שאר היורוליג

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

אם מענין מישהו - מחירי הכרטיסים לפיינל פור.
https://basketnews.com/news-245903-euro ... rices.html
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

זה המחירים לסדרות הרבע גמר, לא לפיינל פור.
המחירות המוקדומות לפיינל פור נגמרו (ארבעת הסבבים שלהם) , נשארה רק ההקצאה שתלך לקבוצות שיעפילו לפיינל פור (הבנתי ש800 לכל אחת).
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

צודק. לא שמתי לב שכתוב שם פלייאוף.
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3353 לייקים

מילפורד כתב:זה המחירים לסדרות הרבע גמר, לא לפיינל פור.
המחירות המוקדומות לפיינל פור נגמרו (ארבעת הסבבים שלהם) , נשארה רק ההקצאה שתלך לקבוצות שיעפילו לפיינל פור (הבנתי ש800 לכל אחת).
באף אחד מארבעת הסיבובים לא הצלחתי לקנות.הכרטיסים נגמרו תוך כמה דקות.
היו מחירים בכלל לא רעים.היום באינטרנט הכרטיסים האלו נמכרים ביותר מ2000$ לחצי ולגמר.
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3353 לייקים

בשניה האחרונה בורג מצטרפת בעונה הבאה ליורוליג
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3353 לייקים

איזה משחק בין ולנסיה לפאו
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

לא נראה, נכון לרגע זה, שולנסיה יכולה לנצח את הסדרה הזאת.
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

Nati כתב: 28 אפריל 2026, 23:09 איזה משחק בין ולנסיה לפאו
ולנסיה פשוט תענוג.

אני ממש אוהב אותם.
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

ומאז שכתבתי את זה, כרגע זה נראה אחרת.
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8920 לייקים

מילפורד כתב: 28 אפריל 2026, 23:25 ומאז שכתבתי את זה, כרגע זה נראה אחרת.
אני עדיין לא חושב שהם ינצחו את הסדרה.
יופי של משחק.
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

לא אמרתי שולנסיה תיקח את הסדרה, אמרתי שהם נראים שהם יכולים.
בשלבים מסויימים של המשחק זה היה נראה גדול עליהם.
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  635 לייקים

Nati כתב: 28 אפריל 2026, 22:45 בשניה האחרונה בורג מצטרפת בעונה הבאה ליורוליג
זה נחשב להפתעה די גדולה לא?
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3353 לייקים

הוקיץ' כתב:
מילפורד כתב: 28 אפריל 2026, 23:25 ומאז שכתבתי את זה, כרגע זה נראה אחרת.
אני עדיין לא חושב שהם ינצחו את הסדרה.
יופי של משחק.
אנחנו רוצים אותם בחצי
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

פראיירים ולנסיה, היו מפסידים לדובאי והיו יכולים להימנע מהם.
Tals2000
הצטרף: 22 ספטמבר 2021, 22:03
קיבל.ה  128 לייקים

Nati כתב: 26 אפריל 2026, 14:58
מילפורד כתב:זה המחירים לסדרות הרבע גמר, לא לפיינל פור.
המחירות המוקדומות לפיינל פור נגמרו (ארבעת הסבבים שלהם) , נשארה רק ההקצאה שתלך לקבוצות שיעפילו לפיינל פור (הבנתי ש800 לכל אחת).
באף אחד מארבעת הסיבובים לא הצלחתי לקנות.הכרטיסים נגמרו תוך כמה דקות.
היו מחירים בכלל לא רעים.היום באינטרנט הכרטיסים האלו נמכרים ביותר מ2000$ לחצי ולגמר.
לא רעים זה 600-800 אירו….

בסבב האחרון הצלחתי לתפוס כרטיס וכאשר התקדמתי והשלמתי את פרטי האשראי פתאום היה כתוב שלא ניתן להשלים את העסקה כי אין כרטיס (למרות שלא עברו 10 דקות). יותר גרועים מלאן
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

Tals2000 כתב: 29 אפריל 2026, 07:16
Nati כתב: 26 אפריל 2026, 14:58
מילפורד כתב:זה המחירים לסדרות הרבע גמר, לא לפיינל פור.
המחירות המוקדומות לפיינל פור נגמרו (ארבעת הסבבים שלהם) , נשארה רק ההקצאה שתלך לקבוצות שיעפילו לפיינל פור (הבנתי ש800 לכל אחת).
באף אחד מארבעת הסיבובים לא הצלחתי לקנות.הכרטיסים נגמרו תוך כמה דקות.
היו מחירים בכלל לא רעים.היום באינטרנט הכרטיסים האלו נמכרים ביותר מ2000$ לחצי ולגמר.
לא רעים זה 600-800 אירו….

בסבב האחרון הצלחתי לתפוס כרטיס וכאשר התקדמתי והשלמתי את פרטי האשראי פתאום היה כתוב שלא ניתן להשלים את העסקה כי אין כרטיס (למרות שלא עברו 10 דקות). יותר גרועים מלאן
הזיה
יחד, רק יחד! :heart:
אדום ותיק
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1392 לייקים

הצורפתים זכו ביורוקאפ ויקבלו כרטיס לשחק בשנה הבאה ביורוליג.
שמח ש"ניצלנו" מעוד קבוצה תורכית ביורוליג.
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!

אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

הרגשה שלי שלא ישחקו שם בשנה הבאה.
אין להם אולם ויתקשו להציג תקציב מתאים.
אבל נחכה ונראה.
רק מקווה שאם זה יקרה לא יכניסו את בשיקטש במקומם.
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

אם אנחנו מונאקו נשארים ולא מגדילים את הליגה, איך יש מקום לעוד קבוצה? או שזה מסתדר בטעות רק כי וילרבאן מוותרים על הרישיון?
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

Xavi כתב: 29 אפריל 2026, 13:42 אם אנחנו מונאקו נשארים ולא מגדילים את הליגה, איך יש מקום לעוד קבוצה? או שזה מסתדר בטעות רק כי וילרבאן מוותרים על הרישיון?
רישיון כזה שווה כמה עשרות מיליוני יורו, למה שהם יוותרו עליו?
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

Niro כתב: 29 אפריל 2026, 13:56
Xavi כתב: 29 אפריל 2026, 13:42 אם אנחנו מונאקו נשארים ולא מגדילים את הליגה, איך יש מקום לעוד קבוצה? או שזה מסתדר בטעות רק כי וילרבאן מוותרים על הרישיון?
רישיון כזה שווה כמה עשרות מיליוני יורו, למה שהם יוותרו עליו?
מאותה סיבה שקבוצות שזכו בליגת המשנה בוחרות לא לעלות.
לפעמים אין יכולת כלכלית לשחק ביורוליג כי הבעלים שמזרים כסף הלך ולא בא אחר.
יחד, רק יחד! :heart:
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

7even כתב: 29 אפריל 2026, 16:20
Niro כתב: 29 אפריל 2026, 13:56
Xavi כתב: 29 אפריל 2026, 13:42 אם אנחנו מונאקו נשארים ולא מגדילים את הליגה, איך יש מקום לעוד קבוצה? או שזה מסתדר בטעות רק כי וילרבאן מוותרים על הרישיון?
רישיון כזה שווה כמה עשרות מיליוני יורו, למה שהם יוותרו עליו?
מאותה סיבה שקבוצות שזכו בליגת המשנה בוחרות לא לעלות.
לפעמים אין יכולת כלכלית לשחק ביורוליג כי הבעלים שמזרים כסף הלך ולא בא אחר.
אין קשר בין הדברים. לבורג יש כרטיס לשנה אחת לאור הזכייה ביורוקאפ. לוילרבאן יש רישיון A.
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

וילרבאן , לאחרונה שקראתי , לא מתכוונת לחדש את הרישיון A שלה , הדיבור הוא שהוא יילך או למונאקו (ששיחקה השנה על תקן קבוצת יורוקאפ) או לפריז (ששיחקה השנה על ווילד קארד).
אם וילרבאן נשארים בסוף , אחת מבין מונאקו לפריז לא תהיה ביורליג שנה הבאה (כי לכל האחרות יש חוזים למספר שנים בתוקף).
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

Niro כתב: 29 אפריל 2026, 17:06
7even כתב: 29 אפריל 2026, 16:20
Niro כתב: 29 אפריל 2026, 13:56
רישיון כזה שווה כמה עשרות מיליוני יורו, למה שהם יוותרו עליו?
מאותה סיבה שקבוצות שזכו בליגת המשנה בוחרות לא לעלות.
לפעמים אין יכולת כלכלית לשחק ביורוליג כי הבעלים שמזרים כסף הלך ולא בא אחר.
אין קשר בין הדברים. לבורג יש כרטיס לשנה אחת לאור הזכייה ביורוקאפ. לוילרבאן יש רישיון A.
לא דיברתי ספציפית עליהם.
השאלה היתה בכללי
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

מילפורד כתב: 29 אפריל 2026, 17:31 וילרבאן , לאחרונה שקראתי , לא מתכוונת לחדש את הרישיון A שלה , הדיבור הוא שהוא יילך או למונאקו (ששיחקה השנה על תקן קבוצת יורוקאפ) או לפריז (ששיחקה השנה על ווילד קארד).
אם וילרבאן נשארים בסוף , אחת מבין מונאקו לפריז לא תהיה ביורליג שנה הבאה (כי לכל האחרות יש חוזים למספר שנים בתוקף).
דווקא הדיבור הכי עדכני שקראתי הוא שהם בסוף ישארו עם טוני פארקר כמאמן.
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

יש לך איזה קישור לזה? לא פעם ראשונה שאני שומע מישהו אומר את זה , אבל אני לא ראיתי שום פרסום כזה...
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

למי שחסר שאין ביורוליג סופ"ש אולסטארס עם תחרות שלשות , אז שיראה את המשחק בפיראוס עכשיו.
סמל אישי של משתמש
Brilliant
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
קיבל.ה  467 לייקים

שתי סדרות נגמרות באופן מעשי אחרי משחק וחצי…
סמל אישי של משתמש
Brilliant
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
קיבל.ה  467 לייקים

אולימפיאקוס מפרקים את מונקו. 31-8 ברבע השני…
Flamengo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 19:52
קיבל.ה  244 לייקים

למונקו ישארו שחקנים עד סוף המשחק?
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3353 לייקים

ולנסיה ממש פראיירים.
אומנם הם מובילים.אבל כמה החטאות יש להם.
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

חשבתי שזלג׳יריס תתן פייט יותר רציני
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3353 לייקים

יכול להיות שהשופטים רוצים את פאו פיינל פור?


Sent from my iPhone using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי Nati ב 30 אפריל 2026, 23:51, נערך פעם 1 בסך הכל.
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3353 לייקים

ולנסיה פאו הולכים להארכה.
איזה משחק
סמל אישי של משתמש
Brilliant
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
קיבל.ה  467 לייקים

ולנסיה פאו משחק מטורף... עכשיו נכנסים להארכה
סמל אישי של משתמש
Brilliant
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
קיבל.ה  467 לייקים

נאן במשחק מושלם ללא החטאה עד הזריקות האחרונות הכי חשובות של המשחק. נראה מה יהיה בהארכה... אם ולנסיה מנצחת, יש פוטנציאל לסדרה ענקית.
סמל אישי של משתמש
Brilliant
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
קיבל.ה  467 לייקים

נצחון ענק של פנתניאקוס באחד המשחקים הכי טובים שראיתי ביורוליג...
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3353 לייקים

איך הדיוויס הזה לא הגיע אלינו???
lior777
הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
קיבל.ה  264 לייקים

איך פספסנו את דייויס ובמקום זה נתקענו עם האפס המתחזה שלנו, איזה שחקן מטורף
Tals2000
הצטרף: 22 ספטמבר 2021, 22:03
קיבל.ה  128 לייקים

lior777 כתב: 01 מאי 2026, 00:02 איך פספסנו את דייויס ובמקום זה נתקענו עם האפס המתחזה שלנו, איזה שחקן מטורף
והכי מתסכל שאצלנו ראינו אתמול את איש בעמדה הזו
שליחת תגובה