Re: שאר הליגה 26/27
נשלח: 12 יוני 2026, 15:19
מהה אם אנסה ישראלי זה וואו, זה נותן לך עוד אופיצה לעשר זר
איזה סיומת אנסה בין המחמיצנים הכי גדולים בליגה כבר שנים
מה מעניין אותי כמה הוא מרוויח? הוא שווה כמה שמוכנים לשלם עליו. השאלה העיקרית שמעניינת אותי כאוהד היא אם הוא יכול לחזק אותנו או לא, ולטעמי התשובה קלה במקרה הזה.
ומה ראית מאנסה שגורם לך לחשוב שהוא מתאים להפועל גם כשחקן סגל?Niro כתב: ↑12 יוני 2026, 15:31מה מעניין אותי כמה הוא מרוויח? הוא שווה כמה שמוכנים לשלם עליו. השאלה העיקרית שמעניינת אותי כאוהד היא אם הוא יכול לחזק אותנו או לא, ולטעמי התשובה קלה במקרה הזה.
אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..
זה משפיע על טוריאל, ועל שחקנים אחרים. יש היררכיה בקבוצה, ושכר זה אחד ממרכיביוNiro כתב: ↑12 יוני 2026, 15:31מה מעניין אותי כמה הוא מרוויח? הוא שווה כמה שמוכנים לשלם עליו. השאלה העיקרית שמעניינת אותי כאוהד היא אם הוא יכול לחזק אותנו או לא, ולטעמי התשובה קלה במקרה הזה.
אנחנו כהרגלנו בקודש נפגש במהלך העונה ונאכיל אותך בכובע של עונת 26/27צ'ימבויקה כתב: ↑12 יוני 2026, 17:05אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..
אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין
אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
איך מגדירים מה זה נקרא לאכול את הכובע?L.S כתב: ↑12 יוני 2026, 17:45אנחנו כהרגלנו בקודש נפגש במהלך העונה ונאכיל אותך בכובע של עונת 26/27צ'ימבויקה כתב: ↑12 יוני 2026, 17:05אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..
אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין
אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
כהרגלנו? הייתה עונה טובה שגם רובה עם יותר תחת מכדורגל, הצוות שאתה מקורב אליהם ממש לא במקום שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות בטח כשהם חושבים שבואטנג וסילבה זה הזרים שצריך לעונה הבאהL.S כתב: ↑12 יוני 2026, 17:45אנחנו כהרגלנו בקודש נפגש במהלך העונה ונאכיל אותך בכובע של עונת 26/27צ'ימבויקה כתב: ↑12 יוני 2026, 17:05אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..
אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין
אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
שמע מסכים איתך שהשוק דל אבל אם הכי טוב שזמין עדיין לא כזה טוב באמת שווה להביא אותו?צ'ימבויקה כתב: ↑12 יוני 2026, 17:05אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..
אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין
אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
תן כבודספרא טבא כתב: ↑12 יוני 2026, 18:11כהרגלנו? הייתה עונה טובה שגם רובה עם יותר תחת מכדורגל, הצוות שאתה מקורב אליהם ממש לא במקום שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות בטח כשהם חושבים שבואטנג וסילבה זה הזרים שצריך לעונה הבאהL.S כתב: ↑12 יוני 2026, 17:45אנחנו כהרגלנו בקודש נפגש במהלך העונה ונאכיל אותך בכובע של עונת 26/27צ'ימבויקה כתב: ↑12 יוני 2026, 17:05
אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..
אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין
אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
גם פלקאו שדיברת עליו מה הוא אמור להיות? רכש ענק? תעשה לי טובה
יש פה הרבה מקורבים או כאלו שתקועים בסטנדרטים של ניסנובים
יש בעלים אדיר, בעונה הבאה צריך לחשוב על צמרת על אמת ולא להסתפק במקום 4-5, עם המאמן הזה לא נצליח לרוץ לאליפות אבל צריך להניח את היסודות, בינתיים החתמנו שחקן ספסל מהפועל חיפה
ברור כי למה שנגיב בצורה עניינית על משהו?
איך אפשר להגיב לך עניינית? באמת אני שואל
אני ממש לא יכול לנבא שום דבר ב12.6 בניגוד אליך.צ'ימבויקה כתב: ↑12 יוני 2026, 18:07איך מגדירים מה זה נקרא לאכול את הכובע?L.S כתב: ↑12 יוני 2026, 17:45אנחנו כהרגלנו בקודש נפגש במהלך העונה ונאכיל אותך בכובע של עונת 26/27צ'ימבויקה כתב: ↑12 יוני 2026, 17:05
אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..
אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין
אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
אם מסיימים מקום 4 אני מאכיל אותך?
כי זה מה שאני חושב שייקרה
4-5 או 6
אלא אם יגיעו ישראלים שוברי שיוויון
בוא מר מקורב זורק עצמות ותגיד שמסיימים 1-3
במקום (שוב) לדבר אליי בצורה כזו מתנשאת מגעילה ומזלזלת ולחפש אותי באישי
או שלא בא לך להגיד את זה במילים האלה
כי אתה פחדן?
היה שייך למכבי חיפה עד לא מזמןהצבי ישראל כתב: ↑14 יוני 2026, 09:06 https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547512
דרמה בכדורגל. המשטרה בהודעה: "חשד להימורים בלתי חוקיים בהיקפים גדולים. חשוד שהימר באופן שיטתי וביצע עבירות של הלבנת הון ומס. צפויות חקירות של מעורבים וחשודים נוספים"
מי זה? באיזו קבוצה הוא משחק?
תן ראשי תיבותיהלום14אדום כתב: ↑14 יוני 2026, 09:38היה שייך למכבי חיפה עד לא מזמןהצבי ישראל כתב: ↑14 יוני 2026, 09:06 https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547512
דרמה בכדורגל. המשטרה בהודעה: "חשד להימורים בלתי חוקיים בהיקפים גדולים. חשוד שהימר באופן שיטתי וביצע עבירות של הלבנת הון ומס. צפויות חקירות של מעורבים וחשודים נוספים"
מי זה? באיזו קבוצה הוא משחק?
מ.חהצבי ישראל כתב: ↑14 יוני 2026, 09:48תן ראשי תיבותיהלום14אדום כתב: ↑14 יוני 2026, 09:38היה שייך למכבי חיפה עד לא מזמןהצבי ישראל כתב: ↑14 יוני 2026, 09:06 https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547512
דרמה בכדורגל. המשטרה בהודעה: "חשד להימורים בלתי חוקיים בהיקפים גדולים. חשוד שהימר באופן שיטתי וביצע עבירות של הלבנת הון ומס. צפויות חקירות של מעורבים וחשודים נוספים"
מי זה? באיזו קבוצה הוא משחק?
בן דוד?
ע.ד
טוב מאודRedDrifter כתב: ↑14 יוני 2026, 23:18 דיווח שאמיר סהיטי לא מעוניין להמשיך במכבי בעקבות המצב הביטחוני
הרבה עבודה יש למכבי השנה והרבה סימני שאלה סביב שחקני מפתח
שכחת לציין שאצל מכבי יש הרבה סימני שאלה כי סהיטי לא ממשיך ודור פרץ לא חתם (יחתום בסוף)הצבי ישראל כתב: ↑15 יוני 2026, 08:19 יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
נראה מה ישאר שם בסוףהצבי ישראל כתב: ↑15 יוני 2026, 08:19 יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
אתה מתחרה עם עצמך על היצור הראשי בהצלחהצ'ימבויקה כתב: ↑15 יוני 2026, 12:27שכחת לציין שאצל מכבי יש הרבה סימני שאלה כי סהיטי לא ממשיך ודור פרץ לא חתם (יחתום בסוף)הצבי ישראל כתב: ↑15 יוני 2026, 08:19 יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
ברור- סיימו מעלינו בטבלה, הדיחו אותנו מהגביע ומקבלים בחזרה את השחקן היקר והאיכותי ביותר שלהם על הנייר
אצלנו? כמובן יש רק סימני קריאה כי יש שקט תעשייתי.
לויזו? זה מכה קלה בכנף. לא מתייחסים לזה פה בכלל. מדברים פה יותר על הנזק של העזיבה של שועה לבית״ר שלא תקרה מאשר על זה.
העובדה שאלקוקין כיום הוא האיש בתפקיד של בן שימול ויוספי (שאין חולק שהם שחקנים טובים בהרבה)? לא רלוונטי, כי יוספי פלופ והיה יקר מדי..
העובדה שירין לוי חזר לחיפה ויאיר מרדכי הובא לאגף שמאל בזמן שלנו יש שם כרגע את קרייב, שאנדה ובוסקילה? לא רלוונטי.
איש לא יודע להתנבא איך ייגמר הקיץ, גם אני לא, אבל לבוא ולהגיד שבית״ר הביאה פח, חיפה קורסת ומכבי בבעיה בזמן שאנחנו בלי לויזו ועם אל ים אלקוקין, למקין ופרבר
כשחקני סגל מרכזיים זה די משעשע.
לא ציפיתי ממשתמש כמוך להגיב לגופו של עניין.L.S כתב: ↑15 יוני 2026, 13:36אתה מתחרה עם עצמך על היצור הראשי בהצלחהצ'ימבויקה כתב: ↑15 יוני 2026, 12:27שכחת לציין שאצל מכבי יש הרבה סימני שאלה כי סהיטי לא ממשיך ודור פרץ לא חתם (יחתום בסוף)הצבי ישראל כתב: ↑15 יוני 2026, 08:19 יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
ברור- סיימו מעלינו בטבלה, הדיחו אותנו מהגביע ומקבלים בחזרה את השחקן היקר והאיכותי ביותר שלהם על הנייר
אצלנו? כמובן יש רק סימני קריאה כי יש שקט תעשייתי.
לויזו? זה מכה קלה בכנף. לא מתייחסים לזה פה בכלל. מדברים פה יותר על הנזק של העזיבה של שועה לבית״ר שלא תקרה מאשר על זה.
העובדה שאלקוקין כיום הוא האיש בתפקיד של בן שימול ויוספי (שאין חולק שהם שחקנים טובים בהרבה)? לא רלוונטי, כי יוספי פלופ והיה יקר מדי..
העובדה שירין לוי חזר לחיפה ויאיר מרדכי הובא לאגף שמאל בזמן שלנו יש שם כרגע את קרייב, שאנדה ובוסקילה? לא רלוונטי.
איש לא יודע להתנבא איך ייגמר הקיץ, גם אני לא, אבל לבוא ולהגיד שבית״ר הביאה פח, חיפה קורסת ומכבי בבעיה בזמן שאנחנו בלי לויזו ועם אל ים אלקוקין, למקין ופרבר
כשחקני סגל מרכזיים זה די משעשע.
אתה יצור על!צ'ימבויקה כתב: ↑15 יוני 2026, 13:40לא ציפיתי ממשתמש כמוך להגיב לגופו של עניין.L.S כתב: ↑15 יוני 2026, 13:36אתה מתחרה עם עצמך על היצור הראשי בהצלחהצ'ימבויקה כתב: ↑15 יוני 2026, 12:27
שכחת לציין שאצל מכבי יש הרבה סימני שאלה כי סהיטי לא ממשיך ודור פרץ לא חתם (יחתום בסוף)
ברור- סיימו מעלינו בטבלה, הדיחו אותנו מהגביע ומקבלים בחזרה את השחקן היקר והאיכותי ביותר שלהם על הנייר
אצלנו? כמובן יש רק סימני קריאה כי יש שקט תעשייתי.
לויזו? זה מכה קלה בכנף. לא מתייחסים לזה פה בכלל. מדברים פה יותר על הנזק של העזיבה של שועה לבית״ר שלא תקרה מאשר על זה.
העובדה שאלקוקין כיום הוא האיש בתפקיד של בן שימול ויוספי (שאין חולק שהם שחקנים טובים בהרבה)? לא רלוונטי, כי יוספי פלופ והיה יקר מדי..
העובדה שירין לוי חזר לחיפה ויאיר מרדכי הובא לאגף שמאל בזמן שלנו יש שם כרגע את קרייב, שאנדה ובוסקילה? לא רלוונטי.
איש לא יודע להתנבא איך ייגמר הקיץ, גם אני לא, אבל לבוא ולהגיד שבית״ר הביאה פח, חיפה קורסת ומכבי בבעיה בזמן שאנחנו בלי לויזו ועם אל ים אלקוקין, למקין ופרבר
כשחקני סגל מרכזיים זה די משעשע.
בהצלחה לך עם סתימת הפיות.
יצור תקרא לחבריך.
נשיקות.
תגיד, למה באשכול אחר אתה מסיק מסקנות בקשר למכבי וטוען שהם הולכים לקיץ מאתגר כי הם מאבדים את סהיטי?RedDrifter כתב: ↑12 יוני 2026, 18:45איך אפשר להגיב לך עניינית? באמת אני שואל
לדעתך זה רציני לדבר על מיקום ב12.6? עזוב
לדעתך זה רציני באופן כללי לצאת לתקשורת ולהצהיר שהפועל תסיים ב1-3? אף אחד לא יכול להבטיח לך שום דבר בספורט הזה.
כדורגל זה ספורט דינמי, מיליון ואחד דברים יכולים לקרות שיגרמו לך לסיים במקומות 6-10 גם.
כל מה שאתה בתור אוהד צריך לקוות לו הוא שיהיה הנהלה ובעלים שרוצים ופועלים לקדם את המועדון ומכניסים את היד לכיס - וזה בדיוק מה שיש לך.
זולות יותר, זמינות יותר, ובעיקר האופציה של הלינה כנראה משתלמת ואיכותית יותר. וזה בלי לדבר על כך שהמטבח הגאורגי הוא בעיני המטבח הכי טעים שיש, גם יותר מהמטבח האיטלקי.הצבי ישראל כתב: ↑15 יוני 2026, 22:04 גרמניה מארחים אירופה בבאטומי, איך הטיסות לשם ביחס להונגריה שלנו?