דף 6 מתוך 14

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:01
על ידי Rak-Hapoel
ramig76 כתב: 23 יוני 2026, 19:56 ממש ככה.. אוטורו נראה טוב באימון
כולי תקווה שהאימון כרגע הוא לא האימון הרציני הראשון :)

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:10
על ידי גביזון
תומר חייב להלחם על ריבאונדים במשחק בשיניים, זה קריטי ברמה פסיכית

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:12
על ידי ramig76
הדבר הכי משמח ששמעתי לאחרונה במגרש, אוהד מאחורי אמר שהוא כועס על הקבוצה ולא הגיע, אבל היום זה צו 8 והוא כאן

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:28
על ידי בני12
Rak-Hapoel כתב: 23 יוני 2026, 20:00
redead כתב: 23 יוני 2026, 19:14 הגעתי לאזור, כבישים פתוחים לגמרי
איילון ריק כמו ביום שבת ב6 בבוקר.
איזה מתח...
פנוי מדי אפילו.
מחשיד :)
איילון היה פנוי לחלוטין אבל חניה כבר לא היתה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:29
על ידי בני12
כרגע (20 דקות לפתיחה) היציעים למעלה די ריקים.
מקווה שהסולדאאוט היה אמיתי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:31
על ידי רועי גווארה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:32
על ידי Rak-Hapoel
בני12 כתב: 23 יוני 2026, 20:28
Rak-Hapoel כתב: 23 יוני 2026, 20:00
redead כתב: 23 יוני 2026, 19:14 הגעתי לאזור, כבישים פתוחים לגמרי
איילון ריק כמו ביום שבת ב6 בבוקר.
איזה מתח...
פנוי מדי אפילו.
מחשיד :)
איילון היה פנוי לחלוטין אבל חניה כבר לא היתה
זה היה המחשיד. :)

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:45
על ידי Red_man
לא חושב שסולד אאוט אבל מלא פה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:47
על ידי ramig76
כן קצת יותר מלא מהמשחק הראשון

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:49
על ידי רווי
כיף למי שנמצא .. יאללה הפועללל!!!

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:50
על ידי Red_man
על החיים ועל המוות

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:51
על ידי Nati
לא מבין
אין כבר בארץ מוזיקה אחרת???

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:54
על ידי גביזון
מכבי התקפה ראשונה עם 2 ריבאונד התקפה, ואז מוציאים מזה פאול.
איטודיס תכיר : מכבי מזיינת אותנו בריבאונד ומזה אנחנו מפסידים.

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:55
על ידי גביזון
התקפה הבאה: מכבי עם עוד ריבאונד התקפה.


Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:57
על ידי KingAlpaca
אני מאוד פוחד וחושש מהקטע עם ג'ונס,
בעיני טעות נוראית,
אבל נקווה לטוב.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:58
על ידי רווי
ימדר יא אללה שלו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:59
על ידי גביזון
עודדי חזק מאד על השופטים. חזק מאד

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:00
על ידי KingAlpaca
שמירה טובה של מישיש

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:00
על ידי גביזון
גביזון כתב:עודדי חזק מאד על השופטים. חזק מאד

Sent from my 22101320G using Tapatalk
והנה זה עובד!
עמית בלק עושה עבודה

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:00
על ידי רווי
איך זריקות??!?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:01
על ידי גביזון
גביזון כתב:
גביזון כתב:עודדי חזק מאד על השופטים. חזק מאד

Sent from my 22101320G using Tapatalk
והנה זה עובד!
עמית בלק עושה עבודה

Sent from my 22101320G using Tapatalk
חברים. עודדי עשה את שלו. המצאו לאיש עוד עבירה, הפעם טכנית

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:01
על ידי Red_man
הספסל שלהם משתולל כל הזמן איש חוטף טכנית. תמות כבר ספי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:01
על ידי רווי
אה אין זריקות אבל על מה טכנית?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:01
על ידי Niro
נאצי נאצי נאצי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:02
על ידי KingAlpaca
קלאסי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:03
על ידי גביזון
כמה איבודים לעזאזל

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:03
על ידי Red_man
קלארק בועט בכדור נקי שחק

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:03
על ידי רווי
התחלנו להתבארדק

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:04
על ידי גביזון
זה פאול של בריסט!!!!

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:04
על ידי גביזון
כמה ריבאונד התקפה כבר יש למכבי?

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:04
על ידי adom4
התחילו טוב השופטים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:04
על ידי סומך
למה גינת לא עשה פה פאול?!

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:05
על ידי KingAlpaca
מדר במשחק הכי בי פולרי שראיתי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:05
על ידי Nsumbo
מה זה הוא בעט לו בראש

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:05
על ידי רווי
גם עשה עבירה, גם צעדים לדעתי בחצי וכמובן הדובדבן שבקצפת, ריבאונד התקפה . כל החרא שלנו במהלך 1.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:05
על ידי RedDrifter
איזה אסק כוסאמא תרימו ידיים בהגנה תקפצו לריבאונד כנסו לצבע חלאס לזרוק שלשות ולנסות כל מיני דברים מוזרים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:05
על ידי Niro
סומך כתב: 23 יוני 2026, 21:04 למה גינת לא עשה פה פאול?!
לא להאמין כמה הוא אדיש

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:06
על ידי KingAlpaca
ים צריך ספסל מהר.
עם כל הדברים היפים שהוא עושה, אי אפשר עם הקרקס הזה יותר.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:06
על ידי Nsumbo
משתגע מזה שהם לא בטירוף על הריבאונדים עדיין אחרי מה שמכבי עושים לנו במשחק

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 21:07
על ידי גביזון
גביזון כתב:תומר חייב להלחם על ריבאונדים במשחק בשיניים, זה קריטי ברמה פסיכית

Sent from my 22101320G using Tapatalk
תומר. שלא יהיה משחק אחרון היום, תתאבד, תלחם, תעשה פאולים, בבקשה תנסה

Sent from my 22101320G using Tapatalk