מערך עידוד ביד אליהו

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
Davidcito
הצטרף: 27 ינואר 2026, 04:02
קיבל.ה  44 לייקים

קובי כתב: 19 יוני 2026, 01:13 כל מי שיש לו טענות לגוש המעודד מוזמן לקנות כרטיס ולהצטרף לגוש.
כל מי שיש לו טענות לגוש המעודד ולא מתכוון להצטרף ולתת את הגרון מוזמן ללכת להזדיין.
בדיוק
Adam
הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
קיבל.ה  300 לייקים

ASAFABADI כתב: 19 יוני 2026, 00:19 חייב להגיד שעל הזין המשחק אבל מה שהיה ביציע היום זה בושה וחרפה. לא היתה שניה שלא שמעו את מכבי יותר
אפילו ברגעי מומנטום לא עודדנו זה בכלל שיא ביזיון כאילו אחרי עשרים שניות מפסיקים גם כשאנחנו מובילים או מומנטום מה זה???
הייתי ביציע 3 ורק אני ועוד בחור אחד מעודדים אנשים לא שרים מילה אחת אין להם מושג
והשיא זה שאני עומד בפאקינג דרבי אליפות וכולם מסביבי רק צועקים לי לשבת
אני הכי בעד עופר ומת עליו אבל אם זה נמשך ככה אני לצערי לא אגיע לא בקטע של להחרים אלא כי באמת מעדיף לראות מהבית אווירה יותר טובה ולא צריך לשמוע את מכבי שרים לי כל המשחק על הפנים
אם יש עידוד לא מספק זה רק אמור לחזק את רצונך להגיע למשחקים, כיוון שבהיותך מעודד, הפועל זקוקה לך במיוחד.
ASAFABADI
הצטרף: 03 דצמבר 2020, 01:37
קיבל.ה  369 לייקים

קובי כתב: 19 יוני 2026, 01:13 כל מי שיש לו טענות לגוש המעודד מוזמן לקנות כרטיס ולהצטרף לגוש.
כל מי שיש לו טענות לגוש המעודד ולא מתכוון להצטרף ולתת את הגרון מוזמן ללכת להזדיין.
חושב שלא הבינו אותי, הגוש המעודד מעולה ומנסה בכל כוחו אבל כששאר הקהל לא יודע מילה משום שיר וחות מלשרוק בוז לפעמים לא מעודד וכשאני עומד צעוקים עלי לשבת זה לא יעבוד ככה
goldwyn
הצטרף: 28 אפריל 2024, 14:15
קיבל.ה  13 לייקים

חברים צו 8
הגוש המעודד עושה כל מה שהוא יכול אבל באמת אין שם מספיק אנשים.
כל אחד שבא לעודד ויכול לצמצם לכיוונם במשחק הזה יכול לתת השפעה אדירה.
בואו נדחוף את השחקנים למשחק 5 עם כל המורכבות של העונה הזאת.
:hapoel:
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3055 לייקים

goldwyn כתב: 22 יוני 2026, 09:34 חברים צו 8
הגוש המעודד עושה כל מה שהוא יכול אבל באמת אין שם מספיק אנשים.
כל אחד שבא לעודד ויכול לצמצם לכיוונם במשחק הזה יכול לתת השפעה אדירה.
בואו נדחוף את השחקנים למשחק 5 עם כל המורכבות של העונה הזאת.
:hapoel:
למה שלא ישבו (יעמדו) באולם 4 כמו שכל פעם מבקשים מהם?
כמה שהם מתרחקים לכיוון אולם 5, אי אפשר לשמוע אותם
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  68 לייקים

בני12 כתב: 22 יוני 2026, 11:08
goldwyn כתב: 22 יוני 2026, 09:34 חברים צו 8
הגוש המעודד עושה כל מה שהוא יכול אבל באמת אין שם מספיק אנשים.
כל אחד שבא לעודד ויכול לצמצם לכיוונם במשחק הזה יכול לתת השפעה אדירה.
בואו נדחוף את השחקנים למשחק 5 עם כל המורכבות של העונה הזאת.
:hapoel:
למה שלא ישבו (יעמדו) באולם 4 כמו שכל פעם מבקשים מהם?
כמה שהם מתרחקים לכיוון אולם 5, אי אפשר לשמוע אותם
אמרתי להם ככ הרבה פעמים. הבעיה שהתופים תקועים ב 5 וגם חלק מהאנשים ב 4 לא רוצים טת הגוש המעודד על הראש שלהם
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
Tals2000
הצטרף: 22 ספטמבר 2021, 22:03
קיבל.ה  128 לייקים

ובנוסף כל פעם DJ כוכב חדש ששם מוזיקה בקולי קולות
שגורמת שגם ב 4 לא שומעים את הגוש וגם אם רוצים אי אפשר להצטרף
מסבירים להם שהוא למטה ולא שומע את המוזיקה החזקה כי הרמקולים מכוונים לקהל והם כאילו עושים בכוונה

גם ככה קשה, גם ככה הגוש המעודד קטן, גם ככה הקהל מפוצל ואין הרבה עידוד, והם כאילו עושים בכוונה (ואומרים שאלו ההוראות שקיבלו), משחק אחרי משחק. ואין אף אחד מהקבוצה שמבין את הסיטואציה ובא לעשות סדר
Adom500
הצטרף: 18 מאי 2022, 09:54
קיבל.ה  330 לייקים

Tals2000 כתב: 22 יוני 2026, 11:29 ובנוסף כל פעם DJ כוכב חדש ששם מוזיקה בקולי קולות
שגורמת שגם ב 4 לא שומעים את הגוש וגם אם רוצים אי אפשר להצטרף
מסבירים להם שהוא למטה ולא שומע את המוזיקה החזקה כי הרמקולים מכוונים לקהל והם כאילו עושים בכוונה

גם ככה קשה, גם ככה הגוש המעודד קטן, גם ככה הקהל מפוצל ואין הרבה עידוד, והם כאילו עושים בכוונה (ואומרים שאלו ההוראות שקיבלו), משחק אחרי משחק. ואין אף אחד מהקבוצה שמבין את הסיטואציה ובא לעשות סדר
וגם הוא אמר לי שהוא מכביסט (די מסביר את הכל)
Adam
הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
קיבל.ה  300 לייקים

המוזיקה מחרישת האוזניים שיש באולם כל הזמן פשוט נוראית והורסת את האווירה, ברמה שלעתים קשה לי לשמוע את חברי שיושב כיסא לידי. גם הכרוז לא נעים אך עם זה אני יכול עוד לחיות.
האם מר ינאי או מי מטעמנו יכול לשוחח עם האחראים? @Oferyy
נערך לאחרונה על ידי Adam ב 22 יוני 2026, 13:46, נערך פעם 1 בסך הכל.
Adom500
הצטרף: 18 מאי 2022, 09:54
קיבל.ה  330 לייקים

Adam כתב: 22 יוני 2026, 11:55 המוזיקה מחרישת האוזניים שיש באולם כל הזמן פשוט נוראית והורסת את האווירה, ברמה שלעתים קשה לי לשמוע את חברי שיושב כיסא לידי. גם הכרוז לא נעים אך עם זה אני יכול עוד לחיות.
האם ינאי או מי מטעמנו יכול לשוחח עם האחראים? @Oferyy
ובטח כששמים מוזיקה ממש עד שריקת הפתיחה ולא נותנים בכלל לעודד.
Tals2000
הצטרף: 22 ספטמבר 2021, 22:03
קיבל.ה  128 לייקים

Adom500 כתב: 22 יוני 2026, 12:02
Adam כתב: 22 יוני 2026, 11:55 המוזיקה מחרישת האוזניים שיש באולם כל הזמן פשוט נוראית והורסת את האווירה, ברמה שלעתים קשה לי לשמוע את חברי שיושב כיסא לידי. גם הכרוז לא נעים אך עם זה אני יכול עוד לחיות.
האם ינאי או מי מטעמנו יכול לשוחח עם האחראים? @Oferyy
ובטח כששמים מוזיקה ממש עד שריקת הפתיחה ולא נותנים בכלל לעודד.
עכשיו למדו דבר חדש
ב 2 דקות לפני שמתחיל המשחק מביאים מישהו לשיר
ואז בכלל, זה הרגע של האווירה שצריכה להיות הכי משמעותית ופשוט הורסים הכל עם איזה זמר או שיר מטופש
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

Tals2000 כתב: 22 יוני 2026, 12:17
Adom500 כתב: 22 יוני 2026, 12:02
Adam כתב: 22 יוני 2026, 11:55 המוזיקה מחרישת האוזניים שיש באולם כל הזמן פשוט נוראית והורסת את האווירה, ברמה שלעתים קשה לי לשמוע את חברי שיושב כיסא לידי. גם הכרוז לא נעים אך עם זה אני יכול עוד לחיות.
האם ינאי או מי מטעמנו יכול לשוחח עם האחראים? @Oferyy
ובטח כששמים מוזיקה ממש עד שריקת הפתיחה ולא נותנים בכלל לעודד.
עכשיו למדו דבר חדש
ב 2 דקות לפני שמתחיל המשחק מביאים מישהו לשיר
ואז בכלל, זה הרגע של האווירה שצריכה להיות הכי משמעותית ופשוט הורסים הכל עם איזה זמר או שיר מטופש
זה ממש מוזר ויותר, אני תוהה אם זאת הוראה של המנהלת כי זה היה ככה גם כשאנחנו אירחנו. גם במשחק הראשון היה זמר?
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

בונדר כתב: 22 יוני 2026, 12:54
Tals2000 כתב: 22 יוני 2026, 12:17
Adom500 כתב: 22 יוני 2026, 12:02

ובטח כששמים מוזיקה ממש עד שריקת הפתיחה ולא נותנים בכלל לעודד.
עכשיו למדו דבר חדש
ב 2 דקות לפני שמתחיל המשחק מביאים מישהו לשיר
ואז בכלל, זה הרגע של האווירה שצריכה להיות הכי משמעותית ופשוט הורסים הכל עם איזה זמר או שיר מטופש
זה ממש מוזר ויותר, אני תוהה אם זאת הוראה של המנהלת כי זה היה ככה גם כשאנחנו אירחנו. גם במשחק הראשון היה זמר?
זה נראה לגמרי חלק מהפקת המנהלת למשחקי הגמר
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

אבי סינואני עם פלייבק היה מופע קרינג' אדיר
שליחת תגובה