דף 5 מתוך 14

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 14:47
על ידי מילפורד
הקצאה שניתנה לחיילים בקריה? כמה נתנו להם? 20-30? 50? נתנו עוד 500 כאלה? בסדר גמור מבחינתי.
לא חושב שיש יותר מ1,000 כרטיסים שחולקו ככה.
אגב, היו פה בעבר טענות על זה שלא עושים מאמצים למלא את היציעים , אז זאת גם דרך למלא את היציעים ואני מאמין שרוב רובם של הכרטיסים הללו יגיעו לאוהדי הפועל.
יהיו אוהדי מכבי שיצליחו להיכנס ככה , בדיוק כמו , שאם יהיה משחק 5 יהיו אוהדי הפועל שיצליחו להיכנס בדרכים כאלו.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 14:51
על ידי joshsoos
מכבי קיבלו 1000. במשחק מספר 2 היו להם אוהדים באולם פה ושם וביציע 1 למעלה כמה עשרות. לא רואה סיבה לחשוב שיהיה משהו מעבר היום

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 14:59
על ידי בונדר
יודעים איפה אמורות להיות היום הפגנות?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 15:14
על ידי ביוניק מאן
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 14:36
Nati כתב: 23 יוני 2026, 14:29
shaharg כתב:
לפי ויקיפדיה 10,383 אבל לדעתי עם הVIP זה איזור ה11~
אז אנחנו מדברים על בערך 9 שלנו.
אני מאמין שיהיו 7,500 שלנו, 2000 מכבי ועוד ~1000 נייטרלים (ראה לדוגמא את הציוץ)

נניח וחילקו - למה הוא לא רושם כמה?

מלשב ממוצע יסיק מזה שחילקו 3000. ואם חילקו 400? 800?
זה עדיין מעל 7000 אוהדי הפועל שמגיעים למשחק עם כל המחרימים וכל ההמון שלא מגיע כי הוא מושפע מהטרנד.
הישג ענק

ציוץ כזה שיוצר דמורליזציה - מספיק שאוהד אחד שראה את זה החליט לא לבוא כי ירד לו זה ביזיון.
ומעבר לזה שזה כוונת זדון, זה גם מערכת יחסים מפופק עם האמת.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 15:15
על ידי מילפורד
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 14:16
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 13:21
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 10:59

1455
800
543
306

(לא יודע כמה זה נאמן למציאות)

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 15:23
על ידי מילפורד
אגב, לגבי הפוסט הזה של שאקו , אני קיבלתי כרטיסים לכל מיני אירועי ספורט, כולל משחקי חוץ של הפועל גם בסדיר (לפני לא מעט שנים) וגם כמילואימניק , זה לא חדש הדברים האלה.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 15:25
על ידי joshsoos
די נו, זה כמה עשרות כרטיסים מקסימום

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 15:35
על ידי פומפה
מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 14:47 הקצאה שניתנה לחיילים בקריה? כמה נתנו להם? 20-30? 50? נתנו עוד 500 כאלה? בסדר גמור מבחינתי.
לא חושב שיש יותר מ1,000 כרטיסים שחולקו ככה.
אגב, היו פה בעבר טענות על זה שלא עושים מאמצים למלא את היציעים , אז זאת גם דרך למלא את היציעים ואני מאמין שרוב רובם של הכרטיסים הללו יגיעו לאוהדי הפועל.
יהיו אוהדי מכבי שיצליחו להיכנס ככה , בדיוק כמו , שאם יהיה משחק 5 יהיו אוהדי הפועל שיצליחו להיכנס בדרכים כאלו.
לא משנה מה המועדון הזה יעשה תמיד יהיו תלונות.
גם אם יעבור בית בית ויוודא בפייסבוק,אינסטגרם, היסטוריית רכישה מלאן ובמשרד הפנים שמדובר באוהד הפועל ויחלק כרטיסים בחינם יהיו טענות.
פעם זה החולצה, פעם זה המחיר, פעם זה למה מגדילים קהל, אחר כך למה לא מנסים להביא קהל, למה מחלקים כרטיסים, למה לא מחלקים כרטיסים, למה העלו פוסט בשעה 19:45 במקום 20:00 אין לזה סוף.
יש אנשים ששמו להם למטרה להלין על הפועל הזאת לא משנה מה הסיבה ושום דבר לא יעצור בעדם. אין מה להתעסק בהם, מי שרוצה לבוא ולאהוד שיעשה את זה ומי שלא הכל בסדר. שכחו שהפועל זה משהו שבוחרים בו ואמור להיות כיף ומהנה והפכו את זה לזירת התנגחויות.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 15:37
על ידי תא מרבוטא
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 14:36
Nati כתב: 23 יוני 2026, 14:29
shaharg כתב:
לפי ויקיפדיה 10,383 אבל לדעתי עם הVIP זה איזור ה11~
אז אנחנו מדברים על בערך 9 שלנו.
אני מאמין שיהיו 7,500 שלנו, 2000 מכבי ועוד ~1000 נייטרלים (ראה לדוגמא את הציוץ)

לא יודע אם זה שקר, או נכון או ווטאבר
מילא חושב שינאי לא אמור להחזיק בקבוצה
מילא מחרים משחקים
להכניס ביודעין אוהדי מחלה ליציע של מי שאמורים להיות חבריו ליציע ולאהדה...זה כבר לא אנטי עופר ואפילו לא אנטי לקבוצה הקיימת, זה פשוט לדפוק את החברים.
העיקר יטענו שהם אוהדי הפועל

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 15:39
על ידי מילפורד
לא חושב שהבנת , הוא מצטט משהו שהוא נתקל בו באיזה קבוצת ווטסאפ של חיילים מהקריה.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 15:55
על ידי shaharg
מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 15:15
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 14:16
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 13:21

800
543
306

(לא יודע כמה זה נאמן למציאות)
180

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:04
על ידי Red_man
רק למען ההגינות היו מחלקים כרטיסים (לא יודע כמה בדיוק) גם בימי הדרייב אין, ראיתי יותר מפעם אחת קבוצות של ילדים מביאליק רוגזין וכו׳. מחלקות הנוער של העמותה מסרבת לקבל כרטיסים אז מחלקים במקומות אחרים.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:08
על ידי רואה שחורות
בונדר כתב: 23 יוני 2026, 14:59 יודעים איפה אמורות להיות היום הפגנות?
מפגינים על הטכנית של בריסט

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:22
על ידי מילפורד
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 15:55
מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 15:15
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 14:16

543
306

(לא יודע כמה זה נאמן למציאות)
180
42

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:31
על ידי קובי
31
יאללה הפועל :hapoel:

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:33
על ידי Money
Red_man כתב: 23 יוני 2026, 16:04 רק למען ההגינות היו מחלקים כרטיסים (לא יודע כמה בדיוק) גם בימי הדרייב אין, ראיתי יותר מפעם אחת קבוצות של ילדים מביאליק רוגזין וכו׳. מחלקות הנוער של העמותה מסרבת לקבל כרטיסים אז מחלקים במקומות אחרים.
בבקשה אל תשווה את הילדים מביאליק רוגוזין לזה שנותנים כרטיסים לכל הבא ליד(בידיעה שזה גם יגיע לאוהדי מכבי)

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:36
על ידי Red_man
Money כתב: 23 יוני 2026, 16:33
Red_man כתב: 23 יוני 2026, 16:04 רק למען ההגינות היו מחלקים כרטיסים (לא יודע כמה בדיוק) גם בימי הדרייב אין, ראיתי יותר מפעם אחת קבוצות של ילדים מביאליק רוגזין וכו׳. מחלקות הנוער של העמותה מסרבת לקבל כרטיסים אז מחלקים במקומות אחרים.
בבקשה אל תשווה את הילדים מביאליק רוגוזין לזה שנותנים כרטיסים לכל הבא ליד(בידיעה שזה גם יגיע לאוהדי מכבי)
כל הילדים מביאליק רוגזין אוהדי הפועל? כל הילדים במחלקות הנוער אוהדי הפועל? העמותה מסרבת לקחת כרטיסים למחלקות הנוער אז היא מביאה למחלקות נוער אחרות שלא כולם שם אוהדי הפועל אבל כנראה יש גם כאלה שכן. נחש מה? בתור ילד שיחקתי כדורגל אומנם אבל במחלקת נוער לא של הפועל למרות שאני אוהד הפועל.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:37
על ידי ארדיטי
Money כתב: 23 יוני 2026, 16:33
Red_man כתב: 23 יוני 2026, 16:04 רק למען ההגינות היו מחלקים כרטיסים (לא יודע כמה בדיוק) גם בימי הדרייב אין, ראיתי יותר מפעם אחת קבוצות של ילדים מביאליק רוגזין וכו׳. מחלקות הנוער של העמותה מסרבת לקבל כרטיסים אז מחלקים במקומות אחרים.
בבקשה אל תשווה את הילדים מביאליק רוגוזין לזה שנותנים כרטיסים לכל הבא ליד(בידיעה שזה גם יגיע לאוהדי מכבי)
מדהים כמה מבאס את האולטראס לגלות שהפועל ממשיכה קדימה וממלאת את האולם גם בלעדיהם, לא מתגעגעים.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:38
על ידי joshsoos
אוהד הפועל שפה בבקשה להתפקד, שנדע כמה נהיה היום מול 9000 ומשהו צהובים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:39
על ידי רק הפועל
על הזין שלי אם יהיו כמה אוהדי מכבי בתרחיש הכי קיצוני (זה יכול לקרות תמיד בלי קשר לבעלים וכו ) בעיקר להביא את המשחק הזה ואת התואר הארור כבר

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:43
על ידי Adam
קובי כתב: 23 יוני 2026, 16:31 31
יאללה הפועל :hapoel:
4.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:46
על ידי joshsoos
זהו נגמרו, 9000 ומשהו אוהדי המחלה היום מול מיעוט באדום. באסה

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:47
על ידי 7even
פומפה כתב: 23 יוני 2026, 15:35
מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 14:47 הקצאה שניתנה לחיילים בקריה? כמה נתנו להם? 20-30? 50? נתנו עוד 500 כאלה? בסדר גמור מבחינתי.
לא חושב שיש יותר מ1,000 כרטיסים שחולקו ככה.
אגב, היו פה בעבר טענות על זה שלא עושים מאמצים למלא את היציעים , אז זאת גם דרך למלא את היציעים ואני מאמין שרוב רובם של הכרטיסים הללו יגיעו לאוהדי הפועל.
יהיו אוהדי מכבי שיצליחו להיכנס ככה , בדיוק כמו , שאם יהיה משחק 5 יהיו אוהדי הפועל שיצליחו להיכנס בדרכים כאלו.
לא משנה מה המועדון הזה יעשה תמיד יהיו תלונות.
גם אם יעבור בית בית ויוודא בפייסבוק,אינסטגרם, היסטוריית רכישה מלאן ובמשרד הפנים שמדובר באוהד הפועל ויחלק כרטיסים בחינם יהיו טענות.
פעם זה החולצה, פעם זה המחיר, פעם זה למה מגדילים קהל, אחר כך למה לא מנסים להביא קהל, למה מחלקים כרטיסים, למה לא מחלקים כרטיסים, למה העלו פוסט בשעה 19:45 במקום 20:00 אין לזה סוף.
יש אנשים ששמו להם למטרה להלין על הפועל הזאת לא משנה מה הסיבה ושום דבר לא יעצור בעדם. אין מה להתעסק בהם, מי שרוצה לבוא ולאהוד שיעשה את זה ומי שלא הכל בסדר. שכחו שהפועל זה משהו שבוחרים בו ואמור להיות כיף ומהנה והפכו את זה לזירת התנגחויות.
העובדה שביום משחק כזה מעלים ציוצים של אנשים כאלו היא הבעיה. לא האנשים.
וסורי אם העלבתי מישהו, אבל זה לשחק להם לידיים.

כמו רבים כמוני הגיע זמן שגם אלו שכל הזמן רודפים אחרי מה אומרים אנשי העבר האלה , ישתחררו מהם.
אתם רודפים אחריהם והם צוחקים עליכם. מוזר שעוד לא הבתם.

ויאללה למשחק היום!

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:48
על ידי מילפורד
יש כרגע עוד 1 , אני מניח שיש כמה עשרות שיופיעו ויעלמו עוד בשעות הקרובות.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:49
על ידי shaharg
מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 16:48 יש כרגע עוד 1 , אני מניח שיש כמה עשרות שיופיעו ויעלמו עוד בשעות הקרובות.
עכשיו רק נשאר לשחק כדורסל

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:53
על ידי רואה שחורות
joshsoos כתב: 23 יוני 2026, 16:46 זהו נגמרו, 9000 ומשהו אוהדי המחלה היום מול מיעוט באדום. באסה
אני לא מעורה, זאת הטרלה או מחלת נפש?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:56
על ידי shaharg
רואה שחורות כתב: 23 יוני 2026, 16:53
joshsoos כתב: 23 יוני 2026, 16:46 זהו נגמרו, 9000 ומשהו אוהדי המחלה היום מול מיעוט באדום. באסה
אני לא מעורה, זאת הטרלה או מחלת נפש?
הוא מסתלבט על אלה שאומרים שהרבה אוהדי מכבי קנו ליציעים של הפועל

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 16:59
על ידי Nati
אפשר לחשוב שבדרבים שהם מארחים אין מאות אוהדים שלנו שהשיגו כרטיסים.
אני למשל הייתי ב6 דרבים חוץ מכרטיסים שלהם.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 17:03
על ידי Maor
הוא כבר לא רלוונטי שימשיך לצייץ לעצמו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 17:05
על ידי Flamengo
רואה שחורות כתב: 23 יוני 2026, 16:53
joshsoos כתב: 23 יוני 2026, 16:46 זהו נגמרו, 9000 ומשהו אוהדי המחלה היום מול מיעוט באדום. באסה
אני לא מעורה, זאת הטרלה או מחלת נפש?
ציניות. והוא צודק.
נבואות זעם על חלוקת כרטיסים לכולם חוץ מאוהדי הפועל.
הרוב יהיה אדום. גם אם לא רק מי שהיה בליגה ארצית,בהדר יוסף ובדרייב.
בסופו של דבר זאת היתה המטרה.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 17:07
על ידי joshsoos
כמו שכבר נכתב פה, יהיו היום אוהדי מחלה ביציעים שלנו, כמו שיהיו שלנו מחרתיים אם ננצח ככה בפוקס היום. בדיוק כמו שיש אוהדי המחלה ובן גביר כל משחק נגדם בשער 8/13 בבלומפילד. יהיו כאלה עם הזמנות וכאלה ש'אוהדים' שלנו קנו להם, היו כאלה גם בחמישי, לא רבים ומאמין שזה מה שיקרה גם הערב, כל עיסוק בזה מעבר הוא התכתבות לשיח התרעלה.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 17:21
על ידי מילפורד
תגידו, ביציע 8 למעלה מקפידים על ישיבה לפי מקום?
קניתי שם 7 כרטיסים , אבל בגלל שזה היה מכמה יוזרים במקביל , הם לא בהכרח אחד ליד השני…


נ.ב
אחד הדברים שצריכים להשתדרג במערכת לשנה הבאה זה שאפשר יהיה לאחד מנויים בתוך המשפחה תחת יוזר אחד שיאפשר לי במקרה כזה לקנות את כל הכרטיסים בבת אחת עם שיוך למשתמש (כמו שכבר היה באתר הישן של לאן)

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 17:44
על ידי גביזון
מוזר, פופחרא אמרה אחרי המשחק השלישי בדיוק אחרי שעופר אמר לאיטודיס שיפסיק את ה"ראיון" איתה (עיתוי מדהים, כך יצא) שאוטורו מסרב לשחק, כל הקבוצה שונאת אותו וכל הפועל בחרא, והיום יומיים אחרי זה אוטורו עולה לשחק, כפרה על הגרון של שימון.

מוזר 2.0, זה שווקר, השחקן הכי יקר של מכבי בפער, לא משחק בכל סדרת הגמר זה עובר בהבנה ושקט מופתי בערוץ רקנאטי, לא מפריעים לעודדי עם שאלות בנושא, מה שהיו חופרים לאיטודיס 17 פעם ב"ראיון".

כוס אמא של כל חבורת הזבל בערוץ התעמולה המשוקץ הזה.

Sent from my 22101320G using Tapatalk



Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 17:53
על ידי shaharot
מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 17:21 תגידו, ביציע 8 למעלה מקפידים על ישיבה לפי מקום?
קניתי שם 7 כרטיסים , אבל בגלל שזה היה מכמה יוזרים במקביל , הם לא בהכרח אחד ליד השני…


נ.ב
אחד הדברים שצריכים להשתדרג במערכת לשנה הבאה זה שאפשר יהיה לאחד מנויים בתוך המשפחה תחת יוזר אחד שיאפשר לי במקרה כזה לקנות את כל הכרטיסים בבת אחת עם שיוך למשתמש (כמו שכבר היה באתר הישן של לאן)
מקפידים כן
אבל אם תהיה יצירתי מספיק אז כולם ישבו ביחד
ומסכים לגבי החלק השני של שיוך בעלים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 18:08
על ידי Niro
רק שמיציץ' ישמור על יציבות, לא רוצה 29 נקודות, רק שלא יהיה מהימים שהוא לא מפסיד לכדרר על הרגל.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 18:52
על ידי תא מרבוטא
shaharot כתב: 23 יוני 2026, 17:53
מילפורד כתב: 23 יוני 2026, 17:21 תגידו, ביציע 8 למעלה מקפידים על ישיבה לפי מקום?
קניתי שם 7 כרטיסים , אבל בגלל שזה היה מכמה יוזרים במקביל , הם לא בהכרח אחד ליד השני…


נ.ב
אחד הדברים שצריכים להשתדרג במערכת לשנה הבאה זה שאפשר יהיה לאחד מנויים בתוך המשפחה תחת יוזר אחד שיאפשר לי במקרה כזה לקנות את כל הכרטיסים בבת אחת עם שיוך למשתמש (כמו שכבר היה באתר הישן של לאן)
מקפידים כן
אבל אם תהיה יצירתי מספיק אז כולם ישבו ביחד
ומסכים לגבי החלק השני של שיוך בעלים
ביציע 9 לא הקפידו בשיט

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 19:01
על ידי בונדר
להבנתי בגלל שרוב העונה בליגה לא ישבו ביציעים, אין ממש מסורת אחידה וזה משתנה בכל משחק.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 19:14
על ידי redead
הגעתי לאזור, כבישים פתוחים לגמרי
איילון ריק כמו ביום שבת ב6 בבוקר.
איזה מתח...

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 19:56
על ידי ramig76
ממש ככה.. אוטורו נראה טוב באימון

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 20:00
על ידי Rak-Hapoel
redead כתב: 23 יוני 2026, 19:14 הגעתי לאזור, כבישים פתוחים לגמרי
איילון ריק כמו ביום שבת ב6 בבוקר.
איזה מתח...
פנוי מדי אפילו.
מחשיד :)