דף 7 מתוך 14
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:08
על ידי KingAlpaca
מישיש וים הורגים אותנו.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:09
על ידי רווי
חבל תומר לא דרך לבריאן סקאלבריני הזה על הפרצוץ
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:09
על ידי גביזון
לבודד את אוטורו על כולם שם
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:11
על ידי גביזון
לא
היה
תוקף
בחיים
של אוטורו!!!!!!!!!!!!!
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:11
על ידי KingAlpaca
גביזון כתב: ↑23 יוני 2026, 21:09
לבודד את אוטורו על כולם שם
Sent from my 22101320G using Tapatalk
כמעט סוף הרבע, ולא אודיסיאה, אטורו, גינת או איש קיבלו אפילו כדור אחד בפנים משני ה"רכזים" האגואיסטים שלנו.
מטורף.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:11
על ידי גביזון
השופטים מזיינים אותנו!!!!!!!!
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:11
על ידי רווי
פחחחחחחח איזה שריקה של אפסים מושחתים איך אופסינב??
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:12
על ידי גביזון
במקום שנזרוק לבנים ל3 שחקו על אוטרו
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:12
על ידי Nsumbo
קבלת החלטות מזעזעת בהתקפה
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:12
על ידי Gavritz
הנה הדביקו לאוטורו את העבירות תוך דקה וחצי
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:12
על ידי KingAlpaca
השופטים עושים היום מבצע סבתא
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:13
על ידי גביזון
KingAlpaca כתב:גביזון כתב: ↑23 יוני 2026, 21:09
לבודד את אוטורו על כולם שם
Sent from my 22101320G using Tapatalk
כמעט סוף הרבע, ולא אודיסיאה, אטורו, גינת או איש קיבלו אפילו כדור אחד בפנים משני ה"רכזים" האגואיסטים שלנו.
מטורף.
וואסה דווקא ניסה להכניס כמה פעמים
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:13
על ידי Niro
לא ייתנו לנו לנצח פה השופטים חבל על המפח נפש
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:13
על ידי רווי
בזמן
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:14
על ידי KingAlpaca
גביזון כתב: ↑23 יוני 2026, 21:12
במקום שנזרוק לבנים ל3 שחקו על אוטרו
Sent from my 22101320G using Tapatalk
סל אחד ל2 ברבע שלם!!!!!!!!!!! וגם הוא של גארד.
רבע מחפיר שלנו. מחפיר.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:14
על ידי גביזון
Niro כתב:לא ייתנו לנו לנצח פה השופטים חבל על המפח נפש


Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:14
על ידי Nsumbo
האמת - מכבי חלשים מאוד
גם בסגל כזה אם אנחנו מאומנים יותר זה צריך להראות יותר חד צדדי
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:14
על ידי Red_man
הספסל של מכבי לא מפסיק להשתולל אבל הזין של הדון כל כך עמוק בגרון של ספי שהוא לא יכול לשרוק
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:14
על ידי adom4
שיפוט מכבי הכי קלאסי שראיתי
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:14
על ידי גביזון
KingAlpaca כתב:גביזון כתב: ↑23 יוני 2026, 21:12
במקום שנזרוק לבנים ל3 שחקו על אוטרו
Sent from my 22101320G using Tapatalk
סל אחד ל2 ברבע שלם!!!!!!!!!!! וגם הוא של גארד.
רבע מחפיר שלנו. מחפיר.
לגמרי, לא משחקים נכון, בונים על אלילת השלוש, משחקים לידיים של מכבי במקום פיק אנד רול.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:15
על ידי KingAlpaca
גביזון כתב: ↑23 יוני 2026, 21:13
KingAlpaca כתב:גביזון כתב: ↑23 יוני 2026, 21:09
לבודד את אוטורו על כולם שם
Sent from my 22101320G using Tapatalk
כמעט סוף הרבע, ולא אודיסיאה, אטורו, גינת או איש קיבלו אפילו כדור אחד בפנים משני ה"רכזים" האגואיסטים שלנו.
מטורף.
וואסה דווקא ניסה להכניס כמה פעמים
Sent from my 22101320G using Tapatalk
ניסה בדיוק פעם אחת, ברבע שלם, וגם אז הוא פישל.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:16
על ידי KingAlpaca
סבלתי מכל דקה.
שיפוט מכבי עד הסוף,
הגנה מזלזלת של הרבה שחקנים שלנו,
ובעיקר ניהול משחק הכי מטומטם שאפשר.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:16
על ידי גביזון
Red_man כתב:הספסל של מכבי לא מפסיק להשתולל אבל הזין של הדון כל כך עמוק בגרון של ספי שהוא לא יכול לשרוק
זה עובד להם כבר 50 שנה
זה עובד היום
שיטה מנצחת לא מחליפים
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:17
על ידי KingAlpaca
גביזון כתב: ↑23 יוני 2026, 21:16
Red_man כתב:הספסל של מכבי לא מפסיק להשתולל אבל הזין של הדון כל כך עמוק בגרון של ספי שהוא לא יכול לשרוק
זה עובד להם כבר 50 שנה
זה עובד היום
שיטה מנצחת לא מחליפים
Sent from my 22101320G using Tapatalk
אם לאיש נתנו טכנית, לספסל שלהם כבר הגיעו 7.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:17
על ידי גביזון
יופי!
להמשיך לבודד את אוטורו!!!
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:18
על ידי גביזון
גביזון כתב:יופי!
להמשיך לבודד את אוטורו!!!
Sent from my 22101320G using Tapatalk
לא להפסיק!!!!!
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:18
על ידי רווי
גביזון כתב: ↑23 יוני 2026, 21:18
גביזון כתב:יופי!
להמשיך לבודד את אוטורו!!!
Sent from my 22101320G using Tapatalk
לא להפסיק!!!!!
Sent from my 22101320G using Tapatalk
!!!!!
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:19
על ידי KingAlpaca
אפשר להבין למה לא רשמו את אטורו קודם???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה מפלצת.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:19
על ידי Nsumbo
הוא חייב לנהל את זה נכון שאוטורו לא יקבל פה שלישית
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:20
על ידי רווי
וואלקם תומר
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:20
על ידי גביזון
Nsumbo כתב:הוא חייב לנהל את זה נכון שאוטורו לא יקבל פה שלישית
זה משנה אם ממציאים לו עבירות?
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:20
על ידי KingAlpaca
ים מנהל את המשחק מצויין כמישיש על הספסל.
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:21
על ידי Nsumbo
אוטורו עם 2 או עם 3?
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:21
על ידי גביזון
KingAlpaca כתב:ים מנהל את המשחק מצויין כמישיש על הספסל.
נראה איך יסתרר בלי אוטורו
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:21
על ידי רווי
המלחמה של פלטין על הריבאונד מראה כמה שאר השחקנים זורקים על זה זין
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:22
על ידי גביזון
הרכב בעייתי התקפית עכשיו
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:24
על ידי RedDrifter
חבל על השלשות בכוח האלה באמת
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:24
על ידי גביזון
RedDrifter כתב:חבל על השלשות בכוח האלה באמת
הרכב בעייתי התקפית, זורקים יותר מידי שלשות סתם
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:26
על ידי KingAlpaca
די, מישיש, די
Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4
נשלח: 23 יוני 2026, 21:26
על ידי גביזון
יופי של התייצבות בריבאונד של קוק
Sent from my 22101320G using Tapatalk