בדיוק
מערך עידוד ביד אליהו
-
Adam
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
- קיבל.ה 300 לייקים
אם יש עידוד לא מספק זה רק אמור לחזק את רצונך להגיע למשחקים, כיוון שבהיותך מעודד, הפועל זקוקה לך במיוחד.ASAFABADI כתב: ↑19 יוני 2026, 00:19 חייב להגיד שעל הזין המשחק אבל מה שהיה ביציע היום זה בושה וחרפה. לא היתה שניה שלא שמעו את מכבי יותר
אפילו ברגעי מומנטום לא עודדנו זה בכלל שיא ביזיון כאילו אחרי עשרים שניות מפסיקים גם כשאנחנו מובילים או מומנטום מה זה???
הייתי ביציע 3 ורק אני ועוד בחור אחד מעודדים אנשים לא שרים מילה אחת אין להם מושג
והשיא זה שאני עומד בפאקינג דרבי אליפות וכולם מסביבי רק צועקים לי לשבת
אני הכי בעד עופר ומת עליו אבל אם זה נמשך ככה אני לצערי לא אגיע לא בקטע של להחרים אלא כי באמת מעדיף לראות מהבית אווירה יותר טובה ולא צריך לשמוע את מכבי שרים לי כל המשחק על הפנים
-
ASAFABADI
- הצטרף: 03 דצמבר 2020, 01:37
- קיבל.ה 369 לייקים
חושב שלא הבינו אותי, הגוש המעודד מעולה ומנסה בכל כוחו אבל כששאר הקהל לא יודע מילה משום שיר וחות מלשרוק בוז לפעמים לא מעודד וכשאני עומד צעוקים עלי לשבת זה לא יעבוד ככה
חברים צו 8
הגוש המעודד עושה כל מה שהוא יכול אבל באמת אין שם מספיק אנשים.
כל אחד שבא לעודד ויכול לצמצם לכיוונם במשחק הזה יכול לתת השפעה אדירה.
בואו נדחוף את השחקנים למשחק 5 עם כל המורכבות של העונה הזאת.

הגוש המעודד עושה כל מה שהוא יכול אבל באמת אין שם מספיק אנשים.
כל אחד שבא לעודד ויכול לצמצם לכיוונם במשחק הזה יכול לתת השפעה אדירה.
בואו נדחוף את השחקנים למשחק 5 עם כל המורכבות של העונה הזאת.
-
בני12
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
- קיבל.ה 3055 לייקים
למה שלא ישבו (יעמדו) באולם 4 כמו שכל פעם מבקשים מהם?
כמה שהם מתרחקים לכיוון אולם 5, אי אפשר לשמוע אותם
- Rak-Hapoel
- הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
- קיבל.ה 68 לייקים
-
Tals2000
- הצטרף: 22 ספטמבר 2021, 22:03
- קיבל.ה 128 לייקים
ובנוסף כל פעם DJ כוכב חדש ששם מוזיקה בקולי קולות
שגורמת שגם ב 4 לא שומעים את הגוש וגם אם רוצים אי אפשר להצטרף
מסבירים להם שהוא למטה ולא שומע את המוזיקה החזקה כי הרמקולים מכוונים לקהל והם כאילו עושים בכוונה
גם ככה קשה, גם ככה הגוש המעודד קטן, גם ככה הקהל מפוצל ואין הרבה עידוד, והם כאילו עושים בכוונה (ואומרים שאלו ההוראות שקיבלו), משחק אחרי משחק. ואין אף אחד מהקבוצה שמבין את הסיטואציה ובא לעשות סדר
שגורמת שגם ב 4 לא שומעים את הגוש וגם אם רוצים אי אפשר להצטרף
מסבירים להם שהוא למטה ולא שומע את המוזיקה החזקה כי הרמקולים מכוונים לקהל והם כאילו עושים בכוונה
גם ככה קשה, גם ככה הגוש המעודד קטן, גם ככה הקהל מפוצל ואין הרבה עידוד, והם כאילו עושים בכוונה (ואומרים שאלו ההוראות שקיבלו), משחק אחרי משחק. ואין אף אחד מהקבוצה שמבין את הסיטואציה ובא לעשות סדר
-
Adom500
- הצטרף: 18 מאי 2022, 09:54
- קיבל.ה 330 לייקים
וגם הוא אמר לי שהוא מכביסט (די מסביר את הכל)Tals2000 כתב: ↑22 יוני 2026, 11:29 ובנוסף כל פעם DJ כוכב חדש ששם מוזיקה בקולי קולות
שגורמת שגם ב 4 לא שומעים את הגוש וגם אם רוצים אי אפשר להצטרף
מסבירים להם שהוא למטה ולא שומע את המוזיקה החזקה כי הרמקולים מכוונים לקהל והם כאילו עושים בכוונה
גם ככה קשה, גם ככה הגוש המעודד קטן, גם ככה הקהל מפוצל ואין הרבה עידוד, והם כאילו עושים בכוונה (ואומרים שאלו ההוראות שקיבלו), משחק אחרי משחק. ואין אף אחד מהקבוצה שמבין את הסיטואציה ובא לעשות סדר
-
Adam
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
- קיבל.ה 300 לייקים
המוזיקה מחרישת האוזניים שיש באולם כל הזמן פשוט נוראית והורסת את האווירה, ברמה שלעתים קשה לי לשמוע את חברי שיושב כיסא לידי. גם הכרוז לא נעים אך עם זה אני יכול עוד לחיות.
האם מר ינאי או מי מטעמנו יכול לשוחח עם האחראים? @Oferyy
האם מר ינאי או מי מטעמנו יכול לשוחח עם האחראים? @Oferyy
נערך לאחרונה על ידי Adam ב 22 יוני 2026, 13:46, נערך פעם 1 בסך הכל.
-
Adom500
- הצטרף: 18 מאי 2022, 09:54
- קיבל.ה 330 לייקים
ובטח כששמים מוזיקה ממש עד שריקת הפתיחה ולא נותנים בכלל לעודד.
-
Tals2000
- הצטרף: 22 ספטמבר 2021, 22:03
- קיבל.ה 128 לייקים
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 442 לייקים
זה ממש מוזר ויותר, אני תוהה אם זאת הוראה של המנהלת כי זה היה ככה גם כשאנחנו אירחנו. גם במשחק הראשון היה זמר?
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2930 לייקים
אבי סינואני עם פלייבק היה מופע קרינג' אדיר
