מיציץ׳
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3197 לייקים
כושר דומה או קרוב במשחק מחר פלוס יכולת סבירה פלוס מינוס של מדר לבד אמור להפסיק
-
תעיף ליציע
- הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
- קיבל.ה 375 לייקים
אני מפחד ככ מהייצור הזה וחוסר היציבות שלו.
רק תמשיך בכושר של משחק 3 בבקשה
רק תמשיך בכושר של משחק 3 בבקשה
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
תן לנו עוד 2 כאלה. רק עוד 2.
מה כבר ביקשנו
מה כבר ביקשנו
יחד, רק יחד! 
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2257 לייקים
הרבה תלוי גם בלחץ מהקהל.תעיף ליציע כתב: ↑23 יוני 2026, 08:22 אני מפחד ככ מהייצור הזה וחוסר היציבות שלו.
רק תמשיך בכושר של משחק 3 בבקשה![]()
גם אחרי החטאה או איבוד צריך לעודד אותו.
כל הלחץ של העולם עליו.
-
תעיף ליציע
- הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
- קיבל.ה 375 לייקים
יד ל 3 כמו במשחק הקודם אני לא מאמין שתחזור.
אבל אני אשמח ל 10-12 אסיסטים ו 15-16 נק'.
אבל אני אשמח ל 10-12 אסיסטים ו 15-16 נק'.
-
Kanta
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:34
- קיבל.ה 271 לייקים
היום הוא משחק בשביל 2.
כי בלי משחק טוב שלו, במיוחד בצד ניהול המשחק, אוטורו לא יועיל התקפית יותר מדי.
כי בלי משחק טוב שלו, במיוחד בצד ניהול המשחק, אוטורו לא יועיל התקפית יותר מדי.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
6 מיליון אירו שכר ל2 משחקים טובים בעונה תודה MVP !
אף לא צעד לאחור 
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5205 לייקים
חבל שהוא לא גרם לאוטורו להכניס עונשין
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
אדום
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
- קיבל.ה 1202 לייקים
השחקן הכי יקר באירופה לא מסוגל לתפקד במשחק הכי חשוב. הביתה.
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2072 לייקים
יש רק דבר אחד שאני שונא יותר ממכבי, וזה אותך.
ויש רק דבר אחד שאני שונא יותר ממך, וזה את אוהדי הפועל.
ויש רק דבר אחד שאני שונא יותר ממך, וזה את אוהדי הפועל.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 934 לייקים
כמה אנשים פה הגנו עליו לפני יומיים אחרי משחק אחד טוב
צר לי לבשר פה לאנשים שמשחק אחד לא קובע עונה שלמה של כלום ושום דבר משחק שמקבל 6 מיליון אירו (!)
אנשים כנראה לא מבינים את גודל האירוע, היסטורי, מטלטל, מבזה.
לא מגיע לו להישאר בהפועל עם שכר כזה ותפוקה כזאת מועטה. יש לו כישרון. כבר מבוגר מידי ככל הנראה בשביל להיות שחקן טוב באופן רציף.
צר לי לבשר פה לאנשים שמשחק אחד לא קובע עונה שלמה של כלום ושום דבר משחק שמקבל 6 מיליון אירו (!)
אנשים כנראה לא מבינים את גודל האירוע, היסטורי, מטלטל, מבזה.
לא מגיע לו להישאר בהפועל עם שכר כזה ותפוקה כזאת מועטה. יש לו כישרון. כבר מבוגר מידי ככל הנראה בשביל להיות שחקן טוב באופן רציף.
אף לא צעד לאחור 
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 264 לייקים
הבן אדם גמור פיזית, הראש רוצה הגוף לא יכול. שישאר שנה הבאה רכז שני/ שלישי אחרת אנחנו בבעיה רצינית.
-
ההוא מפעם
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
- קיבל.ה 378 לייקים
מרוויח יותר מכל הסגל של מכבי ששיחק היום ולקח אליפות על הראש שלנו
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 65 לייקים
זה היה ברור וצפוי שנשלם במזומן על המשחק הקודם.
7 נקודות 7 ריב 7 אסיסטים.
לקזינו זה סבבה כל עוד זה לא מגיע עם 17 אחוז מהשדה וזריקות פשוט נוראיות על גבול ההפקרות, סורי.
יש לך יכולות ניהול משחק מרהיבות, לא פחות ואתה בד"כ קולע כשאתה חופשי
למה אתה כזה עקשן ופרד גם כשלא הולך לך?
מה זה כל הזריקות האלה עם 4 ידיים בפנים וסטפ בק לאחור.
להשתגע ממנו.
כל העונה אני אומר שזה אך ורק על איטודיס שלא מרסן אותו.
הוא היה צריך לעוף לספסל בצרחות אתמול כמה וכמה פעמים על משחק מופקר.
זה היה גורם לו לעלות ולנהל את המשחק במקום לשחק הירו בול. זה בוודאות היה נגמר בניצחון
7 נקודות 7 ריב 7 אסיסטים.
לקזינו זה סבבה כל עוד זה לא מגיע עם 17 אחוז מהשדה וזריקות פשוט נוראיות על גבול ההפקרות, סורי.
יש לך יכולות ניהול משחק מרהיבות, לא פחות ואתה בד"כ קולע כשאתה חופשי
למה אתה כזה עקשן ופרד גם כשלא הולך לך?
מה זה כל הזריקות האלה עם 4 ידיים בפנים וסטפ בק לאחור.
להשתגע ממנו.
כל העונה אני אומר שזה אך ורק על איטודיס שלא מרסן אותו.
הוא היה צריך לעוף לספסל בצרחות אתמול כמה וכמה פעמים על משחק מופקר.
זה היה גורם לו לעלות ולנהל את המשחק במקום לשחק הירו בול. זה בוודאות היה נגמר בניצחון
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
-
shaar7_12
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
- קיבל.ה 113 לייקים
ואת מי היית מעלה בדיוק אתמול ? בר ? יפתח זיו ? פאלטין ?Rak-Hapoel כתב: ↑24 יוני 2026, 07:56 זה היה ברור וצפוי שנשלם במזומן על המשחק הקודם.
7 נקודות 7 ריב 7 אסיסטים.
לקזינו זה סבבה כל עוד זה לא מגיע עם 17 אחוז מהשדה וזריקות פשוט נוראיות על גבול ההפקרות, סורי.
יש לך יכולות ניהול משחק מרהיבות, לא פחות ואתה בד"כ קולע כשאתה חופשי
למה אתה כזה עקשן ופרד גם כשלא הולך לך?
מה זה כל הזריקות האלה עם 4 ידיים בפנים וסטפ בק לאחור.
להשתגע ממנו.
כל העונה אני אומר שזה אך ורק על איטודיס שלא מרסן אותו.
הוא היה צריך לעוף לספסל בצרחות אתמול כמה וכמה פעמים על משחק מופקר.
זה היה גורם לו לעלות ולנהל את המשחק במקום לשחק הירו בול. זה בוודאות היה נגמר בניצחון
הוא תשוש , המאמץ גדול מדי עבורו.
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 65 לייקים
שאלת וענית.shaar7_12 כתב: ↑24 יוני 2026, 13:23ואת מי היית מעלה בדיוק אתמול ? בר ? יפתח זיו ? פאלטין ?Rak-Hapoel כתב: ↑24 יוני 2026, 07:56 זה היה ברור וצפוי שנשלם במזומן על המשחק הקודם.
7 נקודות 7 ריב 7 אסיסטים.
לקזינו זה סבבה כל עוד זה לא מגיע עם 17 אחוז מהשדה וזריקות פשוט נוראיות על גבול ההפקרות, סורי.
יש לך יכולות ניהול משחק מרהיבות, לא פחות ואתה בד"כ קולע כשאתה חופשי
למה אתה כזה עקשן ופרד גם כשלא הולך לך?
מה זה כל הזריקות האלה עם 4 ידיים בפנים וסטפ בק לאחור.
להשתגע ממנו.
כל העונה אני אומר שזה אך ורק על איטודיס שלא מרסן אותו.
הוא היה צריך לעוף לספסל בצרחות אתמול כמה וכמה פעמים על משחק מופקר.
זה היה גורם לו לעלות ולנהל את המשחק במקום לשחק הירו בול. זה בוודאות היה נגמר בניצחון
הוא תשוש , המאמץ גדול מדי עבורו.
לא שיחקנו מול אולימפיאקוס
כל אחד מאלו שציינת בהחלט יכול היה לעלות ל 5 דקות כדי לתת לו להסדיר נשימה.
מה עדיף? שלשות מקילומטר עם הידיים של סורקין והנקינס בפנים?
