שאר היורוליג
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2285 לייקים
אם מענין מישהו - מחירי הכרטיסים לפיינל פור.
https://basketnews.com/news-245903-euro ... rices.html
https://basketnews.com/news-245903-euro ... rices.html
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
זה המחירים לסדרות הרבע גמר, לא לפיינל פור.
המחירות המוקדומות לפיינל פור נגמרו (ארבעת הסבבים שלהם) , נשארה רק ההקצאה שתלך לקבוצות שיעפילו לפיינל פור (הבנתי ש800 לכל אחת).
המחירות המוקדומות לפיינל פור נגמרו (ארבעת הסבבים שלהם) , נשארה רק ההקצאה שתלך לקבוצות שיעפילו לפיינל פור (הבנתי ש800 לכל אחת).
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3347 לייקים
באף אחד מארבעת הסיבובים לא הצלחתי לקנות.הכרטיסים נגמרו תוך כמה דקות.מילפורד כתב:זה המחירים לסדרות הרבע גמר, לא לפיינל פור.
המחירות המוקדומות לפיינל פור נגמרו (ארבעת הסבבים שלהם) , נשארה רק ההקצאה שתלך לקבוצות שיעפילו לפיינל פור (הבנתי ש800 לכל אחת).
היו מחירים בכלל לא רעים.היום באינטרנט הכרטיסים האלו נמכרים ביותר מ2000$ לחצי ולגמר.
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3347 לייקים
בשניה האחרונה בורג מצטרפת בעונה הבאה ליורוליג
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
לא נראה, נכון לרגע זה, שולנסיה יכולה לנצח את הסדרה הזאת.
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
ומאז שכתבתי את זה, כרגע זה נראה אחרת.
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8918 לייקים
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
לא אמרתי שולנסיה תיקח את הסדרה, אמרתי שהם נראים שהם יכולים.
בשלבים מסויימים של המשחק זה היה נראה גדול עליהם.
בשלבים מסויימים של המשחק זה היה נראה גדול עליהם.
-
Adom_Adom
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
- קיבל.ה 634 לייקים
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3347 לייקים
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2923 לייקים
פראיירים ולנסיה, היו מפסידים לדובאי והיו יכולים להימנע מהם.
-
Tals2000
- הצטרף: 22 ספטמבר 2021, 22:03
- קיבל.ה 128 לייקים
לא רעים זה 600-800 אירו….Nati כתב: ↑26 אפריל 2026, 14:58באף אחד מארבעת הסיבובים לא הצלחתי לקנות.הכרטיסים נגמרו תוך כמה דקות.מילפורד כתב:זה המחירים לסדרות הרבע גמר, לא לפיינל פור.
המחירות המוקדומות לפיינל פור נגמרו (ארבעת הסבבים שלהם) , נשארה רק ההקצאה שתלך לקבוצות שיעפילו לפיינל פור (הבנתי ש800 לכל אחת).
היו מחירים בכלל לא רעים.היום באינטרנט הכרטיסים האלו נמכרים ביותר מ2000$ לחצי ולגמר.
בסבב האחרון הצלחתי לתפוס כרטיס וכאשר התקדמתי והשלמתי את פרטי האשראי פתאום היה כתוב שלא ניתן להשלים את העסקה כי אין כרטיס (למרות שלא עברו 10 דקות). יותר גרועים מלאן
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
הזיהTals2000 כתב: ↑29 אפריל 2026, 07:16לא רעים זה 600-800 אירו….Nati כתב: ↑26 אפריל 2026, 14:58באף אחד מארבעת הסיבובים לא הצלחתי לקנות.הכרטיסים נגמרו תוך כמה דקות.מילפורד כתב:זה המחירים לסדרות הרבע גמר, לא לפיינל פור.
המחירות המוקדומות לפיינל פור נגמרו (ארבעת הסבבים שלהם) , נשארה רק ההקצאה שתלך לקבוצות שיעפילו לפיינל פור (הבנתי ש800 לכל אחת).
היו מחירים בכלל לא רעים.היום באינטרנט הכרטיסים האלו נמכרים ביותר מ2000$ לחצי ולגמר.
בסבב האחרון הצלחתי לתפוס כרטיס וכאשר התקדמתי והשלמתי את פרטי האשראי פתאום היה כתוב שלא ניתן להשלים את העסקה כי אין כרטיס (למרות שלא עברו 10 דקות). יותר גרועים מלאן
יחד, רק יחד! 
-
אדום ותיק
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1392 לייקים
הצורפתים זכו ביורוקאפ ויקבלו כרטיס לשחק בשנה הבאה ביורוליג.
שמח ש"ניצלנו" מעוד קבוצה תורכית ביורוליג.
שמח ש"ניצלנו" מעוד קבוצה תורכית ביורוליג.
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2285 לייקים
הרגשה שלי שלא ישחקו שם בשנה הבאה.
אין להם אולם ויתקשו להציג תקציב מתאים.
אבל נחכה ונראה.
רק מקווה שאם זה יקרה לא יכניסו את בשיקטש במקומם.
אין להם אולם ויתקשו להציג תקציב מתאים.
אבל נחכה ונראה.
רק מקווה שאם זה יקרה לא יכניסו את בשיקטש במקומם.
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2082 לייקים
אם אנחנו מונאקו נשארים ולא מגדילים את הליגה, איך יש מקום לעוד קבוצה? או שזה מסתדר בטעות רק כי וילרבאן מוותרים על הרישיון?
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2923 לייקים
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
מאותה סיבה שקבוצות שזכו בליגת המשנה בוחרות לא לעלות.
לפעמים אין יכולת כלכלית לשחק ביורוליג כי הבעלים שמזרים כסף הלך ולא בא אחר.
יחד, רק יחד! 
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2923 לייקים
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
וילרבאן , לאחרונה שקראתי , לא מתכוונת לחדש את הרישיון A שלה , הדיבור הוא שהוא יילך או למונאקו (ששיחקה השנה על תקן קבוצת יורוקאפ) או לפריז (ששיחקה השנה על ווילד קארד).
אם וילרבאן נשארים בסוף , אחת מבין מונאקו לפריז לא תהיה ביורליג שנה הבאה (כי לכל האחרות יש חוזים למספר שנים בתוקף).
אם וילרבאן נשארים בסוף , אחת מבין מונאקו לפריז לא תהיה ביורליג שנה הבאה (כי לכל האחרות יש חוזים למספר שנים בתוקף).
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2285 לייקים
דווקא הדיבור הכי עדכני שקראתי הוא שהם בסוף ישארו עם טוני פארקר כמאמן.מילפורד כתב: ↑29 אפריל 2026, 17:31 וילרבאן , לאחרונה שקראתי , לא מתכוונת לחדש את הרישיון A שלה , הדיבור הוא שהוא יילך או למונאקו (ששיחקה השנה על תקן קבוצת יורוקאפ) או לפריז (ששיחקה השנה על ווילד קארד).
אם וילרבאן נשארים בסוף , אחת מבין מונאקו לפריז לא תהיה ביורליג שנה הבאה (כי לכל האחרות יש חוזים למספר שנים בתוקף).
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
יש לך איזה קישור לזה? לא פעם ראשונה שאני שומע מישהו אומר את זה , אבל אני לא ראיתי שום פרסום כזה...
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
למי שחסר שאין ביורוליג סופ"ש אולסטארס עם תחרות שלשות , אז שיראה את המשחק בפיראוס עכשיו.
- Brilliant
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
- קיבל.ה 467 לייקים
שתי סדרות נגמרות באופן מעשי אחרי משחק וחצי…
- Brilliant
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
- קיבל.ה 467 לייקים
אולימפיאקוס מפרקים את מונקו. 31-8 ברבע השני…
-
Flamengo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 19:52
- קיבל.ה 244 לייקים
למונקו ישארו שחקנים עד סוף המשחק?
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3347 לייקים
ולנסיה ממש פראיירים.
אומנם הם מובילים.אבל כמה החטאות יש להם.
אומנם הם מובילים.אבל כמה החטאות יש להם.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
חשבתי שזלג׳יריס תתן פייט יותר רציני
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3347 לייקים
יכול להיות שהשופטים רוצים את פאו פיינל פור?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי Nati ב 30 אפריל 2026, 23:51, נערך פעם 1 בסך הכל.
- Brilliant
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
- קיבל.ה 467 לייקים
ולנסיה פאו משחק מטורף... עכשיו נכנסים להארכה
- Brilliant
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
- קיבל.ה 467 לייקים
נאן במשחק מושלם ללא החטאה עד הזריקות האחרונות הכי חשובות של המשחק. נראה מה יהיה בהארכה... אם ולנסיה מנצחת, יש פוטנציאל לסדרה ענקית.
- Brilliant
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
- קיבל.ה 467 לייקים
נצחון ענק של פנתניאקוס באחד המשחקים הכי טובים שראיתי ביורוליג...
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 264 לייקים
איך פספסנו את דייויס ובמקום זה נתקענו עם האפס המתחזה שלנו, איזה שחקן מטורף
-
Tals2000
- הצטרף: 22 ספטמבר 2021, 22:03
- קיבל.ה 128 לייקים
