שאר הליגה 26/27

פורום אוהדי הפועל תל אביב
דוגיס
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:37
קיבל.ה  480 לייקים

מהה אם אנסה ישראלי זה וואו, זה נותן לך עוד אופיצה לעשר זר
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

בן לוז כתב: 12 יוני 2026, 15:11
adom4 כתב: 12 יוני 2026, 13:14
בן לוז כתב: 12 יוני 2026, 12:58 יוגין אנסה בדרך לביתר כישראלי
היינו חייבים ללכת עליו
שחקן של מספרים שיכול להתפוצץ פה
נתן חצי עונה ראשונה מדהימה השנה
ונתן חצי שני מחריד, אם כבר החצי הראשון של העונה הייתה סטיית תקן מבחינתו.
גם כישראלי אני לא מתלהב ממנו במיוחד.


איזה ישראלי אתה מכיר עם המהירות, הפיזיות, כושר הפריצה והסיומת שלו?
שחקן כזה שעולה מהספסל זה נכס אדיר
איזה סיומת אנסה בין המחמיצנים הכי גדולים בליגה כבר שנים :rofl:
אתה מסתנוור מהסיבוב הראשון הבאמת נהדר שהוא נתן, מאז הוא היה חלש מאוד וגם כשהוא היה בבאר שבע אז הוא היה בינוני.
וגם לפי הפרסומים הוא הוליך להרוויח בבית"ר קרוב ל-300,000 יורו, אתה חושב שהוא באמת שווה את זה?
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

adom4 כתב: 12 יוני 2026, 15:24
בן לוז כתב: 12 יוני 2026, 15:11
adom4 כתב: 12 יוני 2026, 13:14
ונתן חצי שני מחריד, אם כבר החצי הראשון של העונה הייתה סטיית תקן מבחינתו.
גם כישראלי אני לא מתלהב ממנו במיוחד.


איזה ישראלי אתה מכיר עם המהירות, הפיזיות, כושר הפריצה והסיומת שלו?
שחקן כזה שעולה מהספסל זה נכס אדיר
איזה סיומת אנסה בין המחמיצנים הכי גדולים בליגה כבר שנים :rofl:
אתה מסתנוור מהסיבוב הראשון הבאמת נהדר שהוא נתן, מאז הוא היה חלש מאוד וגם כשהוא היה בבאר שבע אז הוא היה בינוני.
וגם לפי הפרסומים הוא הוליך להרוויח בבית"ר קרוב ל-300,000 יורו, אתה חושב שהוא באמת שווה את זה?
מה מעניין אותי כמה הוא מרוויח? הוא שווה כמה שמוכנים לשלם עליו. השאלה העיקרית שמעניינת אותי כאוהד היא אם הוא יכול לחזק אותנו או לא, ולטעמי התשובה קלה במקרה הזה.
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

Niro כתב: 12 יוני 2026, 15:31
adom4 כתב: 12 יוני 2026, 15:24
בן לוז כתב: 12 יוני 2026, 15:11



איזה ישראלי אתה מכיר עם המהירות, הפיזיות, כושר הפריצה והסיומת שלו?
שחקן כזה שעולה מהספסל זה נכס אדיר
איזה סיומת אנסה בין המחמיצנים הכי גדולים בליגה כבר שנים :rofl:
אתה מסתנוור מהסיבוב הראשון הבאמת נהדר שהוא נתן, מאז הוא היה חלש מאוד וגם כשהוא היה בבאר שבע אז הוא היה בינוני.
וגם לפי הפרסומים הוא הוליך להרוויח בבית"ר קרוב ל-300,000 יורו, אתה חושב שהוא באמת שווה את זה?
מה מעניין אותי כמה הוא מרוויח? הוא שווה כמה שמוכנים לשלם עליו. השאלה העיקרית שמעניינת אותי כאוהד היא אם הוא יכול לחזק אותנו או לא, ולטעמי התשובה קלה במקרה הזה.
ומה ראית מאנסה שגורם לך לחשוב שהוא מתאים להפועל גם כשחקן סגל?
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

אנסה כרגע נחשב לזר ואין צפי מתי יוכל להחשב כישראלי
ביטר לכאורה מוכנה להביא אותו כזר ולזיין תמוח שאולי בינואר ותקדימים וסבתא שלי.
סומך על השיקולים של הפועל בעניין ואם הוא ישראלי קל, מאמין שהיינו כבר לוקחים אותו כי אנחנו משלמים יותר מביטר.
שוב אברמוב אוהב להתעורר בבוקר ולהתחיל לפזר לעיתונאים שהוא רוצה את ההוא ואת ההיא וההוא.
בנתיים שועה לא בטוח נשאר שם ובלי שועה הם מקום 6.
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

זוכר את השיחות כאן על הזר קשר האמצע האימתני שריינה הביאה, ואיך אנחנו הבאנו נגר מברזיל וריינה מנחיתה זר בדיוק כמו שאוהדים שלנו מצפים שיגיע.

אז עכשיו זה אנסה ויוספי ואברמוב הוא המלך
נו בסדר
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

L.S כתב: 12 יוני 2026, 16:39 זוכר את השיחות כאן על הזר קשר האמצע האימתני שריינה הביאה, ואיך אנחנו הבאנו נגר מברזיל וריינה מנחיתה זר בדיוק כמו שאוהדים שלנו מצפים שיגיע.

אז עכשיו זה אנסה ויוספי ואברמוב הוא המלך
נו בסדר
אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..

אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין

אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
fidel
הצטרף: 16 מאי 2021, 08:01
קיבל.ה  147 לייקים

Niro כתב: 12 יוני 2026, 15:31
adom4 כתב: 12 יוני 2026, 15:24
בן לוז כתב: 12 יוני 2026, 15:11



איזה ישראלי אתה מכיר עם המהירות, הפיזיות, כושר הפריצה והסיומת שלו?
שחקן כזה שעולה מהספסל זה נכס אדיר
איזה סיומת אנסה בין המחמיצנים הכי גדולים בליגה כבר שנים :rofl:
אתה מסתנוור מהסיבוב הראשון הבאמת נהדר שהוא נתן, מאז הוא היה חלש מאוד וגם כשהוא היה בבאר שבע אז הוא היה בינוני.
וגם לפי הפרסומים הוא הוליך להרוויח בבית"ר קרוב ל-300,000 יורו, אתה חושב שהוא באמת שווה את זה?
מה מעניין אותי כמה הוא מרוויח? הוא שווה כמה שמוכנים לשלם עליו. השאלה העיקרית שמעניינת אותי כאוהד היא אם הוא יכול לחזק אותנו או לא, ולטעמי התשובה קלה במקרה הזה.
זה משפיע על טוריאל, ועל שחקנים אחרים. יש היררכיה בקבוצה, ושכר זה אחד ממרכיביו
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1549 לייקים

אם אנסה זה סוג ההחתמות של ביתר אז אפשר להיות רגועים. חלוץ/כנף עם 30 שערי ליגת על ב170 הופעות.
אז הוא מהיר סו וואט?
OMG עווופררר
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 12 יוני 2026, 17:05
L.S כתב: 12 יוני 2026, 16:39 זוכר את השיחות כאן על הזר קשר האמצע האימתני שריינה הביאה, ואיך אנחנו הבאנו נגר מברזיל וריינה מנחיתה זר בדיוק כמו שאוהדים שלנו מצפים שיגיע.

אז עכשיו זה אנסה ויוספי ואברמוב הוא המלך
נו בסדר
אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..

אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין

אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
אנחנו כהרגלנו בקודש נפגש במהלך העונה ונאכיל אותך בכובע של עונת 26/27
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

L.S כתב: 12 יוני 2026, 17:45
צ'ימבויקה כתב: 12 יוני 2026, 17:05
L.S כתב: 12 יוני 2026, 16:39 זוכר את השיחות כאן על הזר קשר האמצע האימתני שריינה הביאה, ואיך אנחנו הבאנו נגר מברזיל וריינה מנחיתה זר בדיוק כמו שאוהדים שלנו מצפים שיגיע.

אז עכשיו זה אנסה ויוספי ואברמוב הוא המלך
נו בסדר
אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..

אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין

אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
אנחנו כהרגלנו בקודש נפגש במהלך העונה ונאכיל אותך בכובע של עונת 26/27
איך מגדירים מה זה נקרא לאכול את הכובע?

אם מסיימים מקום 4 אני מאכיל אותך?
כי זה מה שאני חושב שייקרה
4-5 או 6
אלא אם יגיעו ישראלים שוברי שיוויון


בוא מר מקורב זורק עצמות ותגיד שמסיימים 1-3
במקום (שוב) לדבר אליי בצורה כזו מתנשאת מגעילה ומזלזלת ולחפש אותי באישי

או שלא בא לך להגיד את זה במילים האלה
כי אתה פחדן?
נערך לאחרונה על ידי צ'ימבויקה ב 12 יוני 2026, 18:12, נערך פעם 1 בסך הכל.
ספרא טבא
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
קיבל.ה  467 לייקים

L.S כתב: 12 יוני 2026, 17:45
צ'ימבויקה כתב: 12 יוני 2026, 17:05
L.S כתב: 12 יוני 2026, 16:39 זוכר את השיחות כאן על הזר קשר האמצע האימתני שריינה הביאה, ואיך אנחנו הבאנו נגר מברזיל וריינה מנחיתה זר בדיוק כמו שאוהדים שלנו מצפים שיגיע.

אז עכשיו זה אנסה ויוספי ואברמוב הוא המלך
נו בסדר
אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..

אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין

אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
אנחנו כהרגלנו בקודש נפגש במהלך העונה ונאכיל אותך בכובע של עונת 26/27
כהרגלנו? הייתה עונה טובה שגם רובה עם יותר תחת מכדורגל, הצוות שאתה מקורב אליהם ממש לא במקום שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות בטח כשהם חושבים שבואטנג וסילבה זה הזרים שצריך לעונה הבאה
גם פלקאו שדיברת עליו מה הוא אמור להיות? רכש ענק? תעשה לי טובה
יש פה הרבה מקורבים או כאלו שתקועים בסטנדרטים של ניסנובים
יש בעלים אדיר, בעונה הבאה צריך לחשוב על צמרת על אמת ולא להסתפק במקום 4-5, עם המאמן הזה לא נצליח לרוץ לאליפות אבל צריך להניח את היסודות, בינתיים החתמנו שחקן ספסל מהפועל חיפה
adom4
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
קיבל.ה  913 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 12 יוני 2026, 17:05
L.S כתב: 12 יוני 2026, 16:39 זוכר את השיחות כאן על הזר קשר האמצע האימתני שריינה הביאה, ואיך אנחנו הבאנו נגר מברזיל וריינה מנחיתה זר בדיוק כמו שאוהדים שלנו מצפים שיגיע.

אז עכשיו זה אנסה ויוספי ואברמוב הוא המלך
נו בסדר
אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..

אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין

אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
שמע מסכים איתך שהשוק דל אבל אם הכי טוב שזמין עדיין לא כזה טוב באמת שווה להביא אותו?
שונא לדבר בקלישאות אבל לא צריך להביא בשביל להביא, מצב השוק הישראלי חרבנה ובאמת שאני לא רואה מישהו שיכול לשדרג אותנו חוץ מספורי שגם לא בטוח שהוא רוצה לחזור בכלל. אין לי בעיה שיחכו לינואר או לקיץ הבא בתקווה שליגיונרים בכירים יותר יהיו אופציה במקום להביא איזה יוספי רק כי אין משהו טוב יותר.
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

ספרא טבא כתב: 12 יוני 2026, 18:11
L.S כתב: 12 יוני 2026, 17:45
צ'ימבויקה כתב: 12 יוני 2026, 17:05

אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..

אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין

אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
אנחנו כהרגלנו בקודש נפגש במהלך העונה ונאכיל אותך בכובע של עונת 26/27
כהרגלנו? הייתה עונה טובה שגם רובה עם יותר תחת מכדורגל, הצוות שאתה מקורב אליהם ממש לא במקום שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות בטח כשהם חושבים שבואטנג וסילבה זה הזרים שצריך לעונה הבאה
גם פלקאו שדיברת עליו מה הוא אמור להיות? רכש ענק? תעשה לי טובה
יש פה הרבה מקורבים או כאלו שתקועים בסטנדרטים של ניסנובים
יש בעלים אדיר, בעונה הבאה צריך לחשוב על צמרת על אמת ולא להסתפק במקום 4-5, עם המאמן הזה לא נצליח לרוץ לאליפות אבל צריך להניח את היסודות, בינתיים החתמנו שחקן ספסל מהפועל חיפה
תן כבוד
הוא מהעתיד ויודע דברים שאנחנו לא יודעים

אין עלוב כמו לבוא על אחרים ולכתוב פאניקה ורואה שחורות כלפי אלה שאומרים שנכון להיום (!) שלא צריך לכוון למעלה ממקום 4 מצד אחד
אבל מצד שני לפחד לכתוב בצורה ברורה שמכוונים ל1 עד 3
ולעמוד מאחורי זה
כי רק הוא יכול להאכיל אותי לא להפך..

הפועל עשתה עונה יפה
ואני חותם על עוד עונה כזו
אבל הזחיחות פה חוגגת, אלא אם הוא יודע שאיזה אבו פאני חתם כאן..
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

@צ'ימבויקה אם הגעת למצב שאתה מסכים עם ספרא טבא אומר דרשני
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

RedDrifter כתב: 12 יוני 2026, 18:32 @צ'ימבויקה אם הגעת למצב שאתה מסכים עם ספרא טבא אומר דרשני
ברור כי למה שנגיב בצורה עניינית על משהו?
אני אומר שמסיימים מקום 4-5
אתה רוצה להאכיל אותי כובע גם כן?
אני גם אומר ששאנדה לא ממשיך ויגיעו דיארה ו-10 איכותי

רוצה להתערב גם על זה?
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 12 יוני 2026, 18:35
RedDrifter כתב: 12 יוני 2026, 18:32 @צ'ימבויקה אם הגעת למצב שאתה מסכים עם ספרא טבא אומר דרשני
ברור כי למה שנגיב בצורה עניינית על משהו?
אני אומר שמסיימים מקום 4-5
אתה רוצה להאכיל אותי כובע גם כן?
אני גם אומר ששאנדה לא ממשיך ויגיעו דיארה ו-10 איכותי

רוצה להתערב גם על זה?
איך אפשר להגיב לך עניינית? באמת אני שואל

לדעתך זה רציני לדבר על מיקום ב12.6? עזוב
לדעתך זה רציני באופן כללי לצאת לתקשורת ולהצהיר שהפועל תסיים ב1-3? אף אחד לא יכול להבטיח לך שום דבר בספורט הזה.

כדורגל זה ספורט דינמי, מיליון ואחד דברים יכולים לקרות שיגרמו לך לסיים במקומות 6-10 גם.

כל מה שאתה בתור אוהד צריך לקוות לו הוא שיהיה הנהלה ובעלים שרוצים ופועלים לקדם את המועדון ומכניסים את היד לכיס - וזה בדיוק מה שיש לך.
אף לא צעד לאחור :hapoel:
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 12 יוני 2026, 18:07
L.S כתב: 12 יוני 2026, 17:45
צ'ימבויקה כתב: 12 יוני 2026, 17:05

אני לא בטוח שהייתי מביא את יוספי ואנסה.. הייתי הולך על ישראלים ברמה יותר גבוהה, כמו יאיר מרדכי שחבל שבחר בחיפה בסוף..

אבל אם הפועל לא מביאה את ספורי/סבע/ קארצב או ליגיונרים מכובדים אחרים, אז בהחלט אברמוב הוא מלך כי הוא הצליח לשים יד על ישראלים שאין
עוררין שהם הרבה יותר אפקטיביים מאלקוקין, בוסקילה ולמקין

אי אפשר לקיים את הדיון על השוק הישראלי במנותק מההיצע הדל, ובמנותק מהעובדה שיש לנו ישראלים שאיך נאמר, קצת פחות טובים מהישראלים של קבוצות הצמרת..
אלקוקין או אל ים שחקנים קצת פחות טובים מזיו בן שימול, יוספי, שי אליאס, עלי מוחמד או איתמר נוי
אנחנו כהרגלנו בקודש נפגש במהלך העונה ונאכיל אותך בכובע של עונת 26/27
איך מגדירים מה זה נקרא לאכול את הכובע?

אם מסיימים מקום 4 אני מאכיל אותך?
כי זה מה שאני חושב שייקרה
4-5 או 6
אלא אם יגיעו ישראלים שוברי שיוויון


בוא מר מקורב זורק עצמות ותגיד שמסיימים 1-3
במקום (שוב) לדבר אליי בצורה כזו מתנשאת מגעילה ומזלזלת ולחפש אותי באישי

או שלא בא לך להגיד את זה במילים האלה
כי אתה פחדן?
אני ממש לא יכול לנבא שום דבר ב12.6 בניגוד אליך.
אבל אם בסוף העונה שחלפה המאמן שלי אמר בקולו שהפועל תל אביב תשאף להשתדרג בעונה הבאה (הישגית) אני מאמין לו.

אני גם בראש שלי מצליח לעשות שרשור למילים שלו ומתאר לעצמי שכם גיא פרימור, אדמונד ומואיז ושאר האנשים הנפלאים שעובדים במועדון מיושרים קו בנושא.
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547512

דרמה בכדורגל. המשטרה בהודעה: "חשד להימורים בלתי חוקיים בהיקפים גדולים. חשוד שהימר באופן שיטתי וביצע עבירות של הלבנת הון ומס. צפויות חקירות של מעורבים וחשודים נוספים"

מי זה? באיזו קבוצה הוא משחק?
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1589 לייקים

הצבי ישראל כתב: 14 יוני 2026, 09:06 https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547512

דרמה בכדורגל. המשטרה בהודעה: "חשד להימורים בלתי חוקיים בהיקפים גדולים. חשוד שהימר באופן שיטתי וביצע עבירות של הלבנת הון ומס. צפויות חקירות של מעורבים וחשודים נוספים"

מי זה? באיזו קבוצה הוא משחק?
היה שייך למכבי חיפה עד לא מזמן
יאללה הביתה!!!
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

יהלום14אדום כתב: 14 יוני 2026, 09:38
הצבי ישראל כתב: 14 יוני 2026, 09:06 https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547512

דרמה בכדורגל. המשטרה בהודעה: "חשד להימורים בלתי חוקיים בהיקפים גדולים. חשוד שהימר באופן שיטתי וביצע עבירות של הלבנת הון ומס. צפויות חקירות של מעורבים וחשודים נוספים"

מי זה? באיזו קבוצה הוא משחק?
היה שייך למכבי חיפה עד לא מזמן
תן ראשי תיבות
NARKOTIKA
הצטרף: 19 ינואר 2024, 08:56
קיבל.ה  469 לייקים

הצבי ישראל כתב: 14 יוני 2026, 09:48
יהלום14אדום כתב: 14 יוני 2026, 09:38
הצבי ישראל כתב: 14 יוני 2026, 09:06 https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547512

דרמה בכדורגל. המשטרה בהודעה: "חשד להימורים בלתי חוקיים בהיקפים גדולים. חשוד שהימר באופן שיטתי וביצע עבירות של הלבנת הון ומס. צפויות חקירות של מעורבים וחשודים נוספים"

מי זה? באיזו קבוצה הוא משחק?
היה שייך למכבי חיפה עד לא מזמן
תן ראשי תיבות
מ.ח
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

NARKOTIKA כתב: 14 יוני 2026, 10:14
הצבי ישראל כתב: 14 יוני 2026, 09:48
יהלום14אדום כתב: 14 יוני 2026, 09:38
היה שייך למכבי חיפה עד לא מזמן
תן ראשי תיבות
מ.ח
בן דוד?
NARKOTIKA
הצטרף: 19 ינואר 2024, 08:56
קיבל.ה  469 לייקים

אני חושב שהם LTD
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  1589 לייקים

NARKOTIKA כתב: 14 יוני 2026, 10:14
הצבי ישראל כתב: 14 יוני 2026, 09:48
יהלום14אדום כתב: 14 יוני 2026, 09:38
היה שייך למכבי חיפה עד לא מזמן
תן ראשי תיבות
מ.ח
ע.ד
יאללה הביתה!!!
ההוא מפעם
הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
קיבל.ה  378 לייקים

ליגות נמוכות לצערי, כבר חשבתי נדבק משהוא לדון קסקט
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

ע.ד - הושאל לרעננה בעונה החולפת
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

דיווח שאמיר סהיטי לא מעוניין להמשיך במכבי בעקבות המצב הביטחוני

הרבה עבודה יש למכבי השנה והרבה סימני שאלה סביב שחקני מפתח
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Dubi Dubkin
הצטרף: 07 יולי 2025, 18:33
קיבל.ה  166 לייקים

RedDrifter כתב: 14 יוני 2026, 23:18 דיווח שאמיר סהיטי לא מעוניין להמשיך במכבי בעקבות המצב הביטחוני

הרבה עבודה יש למכבי השנה והרבה סימני שאלה סביב שחקני מפתח
טוב מאוד
סהיטי שחקן ברמה גבוהה לליגה שלנו.
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1335 לייקים

קומבינת ההעברות הבלתי נגמרת בין אברמוב לבן זקן
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

הצבי ישראל כתב: 15 יוני 2026, 08:19 יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
שכחת לציין שאצל מכבי יש הרבה סימני שאלה כי סהיטי לא ממשיך ודור פרץ לא חתם (יחתום בסוף)
ברור- סיימו מעלינו בטבלה, הדיחו אותנו מהגביע ומקבלים בחזרה את השחקן היקר והאיכותי ביותר שלהם על הנייר

אצלנו? כמובן יש רק סימני קריאה כי יש שקט תעשייתי.
לויזו? זה מכה קלה בכנף. לא מתייחסים לזה פה בכלל. מדברים פה יותר על הנזק של העזיבה של שועה לבית״ר שלא תקרה מאשר על זה.
העובדה שאלקוקין כיום הוא האיש בתפקיד של בן שימול ויוספי (שאין חולק שהם שחקנים טובים בהרבה)? לא רלוונטי, כי יוספי פלופ והיה יקר מדי..
העובדה שירין לוי חזר לחיפה ויאיר מרדכי הובא לאגף שמאל בזמן שלנו יש שם כרגע את קרייב, שאנדה ובוסקילה? לא רלוונטי.

איש לא יודע להתנבא איך ייגמר הקיץ, גם אני לא, אבל לבוא ולהגיד שבית״ר הביאה פח, חיפה קורסת ומכבי בבעיה בזמן שאנחנו בלי לויזו ועם אל ים אלקוקין, למקין ופרבר
כשחקני סגל מרכזיים זה די משעשע.
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

הצבי ישראל כתב: 15 יוני 2026, 08:19 יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
נראה מה ישאר שם בסוף
נמשיך לומר
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 15 יוני 2026, 12:27
הצבי ישראל כתב: 15 יוני 2026, 08:19 יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
שכחת לציין שאצל מכבי יש הרבה סימני שאלה כי סהיטי לא ממשיך ודור פרץ לא חתם (יחתום בסוף)
ברור- סיימו מעלינו בטבלה, הדיחו אותנו מהגביע ומקבלים בחזרה את השחקן היקר והאיכותי ביותר שלהם על הנייר

אצלנו? כמובן יש רק סימני קריאה כי יש שקט תעשייתי.
לויזו? זה מכה קלה בכנף. לא מתייחסים לזה פה בכלל. מדברים פה יותר על הנזק של העזיבה של שועה לבית״ר שלא תקרה מאשר על זה.
העובדה שאלקוקין כיום הוא האיש בתפקיד של בן שימול ויוספי (שאין חולק שהם שחקנים טובים בהרבה)? לא רלוונטי, כי יוספי פלופ והיה יקר מדי..
העובדה שירין לוי חזר לחיפה ויאיר מרדכי הובא לאגף שמאל בזמן שלנו יש שם כרגע את קרייב, שאנדה ובוסקילה? לא רלוונטי.

איש לא יודע להתנבא איך ייגמר הקיץ, גם אני לא, אבל לבוא ולהגיד שבית״ר הביאה פח, חיפה קורסת ומכבי בבעיה בזמן שאנחנו בלי לויזו ועם אל ים אלקוקין, למקין ופרבר
כשחקני סגל מרכזיים זה די משעשע.
אתה מתחרה עם עצמך על היצור הראשי בהצלחה
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

L.S כתב: 15 יוני 2026, 13:36
צ'ימבויקה כתב: 15 יוני 2026, 12:27
הצבי ישראל כתב: 15 יוני 2026, 08:19 יש פה שיטטיות, מה שביתר מביאה זה ג'אנק, ההוא זבל וההוא נגר...
אצלינו עובדים בשקט.
בינתיים הם עם שחקנים שלא הייתי מתנגד שיהיו אצלינו ואנחנו רק עם פרבר ומחזרים אחרי דיארה.
שכחת לציין שאצל מכבי יש הרבה סימני שאלה כי סהיטי לא ממשיך ודור פרץ לא חתם (יחתום בסוף)
ברור- סיימו מעלינו בטבלה, הדיחו אותנו מהגביע ומקבלים בחזרה את השחקן היקר והאיכותי ביותר שלהם על הנייר

אצלנו? כמובן יש רק סימני קריאה כי יש שקט תעשייתי.
לויזו? זה מכה קלה בכנף. לא מתייחסים לזה פה בכלל. מדברים פה יותר על הנזק של העזיבה של שועה לבית״ר שלא תקרה מאשר על זה.
העובדה שאלקוקין כיום הוא האיש בתפקיד של בן שימול ויוספי (שאין חולק שהם שחקנים טובים בהרבה)? לא רלוונטי, כי יוספי פלופ והיה יקר מדי..
העובדה שירין לוי חזר לחיפה ויאיר מרדכי הובא לאגף שמאל בזמן שלנו יש שם כרגע את קרייב, שאנדה ובוסקילה? לא רלוונטי.

איש לא יודע להתנבא איך ייגמר הקיץ, גם אני לא, אבל לבוא ולהגיד שבית״ר הביאה פח, חיפה קורסת ומכבי בבעיה בזמן שאנחנו בלי לויזו ועם אל ים אלקוקין, למקין ופרבר
כשחקני סגל מרכזיים זה די משעשע.
אתה מתחרה עם עצמך על היצור הראשי בהצלחה
לא ציפיתי ממשתמש כמוך להגיב לגופו של עניין.
בהצלחה לך עם סתימת הפיות.
יצור תקרא לחבריך.
נשיקות.
L.S
הצטרף: 27 אפריל 2022, 16:37
קיבל.ה  2302 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 15 יוני 2026, 13:40
L.S כתב: 15 יוני 2026, 13:36
צ'ימבויקה כתב: 15 יוני 2026, 12:27

שכחת לציין שאצל מכבי יש הרבה סימני שאלה כי סהיטי לא ממשיך ודור פרץ לא חתם (יחתום בסוף)
ברור- סיימו מעלינו בטבלה, הדיחו אותנו מהגביע ומקבלים בחזרה את השחקן היקר והאיכותי ביותר שלהם על הנייר

אצלנו? כמובן יש רק סימני קריאה כי יש שקט תעשייתי.
לויזו? זה מכה קלה בכנף. לא מתייחסים לזה פה בכלל. מדברים פה יותר על הנזק של העזיבה של שועה לבית״ר שלא תקרה מאשר על זה.
העובדה שאלקוקין כיום הוא האיש בתפקיד של בן שימול ויוספי (שאין חולק שהם שחקנים טובים בהרבה)? לא רלוונטי, כי יוספי פלופ והיה יקר מדי..
העובדה שירין לוי חזר לחיפה ויאיר מרדכי הובא לאגף שמאל בזמן שלנו יש שם כרגע את קרייב, שאנדה ובוסקילה? לא רלוונטי.

איש לא יודע להתנבא איך ייגמר הקיץ, גם אני לא, אבל לבוא ולהגיד שבית״ר הביאה פח, חיפה קורסת ומכבי בבעיה בזמן שאנחנו בלי לויזו ועם אל ים אלקוקין, למקין ופרבר
כשחקני סגל מרכזיים זה די משעשע.
אתה מתחרה עם עצמך על היצור הראשי בהצלחה
לא ציפיתי ממשתמש כמוך להגיב לגופו של עניין.
בהצלחה לך עם סתימת הפיות.
יצור תקרא לחבריך.
נשיקות.
אתה יצור על!
אני שלחתי לך פרטיות לא פעם, גם התנצלתי כשהרגשתי שאני פוגע בך באופן אישי.

אתה אובססיבי לאנשים שאומרים דיעה שונה ממך, ותמיד, אבל תמיד בוחר להתנסח בצורה מתלהמת.
על כל מילה שלי, או של "שוטרים" כמוני אתה ישר מגיב בהתלהמות ואגרסיביות ומנהל עלינו קמפיין כאן כבר מעל לשבוע כשאף אחד "מאיתנו" לא מגיב לך

שחרר, מותר לך לחשוב אחרת, ומותר לי לחשוב אחרת ממך
לכולנו יש מקום

תמצא חיים

*עריכה:
אתה בדרך אגב חוזר עקב לצד אגודל על ההתנהגות הפסיכוטית שלך מהקיץ הקודם, כשגם הפעם אתה תאכל מגה כובע.
הפועל, שיגעת אותי.
הפועל, הרסת אותי.
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

RedDrifter כתב: 12 יוני 2026, 18:45
צ'ימבויקה כתב: 12 יוני 2026, 18:35
RedDrifter כתב: 12 יוני 2026, 18:32 @צ'ימבויקה אם הגעת למצב שאתה מסכים עם ספרא טבא אומר דרשני
ברור כי למה שנגיב בצורה עניינית על משהו?
אני אומר שמסיימים מקום 4-5
אתה רוצה להאכיל אותי כובע גם כן?
אני גם אומר ששאנדה לא ממשיך ויגיעו דיארה ו-10 איכותי

רוצה להתערב גם על זה?
איך אפשר להגיב לך עניינית? באמת אני שואל

לדעתך זה רציני לדבר על מיקום ב12.6? עזוב
לדעתך זה רציני באופן כללי לצאת לתקשורת ולהצהיר שהפועל תסיים ב1-3? אף אחד לא יכול להבטיח לך שום דבר בספורט הזה.

כדורגל זה ספורט דינמי, מיליון ואחד דברים יכולים לקרות שיגרמו לך לסיים במקומות 6-10 גם.

כל מה שאתה בתור אוהד צריך לקוות לו הוא שיהיה הנהלה ובעלים שרוצים ופועלים לקדם את המועדון ומכניסים את היד לכיס - וזה בדיוק מה שיש לך.
תגיד, למה באשכול אחר אתה מסיק מסקנות בקשר למכבי וטוען שהם הולכים לקיץ מאתגר כי הם מאבדים את סהיטי?
למה זה רציני בעיניך לטעון עליי משהו בזמן שאתה עושה בדיוק את אותו דבר ביחס לקבוצות אחרות?
איך אתה ושניים שלושה משתמשים חיים עם הסתירה הפנימית הזו שמצד אחד אי אפשר לעשות ספקולציות על הפועל כי שקט תעשייתי ומצד שני מתבטאים חופשי שחיפה מתפוררת, שביתר הביאה שחקנים יקרים לא מוכחים ושמכבי בקיץ מאתגר..
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

שמע אתה צריך טיפול
אף לא צעד לאחור :hapoel:
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

גרמניה מארחים אירופה בבאטומי, איך הטיסות לשם ביחס להונגריה שלנו?
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

הצבי ישראל כתב: 15 יוני 2026, 22:04 גרמניה מארחים אירופה בבאטומי, איך הטיסות לשם ביחס להונגריה שלנו?
זולות יותר, זמינות יותר, ובעיקר האופציה של הלינה כנראה משתלמת ואיכותית יותר. וזה בלי לדבר על כך שהמטבח הגאורגי הוא בעיני המטבח הכי טעים שיש, גם יותר מהמטבח האיטלקי.

אבל מה זה משנה איפה המטוס שלהם עושה תאונה?
שליחת תגובה