דף 4 מתוך 14

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:46
על ידי רק הפועל
אפשר לחשוב איזה יוצרי משחק יש להם שזה לא אמור להספיק , אחד ברמה של מיציץ /מדר אין להם , חייבים להגיע בגישה טובה מהשנייה הראשונה ולתת הכל

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:47
על ידי redead
Niro כתב: 23 יוני 2026, 10:43 מפחיד אותי איך ים ומיציץ' ישרדו עוד משחק בלי ג'ונס כגיבוי.
מבחן גדול בשבילם

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:47
על ידי iamgabormarton
Niro כתב: 23 יוני 2026, 10:43 מפחיד אותי איך ים ומיציץ' ישרדו עוד משחק בלי ג'ונס כגיבוי.
בקטע הזה הכל תלוי ביכולת של בר טימור, אם הוא יעלה ויראה שוב כמו במשחקים האחרונים המנוחה של ים ומיציץ תהיה קצרה מאוד
מניח שגם קוק יהיה על תקן מחליף לאחד מהם מידי פעם כשנחשוב הגנה ונצטרך מנוח שלהם

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:47
על ידי redead
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 10:46 אפשר לחשוב איזה יוצרי משחק יש להם שזה לא אמור להספיק , אחד ברמה של מיציץ /מדר אין להם , חייבים להגיע בגישה טובה מהשנייה הראשונה ולתת הכל
זה יותר מה קורה אם ההגנה של מכבי מצליחה לשתק אותם סטייל משחק מספר 1.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:51
על ידי רק הפועל
redead כתב: 23 יוני 2026, 10:47
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 10:46 אפשר לחשוב איזה יוצרי משחק יש להם שזה לא אמור להספיק , אחד ברמה של מיציץ /מדר אין להם , חייבים להגיע בגישה טובה מהשנייה הראשונה ולתת הכל
זה יותר מה קורה אם ההגנה של מכבי מצליחה לשתק אותם סטייל משחק מספר 1.
זה יותר נראה לי שעלינו בגישה גרועה מאשר הצליחו לעצור אותנו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:54
על ידי רק הפועל
הם לא ברמת NBA ששחקנים כמו מיציץ וים לא אמורים להספיק

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 10:59
על ידי shaharg
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 08:12 לפי לאן יש 1670 כרטיסים למכירה
1455

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 11:00
על ידי רק הפועל
redead כתב: 23 יוני 2026, 10:47
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 10:46 אפשר לחשוב איזה יוצרי משחק יש להם שזה לא אמור להספיק , אחד ברמה של מיציץ /מדר אין להם , חייבים להגיע בגישה טובה מהשנייה הראשונה ולתת הכל
זה יותר מה קורה אם ההגנה של מכבי מצליחה לשתק אותם סטייל משחק מספר 1.
במשחק הראשון אגב גונס שיחק ועובדתית בכל המשחקים ששיחק בסדרה הפסדנו אז לא רןאה איך אי הרישום שלו יכול לגרום להתפרקות ברמה הזו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 11:02
על ידי ranjef
קוק חייב לשחק. מנצחים משחקים כאלה רק דרך הגנה. והוא שומר פי כמה מכריס.
לגבי אוטורו - רק תעמוד בהגנה ותרים ידיים מול הנקינס וסורקין, זה כבר יותר טוב ממוטלי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 11:02
על ידי redead
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 10:59
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 08:12 לפי לאן יש 1670 כרטיסים למכירה
1455
לפי העיין שלי, הרבה יותר

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 11:03
על ידי Red_man
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 10:59
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 08:12 לפי לאן יש 1670 כרטיסים למכירה
1455
אם זה באמת מה שנשאר אז מצבנו מצויין

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 11:11
על ידי Adam
joshsoos כתב: 23 יוני 2026, 10:36 200 ומשהו כרטיסים אחרונים לאולם, ייחטפו בשעות הקרובות. 1200 ומשהו ביציע, לא בטוח שיתמלאו כולם אבל בכל מקרה בהתחשב במצב אין מה להתלונן. נשאר לבוא ולהוציא את הגרון, כמו שאיזה אמא הייתה אומרת- הגיע הזמן
תפקידנו כאן חשוב. להוציא בני משפחה וחברים אוהדי הפועל מהבוידעם.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 11:43
על ידי רק הפועל
ממש מבאס , היינו חייבים להיות בשלב הזה ביתרון לכל הפחות של 2 :1 במקום זה אנחנו במשחק של להיות או לחדול בדיוק כמו לפניי יומיים , לחץ מטורף , חפרנו לעצמנו חתיכת בור לצאת ממנו בגלל גישה לא נכונה בעיקר במשחק הראשון

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 11:47
על ידי redead
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 11:43 ממש מבאס , היינו חייבים להיות בשלב הזה ביתרון לכל הפחות של 2 :1 במקום זה אנחנו במשחק של להיות או לחדול בדיוק כמו לפניי יומיים , לחץ מטורף , חפרנו לעצמנו חתיכת בור לצאת ממנו בגלל גישה לא נכונה בעיקר במשחק הראשון
מה שהיה היה
הלחץ המטורף הוא על שני הצדדים
אם כבר פספוס זה משחק מספר 2, לפתוח ב14:0 ופשוט ללכת לאיבוד
אתה מוביל דו ספרדתי לקראת המחצית וקטש כבר מתחיל לעשות חישובי דקות למשחק הבא.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 11:53
על ידי 7even
redead כתב: 23 יוני 2026, 11:47
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 11:43 ממש מבאס , היינו חייבים להיות בשלב הזה ביתרון לכל הפחות של 2 :1 במקום זה אנחנו במשחק של להיות או לחדול בדיוק כמו לפניי יומיים , לחץ מטורף , חפרנו לעצמנו חתיכת בור לצאת ממנו בגלל גישה לא נכונה בעיקר במשחק הראשון
מה שהיה היה
הלחץ המטורף הוא על שני הצדדים
אם כבר פספוס זה משחק מספר 2, לפתוח ב14:0 ופשוט ללכת לאיבוד
אתה מוביל דו ספרדתי לקראת המחצית וקטש כבר מתחיל לעשות חישובי דקות למשחק הבא.
לך תדע אולי בגלל שלא עשה ניצחנו את השלישי :)

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 12:01
על ידי רק הפועל
redead כתב: 23 יוני 2026, 11:47
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 11:43 ממש מבאס , היינו חייבים להיות בשלב הזה ביתרון לכל הפחות של 2 :1 במקום זה אנחנו במשחק של להיות או לחדול בדיוק כמו לפניי יומיים , לחץ מטורף , חפרנו לעצמנו חתיכת בור לצאת ממנו בגלל גישה לא נכונה בעיקר במשחק הראשון
מה שהיה היה
הלחץ המטורף הוא על שני הצדדים
אם כבר פספוס זה משחק מספר 2, לפתוח ב14:0 ופשוט ללכת לאיבוד
אתה מוביל דו ספרדתי לקראת המחצית וקטש כבר מתחיל לעשות חישובי דקות למשחק הבא.
עליינו הוא יותר גדול (בטח של האוהדים ) לא ראיתי דבר כזה אליפות בכדורסל כמו כמעט כולם פה אני מניח , הם את התואר האחרון לקחו ויש להם כבר גביע מהעונה הזו , מקסימום יפסידו אליפות ביג דיל

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 12:21
על ידי ארז שדה
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 12:01
redead כתב: 23 יוני 2026, 11:47
רק הפועל כתב: 23 יוני 2026, 11:43 ממש מבאס , היינו חייבים להיות בשלב הזה ביתרון לכל הפחות של 2 :1 במקום זה אנחנו במשחק של להיות או לחדול בדיוק כמו לפניי יומיים , לחץ מטורף , חפרנו לעצמנו חתיכת בור לצאת ממנו בגלל גישה לא נכונה בעיקר במשחק הראשון
מה שהיה היה
הלחץ המטורף הוא על שני הצדדים
אם כבר פספוס זה משחק מספר 2, לפתוח ב14:0 ופשוט ללכת לאיבוד
אתה מוביל דו ספרדתי לקראת המחצית וקטש כבר מתחיל לעשות חישובי דקות למשחק הבא.
עליינו הוא יותר גדול (בטח של האוהדים ) לא ראיתי דבר כזה אליפות בכדורסל כמו כמעט כולם פה אני מניח , הם את התואר האחרון לקחו ויש להם כבר גביע מהעונה הזו , מקסימום יפסידו אליפות ביג דיל
זה ממש לא ביג דיל , בשבילם לראות את הפועל זוכה ביד אליהו מלא צהובים זה סיוט שהתגשם. בואו נגשים להם את הסיוט.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 12:36
על ידי Money
הם קבוצה הרבה הרבה יותר טובה מאיתנו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 12:40
על ידי רק הפועל
Money כתב: 23 יוני 2026, 12:36 הם קבוצה הרבה הרבה יותר טובה מאיתנו
שכחת עוד כמה פעמים הרבה, ממש לא צריך להגזים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 12:44
על ידי Adam
גם אם נפסיד אליפות, בואו לפחות נסחט להם את המיץ.
נראה להם שעל הפועל לא דורכים.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 12:47
על ידי יהלום14אדום
Niro כתב: 23 יוני 2026, 10:43 מפחיד אותי איך ים ומיציץ' ישרדו עוד משחק בלי ג'ונס כגיבוי.
חובה לתת להם דקות מנוחה, יש לנו ספסל ארוך, גם אם לא מספיק טוב, וצריך להשתמש בו

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 12:54
על ידי Jonatan192
תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 12:56
על ידי יהלום14אדום
Jonatan192 כתב: 23 יוני 2026, 12:54 תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
לצערנו הם אמיתיים, גם תפיסת המציאות העקומה שלהם אמיתית

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 13:01
על ידי Money
Jonatan192 כתב: 23 יוני 2026, 12:54 תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
הם מתלוננים כדי להפעיל לחץ אמיתי על איגוד השופטים שהוא במקרה ארגון של אוהדי מכבי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 13:05
על ידי redead
Jonatan192 כתב: 23 יוני 2026, 12:54 תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
מסכנים, 50 שנה שגוזלים מהם כל תואר אפשרי

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 13:05
על ידי Red Balloon
ספי שמש , עמית בלק ואלעד לייבוביץ'

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 13:06
על ידי Xavi
Jonatan192 כתב: 23 יוני 2026, 12:54 תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
אני מבין שלא שמעת אתמול 5 באוויר כשתומר לוי הנחש משקפיים הזה ושלח העיוור עושים דיון שלם למה בריסט קיבל טכנית כאילו זה מה שהפסיד להם את המשחק

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 13:21
על ידי shaharg
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 10:59
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 08:12 לפי לאן יש 1670 כרטיסים למכירה
1455
800

(אני פשוט סוכם את כל מה שנשאר ביציעים אז זה בכפוף לשקרים של לאן)

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 13:36
על ידי מילפורד
אכן נשארו מעט כרטיסים כרגע.
צריך לזכור , שכל פעם שמישהו נכנס ומסמן כיסא מסויים , הכיסא הזה יורד מהמלאי לרבע שעה בלי קשר אם הוא נקנה או לא בסוף.
ככה שכיסאות נעלמים ומופיעים מידי פעם , אבל המגמה בגדול , היא קרוב מאוד לסולד אאוט.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 13:58
על ידי דאר אל כופר
שוב לא אופטימי בכלל לקראת המשחק היום.
כל כך מתאים לקבוצה הזו לפשל ככה מול הקהל הביתי.
מקווה שהניצחון ביום ראשון לא נטע בשחקנים (ובצוות המקצועי) יותר מדי ביטחון ושהם באים לשרוף את הפרקט.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 14:10
על ידי מילפורד
לא חושה שאי פעם הגעתי למשחק כשאני יכול להגיד על עצמי שאני "אופטימי".
ביום שזה יקרה, יש מצב שאקבל את הטיעון של "מכבי באדום" , אני תמיד פסימי, לפעמים בלי קשר למציאות , אבל זה המצב.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 14:11
על ידי Daniel
משמח מאוד מצב הכרטיסים

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 14:12
על ידי מילפורד
676 כרגע ויורד...
בעיקר ביציעים למעלה מאחורי הסל.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 14:16
על ידי shaharg
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 13:21
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 10:59
shaharg כתב: 23 יוני 2026, 08:12 לפי לאן יש 1670 כרטיסים למכירה
1455
800

(אני פשוט סוכם את כל מה שנשאר ביציעים אז זה בכפוף לשקרים של לאן)
543

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 14:18
על ידי Jonatan192
Xavi כתב: 23 יוני 2026, 13:06
Jonatan192 כתב: 23 יוני 2026, 12:54 תגידו אני הוזה או שאוהדי מכבי מתלוננים על שיפוט לטובתנו ברשתות?? הם אמיתיים??
אני מבין שלא שמעת אתמול 5 באוויר כשתומר לוי הנחש משקפיים הזה ושלח העיוור עושים דיון שלם למה בריסט קיבל טכנית כאילו זה מה שהפסיד להם את המשחק
מתחמק מכל דבר בערוץ הזה שהוא לא משחק, אפילו פאנלים בהפסקת מחצית.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 14:22
על ידי Nati
מילפורד כתב:676 כרגע ויורד...
בעיקר ביציעים למעלה מאחורי הסל.
כמה בדיוק התכולה של יד אליהו?

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 14:23
על ידי shaharg
Nati כתב: 23 יוני 2026, 14:22
מילפורד כתב:676 כרגע ויורד...
בעיקר ביציעים למעלה מאחורי הסל.
כמה בדיוק התכולה של יד אליהו?
לפי ויקיפדיה 10,383 אבל לדעתי עם הVIP זה איזור ה11~

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 14:29
על ידי Nati
shaharg כתב:
Nati כתב: 23 יוני 2026, 14:22
מילפורד כתב:676 כרגע ויורד...
בעיקר ביציעים למעלה מאחורי הסל.
כמה בדיוק התכולה של יד אליהו?
לפי ויקיפדיה 10,383 אבל לדעתי עם הVIP זה איזור ה11~
אז אנחנו מדברים על בערך 9 שלנו.

Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 14:36
על ידי shaharg
Nati כתב: 23 יוני 2026, 14:29
shaharg כתב:
Nati כתב: 23 יוני 2026, 14:22
כמה בדיוק התכולה של יד אליהו?
לפי ויקיפדיה 10,383 אבל לדעתי עם הVIP זה איזור ה11~
אז אנחנו מדברים על בערך 9 שלנו.
אני מאמין שיהיו 7,500 שלנו, 2000 מכבי ועוד ~1000 נייטרלים (ראה לדוגמא את הציוץ)


Re: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נשלח: 23 יוני 2026, 14:45
על ידי ארדיטי
סתם עוד אחד מהשקרים של שאקו, עוכר הפועל ידוע.