נקודות 5 אסיסטים ו3 איבודים
רגע, מה??
Sent from my 22101320G using Tapatalk
אם הוא קלע 16 נקודות, אני פורש מהפורום.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:39
על ידי adom4
כמה סלים קשים נכנסים להםםםםםם
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:39
על ידי RedDrifter
כשלא הולך בשלשות אז פתאום רואים את החולשה של הקבוצה הזאת
די לזרוק זין ותתחילו להיכנס לצבע לעשות מהלכים
סתם זורקים את המשחק הזה עוד פעם
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:39
על ידי רווי
ארז שדה כתב: ↑23 יוני 2026, 21:37
רווי כתב: ↑23 יוני 2026, 21:36
מה עם קצת בלייזר??
קיבלת
שמר הכי טוב שיכל, זה סל שאי אפשר לעצור