דף 51 מתוך 51
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 16:24
על ידי dino
לגבי מצב הזרים הכללי, שקשה להביא לפה. אם זאת בעיה יותר גדולה מרק סיפור שלנו, הממשלה ומיקי זוהר צריכים להציע הטבות לזרים שיבואו לפה, המצב פה זה חלק מהאחריות שלה. זה יהיה כסף קטן מאוד לעומת כל שני וחמישי שמעבירים כספים קואליציונים על כלום ושום דבר
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 16:42
על ידי צ'ימבויקה
D&3 כתב: ↑24 יוני 2026, 14:12
צ'ימבויקה כתב: ↑24 יוני 2026, 14:04
ונרקומן כתב: ↑24 יוני 2026, 11:23
האמת? אם יש קבוצה שמוכנה לאירופה זו הפועל.
הסגל כמעט שלם מלבד לויזו שעוזב וזה שחקנים שכבר מכירים אחד את השני משנה שעברה.
מניח שיתנו לשאנדה ובואטנג את הצ׳אנס שם, ואחרי אירופה יכולים להיות שינויים.
זו הגישה הנכונה בעיניי אגב ואפקט ה״עונה השנייה״ צריך לחול פה בתקווה על לא מעט שחקנים
בהנחה ורוצים לנסות לאתגר את לודוגורץ ולהוות יריב אז הסיפור של המשכיות לא תמיד מספיק.
זה כמו שאחרי שעלינו ליגה ופירקנו, לא דיברנו על המשכיות.
לכל הפחות, ללויזו חלק גדול (בעיניי מעבר לזה) בעצם ההגעה שלנו לאירופה, לא מדובר באיזה שחקן שולי.
גם אם היה לנו את לויזו, אנחנו מתמודדים מול קובצה טובה מאיתנו בהרבה.
אני לא מבין איך ההרכב הנוכחי מאיים על השער של קבוצה כמו לודוגורץ, הפועל הזו שיחקה דקות רבות ולא הגיעה לשער של ב״ש, בית״ר ומכבי ת״א.
ומה זה אפקט העונה השנייה? ששאנדה סילבה יהפך לכוכב?
מי אמר לך שכך יהיה?
סתיו בחצי עונה שנייה נוראית, מי אמר לך שהוא יחזור לכושר של תחילת עונה?
הפועל הזו ממש עכשיו בפלייאוף שיחקה נגד מכבי את הדרבי הכי חד צדדי (לטובתנו) ב15 שנה האחרונות בערך, והייתה הרבה הרבה יותר טובה נגד בית"ר ב10 שחקנים. לא רק שהגענו לשער, גם היינו שווים בכל אחד מהמשחקים האלה במינימום של המינימום 2 גולים.
ואפקט העונה השנייה של קבוצה בבנייה היא שככל שהעונה הקודמת התקדמה נראינו טוב יותר (עד היחידה מתח בגארבג' טיים), כי כמו כל קבוצה בבנייה, לוקח לה זמן להתחבר.
זה לא אומר שאנחנו בהכרח נמשיך להתפתח, בטח ללא מחליף ללואיזו, אבל בניגוד למצב לפני שנה, יש בהפועל קבוצה שצריכים חיזוקים נקודתיים, לא שחקן וחצי בהרכב שצריך למצוא לידו הרכב וסגל שלמים.
עם סוף דבריך אני מסכים.
בעיניי אם מכוונים קצת יותר גבוה מהשנה הזו (מקומות 3-4) אז צריך חיזוקים נקודתיים של 2-4 שחקנים בכירים, אחד או שניים יכולים לנוע בין הרכב לספסל. פרבר לא שחקן בכיר.
לא רואה כמוך את העונה, אי אפשר מצד אחד להתעלם ממשחקים בסיבוב הראשון והשני שמניתי בפניך, ומצד שני כשזה נוח לתת לי כדוגמה שני משחקים שלנו מאותו סיבוב שבו הצבעת על ירידת מתח.
והמשחק נגד ביתר היה סופר חריג כי הם נאבקו על אליפות והיו בלחץ היסטרי.
בתמונה הגדולה, אני ממש אבל ממש לא חושב, שהפועל מבחינה מקצועית שיחקה כדורגל טוב, יוזם ואטרקטיבי מול ב״ש , מכבי וביתר. היא עשתה את זה אולי 30 אחוז מהזמן. רוח לחימה לא חסר וזה חשוב.
גם משחק ההגנה שלנו טוב.
אבל בעיניי בלי לויזו אין לנו מספיק איכות בלשון המעטה.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 16:50
על ידי Terry
D&3 כתב: ↑24 יוני 2026, 14:12
צ'ימבויקה כתב: ↑24 יוני 2026, 14:04
ונרקומן כתב: ↑24 יוני 2026, 11:23
האמת? אם יש קבוצה שמוכנה לאירופה זו הפועל.
הסגל כמעט שלם מלבד לויזו שעוזב וזה שחקנים שכבר מכירים אחד את השני משנה שעברה.
מניח שיתנו לשאנדה ובואטנג את הצ׳אנס שם, ואחרי אירופה יכולים להיות שינויים.
זו הגישה הנכונה בעיניי אגב ואפקט ה״עונה השנייה״ צריך לחול פה בתקווה על לא מעט שחקנים
בהנחה ורוצים לנסות לאתגר את לודוגורץ ולהוות יריב אז הסיפור של המשכיות לא תמיד מספיק.
זה כמו שאחרי שעלינו ליגה ופירקנו, לא דיברנו על המשכיות.
לכל הפחות, ללויזו חלק גדול (בעיניי מעבר לזה) בעצם ההגעה שלנו לאירופה, לא מדובר באיזה שחקן שולי.
גם אם היה לנו את לויזו, אנחנו מתמודדים מול קובצה טובה מאיתנו בהרבה.
אני לא מבין איך ההרכב הנוכחי מאיים על השער של קבוצה כמו לודוגורץ, הפועל הזו שיחקה דקות רבות ולא הגיעה לשער של ב״ש, בית״ר ומכבי ת״א.
ומה זה אפקט העונה השנייה? ששאנדה סילבה יהפך לכוכב?
מי אמר לך שכך יהיה?
סתיו בחצי עונה שנייה נוראית, מי אמר לך שהוא יחזור לכושר של תחילת עונה?
הפועל הזו ממש עכשיו בפלייאוף שיחקה נגד מכבי את הדרבי הכי חד צדדי (לטובתנו) ב15 שנה האחרונות בערך, והייתה הרבה הרבה יותר טובה נגד בית"ר ב10 שחקנים. לא רק שהגענו לשער, גם היינו שווים בכל אחד מהמשחקים האלה במינימום של המינימום 2 גולים.
ואפקט העונה השנייה של קבוצה בבנייה היא שככל שהעונה הקודמת התקדמה נראינו טוב יותר (עד היחידה מתח בגארבג' טיים), כי כמו כל קבוצה בבנייה, לוקח לה זמן להתחבר.
זה לא אומר שאנחנו בהכרח נמשיך להתפתח, בטח ללא מחליף ללואיזו, אבל בניגוד למצב לפני שנה, יש בהפועל קבוצה שצריכים חיזוקים נקודתיים, לא שחקן וחצי בהרכב שצריך למצוא לידו הרכב וסגל שלמים.
אני מסכים שבסוף העונה הקבוצה היתה מתואמת יותר. לדעתי הנפילה שהיתה לנו בפליאוף היא תוצאה של עייפות בשילוב עם סגל דליל. לקבוצות האחרות פשוט היו יותר אופציות מהספסל כדי להתמודד עם 2 משחקים בשבוע. גם התיאום שנוצר נפגע מזה שהיה פחות זמן להתכונן לכל משחק.
מדברים כל הזמן על חיזוקים להרכב, ואני לא אומר שזה לא חשוב, אבל העמקה של הסגל הרבה יותר משמעותית בעיני.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 17:23
על ידי Rak-Hapoel
אאוץ'

Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 17:24
על ידי RedArmy555
באמת שילך אלף פעם להזדיין דיארה
מקווה מאוד שיש להם תוכנית ב
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 17:27
על ידי עומרי דראגס
לפחות הפעם זה נגמר מהר
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 17:30
על ידי Charlie
עומרי דראגס כתב:לפחות הפעם זה נגמר מהר
לפחות הוא לא ירד להטעין את הפלאפון....
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 17:31
על ידי סימרוטיץ' סבסטיאן
לפחות נגמרה הסאגה הזאת. מעייפת מאוד.
רוצה להאמין שפעלו במקביל גם מול שחקנים אחרים.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 17:45
על ידי D&3
הדיווח
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 17:54
על ידי קפבלנקה
תודה לאל, אפשר להתקדם.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 18:35
על ידי Niro
זה יהיה קטנוני לאחל לו צולבת?
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 18:37
על ידי RedDrifter
נאחל לו שירדו ליגה
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 19:07
על ידי צ'ימבויקה
אולי הפועל יכלה לנהל את זה יותר טוב ולהבין שהוא מהסס אבל האמת שגם הוא חתיכת חרא
שנה וחצי מדברים איתו
מדברים עם הקבוצה שלו
אנרגיה רבה הושקעה בו תקופה ארוכה
במקום לסרב בנימוס, הוא והסוכן שלו זיהו את הרצון שלנו ונשמע שעשו בן שימוש במו״מ מול קבוצה אחרת
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 19:23
על ידי dino
Niro כתב: ↑24 יוני 2026, 18:35
זה יהיה קטנוני לאחל לו צולבת?
תלוי בסיטואציה.
אם הוא היה כנה כל הדרך עם הפועל ואמר להם שהם רק אופציה ב׳ למקרה שלא ילך לו עם קבוצות אחרות, אז זכותו.
אם ביודעין הוא שיחק משחקים או כמו שאומרים רקד בשתי חתונות, אז הוא חתיכת דרעק מסריח.
לפעם הבאה, בכל מקרה, מאוד רצוי לא לבנות על שחקנים כאלו כי הם ידפקו אותך והזמן רץ ושחקנים חותמים במקומות אחרים. שלא ישאר לנו לבחירה רק את הפשטידה שאף אחד לא נוגע.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 19:48
על ידי לוסיאנו
אני באמת מקווה שיתרכזו ב10 טבעי שעושה משחק כי זה הדבר הראשון שחסר לפני כנף שמאל
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 20:19
על ידי RedDrifter
בהחלט
לא רוצה את חווית אלקוקין שוב, לא יהיה נחמד מול לודוגרץ איתו
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 20:43
על ידי דוגיס
פששש איזה באסה עם דיארה קשה לי להאמין שנביא זר ברמה הזאת, מאוד קשה להביא לפה זרים. לואיזו זה אחד ל20 שנה, בהצלחה לנו עם סילבה באגף שחקן של גג שני שערים וחצי בישול לעונה.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 20:49
על ידי בונדר
dino כתב: ↑24 יוני 2026, 19:23
Niro כתב: ↑24 יוני 2026, 18:35
זה יהיה קטנוני לאחל לו צולבת?
תלוי בסיטואציה.
אם הוא היה כנה כל הדרך עם הפועל ואמר להם שהם רק אופציה ב׳ למקרה שלא ילך לו עם קבוצות אחרות, אז זכותו.
אם ביודעין הוא שיחק משחקים או כמו שאומרים רקד בשתי חתונות, אז הוא חתיכת דרעק מסריח.
לפעם הבאה, בכל מקרה, מאוד רצוי לא לבנות על שחקנים כאלו כי הם ידפקו אותך והזמן רץ ושחקנים חותמים במקומות אחרים. שלא ישאר לנו לבחירה רק את הפשטידה שאף אחד לא נוגע.
מלכתחילה היו צריכים לא לבנות, ואני מקווה שבאמת עשו כך.
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 20:54
על ידי לוסיאנו
הטוויסט בכל המערכת יחסים הזו הגיע בכלל רגע לפני שלואיזו חתם, דיארה יצר קשר עם הפועל ורצה להגיע אבל הפועל הבינו שלואיזו עשה המון בשביל להגיע ועמדו מאחריו
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 21:20
על ידי talb55
לא הייתי סותם את הגולל עדין. במועדון עוד לא יודעים מה המצב שלו עם הטורקים, ולי מאוד תמוהה שכולם מצוטטים כתב אחד
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 22:06
על ידי covid bryant
dont give us hope
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 22:13
על ידי Nsumbo
talb55 כתב: ↑24 יוני 2026, 21:20
לא הייתי סותם את הגולל עדין. במועדון עוד לא יודעים מה המצב שלו עם הטורקים, ולי מאוד תמוהה שכולם מצוטטים כתב אחד
אתה מנפנף במזרק מול נרקומנים
אל תעשה לנו את זה
Re: חלון העברות 2026
נשלח: 24 יוני 2026, 22:20
על ידי RedDrifter
צר לי לאכזב אתכם אבל הוא כבר מזמן לא הכתב היחידי שמדווח את זה