דף 7 מתוך 8
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 16 יוני 2026, 21:53
על ידי דולימנגה99
צ'ימבויקה כתב: ↑15 יוני 2026, 12:27
הצבי ישראל כתב: ↑15 יוני 2026, 08:19
יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
שכחת לציין שאצל מכבי יש הרבה סימני שאלה כי סהיטי לא ממשיך ודור פרץ לא חתם (יחתום בסוף)
ברור- סיימו מעלינו בטבלה, הדיחו אותנו מהגביע ומקבלים בחזרה את השחקן היקר והאיכותי ביותר שלהם על הנייר
אצלנו? כמובן יש רק סימני קריאה כי יש שקט תעשייתי.
לויזו? זה מכה קלה בכנף. לא מתייחסים לזה פה בכלל. מדברים פה יותר על הנזק של העזיבה של שועה לבית״ר שלא תקרה מאשר על זה.
העובדה שאלקוקין כיום הוא האיש בתפקיד של בן שימול ויוספי (שאין חולק שהם שחקנים טובים בהרבה)? לא רלוונטי, כי יוספי פלופ והיה יקר מדי..
העובדה שירין לוי חזר לחיפה ויאיר מרדכי הובא לאגף שמאל בזמן שלנו יש שם כרגע את קרייב, שאנדה ובוסקילה? לא רלוונטי.
איש לא יודע להתנבא איך ייגמר הקיץ, גם אני לא, אבל לבוא ולהגיד שבית״ר הביאה פח, חיפה קורסת ומכבי בבעיה בזמן שאנחנו בלי לויזו ועם אל ים אלקוקין, למקין ופרבר
כשחקני סגל מרכזיים זה די משעשע.
חחח הפכת את בן שימול לאינייסטה
על מה הוא עדיף מאלקוקין?
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 17 יוני 2026, 11:27
על ידי DJSavta
קיבלנו את ביתר בבלומפילד מחזור ראשון, יהיה כיף
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 18 יוני 2026, 11:14
על ידי adom4
דור פרץ המריא לקרואטיה למו"מ עם דינמו זאגרב, ונאמר אמן
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 18 יוני 2026, 13:00
על ידי RedDrifter
נדב צנציפר:
דור פרץ סיכם בדינמו זאגרב לשנתיים, יחתום רשמית כבר בימים הקרובים בכפוף להתרשמותו מהמועדון.
מכבי ת״א תתקשה מאוד להביא לו מחליף. לטווח הקצר קיצוץ המשכורות לישראלים יפגע בה מאוד לטעמי
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 18 יוני 2026, 13:05
על ידי D&3
דעה - הוא שחקן שמאוד הגביל אותם ולא בטוח שהם מפסידים מזה
לעומת זאת אם רביבו עוזב אני פותח שמפניה, הוא ארגיובלי השחקן שהתלות בו היא הכי גדולה מבין הגדולות
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 18 יוני 2026, 13:37
על ידי רדפוקס
D&3 כתב: ↑18 יוני 2026, 13:05
דעה - הוא שחקן שמאוד הגביל אותם ולא בטוח שהם מפסידים מזה
לעומת זאת אם רביבו עוזב אני פותח שמפניה, הוא ארגיובלי השחקן שהתלות בו היא הכי גדולה מבין הגדולות
די נו הוא מלך השערים של הליגה מעמדת ה-8, הגביל אותם הוא לא.
אבדה קשה בשבילם (אם וכאשר) אבל עדיין יש להם בסיס ישראלי סביר, הם יצטרכו לתת את הטון בזרים.
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 18 יוני 2026, 13:44
על ידי מושקוביץ
adom4 כתב:דור פרץ המריא לקרואטיה למו"מ עם דינמו זאגרב, ונאמר אמן
גרמניה הנאצית של הבלקן
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 18 יוני 2026, 13:48
על ידי D&3
רדפוקס כתב: ↑18 יוני 2026, 13:37
D&3 כתב: ↑18 יוני 2026, 13:05
דעה - הוא שחקן שמאוד הגביל אותם ולא בטוח שהם מפסידים מזה
לעומת זאת אם רביבו עוזב אני פותח שמפניה, הוא ארגיובלי השחקן שהתלות בו היא הכי גדולה מבין הגדולות
די נו הוא מלך השערים של הליגה מעמדת ה-8, הגביל אותם הוא לא.
אבדה קשה בשבילם (אם וכאשר) אבל עדיין יש להם בסיס ישראלי סביר, הם יצטרכו לתת את הטון בזרים.
גם לעידו שחר היה 13 גולים עונה שעברה, ביחד הם היו חלק מחוליית האמצע הכי עלובה ברביעייה הקדמית שקרסה פעם אחרי פעם
הוא מצליח לתת הרבה גולים וגם להחמיץ המון, אבל זה כל מה שהוא עושה
לא הגנה, לא דריבל, לא מסירות, לא כלום, חור שחור.
איך שאני רואה את זה, שנה שעברה הם עשו מיני מהפכה בסגל אבל נשארו עם אותו בסיס שמאוד נחלש, אני רואה אותם מתורממים הרבה יותר אם הם הולכים עם המהפכה עד הסוף מאשר שהם עדיין מנסים לרוץ עם הבסיס. בסוף הם הביאו כמה שחקנים שנה שעברה שעל הנייר היו אמורים לתת הרבה יותר ממה שהם נתנו
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 18 יוני 2026, 13:52
על ידי dino
זה לא היה חלק מהמפלצת שבונה אברמוב עם פרץ, שועה, יוספי, אנסה, רוצה את מודריץ׳?
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 18 יוני 2026, 14:15
על ידי טכנית לארז
מה עם ירדניל'ה?
בסוך יישאר שם.
אברמוב מת למכור ולקחת הביתה מליון יורו ומעלה.
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 18 יוני 2026, 14:25
על ידי Mendelson
דור פרץ הוא השחקן הכי טוב בארץ בעמדה של ה- 8, והוא מגבה את הטענה הזאת במספרים ובעובדות. ומהזווית שלנו - הוא השחיל לנו בליגה העונה גול בכל משחק ששוחק מול המחלה. גם אם אלו היו השערים היחידים שלו העונה - עזיבה שלו היא בשורה רעה מאוד עבורם, וטובה עבורנו.
ואם הוא לא עוזב לאירופה, אלא עוזב לקבוצה אחרת בארץ, מקווה שנהיה חלק מהאירוע. כי זה ישדרג אותנו מקצועית בשני קליקים למעלה, וכי זה יהיה זין בעין של המחלה.
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 18 יוני 2026, 15:38
על ידי רווי
Mendelson כתב: ↑18 יוני 2026, 14:25
דור פרץ הוא השחקן הכי טוב בארץ בעמדה של ה- 8, והוא מגבה את הטענה הזאת במספרים ובעובדות. ומהזווית שלנו - הוא השחיל לנו בליגה העונה גול בכל משחק ששוחק מול המחלה. גם אם אלו היו השערים היחידים שלו העונה - עזיבה שלו היא בשורה רעה מאוד עבורם, וטובה עבורנו.
ואם הוא לא עוזב לאירופה, אלא עוזב לקבוצה אחרת בארץ, מקווה שנהיה חלק מהאירוע. כי זה ישדרג אותנו מקצועית בשני קליקים למעלה, וכי זה יהיה זין בעין של המחלה.
בן של אלף זונה מי שיביא את הרמאי הזה להפועל. שיילך לביתר ואני אמשיך להפסיד עם אלטמן וטוריאל. חרא עליו.
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 18 יוני 2026, 15:39
על ידי רווי
אתה באמת יכול לדמיין את עצמך ביציע מעודד את הרמאי הזה ? ??
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 18 יוני 2026, 15:40
על ידי RedDrifter
רווי כתב: ↑18 יוני 2026, 15:39
אתה באמת יכול לדמיין את עצמך ביציע מעודד את הרמאי הזה ? ??
זאת התקופה הזאת שכולם חרמנים על חיזוק לפעמים יוצא פה לאנשים קצת מכביסטי
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 18 יוני 2026, 15:48
על ידי רדפוקס
Mendelson כתב: ↑18 יוני 2026, 14:25
דור פרץ הוא השחקן הכי טוב בארץ בעמדה של ה- 8, והוא מגבה את הטענה הזאת במספרים ובעובדות. ומהזווית שלנו - הוא השחיל לנו בליגה העונה גול בכל משחק ששוחק מול המחלה. גם אם אלו היו השערים היחידים שלו העונה - עזיבה שלו היא בשורה רעה מאוד עבורם, וטובה עבורנו.
ואם הוא לא עוזב לאירופה, אלא עוזב לקבוצה אחרת בארץ, מקווה שנהיה חלק מהאירוע. כי זה ישדרג אותנו מקצועית בשני קליקים למעלה, וכי זה יהיה זין בעין של המחלה.
אפשר היה לחסוך את פסקת הרייג׳בייט האחרונה שכל מטרתה להתחיל פה שוב את הדיון המעיק הזה על שחקן שרוצה הרבה הרבה מעל תקרת השכר שלנו ולכן לא היה רלוונטי ולא יהיה רלוונטי.
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 19 יוני 2026, 11:45
על ידי RedDrifter
נראה שהלחץ התקשורתי והתחכום של אבי נמני עבד
מכבי ת״א צפויה להגיש לדור פרץ הצעה משופרת ל3 שנים והוא ישאר אחרי הכל
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 19 יוני 2026, 12:26
על ידי dino
בכל מקרה אלו לא סכומים שאברמוב יכול לשלם והעיקר שהוא הרגיש כאילו הוא במשחק של הגדולים והיו כאלו שקנו את ההצגה
עכשיו הם רוצים(לכאורה) את דן גלזר(שזה כבר יותר זול משמעותית)
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 19 יוני 2026, 13:13
על ידי טכנית לארז
עכשיו אפילו לא מדברים כבר על האפשרות שדוראדו פרז יגיע לביטר.
אבל זה לא היה ספין, ברור.
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 19 יוני 2026, 15:22
על ידי L.S
dino כתב: ↑19 יוני 2026, 12:26
בכל מקרה אלו לא סכומים שאברמוב יכול לשלם והעיקר שהוא הרגיש כאילו הוא במשחק של הגדולים והיו כאלו שקנו את ההצגה
עכשיו הם רוצים(לכאורה) את דן גלזר(שזה כבר יותר זול משמעותית)
ההצגה של אברמוב מכוונת לקהל שלו, זה שיש כאן כמה הזויים שאכלו את זה וחשבו שאברמוב הולך לתת חוזה של חצי מליון יורו לעונה בלי ביטקוין לכאורה זה מצחיק
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 19 יוני 2026, 16:02
על ידי Rak-Hapoel
Mendelson כתב: ↑18 יוני 2026, 14:25
דור פרץ הוא השחקן הכי טוב בארץ בעמדה של ה- 8, והוא מגבה את הטענה הזאת במספרים ובעובדות. ומהזווית שלנו - הוא השחיל לנו בליגה העונה גול בכל משחק ששוחק מול המחלה. גם אם אלו היו השערים היחידים שלו העונה - עזיבה שלו היא בשורה רעה מאוד עבורם, וטובה עבורנו.
ואם הוא לא עוזב לאירופה, אלא עוזב לקבוצה אחרת בארץ, מקווה שנהיה חלק מהאירוע. כי זה ישדרג אותנו מקצועית בשני קליקים למעלה, וכי זה יהיה זין בעין של המחלה.
דור פרץ לא יגיע להפועל כשחקן.
הוא בעצמו לא רוצה ומעולם לא רצה או ירצה, והפועל אותו דבר.
חושב שאפשר לסגור את הדיון. אם היה כזה בכלל.
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 20 יוני 2026, 17:06
על ידי adom4
קני מילר ממשיך במכבי
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 20 יוני 2026, 18:09
על ידי קוקאין ואלכוהול
לקנדי מתחיל להימאס מהצעצוע
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 20 יוני 2026, 18:30
על ידי RedDrifter
דלפ המצב במדינה מקשה מאוד למצוא שחקנים ואנשי צוות איכותיים בעיקר במערכת כמו של מכבי שמסתמכת על זרים
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 20 יוני 2026, 19:14
על ידי טכנית לארז
הוא יודע שברגע שבש תיחלש יספיקו לו פשוט הרמאויות הרגילות עם הפנדלים, המינוסים ליריבות והנצחונות הטכנים. עם שיפור גם לא דרמטי זה אליפות פה.
נראה בעיקר שהוא הבין שמאירי לבד זה השחקן הכי יקר ב"ליגה".
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 21 יוני 2026, 10:20
על ידי צ'ימבויקה
https://www.ynet.co.il/sport/israelisoc ... yo91004ffl
לפי צנציפר, דור פרץ ממשיך במכבי.
הלם תדהמה.
תזכורת לאלה שמספידים אותם.
עדיין המועדון החזק והעשיר בישראל, הקבוצה שהיא בפער עם הכי הרבה הכנסות טבעיות ב-7 שנים האחרונות (מכירת שחקנים, מנויים והשתתפות באירופה)...
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 21 יוני 2026, 11:18
על ידי הצבי ישראל
"מכבי בקריסה", "הם בדרך לאבד את השלד הישראלי רביבו, פרץ ועידו שחר"
"אברמוב אוסף שאריות", "אברמוב עושה קולות של כאילו לקהל שלו".... "אצלינו עובדים בשקט"
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 21 יוני 2026, 12:05
על ידי בן לוז
היה ברור שהוא יישאר והכל היה כדי לקבל חוזה שהוא מרוצה ממנו
מניח שהלחץ מהקהל שם עשה את שלו שגילו שהוא בדרך לזאגרב ומישהו שם התרצה והעלה לו את ההצעה
מקווה מאוד שרביבו יעזוב אותם, שחקן לא פחות חשוב שם
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 21 יוני 2026, 17:29
על ידי RedDrifter
טבריה שוב פעם מסתבכת עם פרשה מוזרה שקשורה לעירויים לא חוקיים לפני המשחק מול אשדוד בפלייאוף התחתון שלבסוף הוריד אותה ליגה
ג׳קי מבית הקברות עולה בסיאנס בשביל להישאר בליגת העל זה משהו
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 21 יוני 2026, 17:45
על ידי KingZivos
דולב חזיזה לא בתוכניות של חיפה לעונה הבאה
אם הוא לא ימצא לו איזה קבוצה בליגה ומצליחים לסגור אותו בחוזה נורמאלי הוא יכול להיות אחלה חיזוק
קצת ילד חרא אבל לא יזיק בין כל הילדים החנונים החמודים של הפועל
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 21 יוני 2026, 17:47
על ידי RedDrifter
חיזוק? דולב חזיזה שחקן פינישד
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 21 יוני 2026, 18:06
על ידי dino
הסיכוי היחידי שלו לקבוצה גדולה זה ללכת לביטר
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 21 יוני 2026, 18:15
על ידי טכנית לארז
מדהים איך מחפשים את טבריה מתחת לבלטות בגלל שהם העזו לספר שמאירי הציע להם שוחד בתמורה למושאל זבל שלו.
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 21 יוני 2026, 18:40
על ידי קוקאין ואלכוהול
KingZivos כתב: ↑21 יוני 2026, 17:45
דולב חזיזה לא בתוכניות של חיפה לעונה הבאה
אם הוא לא ימצא לו איזה קבוצה בליגה ומצליחים לסגור אותו בחוזה נורמאלי הוא יכול להיות אחלה חיזוק
קצת ילד חרא אבל לא יזיק בין כל הילדים החנונים החמודים של הפועל
רכש ניסנוב קלאסי של "שם גדול" שגמר את הסוס לפני שנתיים ועדיין חי על האדים של מה שהיה בשיאו
לא תודה, נראלי שהתקדמנו מהתקופה הזאת
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 21 יוני 2026, 18:50
על ידי adom4
צעד מעולה של חיפה, שחקן גמור כבר שנתיים
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 21 יוני 2026, 19:00
על ידי Xavi
קוקאין ואלכוהול כתב: ↑21 יוני 2026, 18:40
KingZivos כתב: ↑21 יוני 2026, 17:45
דולב חזיזה לא בתוכניות של חיפה לעונה הבאה
אם הוא לא ימצא לו איזה קבוצה בליגה ומצליחים לסגור אותו בחוזה נורמאלי הוא יכול להיות אחלה חיזוק
קצת ילד חרא אבל לא יזיק בין כל הילדים החנונים החמודים של הפועל
רכש ניסנוב קלאסי של "שם גדול" שגמר את הסוס לפני שנתיים ועדיין חי על האדים של מה שהיה בשיאו
לא תודה, נראלי שהתקדמנו מהתקופה הזאת
צ׳יבוטה 2
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 21 יוני 2026, 19:47
על ידי Mr.china
KingZivos כתב: ↑21 יוני 2026, 17:45
דולב חזיזה לא בתוכניות של חיפה לעונה הבאה
אם הוא לא ימצא לו איזה קבוצה בליגה ומצליחים לסגור אותו בחוזה נורמאלי הוא יכול להיות אחלה חיזוק
קצת ילד חרא אבל לא יזיק בין כל הילדים החנונים החמודים של הפועל
יותר סביר שיעשה אלירן עטר ולא יצליח לעלות את בני יהודה ליגה
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 21 יוני 2026, 19:53
על ידי בן לוז
KingZivos כתב: ↑21 יוני 2026, 17:45
דולב חזיזה לא בתוכניות של חיפה לעונה הבאה
אם הוא לא ימצא לו איזה קבוצה בליגה ומצליחים לסגור אותו בחוזה נורמאלי הוא יכול להיות אחלה חיזוק
קצת ילד חרא אבל לא יזיק בין כל הילדים החנונים החמודים של הפועל
לא לוקח אותו גם בחינם
גמר את הסוס וילד חרא
שום סיבה שייתקרב לוולפסון
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 21 יוני 2026, 21:26
על ידי הצבי ישראל
מה העניין בלתת עירוי לשחקנים? אני יודע שנותנים לבן אדם מיובש או מישהו שמאבד דם...
במידה וזה נכון, איך ג׳קי יודע את זה?
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 22 יוני 2026, 00:02
על ידי בונדר
הצבי ישראל כתב: ↑21 יוני 2026, 21:26
מה העניין בלתת עירוי לשחקנים? אני יודע שנותנים לבן אדם מיובש או מישהו שמאבד דם...
במידה וזה נכון, איך ג׳קי יודע את זה?
גורמים במועדון דיברו עם ערוץ הספורט: "לא עשינו שום דבר לא בסדר. פעלנו לפי החוקים. כן נתנו עירוי שלושה ימים לפני המשחק, בכמות של בין מיליליטר ל-100 מיליליטר, כלומר הכמויות המותרות. בדקנו הכל וידענו שאנחנו רוצים לעזור ולעורר את השחקנים, אבל הכל היה בכמויות המוכרות והידועות, וללא חומרים אסורים לשימוש".
בנוסף טענו כי ניתן לעשות עירוי עם מלח ואשלגן עד 12 שעות לפני משחק, כלומר, במועדון לא מכחישים כי בוצע ניסיון לעורר את השחקנים לקראת המשחק. כל עירוי שמעל 100 מיליליטר ב-12 שעות לפני הוא אסור.
Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 22 יוני 2026, 09:51
על ידי KingZivos
הצבי ישראל כתב: ↑21 יוני 2026, 21:26
מה העניין בלתת עירוי לשחקנים? אני יודע שנותנים לבן אדם מיובש או מישהו שמאבד דם...
במידה וזה נכון, איך ג׳קי יודע את זה?
עירוי נותן אנרגיה מטורפת ואף אופוריה, נהוג גם אצל עשירים או ספורטאים מכל הסוגים להזמין אירועים הביתה על בסיס קבוע.
פשוט כמות של נוזלים ומלחים שנכנסים ישר לווריד מכניס את הגוף לאיזה מצב מטורף ( בטח יש לזה שם אני לא מנוסה בביולוגיה אני מדבר על הרגשה אישית)
ממש מרגישים את זה זה לא פסיכולוגי!