מיציץ׳

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3196 לייקים

כושר דומה או קרוב במשחק מחר פלוס יכולת סבירה פלוס מינוס של מדר לבד אמור להפסיק
תעיף ליציע
הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
קיבל.ה  375 לייקים

אני מפחד ככ מהייצור הזה וחוסר היציבות שלו.
רק תמשיך בכושר של משחק 3 בבקשה👑
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

תן לנו עוד 2 כאלה. רק עוד 2.
מה כבר ביקשנו
יחד, רק יחד! :heart:
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2257 לייקים

תעיף ליציע כתב: 23 יוני 2026, 08:22 אני מפחד ככ מהייצור הזה וחוסר היציבות שלו.
רק תמשיך בכושר של משחק 3 בבקשה👑
הרבה תלוי גם בלחץ מהקהל.
גם אחרי החטאה או איבוד צריך לעודד אותו.
כל הלחץ של העולם עליו.
תעיף ליציע
הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
קיבל.ה  375 לייקים

יד ל 3 כמו במשחק הקודם אני לא מאמין שתחזור.
אבל אני אשמח ל 10-12 אסיסטים ו 15-16 נק'.
Kanta
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:34
קיבל.ה  271 לייקים

היום הוא משחק בשביל 2.
כי בלי משחק טוב שלו, במיוחד בצד ניהול המשחק, אוטורו לא יועיל התקפית יותר מדי.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  932 לייקים

6 מיליון אירו שכר ל2 משחקים טובים בעונה תודה MVP !
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5205 לייקים

חבל שהוא לא גרם לאוטורו להכניס עונשין

Sent from my 22101320G using Tapatalk

אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1202 לייקים

השחקן הכי יקר באירופה לא מסוגל לתפקד במשחק הכי חשוב. הביתה.
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2071 לייקים

יש רק דבר אחד שאני שונא יותר ממכבי, וזה אותך.
ויש רק דבר אחד שאני שונא יותר ממך, וזה את אוהדי הפועל.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  932 לייקים

כמה אנשים פה הגנו עליו לפני יומיים אחרי משחק אחד טוב

צר לי לבשר פה לאנשים שמשחק אחד לא קובע עונה שלמה של כלום ושום דבר משחק שמקבל 6 מיליון אירו (!)

אנשים כנראה לא מבינים את גודל האירוע, היסטורי, מטלטל, מבזה.

לא מגיע לו להישאר בהפועל עם שכר כזה ותפוקה כזאת מועטה. יש לו כישרון. כבר מבוגר מידי ככל הנראה בשביל להיות שחקן טוב באופן רציף.
אף לא צעד לאחור :hapoel:
lior777
הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
קיבל.ה  264 לייקים

הבן אדם גמור פיזית, הראש רוצה הגוף לא יכול. שישאר שנה הבאה רכז שני/ שלישי אחרת אנחנו בבעיה רצינית.
ההוא מפעם
הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
קיבל.ה  378 לייקים

מרוויח יותר מכל הסגל של מכבי ששיחק היום ולקח אליפות על הראש שלנו
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  62 לייקים

זה היה ברור וצפוי שנשלם במזומן על המשחק הקודם.

7 נקודות 7 ריב 7 אסיסטים.
לקזינו זה סבבה כל עוד זה לא מגיע עם 17 אחוז מהשדה וזריקות פשוט נוראיות על גבול ההפקרות, סורי.

יש לך יכולות ניהול משחק מרהיבות, לא פחות ואתה בד"כ קולע כשאתה חופשי
למה אתה כזה עקשן ופרד גם כשלא הולך לך?
מה זה כל הזריקות האלה עם 4 ידיים בפנים וסטפ בק לאחור.
להשתגע ממנו.

כל העונה אני אומר שזה אך ורק על איטודיס שלא מרסן אותו.
הוא היה צריך לעוף לספסל בצרחות אתמול כמה וכמה פעמים על משחק מופקר.
זה היה גורם לו לעלות ולנהל את המשחק במקום לשחק הירו בול. זה בוודאות היה נגמר בניצחון
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

lior777 כתב: 23 יוני 2026, 23:00 הבן אדם גמור פיזית, הראש רוצה הגוף לא יכול. שישאר שנה הבאה רכז שני/ שלישי אחרת אנחנו בבעיה רצינית.
השאלה חוץ מים ,וגם זה שאלה אם ישאר, מי מביאים במקומו
שליחת תגובה